Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Sportski karavani (?)

Recommended Posts

Zbog ovog karavana je prodao Porsche 911 GT3. I nije pogrešio

 

188474-renntech 1.jpg

 

Sportski karavani su zasebna niša još otkako je Volvo obogatio svet R verzijom modela 850, a Audi lansirao prvi RS. Ipak, danas je Mercedes mnogima prvi izbor

 

A kada pogledate šta nudi, to je sasvim jasno. AMG prerada karavanske E klase je jednostavno brutalna. To govori i samo ime - E63 S. Međutim, neka vas ne zavara, atmosferska klasika je odavno napuštena pa i ovde glavnu reč vodi 4.0 V8 twin-turbo. A kada raspolaže sa 612KS i 850 Nm, to znači neverovatnih 3.5 sekundi do 100 km/h i limit na 250 km/h.

 

188476-renntech 111.jpg

 

Ali ovaj vlasnik, koji se zbog karavana odrekao Porschea 911 GT3, poželeo je više. To su mu i dali pa je ovde legalnu injekciju steroida dao Renntech. Epilog je 825KS i okruglih 1.000 Nm pa sada karavan u trocifreni svet stiže za manje od 3 sekunde.

 

188475-renntech 11.jpg

 

Automobil je prošao i vizuelno osveženje. Naplatke od 21 inča potpisuje AG Luxury Wheels, u kombinaciji vatrenog finiša i decentnog spuštanja se odlično uklapa u vizuru ovako posebnog automobila. A na svom Instagram profilu vlasnik je napisao: ''Moj sin kaže, 'prodao si GT3 i kupio karavan? Šta nije u redu sa tobom?' A onda smo otišli na vožnju. Slučaj je zaključen.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mArr3tcypKf2r2nWjQtngnITo5_ko74tTt5 Petrolicious video: 1996. Volvo 850 R

 

Hadrien Le Flanchec je sa 12 godina počeo da skuplja stare ručne satove. Sa svojim dedom posećivao je buvljake i razna mesta na kojima su se mogli pronaći. Najviše je voleo diskretne satove koji su bili sa kvalitetnim mehanizmima, satove koji na prvi pogled nisu ništa posebno, ali je se njihov kvalitet nije video na prvi mah. Taj specifičan ukus se preneo kasnije i na njegove automobile. Tako danas vozi jedan karavan koji isto tako na prvi pogled ne izgleda brz, ništa posebno...kad ono:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Novi 2019/2020 Audi A6 AVANT ABT 50 TDI quattro

 

Verzija A6 karavana koja čini lakšim čekanje na novi RS6 (C8) koji treba da bude pokazan krajem godine. Do tada, ABT Sportsline nudi svoju verziju Audijeve šestice karavan sa posebnim ''bodykit''-om i unapređenjima 3.0 V6 TDI motora, posle kojih auto ima 330 konja i 670 Nm, a ''stotku'' uhvati iz mesta posle okruglo 5 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Tjunirani Audi RS6 V10, Mercedes AMG E63 S i Porsche Panamera Turbo

 

RS6 je verzija sa V10 motorom, ali je dorađivan tako da sada ima nešto preko 600 konja. AMG E63 S takođe ima malo preko 600 KS, a Panamera ima značajnije više od toga, ali je i najteža...delom i zbog težine baterija koje nosi u sebi. Sve u svemu, iako automobili sa različitim nivoom modernosti i klase, trebalo bi da bude zanimljivo kad se ima u vidu njihov odnos snage i težine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Mercedes C63 AMG 6.2 V8 Supercharged Elmerhaus

 

630 konja i 800 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi neće zaboraviti ljubitelje superbrzih karavana

 

177974-audi rs6 1.jpg

 

U Audiju nemaju ništa protiv crossovera/SUV-ova sa oznakom RS, ali će pored njih i dalje praviti svoje karavanske quattro ikone koje se kriju iza oznaka RS4 i RS6.

