Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Sajam automobila Beograd 2019.

Recommended Posts

Iskoristio priliku i bio juce na sajmu. Mrzelo me da slikam, verovatno jer ukazim u petu deceniju ove godine. Lm
Mercedes, na mene ostavio najaci utisak pogotovu onaj grand kuoe od 200000 eur-a, ostali modeli dobri ali ta tablet moda mi se ic ne svidja a pogotovu u a i c klasi, neprirodno mi je taj ekran stavljen. VW grupa nista wow em q8 koji je impozantan. Toyota budi bog sa nama sa onìm korolama sto se eneterijera tice. Nova Elentra nesto hocemo ali sta. Talisman od 34000 smesno. Kodiak RS stvarno pojava. Kia sa proceedom izuzetna vizuelno, unutra onaj tablet fuj a gepek sluzi da se vozi torba iz marketa. Nova Mazda 3 unutra i spreda je boli glava, inace hetch mi je odvratan a ponuda prostora pozadi i u gepeku je nivou boljeg b segmenta. 508 je toliko ubedljiv na slikama a tako bled uzivo nazalost. Kokpit meni sjajan ali prostorno ovo nije auto d segmenta vec grand sport kupe za nezenje. Posto volim klasiku po pitanju apsolutno svega najaci utisak na mene je ostavio, nemojte se smejati jer postoji i doza subjektivizma, Mondeo. Indignia je bila brutalna u onoj braon boji i licno mislim da je dobar pandan njegovom visocanstvu pasatu. B8 niti smrdi niti mirise standardno dobar a sedista ona egr ili kako vec vrhunska.BMW, trojka nikad bolja, x7 pogrebna kola i uzas je blaga rec a x2 standardno dobar i po meni najbolje u ovom trenutku kod bmw-a u svim aspektima ali ga preterase sa cenom od 40 i kusur hiljada.

 

Sve u svemu solidno izgubljenih 2 h, cisto da vidim sta cu voziti za 10 godina. .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već prodati najskuplji na Sajmu automobila

 

190644-mercedes bg 1111.jpg

 

Sedam automobila skupljih od 200.000 evra (sa pratećom opremom), izloženih na beogradskom Sajmu automobila, već imaju nove vlasnike.

''Ko ima para ovo da kupi?!''. ''Ma, došao sam samo da gledam, malo da parim oči, nikad neću imati novca za ovakve automobile'', neki su od komentara posetilaca Sajma automobila u Beogradu, koji su zastajali ispred štandova na kojima su izložene ''zveri''. Ali, kako to već biva, i takvi, najskuplji automobili vrlo brzo su dobili vlasnike.

Sedam automobila iz ergela mercedesa, BMW-a i Porsche-a prodati su već prvih dana Sajma automobila. Sa sve pratećom opremom i porezom na dodatu vrednost (PDV), a to znači da su pojedini za te automobile ''iskeširali'' više od 200.000 evra! Na štandu Mercedesa kažu da su prodali najluksuznije modele: Mercedes AMG GT R, Mercedes AMG G63, Mercedes G500 i S-klasa kupe. I zastupništvo BMW-a je zadovoljno. Prodati su X7 i 760LI.

 

190571-bmw bg 11111.jpg

 

Osnovna cena BMW X7 je 136.000 evra, a BMW 760LI košta 180.791 evro.

 

190570-bmw bg 1111.jpg

 

Kažu da postoji i veliko interesovanje za Rolls Royce Cullinan, ali da još nema kupca. Taj automobil košta 318.000 evra. Bez prateće opreme, dakle samo osnovna verzija.

 

porsche-911 ts 1.jpg

 

''Porsche SCG'' je takođe prodao dva svoja najvažnija aduta. I najskuplja, razume se.

