neshaoct 9590 Posted January 13, 2020 AutoservisEmisija video: Test Škoda Kamiq 1.0 TSI Seat Arona = VW T-Cross = Škoda Kamiq - mali gradski SUV bez pogona na svim točkovima, sa umerenom ponudom motora i opremom. Isti auto u tri oblika. Ali, Škodina verzija istog auta se razlikuje jer najveća od sva tri (toliko veća da je čak i VW T-Roc manji od Kamiqa), pa ide na više lima za ne toliko više cene u odnosu na svoju braću: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 15, 2020 Škoda Kamiq Scoutline Najnoviji (i najmanji) Škodin crossover Kamiq će uskoro dobiti novu, Scoutline verziju. Tačnije, Česi će ovaj novitet promovisati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok se tržišni start u Evropi najavljuje za jun. Treba međutim odmah napomenuti da Kamiq Scoutline nema pogon na sva četiri točka, već se sve svodi samo na vizuelno doterivanje. Na automobilu su mat crni zaštitni elementi na blatobranima i pragovima, srebrna zaštita na prednjem braniku i zadnjem difuzoru, srebrni detalji (retrovizori, krovni nosači, okviri stakala), posebne oznake, 17-inčni alu točkovi (opciono i od 18 inča), full-LED prednja svetla i zatamnjena zadnja stakla. Za unutrašnjost su predviđena prednja sedišta podesiva po visini i presvučena ThermoFlux materijalom, kožni volan i ručica menjača, pedale u aluminijumskom finišu, hromirani ventilacioni otvori, kao i LED ambijentalno osvetljenje. U vesti se još kaže da će Kamiq Scoutline biti dostupan sa svim motorima i bojama sa kojima se već nude standardne verzije Kamiqa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 18, 2020 Carbuyer video: Test 2020. Škoda Kamiq Škodin mali SUV (najmanji koji Škoda pravi). Ali, ono što je najmanje za Škodu je obično dosta ''više lima'' u odnosu na direktnu konkurenciju poput Seata Arone ili Nisan Juke, Renault Captur: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 7, 2020 CarWOW video: Test Škoda Kamiq Najbolji primer ruskih babuška (da, ona drvena igračka koja se sastoji od više lutaka koje se rasklapaju i unutar kojih se nalaze manje lutke). Najmanja ''lutka'' bi bio ovaj auto, on bi stajao unutar sledeće veće što je model Karoq, a najveća je Kodiaq. Unutra je klasična Škoda, tj. ono što pipate rukom i vidite svaki put kad ste u autu (volan, ručica menjača, gornji deo instrument table), sve je od kvalitetnijih materijala, ali već od sredine table (tamo u visini otvora za ventilaciju) kreće jeftina i u donjim delovima najgora plastika. Ali, šta hoćete...najviše lima za najmanje para i da nigde ne uštede? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 16, 2020 CarKeys video: Test 2020. Škoda Kamiq Kada nekadašnji modeli C klase postanu SUV-ovi i preuzmu im popularnost: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 29, 2020 MarekDrives video: Škoda Kamiq vs Renault Captur Duel B-Crossovera: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 30, 2020 CarGurus video: Škoda Kamiq Mali SUV sa više mesta od ostalih malih SUV-ova: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 12, 2020 AutoShopMagazin video: Test Škoda Kamiq U videu je verzija sa 1.6 TDI motorom od 115 konja, i bogatim paketom opreme najmanjeg SUV modela Škode: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 14, 2020 Škoda Kamiq Scoutline Promo video prve Scoutline varijante među Škodinim SUV-ovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 13, 2020 OSV video: Test Škoda Kamiq Davnih dana Škoda je pravila Yeti i dobro joj je sve krenulo sa svojevrsnim crossoverom na bazi