Na pitanje o budućnosti Audijevih karavanskih modela RS4 Avant i RS6 Avant prvi čovek odeljenja ''Audi Sport'' Oliver Hoffman rekao je da oba modela (bez obzira na popularnost slično koncipiranih crossovera i SUV-ova) imaju osiguranu budućnost, jer još uvek ima više nego dovoljno kupaca koji Audijeve legendarne superbrze karavane stavljaju ispred modela sa podignutim karoserijama. I dok je Audi RS4 Avant (450 KS, 280 km/h) u aktuelnoj ponudi sportskog odeljenja ingolstadske automobilske kompanije, Hoffman kaže da će i najnovije izdanje Audija A6 (nakon nedavno predstavljene verzije S6) u dogledno vreme dobiti ''specijalku'' sa oznakom RS6 Avant.

Podsećanja radi, poslednji RS6 Avant (čija proizvodnja je prestala prošle godine) pokretao je 4.0 litarski V8 biturbo motor koji je u kombinaciji sa paketom ''Performance'' nudio 605 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je bilo dovoljno da Audijev praktični ''trkač'' od 0 do 100 km/h stigne za 3.7 sekundi i razvije 305 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako nastaje Porsche shooting brake

 

van thull 002.jpg

 

Karavanske verzije popularnih sportista su redovno unikati rezervisani za najbogatije, a ponekad se desi da jedan takav auto nastane u garaži entuzijaste. Jedan takav primerak klasičnog shooting brakea se upravo stvara u jednoj holandskoj garaži. Osnova je Porsche Boxster, a nastaje u radionici Van Thull Developmenta. Još je puno posla do završetka projekta, ali prve naznake onoga što nas čeka se dobro vide.

 

van thull 001.jpg

 

Ono što iznenađuje je inspiracija modelom 911 napred ippozadi, i to sa dve različite generacije Trenutno je utisak da je linija krova malo previsoka, ali i da je zadnje staklo preveliko. Ipak, za konačan sud moramo da se strpimo do završetka automobila. Sasvim je sigurno da će automobil biti itekako prepoznatljiv. Ako volite da igrate na sigurno i želite da birate iz Porscheovog izloga, jedini izbor je Panamera Sport Turismo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Volkswagen Passat VR6 Variant

 

vw vr6 passat 003.jpg

 

Ima nešto posebno u neupadljivim automobilima sa sportskim karakterom i živahnim motorom ispod haube. Entuzijasti ih nazivaju ''sleeperima'' ili jednostavno ''spavačima''. Savršen spoj neupadljivog dizajna i sportskih performansi tipično dolazi u formi limuzine ili još bolje karavana. Jer ko bi pomislio da praktičan, pomalo teretni automobil koji svi vide kao savršeno vozilo za nakupca sa zelene pijace može fino da potegne jednostavnim šaltanjem u nižu brzinu i dodavanjem gasa? S godinama Audi je izgradio imidž prepoznatljivog proizvođača tih uspavanih sportista. Brzi Audijevi karavani su postali predmetom poštovanja i obožavanja svih onih vozača koji ne pate za skretanjem pogleda na sebe. Njima je puno veće zadovoljstvo iznenaditi nenadanog prolaznika glasnim zvukom motora i brzinom kakvu povezujemo sa sportskim automobilima. Audi je ipak premium marka a uz to ide i pripadajuća premium cena.

 

vw vr6 passat 002.jpg

 

Na kraju krajeva, već i vrapci na grani znaju da neupadljivi Audijevi karavani idu jako jako brzo, ali zato gotovo niko ne zna da Volkswagen Passat Variant iz 1992. godine može da drži korak sa savremenim sportskim kompaktima. U duhu istinskog spavača, ovaj Passat VR6 je u potpuno fabričkom stanju, bez trunke naknadnih prerada ili tjuninga. Takve egzibicije ostavimo za izraubovane dizelaše sa preko pola miliona kilometara na satu. Ovaj ima skromnih 87.276 kilometara.