 

190598-bentley gt.jpg

 

Prodati su Bentley Continental, koji sa PDV-om košta 270.000 evra i Porsche 911 (167.615 evra). 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do novih kola i uz ratu od 80 evra mesečno

 

190838-fiat bg 1.jpg

 

Iako su na salonu automobila u Beogradu najatraktivnija vozila vredna i više od 300.000 evra - za koja su se, po običaju, odmah našli kupci, reporteri ''Novosti'' su se uverili da ne postoji nijedan štand na kome nema makar jednog vozila primerenog dubini prosečnog srpskog džepa. Jedini proizvođač automobila u Srbiji, domaća kompanija ''Fiat-Krajsler automobili'', izložila je široku paletu vozila, počevši od aduta iz Kragujevca Fiata 500L, do moćnih Alfi i Jeep-ova. Jedan od najjeftinijih automobila na Sajmu, sa veoma bogatom opremom, jeste Fiat Panda, sa cenom od 8.490 evra, ali sudeći po reakcijama posetilaca, apsolutni hit na štandu Fiata je model Tipo u opremi Street, za koji treba izdvojiti 10.990 evra.

Velike popuste koje nude svi prodavci na svojim štandovima prate i mnogobrojne poslovne banke i lizing kuće, jer kako kaže predsednik Asocijacije uvoznika automobila dr Miloš Petrović, više se ne gleda koliko automobil ukupno košta, već koliko za njega izdvajate mesečno. Tom logikom su se rukovodili i naši prodavci vozila, pa tako na štandu Hyundai-ja model i10, koji košta 9.390 evra, može da se kupi već za 82 evra mesečno.

 

190839-hyundai bg 111.jpg

 

Treba dodati i da mnogi trgovci, uz dogovor sa bankama i lizing kućama, nude automobile na 36 i više meseci bez ikakve kamate. Tako, na primer, Toyota prodaje svoj gradski automobil Aygo za 79 evra mesečno, a Yaris, jedan od najpopularniijih automobila u svom segmentu, za 99 evra mesečno. Jedan od najvećih hitova ovog sajma, premijerno prikazana Toyota Corolla sa hibridnim pogonom, može da se registruje i vozi uz plaćanje rate od 210 evra mesečno, uz učešće od 30 odsto.

 

toyota bg 443.jpg

 

Da bi svoje automobile nudio što povoljnije, Citroen je sa poslovnom bankom ugovorio kamatu od 0.99 odsto i da se rok otplate kredita ili lizinga produži na čak 84 meseca, pa sada novi model C3 mesečno košta 107 evra. Istom logikom rukovodio se i Peugeot, pa njihovi modeli mogu da se voze uz mesečnu ratu od 107 evra pa naviše. Od vozila sa relativno pristupačnim cenama, tu su i Dacia Logan - 8.290, i Renault Clio (stari) za 9.790 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajam automobila u Beogradu, najbolja prodaja vozila do 15.000 evra

 

fca bg 111.jpg

 

Od 30.000 novih prodatih vozila u Srbiji, čak trećina se proda na Sajmu automobila u Beogradu. Naravno, najskuplje vozilo prodato je prvog dana. Najbolje idu automobili do 15.000 evra. Foto-robot klasičnog kupca je da je otplatio svoje staro vozilo i hoće da kupi novo. Učešće je obavezno od 20 do 30 odsto, a kamata se kreće od 4.5 do 6 odsto. Kupci se informišu preko interneta o kupovini, a mnogi od njih traže i probnu vožnju. Prodajni hit su vozila ''N1'', putničko-teretna za mala i srednja preduzeća. Ford Kuga na taj način košta 17.000 evra, a domaći Fiat 500L sa punom opremom koji podrazumeva i kameru za vožnju unazad 10.990 evra. ''Pripremili smo za privrednike vozilo koje je bogato opremljeno, a pritom ima mogućnost odbitne stavke PDV-a, ne samo prilikom kupovine već i u toku eksploatacije, tako pa čak je i odbitna stavka na gorivo koje se koristi'', kaže Igor Ševo, iz FCA Kragujevac.

 

Ipak, najbolje zarade idu onima koji su najskuplji. Tako je izlozeni Bentley, vredan 270.000 evra, prodat već prvog novinarskog dana. Upućeni kažu da je Rolls Royce Cullinan od 300.000 evra već na meti veoma ozbiljnog kupca, a automobili preko 50.000 evra se čekaju po nekoliko meseci jer naši kupci vole personalizaciju. ''Mi se nadamo dobrim rezultatima iz prostog razloga što je ove godine prisutno najviše izglagača i najviše proizvođača, a i komletan prodajni paket i sa osiguranjem i sa finansijskim kućama je najbolji do sada'', objašnjava Miloš Petrović, predsednik asocijacije Uvoznika automobila i delova Srbije. Sajam traje do nedelje, tako da ima dosta vremena da se ode i odabere nešto. Kupci moraju da znaju da je automobilska industrija u previranju i da će njihov sledeći automobil, kada ga budu kupovali za sedam ili osam godina, biti hibridni ili električni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo na Salonu automobila u Beogradu

 

volvo bg 2.jpg

 

Volvo je skoro celokupnu gamu vozila predstavio u hali 4. Na izložbenom prostoru od 400 kvadratnih metara izloženi su V40, V60 i S60, kao i predstavnici SUV segmenta, XC40, XC60 i najveći XC90.

