Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

Renault Captur

Recommended Posts

carbuyer.jpg Carbuyer: 2020. Renault Captur

 

Prvo Nissan Juke, pa onda Renault Captur su učinili popularnim segment malih krosovera (neki kažu malih SUV-ova), ali baš zato i konkurencija je postala brojnija.

Crvena boja kao na ovom test primerku, crni krov i 18-ce felne...sve to nije standard nego su doplate:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Renault Captur Hybrid E-Tech

 

Captur je dobio E-Tech opciju, tj. postao je hibrid. Osnova je 1.6 benzinac, a Renault obećava da samo na struju može da pređe do 50 kilometara. Na papiru bi baš ovakva varijanta Captura trebala da bude najbolji izbor u odnosu na sve druge njegove verzije, ali...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Captur R.S. Line

 

renault captur 4.jpg

 

Renault Captur nove generacije može da se dobije i sa R.S. Line paketom koji ovom crossoveru daje sportskiji izgled i bogatiju opemu. To je postignuto izmenjenim prednjim branikom, saćastom prednjom maskom, sivim zadnjim difuzorom, kompletom Le Castellet alu točkova od 18 inča, R.S. Line oznakama, pragovima sa natpisom Renault Sport, crvenim kontrastnim šavovima, crvenim sigurnosnim pojasevima, zatamnjenim zadnjim staklima...

 

renault captur 3.jpg

 

Deo opeme čine i prednji i zadnji parking senzori, 10.0-inči digitalni instrumenti, zadnja kamera, bežični punjač i kožni volan.

 

renault captur 2.jpg

 

Za Captur R.S. Line su predviđeni TCe benzinski motor sa 140KS (uz manuelni ili menjač sa dvostrukim kvačilom), kao i E-Tech Plug-In verzija sa 160 konja.

 

renault captur 1.jpg

 

Cene u Francuskoj počinju od 28.400 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotragacyoutube.jpg AutoTragač: Renault Captur II

 

Posle Clia ovo je najprodavaniji Renault.

Plus, najprodavaniji je u svom segmentu, tako da je jasno koliko je ovo važan auto za Renault:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Renault Captur E Tech

 

Nije hibrid kao Clio E Tech, već se može prikopčati na punjač, tj. Captur E Tech je plug-in hibrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Renault Captur

 

Novi Captur je značajno poboljšan i unapređen u odnosu na stari....što je i moralo biti urađeno jer ovaj segment vrvi od ponude:

 

 

 

carsalescom.jpg CarSales:

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: Renault Captur Plug-In Hybrid

 

1.6 atmosferski benzinac i elektromotor...i može da ide samo na struju 20-30-40 kilometara, zavisno od načina vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Renault Capture-a sa klasičnim hibridnim pogonom ( HEV ), sa hibridnim sklopom ukupne snage 145 ks, autora Perice Rajkovića, objavljen na portalu AutoRepublika.

 

"Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid/145 R.S Line – Ubica dizela

 

Za 2021. godinu Renault Captur izbacio je iz ponude dizel agragat, koga je zamenio E-Tech Hybrid 145, klasične koncepcije, bez spoljašnjeg punjenja. Da li je ovaj podjednako ekonomičan i performantan kao 1.5 Blue dCi, proverili smo tokom jednosedmične test vožnje…

 

Kada je 2019. godine Captur 2 stupio na scenu, pored ostalih agregata posedovao je i dobro poznati 1.5 Blue dCi/115. No početkom ove godine Renault je odlučio da ga povuče, tako da je sada ponuda zasnovana na trocilindarskom benzinskom 1.0 TCe od 90 i 100 ks (snažniji kada je napajan plinom), četvorocilidarskom 1.3 TCe/140 ks (mikro hibrid koji je zamenio prvobitnu verziju od 130 ks), hibridnoj izvebi PHEV sa spoljašnjim punjenjem od 160 ks i od nedavno ovde predstavljenim E-Tech Hybrid od 145 ks..."

 

https://autorepublika.com/2021/07/10/renault-captur-1-6-e-tech-hybrid-145-r-s-line-ubica-dizela/

 

Inače, mada cene hibrdida nisu javno objavljene na sajtu uvoznika za Srbiju, na slovenačkom sajtu se vidi da nije tako velika doplata da se sa motora 1,33 TCE 140 "predje" na klasičan hibridni sklop od 145 ks, budući da, na primeru paketa opreme Intens, Capture u Sloveniji košta:
TCE 140 – 20.240 e
TCE 140 EDC – 21.940 e
HEV 145 – 22.840 e.

 

Sa druge srane, prelazak sa klasičnog hibrdida na plug-in hibrid je značajno skuplji ( u Sloveniji oko 7.100 ).

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Renault Captur R.S. Line E-Tech 140 Hybrid

 

Klasični hibrid (nije plug-in):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: Renault Captur TNG

 

Iako su danas u fokusu elektrifikovani i električni automobili, Renault u Captur fabrički ugrađuje plin na koji je vožnja najisplativija :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...