 

vw vr6 passat 001.jpg

 

Dok ćete za polovnog Audijevog spavača poput RS6 Avanta morati da izdvojite preko 80.000 evra za dobru godinu ili za starijeg i slabijeg S6 Avanta oko 25.000 evra, ovaj Passat VR6 sa 2.8 litarskim šestocilindrašem će vas koštati skromnih 8.750 evra plus troškovi jer se automobil nalazi u Holandiji Nemojte nas pogrešno shvatiti, ne želimo reći da je ovaj Passat star 27 godina konkurencija Audijevim i sličnim sportskim karavanima od pre nekoliko godina, ali da ćete postići sličan efekat i to sa više stila i za puno manje novaca jeste prilično sigurno. Ako pogledamo brojke koje stoje iza njega, videćemo da se radi o automobilu odličnih performansi za svoje godine i klasu.

 

Iz 2.8 litarskog motora izvlači 174 KS i 235 Nm obrtnog momenta, dovoljno da do 100 km/h dođe za 8.6 sekundi sa krajnjom brzinom od 218 km/h. Priznaćemo da za sličnu sumu novaca možete kupiti Passat B7 sa snažnim ali štedljivim dizelom i sličnim performansama, ali složićete se da takav automobil nema ni približno šarma i stil poput ovog 27-godišnjaka sportskih manira. Primerak Passata VR6 pred vama je odlično opremljen za automobil iz 1992. godine pa tako ima električni krovni prozor, električno podizanje prozora i podešavanje retrovizora, servo volan, centralno zaključavanje, putni kompjuter, prednja sedišta podesiva po visini, kožni volan, ABS, EDS blokadu diferencijala, maglenke...da ne nabrajamo dalje, ''ful'' oprema za 1992. godinu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posaidon Mercedes AMG E63 S 4Matic Estate

 

posaidon e klasa 003.jpg

 

Nemačka tjuning kuća Posaidon je obradila i karavan verziju ionako snažnog modela Mercedes AMG E63 S 4Matic. U vesti se kaže da je V8 biturbo motor u ovom sportskom sedanu pojačan na svih 830KS i 1100 Nm obrtnog momenta.

 

posaidon e klasa 002.jpg

 

Posaidon navodi da su za to između ostalog zaslužni novi turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica i sportski izduvni sistem, a tu su i doterani menjač, oslanjanje, upravljački sistem i kočnice.

 

posaidon e klasa 001.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.0 sekunde, dok je najveća brzina 350 km/h. Posaidon je takođe upotrebio i ugljenična vlakna (za prednji spojler, zadnji difuzor), ali ceo paket i košta - ukupno 24.000 evra. Takođe, u najavi je i jači paket sa 880KS i 1200 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na aukciji karavan Mercedes E 36 T AMG

 

mercedes e 36 003.jpg

 

24.10.2019. u Londonu će se održati aukcija kuće ''RM Sotheby's'' sa desetinama veoma vrednih primeraka automobila vrednosti i preko milion evra. A ponudiće se i nekoliko Mercedesa iz kolekcije ''Youngtimer''. Verujemo da još jedan primerak iz Sothebyjeve ponude zaslužuje predstavljanje, a to je model sa fotografija: Mercedes E 36 T AMG iz 1993. godine lakiran u bisernu plavu boju sa tek 34.290 pređenih kilometara.

 

mercedes e 36 002.jpg

 

Sa očekivanom prodajnom cenom od 30 do 40 hiljada evra, ovaj originalni Mercedesov AMG karavan čak bi se mogao smatrati povoljnom kupovinom s obzirom na to da vrhunski cabriolet i coupe modeli već dostižu cene i od 70 do 90 hiljada evra.

