Jump to content
FAS Goran
Slobodan233

Lancia Nuova Delta - kako do udobnije vožnje?

Recommended Posts

Zdravo,

 

Interesuje me dali ima nekog ko je na neki nacin podobrio, ameksao amortozaciju na ovo auto.

 

Hvala.

 

 

Edited by neshaoct
sređen naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaha, i posle Golf tvrd, taljige, traktor i slično.

Vozio sam se u novoj Delti, i stvarno je negde kao Golf 5 po tvrdoći, samo što lošije leži, tj ima Golf 5 ima bolji "handling". 

Mislim da nema rešenja za to, i zamenski amortizeri i opruge su slične tvrdoće kao i fabrički, mislim da je mnogo veća šansa da se nađu tvrđi amortizeri, kao neka "sportska" varijanta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E stvarno si postao VW bot... :P

 

Sto se amortizacije tice, tesko sta mozes da uradis a da ne izgubis na upravljivosti pa i sigurnosti...

 

Ako vec neces da ides na bolje lezanje i upravljanjem, sto bi rekli - samo sporCki, onda ga ostavi na fabrici...

 

Ps - mozda samo neko da ti pregleda ispravnost celog sklopa...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino gumama možeš rešiti problem, za početak koja dimenzija ti je na autu.

Kod guma u istoj dimenziji bude osetna razlika u udobnosti i ponašanju od modela do modela, možeš izguglati koja je kako ocenjena.
Možeš staviti felne manjeg prečnika sa "mesnatijom" gumom ako već nisi na najmanjoj fabričkoj dimenziji.
Možeš staviti do 3% veću (sa više mesa) gumu od fabrike, imaš kalkulatore na internetu da izracunas.

To su ti opcije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim i letne i zimne michelin 205 55 16, zimne su prosle oko 1000 km, a i kola ima neke 70,000 km,ali stvar je utome da sam prije vozi  reno, evo vec godinu i pol vozim italjanc, razlika u voznja je nebo- zemja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda su ti propali amortizeri od stajanja jer vidim da si i pre godinu dana bio na 70.000km.

 

05d6124e75abd239f7c2a3589a6cfc2d.jpg

 

Možda je auto lupan pa popravljen sa kineskim delovima.

 

Možda je auto falican jer je 2013 i jedan od zadnje proizvedenih modela dok je Lancia propadala i zatvarala fabriku pa je kontrola kvaliteta bila nula jer si imao na tako maloj km i problem sa poluosovinom što je nečuveno, niko od kolega ovde sa starijim deltama sa 200-300.000km nisu imali takve probleme.

 

Možda si imao starog rasklimanog renoa sa lošim amortizerima pa si navikao da je auto mekan, nestabilan i da pliva, pa ti je stran osećaj.

 

Bmw5 sa adaptivnim ogibljenjem ili audi6/eklasa sa vazdušnim ogibljenjem su nebo zemlja razlika i za najudobniji Reno, Megan je tu negde kao delta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/12/2019 at 8:51 AM, Milutinac said:

E stvarno si postao VW bot... :P

 

Sto se amortizacije tice, tesko sta mozes da uradis a da ne izgubis na upravljivosti pa i sigurnosti...

 

Ako vec neces da ides na bolje lezanje i upravljanjem, sto bi rekli - samo sporCki, onda ga ostavi na fabrici...

 

Ps - mozda samo neko da ti pregleda ispravnost celog sklopa...

 

Treba videti sta nudi H&R za taj model auta, za neke nudi ultraprogresivne opruge pa auto bude udobniji na manjim neravninama i stabilniji kad se malo vise nagne, ali se manje nagne od fabrickog ;) Naravno pitanje je da li je visina auta problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene delta 2011 god. sa gumama 205 55 16 u poredjenju sa lybrom 2002 god. sa istim gumama deluje dosta tvrdje al mislim da je to do vozaca i njegovog subjektivnog osecaja kad izadjes iz nekog auta pa udjes u drugi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woodoo, da budemo iskreni, delta ima zadnje vešanje kao stilo, idea, punto.... A kod Lybre je to mnogo sofisticiranije, nezavisno i dosta komplikovanije. Vozio sam se i u delti i u lybri pozadi kao putnik, nema delta šta da traži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbt Mare, počeo sam da slušam ženu, ne smem da unosim negativnu energiju, pa makar i na svoj račun :D

Inače moja draga je sada zove babamobil, i ona je i vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Woodoo, da budemo iskreni, delta ima zadnje vešanje kao stilo, idea, punto.... A kod Lybre je to mnogo sofisticiranije, nezavisno i dosta komplikovanije. Vozio sam se i u delti i u lybri pozadi kao putnik, nema delta šta da traži.

Pa na to se i odnosio moj upis, Laza je napisao da je Delta tvrđa od Lybre a ja sam konstatovao da je to zbog oslanjanja, naravno u korist Lybre, pisalo se o tome ovde ima nekoliko godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li na Deltu 215 50 17? Verovatno je udobnija nego sa fabričkom 225 45 gumom?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razliku u udobnosti ces pre osetiti u tome ako pogodis da stavis neki model gume sa mekanim bokom umesto sa tvrdim nego sto ces primetiti tih potencijalnih 6mm razlike u profilu gume, Pogotovo ako uzmemo u obzir da je uza guma isto kontraproduktivna po udobnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...