 

volvo bg 2222.jpg

 

Za sve njih je obezbeđena akcijska cena koja podrazumeva više opreme za manje novca. Tako, na primer, XC40 sa ''First Edition'' opremom može da se nabavi već za 30.990 evra sa benzinskim motorom od 156 KS, dok je dizelaš od 150 konja hiljadu evra skuplji.

 

volvo bg 22.jpg

 

Veći Volvo XC60 sa dizelašem od 190 KS ima cenu od 39.990 evra, a najveći XC90 sa dizelašem od 235 KS startuje već od 59.990 evra, sa ukupno 19.000 evra uštede u odnosu na redovne cene.

 

volvo bg 222.jpg

 

Volvo V40 može da bude vaš već za 22.490 evra a V60 za 34.990 evra. Najveća limuzina S90 ima cenu koja kreće od 39.990 evra, dok je karavan verzija V90 skuplja dve hiljade evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

=====

 

Inače, S90 su polirali jedno dva sata na Sajmu da bi bio kako treba, što je skroz ok jer su se potrudili da izgleda savršeno:

 

IMG_20190321_105943.jpgIMG_20190321_105935.jpg

 

Sa druge strane, VW Arteon je primer kako ne treba da izgleda sajamski auto: pun prašine, kad se otvori gepek vide se naslage prašine sa strane, a pošto je isto u crnoj boji vidi se i gomila tačkica svuda, kao da je bio parkiran dugo napolju, izložen svemu...(izgleda kao kad auto bude jednu noć ispod lipe parkiran). Nije to slučaj, ali tako izgleda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se završava sajam automobila u Beogradu

 

sajam 2019.jpg


Posle deset dana tokom kojih su ljubitelji automobila i motocikala mogli da uživaju u novim modelima, u nedelju 31. marta zatvaraju se kapije 54. međunarodnog beogradskog auto-salona. Oni koji još nisu stigli da posete najveću regionalnu izložbu najnovijih modela automobila, to će moći da učine danas do 19 časova.

Podsećamo, tamo ih u 7 sajamskih hala očekuje 35 automobilskih marki sa 48 premijerno izloženih modela, kao i brojna druga vozila iz najnovije produkcije, dok je u hali 2C predstavljeno 36 motociklističkih brendova sa 50 premijera. Ukoliko ste se odlučili da auto-salon obiđete poslednjeg dana, ne propustite da vidite neke od ekskluzivnih modela, kao što su Rolls-Royce Cullinan, Mercedes-Maybach S560, Ferrari Portofino, Porsche 911 Carrera, Bentley Continental GT W12, Nissan GTR i drugi. Među brojnim sajamskim premijerama, u hali 1, na štandu marke Peugeot možete pogledati model 508 koji je od strane Asocijacije automobilskih novinara proglašen za Auto godine u Srbiji. Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a parking u krugu sajma plaća se 150 dinara po započetom satu.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle 54. Međunarodnog salona automobila i 13. Međunarodnog sajma motocikala ''Motopassion''

 

sajam 05.jpg

 

Po zatvaranju kapija 54. Međunarodnog salona automobila (član OICA - Međunarodne asocijacije proizvođača motornih vozila) i 13. Međunarodnog sajma motocikala, skutera, kvadova i opreme ''Motopassion'', zadovoljstvo učinjenim i prikazanim iskazali su organizatori, i poslovni partneri, i izlagači i drugi komercijalni učesnici, i privrednici, uvoznici i distributeri, i gosti i posetioci. Ova nominalno desetodnevna manifestacija, koja je sa ''novinarskim danom'', ali i ''novinarskim slalomom'' koji su joj prethodili, u suštini trajala punih 15 dana, ocenjena je kao jedan od najuspešnijih sajmova automobila u poslednje dve decenije. Kroz kapije Beogradskog sajma prošlo je - 140.819 posetilaca, što govori o izuzetnom interesovanju za ovaj, u tom vremenskom intervalu, najveći auto-moto događaj u svetu.