 

mercedes e 36 001.jpg

 

Draž ovom automobilu daje i činjenica da je reč o karavanu (kakvih je najmanje prerađeno od svih W124) kome odlično pristaju detalji poput specifičnih branika, proširenih blatobrana i 18-inčnih Evolution alu-naplataka preuzetih sa sedanskih verzija 500E i E60 AMG. Ovaj konkretni primerak je život započeo 1992. godine kao 320 TE, a nakon što je isporučen u Tokio prerađen je u E 36 T sa tjuniranim 3.6 litarskim rednim šestocilindrašem od 265 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Audi RS6 Avant koji je pripadao Kimiju Raikonenu

 

197471-audi rs6 kimi 002.jpg

 

Novi Audi RS6 Avant je dostupan što znači da će prethodna generacija ovog modela gubiti na vrednosti, ali neki primerci su izuzetak. Audi RS6 Avant koji je pripadao slavnom vozaču Formule 1 Kimiju Raikonenu je ponovo ponuđen na prodaju. Trenutno se nalazi u gradu Kotki u Finskoj, a biće prodat na aukciji. Za sada je vrednost dostigla 125.000 evra.

 

197472-audi rs6 kimi 001.jpg

 

Prethodna generacija modela RS6 Avant nema napredni elektrifikovani V8 pogon kao novi model, ali definitivno je vredna poštovanja. Radi se o 4.0 twin-turbo V8 motoru koji razvija 553KS i 700 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3.9 sekundi. Motor je uparen sa osmostepenim automatskim menjačem i Quattro pogonom na sva četiri točka. Maksimalna elektronski ograničena brzina iznosi 250 km/h. Međutim, Raikonenov Audi RS6 Avant je modifikovan pa njegov V8 motor isporučuje 680KS i 900 Nm. To je moguće zahvaljujući BSR chip tjuningu. Prodavac tvrdi da je Raikkonen prvi vlasnik te da ga je 2014. godine kupio za 228.000 evra. Automobil je prešao 69.000 km i u savršenom je stanju. Dolazi sa dva seta felni, 22-inčnim letnim i 20-inčnim zimskim, a poseduje i adaptivno vazdušno oslanjanje i još mnogo toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Klasen Motors Audi RS6 sa 1012KS - ubrzanje 0-318 km/h

 

4.0 V8 BiTurbo koji je sa fabričkih 560 konja podignut na 1.012, i od 700 Nm kad je izašao iz fabrike sada je napravljeno 1.107 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi S4 TDI

 

198167-abt s4 004.jpg

 

ABT Sportsline predstavlja svoj novi tjuning program za obnovljeni Audi S4 TDI.

 

198169-abt s4 003.jpg

 

Za S4 TDI su između ostalog predviđeni paket za pojačanje motora, više kompleta alu točkova (od 19 do 20 inča), sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje (auto je niži do 40 mm), kao i opcioni elementi za doterivanje enterijera (koža, elementi od ugljeničnih vlakana, posebne oznake...).

 

198168-abt s4 002.jpg

 

Takođe, dostupno je i opciono svetlo koje projektuje ABT logo na asfalt prilikom otvaranja vrata.

 

abt s4 001.jpg

 

Što se motora tiče, pod haubom je 3.0 V6 TDI dizelaš koji ovde raspolaže sa 37KS i 60 Nm (ukupno 384 KS i 760 Nm) više od fabričkog primerka. Zato sada ABT S4 Avant do 100 km/h stiže za 4.7 sekunde (0.2 sekunde brže od fabričkog modela).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi S6 Quattro vs BMW M550d xDrive

 

Audi ima 3.0 V6 Turbo sa 350 konja i 700 Nm obrtnog momenta koje prenosi pogonom na svim točkovima, dok BMW ima 3.0 QuadTurbo sa 400 konja i 760 Nm, takođe sa pogonom na svim točkovima.

Po podacima koje navode obe fabrike, BMW je dosta brži u sprintu do stotke (4.6 vs 5.2), u praksi bi to trebala biti razlika od 15-tak metara do 100 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Audi RS6 Avant C8 vs Mercedes AMG GT 63 S 4 Door Coupe

 

Oba imaju 4.0 V8 TwinTurbo i pogon na svim točkovima, Mercedes je samo 30 kg lakši.