Fabie. Ali, posle restajlinga 2013. godine Yeti je ostao previše konzervativan, pojavio se Juke sa svojim dizajnom i postavio nova pravila u segmentu gde više mesta za konzervatizam nije bilo. Yeti je zato nestao, a novi mali SUV koji Škoda sada pravi je ovaj Kamiq, na istoj platformi kao rođaci iz grupacije u vidu Seat Arona i VW T-Cross: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 10, 2020 CarsGuide video: Test 2021. Škoda Kamiq Sa ovim dimenzijama drugi SUV modeli u istom segmentu, poput Nissan Juke ili Ford Puma, izgledaju mali: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 13, 2020 ChasingCars video: Škoda Kamiq Najmanji SUV koji Škoda trenutno pravi, a konkretan primerak je u osnovnoj opremi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 13, 2021 ChasingCars: Škoda Kamiq vs Ford Puma Škodina verzija modela VW T-Cross se zove Kamiq. Ovde je u duelu protiv Fordovog novog malog krosovera - Puma: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 6, 2021 CarSales: 2021. Škoda Kamiq U najvišem paketu opreme ''Monte Carlo'' - sve je LED, crni detalji, panorama dužinom celog krova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 7, 2021 ChasingCars: 2021. Škoda Kamiq 1.5 TSI sa 150KS/250Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 12, 2021 CarExpert: 2021. Škoda Kamiq Varijanta u najvećem paketu opreme, sa turbo-bezincem 1.5 (4 cilindra) sa 150KS/250Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 11, 2021 AutoShopMagazin: Škoda Kamiq 1.0 TSI (3 cilindra turbo) sa 115KS i DSG menjačem. Ima Ambition paket...što znači samo 4 zvučnika, pastelnu belu boju, infotainment dijagonale 6.5 inča, doboš kočnice pozadi, manuelnu klimu, čelične felne 16-ce...i sve to počev od 16.176 evra u Srbiji. Ne, iako ste verovatno to pomislili ovo nije klot Kamiq. Postoji još jedan niži paket opreme pod imenom Active sa cenom od 15.876 evra u Srbiji, a koji ima čak i ''kurble'' (ručke) za zadnje prozore: 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 152 Posted May 12, 2021 (edited) Potkralo se nekoliko pogrešnih informacija u prethodnom postu: (odnosi se na Srbiju) 1. Ne postoji Kamiq sa 115 KS (ima 95, 110, 150) 2. Svi modeli sa DSG imaju diskove pozadi 3. Ambition paket ne podrazumeva obavezno belu pastelnu boju. 4. Ambition podrazumeva dosta više od navedene opreme... npr LED zadnja svetla , Lane assist, grejani spoljašnji retrovizori, Speedlimiter, Bluetooth, Start/stop, DAB radio prijemnik, Kožni volan, Kožna ručica menjača, Tempomat, Unutrašnji retrovizor sa zatamnjenjem, Senzor za kišu, Hill holder,... a za 1400EUR doplate se može uzeti Amition plus koji podrazumeva: rikverc kameru, dvozonsku digitalnu klimu, 2 USB-a pozadi, Multi volan, Radio Bolero, zatamnjena zadnja stakla, hrom lajsne oko prozora, zadnje parking senzore, virtuelna instrument tabla, 16inch alu felne 5. Navedena cena je iz cenovnika koji je na sajtu. Realno, cene u salonima su osetno niže (a kola se kupuju u salonu a ne na sajtu!).Npr. Scala Ambition plus 1,0 TSI 110 KS 6brzina, prema cenama na sajtu košta 17.080 a u salonu je 15.508 .... Kamiq sa istim motorom, u Ambition opremi je oko 15.000 a u Ambition plus oko 16.400 Tako da, realno, ovo uopšte nisu loše opremljeni automobili, a cene su im sasvim pristojne. Edited June 11, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 11, 2021 Škoda Kamiq 1.5 TSI Style na testu Auto magazina Najmanji Škodin SUV prijatno nas je iznenadio, pre svega svojom prostranošću i komforom, kvalitetnim motorom i ozbiljnom