Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Koji polovni auto za početnike - za oko 2.000 evra?

Recommended Posts

Ja sam spreman na cinjenicu da mene neko ubije i da je jedini razlog za moju smrt sto ja nisam vozio bolji auto, ali nisam spreman na cinjenicu da zivim svoj zivot, znajuci da sam ja ubio nekoga jer bolje nisam znao a mogao sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki sudar je situacija i priča za sebe.Nijedan se ne dešava na isti način..Jeste da je tehonogija napredovala al se i danas auta prave od lima i čelika i puno puno plastike..

Share this post


Link to post
Share on other sites




 
Ucenje voznje je trajan proces. Podrazumeva se da sa dobrim znanjem izadjes iz auto skole, to je NEOPHODAN USLOV za izlazak na put, i onda ide iskustvo koje se stice hiljadama kilometara, i reagovanjem u svakakvim situacijama. Ono sto nikako ne moze da smeta je nov, siguran auto.

+1 . Jedino sto ja licno mislim da nam je los kvalitet obuke u auto skolama i da bi tu moglo da se poradi na unapredjenju prakticne nastave.


Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Svaki sudar je situacija i priča za sebe.Nijedan se ne dešava na isti način..Jeste da je tehonogija napredovala al se i danas auta prave od lima i čelika i puno puno plastike..

 

 

 

I sta si sad rekao?

 

Lim i plastika, ali sa decenijama znanja više nego nekad. Potpuno je normalno da danas izađeš neogreban iz udesa do 100km/h.

 

 

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

 

 





+1 . Jedino sto ja licno mislim da nam je los kvalitet obuke u auto skolama i da bi tu moglo da se poradi na unapredjenju prakticne nastave.


Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока

Pre svega loš kvalitet obuke za življenje života, a zatim sve ostalo. Ovde nedostaje svest i znanje, međutim to nije tema.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, nidza said:

 

 

 

 

 

 

I sta si sad rekao?

 

Lim i plastika, ali sa decenijama znanja više nego nekad. Potpuno je normalno da danas izađeš neogreban iz udesa do 100km/h.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Vidiš valjda šta sam rekao? Izgleda da mnogo gledaš marketing? Kreš testove i ostalo..Jel se maretijali u izradi vozila promenili?Ne koristi se nikakva svemirska tehonologija..Šta se desilo onomad u lančanom u magli..Vidim sve novija auta..I ? Nijsu merenja u laboratoriji ista kao situacije koje se dešavaju u realnom saobraćaju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novije je relativan pojam. U poslednjem sudaru na naplatnoj ženi bi zivot sigurno spasao neki moderniji auto.

Nekome je možda Astra G novije, ali fakat je tehnološka praistorija i treba biti svestan rizika svakog boravka u takvom automobilu.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je sta znaci noviji, moderniji. Da je bila u novom Smartu ili Twingu isto bi prosla. Fizika je neumoljiva, udario je sa Superbom koji je jak napred+ velika brzina. Mozda bi prezivela i u starijem da je bila u nekoj velikoj limuzini.

Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajem prednost i Smartu i Twingu u odnosu na Astru G. Deformacija karoserije je ovde bila presudna.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, kreator said:

Jel se maretijali u izradi vozila promenili?

Da, drasticno. Pored toga i tehnologija izrade.

Primera radi, za mog vozackog staza - vazdusni jastuci i zavese, zone guzvanja (najbitnije!), tehnologija proizvodnje kocnica kao i uvodjenje sistema (abs i esp) koji su drasticno smanjili zaustavni put, tehnologija proizvodnje guma drasticno smanjila zaustavni put, pa sve do automatskog kocenja koje ce uskoro postati praksa, kao sto je sada pojas.

 

Negiranje ovih stvari... "Sve je to isto".... Ne znam koji termin bi trebalo da upotrebim pa da bude adekvatan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabluda je da ABS skraćuje kočioni put,u odnosu na kočenje nekog ko zna da koči bez ABS sistema .

Da i kočioni putevi se nisu nešto skratili zbog unapređenja materijala kočnica pošto su vozila postala teža.

Da i novija vozila troše čak i više goriva od starijih.....

Edited by jevta

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza: Ovaj video super pokazuje koliko je napredovala zastita putnika. Naravno da su novija kola sigurnija, to je jednostavno cinjenica. Moj komentar o sudaru je bio da je nesrecnu zenu kostao sam oblik Astre G, jer je relativno mala razdaljina od njenog sedista do zadnje ivice kola. Zato sam naveo Smarta i Twinga koji su jos i kraci pozadi od Astre G.

Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ta Astra je udarena od pozadi,bitna činjenica!
GM ima vrlo dobru pasivnu bezbednost,razvijanu kod Amera.
Ali pozadi ima dve šine na kojoj stoji podvožje i dve u ivičnim delovima krova,a to je slično i na astri k i j pozadi.Škoda je teža bar 300kg.
Mislim bilo koji drugi auto bi isto prošao na 100km/h...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ne bi. I aktuelni smart bi bolje prošao.

Ogormna je razlika između pre i post 2000 automobila, a poprilična od tada do današnjih.

Astra G se sva iskirivi na starom EuroNCAP testu, a na aktuelnom ili testu malog preklapanja od nje ne bi ništa ostalo. Prosto je u pitanju automobil daleke prošlosti po ovom pitanju.

Suma sumarum, za auto u kome vozite svoje voljene, bolje uložite u što noviji i bezbedniji prevoz, pre nego opremljeniji ili brži, a stariji.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno zasto se na EuroNCAP testovima ne testira udarac u straznji deo vozila. Po mom misljenju veca je verovatnoca tog udarca nego udarac koji imitira bocni udarac u banderu ili neki drugi stub. Evo bas test pomenutog Smarta https://www.euroncap.com/en/results/smart/forfour/7893 . Kad bi testirali vise bi i proizvodjaci vodili racuna o tom delu zastite.

 

Послато са TA-1053 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji smart ovo može da izdrži, možda neki smart tenk



Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4.2.2019. at 10:16 AM, bit said:

Koji smart ovo može da izdrži, možda neki smart tenk

 


Послато уз помоћ Тапатока
 

 

Ma kakav smart.... MAda sve je do situacije udesa.... Smart je iz jednog dela napravljen, ali je mnogo kratak, kontejner sa malo vecim tockovima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko gore je spomenuo da bi u smartu preživela...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bi preživela ako je ispred bio Pasat a Astra bila praktično u sendviču..Škoda ih je sve izgurala..Kolko se vidi na snimku..Kreten od vozača nije bukvalno ni kočio..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...