600 konja i 800 Nm u Audiju, 639KS i 900 Nm u Mercedesu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi RS6 i Alpina B5

 

RS6 sa 600 konja i 800 Nm iz 4.0 V8 BiTurbo motora, dok Alpina B5 ima BMW 4.4 V8 BiTurbo sa 608 konja i takođe 800 Nm.

Audi ima za dlaku boji start iz mesta do stotke (3.6 vs 3.7 sekundi), ali je zato Alpina više izvukla po pitanju maksimalne brzine jer B5 ide do 322 Km/h, dok RS6 ''staje'' na 305 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traži se najbrži sportski karavan

 

203824-bmw 3.jpg

 

Ako ste u potrazi za porodičnim karavanom koji može da pruži jako puno vozačkog užitka optimalno rešenje nudi jedan od ova četiri proizvođača.

Snage su suprostavili jedini dizelaš u poređenju, Audi S4 TDI Avant, kao i tri opaka benzinca. Iz Nemačke dolaze još BMW M340i xDrive i Mercedes AMG C43, a njima se suprotstavlja Volvo V60 Polestar.

 

AutoBild je ove moćne karavane izveo na stazu, a najbrži krug je odvezao BMW pokretan 3.0 šestocilindrašem sa 374KS i 500 Nm. Sledeći na redu uz nekoliko sekundi zaostatka je Mercedes takođe sa 3.0 benzincem od skoro 400 KS ispod poklopca (390 KS i 520 Nm). Tek na treće mesto dolazi dizel Audi (3.0 sa 347KS i 700 Nm), koji je nepune 2 sekunde sporiji od Mercedesa. Na poslednjem mestu je Volvo koji uprkos najsnažnijem (hibridnom) pogonu od 405KS i 670 Nm ne može da konkuriše.

Recimo i nešto o gumama. BMW vozi na Michelinovim Pilot Sport 4S, Mercedes na Continental Sport Contact 5P, a Audi na Hankook Ventus S1 Evo. Volvo je vozio na gumama Michelin Super Sport, ali to mu u krivinama nije bilo dovoljno za bolji rezultat:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 20 godina je napravljen samo jedan BMW M3 Touring E46

 

205529-bmw e46 03.jpg

 

BMW M Power priča traje već 34 godine pri čemu su se Bavarci uvek držali proverenog recepta po pitanju modela. BMW Motorsport kao prethodnik M odeljenja je pritom uvek bio neverovatno rigorozan u primeni ''nerazređene'' trkačke tehnologije u civilnim modelima sa logikom da se ne može M ''trpati'' u bilo koji oblik karoserije (za razliku od danas kad M oznake nose i SUV modeli od dve tone, ali to je jedna potpuno druga tema).

 

Tako su u njihovim fiokama često ostajali projekti koji nikad nisu zaživeli poput modela M8 E31 ili BMW-a M5 Cabriolet E34. Međutim, pomalo je već zaboravljeno da je jedan od takvih projekata M odeljenja bio i M3 Touring E46, a tačno pre 20 godina je napravljen tek jedan primerak. BMW M3 Touring Concept je i iz današnje perspektive veoma intrigantan model koji je poslužio kao laboratorija u potpunosti za kućne potrebe M odeljenja. Uglavnom, ovaj model je omogućio inženjerima da čisto sa tehničkog aspekta ispitaju da li u jednom karavanu srednje klase može da funkcioniše M magija.

 

205530-bmw e46 02.jpg

 

Sa vrlo malo dodatnih zahvata i troškova čuveni atmosferski 3.2 litarski redni šestak od 343 KS i 365 Nm je mogao da se integriše u karavanski model. Jedino što je bilo potrebno da se napravi jeste karoserijski okvir sa izvučenim lukovima zadnjih točkova kao kod coupe verzije, ali bez potrebe za korišćenjem novih i skupih alata ili prilagođavanja proizvodne trake.