 

Ove godine je, pod sloganom ''u retrovizoru'', ova najveća i najreprezentativnija regionalna privredno-sajamska manifestacija u oblasti auto-moto industrije, okupila više od 400 izlagača iz 32 zemlje. U okviru Salona predstavilo se 36 automobilskih brendova i 11 brendova proizvođača lakih privrednih vozila. Od tog broja 26 brendova je ponudilo 48 premijera, a 15 brendova je predstavilo 32 noviteta ili inovativna, redizajnirana rešenja. Pod sloganom ''Vidimo puteve kojima još nismo prošli'', ''Motopassion'' je okupio 36 brendova, a od tog broja 23 brenda su organizovala 50 premijernih nastupa u sektoru motocikala, kvadova, skutera ili električnih bicikala. Svi oni su mesto pod sajamskim suncem našli u sedam hala Beogradskog sajma, na oko 37.000 kvm izložbenog prostora.

 

Tako se na izlagačkim štandovima Beogradskog sajma našlo ukupno oko 400 eksponata iz kategorije automobila i lakih privrednih vozila, te na sajmu ''Motopassion'', u hali 2C, oko 200 najrazličitijih modela vozila sa dva, tri ili četiri točka. Nije iznenađenje nego tradicija da najveću pažnju posetilaca privuku ekskluzivni automobili iz premium segmenta. Ovog puta bilo ih je, čini se, i više nego ranije, a predvodili su ih Rolls Royce Cullinan, prvi SUV model ovog luksuznog brenda, Ferrari Portofino, Bentley Continental GT W12, Porsche 911 4S Carrera,  Mercedesov Maybach, BMW-ovi X7, najveći član porodice X, i potpuno električni i3 sa unapređenom baterijom, prvi električni Jaguar I-Pace evropski automobil godine, i Range Rover Evoque evropska premijera. Škoda je u Beograd donela i Vision E, koncept koji predstavlja prvi potpuno električni automobil u istoriji ovog brenda. Od Audija, preko Nissana i Toyote, do Hyundaia ili Peugeota, nije bilo proizvođača koji u toj kategoriji nije imao iznenađenje za posetioce.

 

Najekskluzivnije i najskuplje modele većine brendova i kategorija nestrpljiviji i platežno sposobniji kupci uspeli su da ''ugrabe'' ili rezervišu već prvih dana, čak i prvih sati sajma. Za zvezdu ovogodišnjeg Salona - Rolls Royce Cullinan, čija je vrednost sa PDV-om oko 315 hiljada evra (a sa neizbežnom personalizacijom i do 500.000) - bilo je više zainteresovanih, ali ovom prilikom - nije bio na prodaju. Odmah su prodati Bentley (za oko 270.000 evra, sa PDV-om), Porsche za oko 200.000, Ferrari za oko 270.000. Već prvog dana prodati su, naprimer i Mercedes AMG GTR (osnovna cena bez PDV-a 180.781 evra), BMW 750 li (181.000), BMW M5 Competition (175.000), Mercedes GT 63 S (171.940), Range Rover (160.000), BMW 850i (154.000), Mercedes G 63 AMG (151.398), BMW 850i X Drive (147.604), Mercedes Maybach (194.000), BMW X7 x Drive (136.000). Sve ove cene odnose se na osnovne modele, izražene su bez PDV-a i bez ijednog dodatnog zahteva kupca. Prosečna vrednost, sa PDV-om, a da se i ne govori o dodatnim zahtevima uveliko prelazi 200.000 evra. Nisu svi izlagači bili voljni da ''odaju'' svoje hitre ekskluzivne kupce i poslove pa je ovo samo delić onoga što su mediji uspeli da ''iščačkaju''.

 

sajam 06.jpg

 

Nisu bez šansi bili ni potencijalni kupci skromnijih finansijskih mogućnosti, oni koji su preferirali automobile sa cenom 10-15 hiljada evra, a koji su, inače najčešće bili meta kupaca. Odličan izbor automobila sa tog kraja cenovnika uokvirio je najjeftiniji automobil na sajmu, Dacia Sandero, koji je koštao 8.290 evra, dok je, na primer, Fiat Panda mogla da se kupi za 500 evra više. Јedna od odlika beogradskog Salona automobila je direktna prodaja vozila tokom trajanja manifestacije, ali se pored kupoprodajnih aranžmana realizovanih tokom trajanja Sajma, realni efekti prodaje i realizacija svih aranžmana očekuju u naredna dva meseca. Dosadašnje iskustvo pokazuje da se povodom sajma automobila, neposredno pre, za vreme, na samom sajmu, i posle sajma automobila, proda čak četvrtina ukupnog broja prodatih novih automobila tokom čitave godine. Sektor prateće industrije, koji se predstavio izuzetno raskošnom ponudom rezervnih delova, derivata naftne industrije, auto-galanterije i kozmetike, tuning opreme i naročito sadržajnom izložbom garažno-servisne opreme, opravdao je očekivanja i izlagača i posetilaca. 

 

Izuzetno veliki i kvalitetan posao obavile su i banke, lizing i osiguravajuće kompanije, te sektori finansiranja u samim auto-moto kućama, prodavcima i distributerima, koji su gotovo bez izuzetka nudili privilegovane, povoljne sajamske finansijske konstrukcije kako bi kupac za isti novac dobio što povoljnije uslove kreditiranja, povlastice u dodatnoj opremi vozila, produženoj garanciji i uslovima servisiranja. Podrazumeva se da jedna ovakva manifestacija nije mogla da prođe bez različitih prigodnih ali i reprezentativnih izbora, vrednovanja i rangiranja. Tako je nekoliko dana pre zvaničnog početka rada Salona, ali u sklopu njegovog pratećeg programa, u krugu Beogradskog sajma održan tradicionalni, novinarski ''Press slalom 2019'', u organizaciji Beogradskog sajma i Udruženja novinara Srbije. U dve klase pobedile su žene - Marija Simić, novinarka portala automototest.tv, i Nevena Kostadinović, novinarka Auto magazina. Već tokom prvog dana Salona automobila, žiri Asocijacije automobilskih novinara Srbije ''Automobilom godine'' za 2019. godinu proglasio - "Peugeot 508". (Druga je bila Toyota Corolla 100, a treći Ford Focus.) Nagradu je uručila potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

 

sajam 07.jpg

 

Stručni žiri sastavljen od predstavnika Privredne komore Srbije, Agencije za zaštitu životne sredine, Agencije za bezbednost saobraćaja, Centra za motorna vozila AMSS, Centra za promociju održivog razvoja i kompanije Metro Market za automobil sa najboljim performansama u odnosu na životnu sredinu, ''EKO automobil 2019. godine u Srbiji'', proglasio je - Toyotu Corollu 1.8 Hybrid. Priznanje je predstavniku Toyote uručio Goran Trivan, ministar za zaštitu životne sredine u Vladi Republike Srbije.

Stručni žiri Beogradskog sajma dodelio je priznanja izlagačima i učesnicima Salona automobila u nekoliko kategorija. U kategoriji ''putnička vozila'' Grand prix je dodeljen kompaniji Star Import d.o.o., Srbija, a ''specijalna priznanja'' u toj kategoriji dobili su Delta Motors d.o.o., Beograd, Renault - Nissan d.o.o., Beograd, British Motors d.o.o., Beograd, i Toyota Srbija d.o.o., Beograd. U kategoriji ''laka privredna vozila'' Grand Prix je dodeljen kompaniji Porsche SCG d.o.o., Beograd, a ''specijalna priznanja'' u toj kategoriji dobile su kompanije Opel Southeast Europe LLC, Beograd, i FCA Srbija, Kragujevac. U kategoriji ''prateća industrija'' Grand prix je dobila kompanija NIS a.d., Novi Sad, a ''specijalna priznanja'' u ovoj kategoriji dodeljena su kompanijama TAB baterije d.o.o., Beograd, i Marinković Hofmann d.o.o., Velika Moštanica. ''Specijalna priznanja'' van kategorija dobili su državni sekretar za nauku prof. dr Vladimir Popović i kompanija Royal Line, Novi Sad.