 

205531-bmw e46 01.jpg

 

Nakon toga, sve bi ostalo na dodavanju specifičnih M detalja sa dvovratne verzije i prerade zadnjeg branika kako bi primio četiri izduvne cevi. Međutim, za razliku od modela M5 koji je doživeo čak dve Touring verzije, maloserijsku kao E34 te nešto masovniju kao E60 generacije, M3 E46 nikad nije zaživeo kao karavan i projekat je spakovan u fioku. Da je bilo drugačije, verujemo da bi to bio jedan od najzanimljivijih sportskih karavana ikad napravljenih, a Audi RS4 Avant model bi dobio lepu konkurenciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravili video za Audi RS6 Avant, kažu da je bolji od Audijevih reklama

 

Audi RS6 spada u red bolida koji je bez obzira na lokaciju teško zaseniti, a još teže loše prezentovati. Zato ni u Audiju ne moraju da se mnogo trude kada rade promo materijal. Dovoljno ga je snimiti u vožnji i napisati šta može. Postoji i drugi način, a predstavlja ga Lowdown.com. Oni su u svojoj režiji snimili promotivni video za Audi RS6 Avant, a to je tek najava za promene koje će uslediti. A u fabričkom izdanju to znači 4.0 litarski V8 biturbo sa 600 KS i 305 km/h maksimalne brzine. Podsetimo, radi se o sportskom karavanu teškom 2.3 tone:

 

 

Ceo tekst i dosta fotografija - klik OVDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M3 Touring

 

BMW je zvanično objavio da će novi M3 biti pravljen i u karavan verziji. To je važno kad god je u pitanju bilo koji M karavan, a kod M3 je posebno važno jer će ovo biti prvi put da će ga BMW serijski praviti. BMW E34 (Serija 5 od 1988. koja 1992. dobija karavan) Touring nije bio auto na kojem su zaradili, i generalno BMW nije bio nešto posebno tržišno uspešan sa svojim sportskim karavanima, pa su zato veoma oprezni oko novih. Taj karavan se ručno pravio, a onaj posle njega - BMW E60 (E61 u karavan varijanti) je imao V10 motor sa 500 konja - ali ni on nije bio uspeh na tržištu.

 

To je tako bilo jer se već u vreme E61, Audi pozicionirao na tržištu kao ultimativni proizvođač brzih karavana, tako da se ionako uzak prostor za BMW još više smanjio, toliko smanjio da su se u Minhenu verovatno pitali da li uopšte ima poente da više prave M karavane... Jedan od razloga za toliki uspeh Audijevih modela (pa i RS) je pogon na svim točkovima. Uostalom, zamislite vlasnika nekog M3, staje na semafor, malo pre toga je počela kiša, pored njega staje RS4, pali se zeleno i RS4 ga odvaljuje i nestaje ispred dok se on bori da prenese snagu koju njegov auto ima.

 

Ali, sada je i BMW od starta planirao platformu sa pogonom na svim točkovima, pa više nije tako skupo dodati i tu opciju za npr. karavane naročito.

Pogledajte zanimljivu priču o novom M3 karavanu sa Chris Harris-om:

 

 

A, kad ste ovo videli, bacite pogled i na njegovu vožnju novog RS6 Avant klikom OVDE.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Audi RS6 vs Mercedes AMG E63S

 

Malo vožnje na putu, ali pošto tu ne mogu da pruže svoj maksimum i da to bude legalno, zato je dobar deo videa njihovo poređenje na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 1994. Audi RS2 Avant

 

Prvi ikada napravljen RS model od Audija je bio upravo ovaj karavan. Ustvari, pravio ga je Porsche u svojoj fabrici za Audi. :) 

Kako i zašto je došlo do toga da se Porsche uključi u celu priču, i šta ovaj auto ima od Audija, a šta od Porschea - pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...