 

sajam 08.jpg

 

Automobilski forum, udruženje automobilskih novinara i drugih stručnjaka u oblasti automobilizma za ''Automobil godine 2019'' takođe je proglasio - Peugeot 508. Za različite zasluge u auto-moto branši, Forum je priznanja dodelio ministru odbrane Aleksandru Vulinu, kompanijama ''Josera skuteri'', Volvo, ''Tunap'', ''Plattner'', ''Pneumatech'', ''Triplak'', ''T Group'' i ''Royal Step marketing'', a Zoran Lupšić, projekt menadžer Salona automobila i Motopassiona, dobitnik je priznanja ''za organizaciju najuspešnijeg sajma automobila i motocikala''. Salon automobila i Motopassion ni ove godine nisu mogli bez tradicionalnog i nezaobilaznog podsećanja na lepotice koje dodatno ukrašavaju ionako sjajne modele automobila i motocikala. Pobednica ovogodišnjeg takmičenja za Miss Salona automobila i Motopassiona bila je Nevena Golubović, u pratnji već pominjanog Peugeota 508.

 

sajam 09.jpg

 

Prateći program obeležila su i dva izuzetna sportska hepeninga. Prvo je Nemanja Milovanović, šampion Srbije i vozač tima''"Planetwin 365'', pred predstojeći šampionat u kružnim trkama na Hungaroringu, predstavio svoj novi takmičarski Seat Cupra. Potom je gost Salona bio Roman Rusinov, glavni vozač i menadžer G-Drive Racing tima, jedini ruski vozač koji je i nosilac titule svetskog šampiona. On je na štandu NIS-a predstavio bolid ekipe G-Drive Racing - prototip Oreca, mašinu neverovatnih sposobnosti, sa motorom zapremine 4.5 litra, snage 490 konjskih snaga, a sa masom od 900 kg, razvija neverovatnu brzinu do 340 km/h. Salon automobila i ''Motopassion'' izuzetnu pažnju su posvetili i stručnom pratećem programu, posebno njegovim zakonskim i tehničkim disciplinama. Tako su PU ''Međunarodni trasport'' i generalni zastupnik kompanije VDO za Srbiju, firma ''Tahograf BG'', prezentovali novine iz oblasti radnog vremena vozača i tahografa, sa temama: ''Najčešće greške vozača, nedoumice u vezi korišćenja tahografa, tumačenju odredbi zakona, problemi u praksi'' i ''Oprez kod nabavke novih vozila - smart tahografi ili ne''. Održan je i izuzetan panel pod nazivom ''Digitalizacija u industriji električnih automobila'', u organizaciji Privredne komore Srbije, Elektrotehničkog fakulteta i SANU. Prateći program bio je bogatiji i za jednu kompletnu naučnu konferenciju - ''YOURS 2019 - Young Researchers Conference 2019'', u organizaciji Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i redakcije naučnog časopisa ''Journal of Applied Engineering Science'', oslonjenu na istraživanja u oblastima ''vozila i drugih oblika transporta'' i ''logistike i transporta''.

Za sve to vreme Nacionalna vozačka akademija je svakodnevno praktično edukovala vozače o bezbednim tehnikama vožnje, Sportsko udruženje ''Moto klub Bezbednost'' takođe svakodnevno je organizovalo treninge bezbedne vožnje, a zainteresovani su mogli i da se od prvog do poslednjeg dana sajma okušaju u test i demo vožnji skutera, bicikala i trotineta na električni pogon.

 

sajam 04.jpg

 

Zbog svega toga je, po mišljenju i izlagača i posetilaca ove manifestacije, Beogradski sajam i ovog puta svoj deo posla obavio odlično. Već i posle prvog sumiranja rezultata i utisaka jasno je da će 54. Salon automobila i 13. ''Motopassion'' ostati zabeleženi kao veoma uspešni. Po mišljenju većine izlagača, ovogodišnja manifestacija bila je u organizacionom smislu do sada najbolja, a i poseta je sa stanovišta izlagača bila - kvalitetnija. Taj uspeh biće potvrđen tek ako se reflektuje kroz ekspanziju kapaciteta svih učesnika na auto-moto tržištu, kupovnu i platežnu moć potencijalnih kupaca i sve potencijale privrede u celini.

 

Za FLCS od Beogradskog Sajma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...