pojavom, što je dovoljno aduta za privlačenje grupe kupaca kojima ne treba ''našminkani'' urbani krosover. Kad se pre nešto manje od tri godine Škoda na tržištu Kine pojavila sa modelom nazvanim Kamiq, postalo je jasno da će ekipa SUV-ova iz Češke fabrike biti upotpunjena i u Evropi. Škoda se odlučila da u njenoj porodici automobila sa povišenim klirensom svi modeli nose imena koja počinju slovom K, kao što su se u matičnoj kući, Volkswagenu, odlučili za slovo T. To se neke od sličnosti koje Škodini modeli decenijama unazad po automatizmu nose iz Volkswagen grupe, ali čini se da je sa Kamiq-om i tu napravljen mali otklon - ne može se reći da su ''preslikani'', kao što ni Seatova Arona nije ''blizanac'' iz grupe. Oni su samo deo velike grupe rivala na koje je Kamiq naišao, sa idejom da se bori za svoj udeo na tržištu sa adutima sa kojima raspolaže. Prvi pogled na Kamiq ukazuje da je on drugačiji i od ostalih Škoda. Dobio je svetlosne grupe koje svojom pozicijom na prednjem delu i u kombinaciji sa sad već prepoznatljivom maskom sa ''upuštenim'' logotipom u sredini, podsećaju na druga dva Škodina modela na K, ali je razlika očigledna s obzirom da se na Kamiq-u LED grupe nalaze iznad standardnih farova. U sebi kriju ''trčeće'' pokazivače pravca, što je prvi put da Škodini modeli poseduju nešto takvo, pa se za Kamiq već zbog toga može reći da je atraktivniji od ostalih modela iz game. Kad smo kod svetala, treba pohvaliti i rešenje ''repa'', s obzirom da efektne ''bumerang'' grupe podeljene između C stuba i petih vrata, bez problema mogu da pristaju i mnogo ozbiljnijem automobilu kad je reč o gabaritima. A Kamiq je, inače, najmanji od tri Škodina SUV-a. Njegove jednostavne linije to i ne mogu da sakriju, ali su zato veoma vešto prikrile pravo iznenađenje koje otkrivate prvom prilikom kad se nađete u kabini. Kamiq je, naime, dugačak samo oko 4.25, a širok oko 1.8 metara. Saznanje o dimenzijama svakog navodi da ne očekuje ništa posebno od kabine, ali smeštanjem na vozačku poziciju vrlo brzo postane jasno da su inženjeri odradili sjajan posao za putnike u prvom redu. Zato sledi brzi prelazak na zadnju klupu, gde se vidi novo iznenađenje - vrata koja se velikodušno široko otvaraju, omogućavaju lak ulazak i smeštanje na zadnju klupu na kojoj je moguće da se tri osobe prosečne visine i težine prevoze sasvim komforno. Klupa je deljiva i omogućava pristup i kombinovanje sa prtljažnim prostorom koji, opet, u svom segmentu navodi na pitanje gde li su dizajneri samo našli toliko prostora, bez kompromisa u pomenutim celinama? Prtljažnik, naime, raspolaže sa čitavih 400 litara osnovne zapremine, koliko nudi retko koji rival u segmentu. Pri tom je prostor veoma praktičan, uključujući i plastične kuke na bočnim ivicama kako bi se lakše prevozio manji teret ili ''bakaluk'' iz prodavnice i podesivi dupli pod. Praktična je i kabina, kad je reč o prostoru za sitnice, preko vrata sa veoma uspelo dizajniranim elementima (koji veoma lako odvlače pogled sa detalja koji se i dalje izrađuju od jeftinije, tvrde plastike), kao i prostorom za flaše od 1.5 litra, preko centralne konzole i nosača za mobilni telefon i ostave za ključ za startovanje motora pritiskom na dugme, do fioke ispred suvozača i između dva sedišta, nazvane ''džambo boks''... Naravno, neizostavni su i USB priključci koji su lako dostupni napred, ali (u ''stajl'' paketu) i putnicima na zadnjoj klupi. Kamiq je komforan i u vožnji. Višednevni test pokazao je da se odlično snalazi u urbanim sredinama, što bi trebalo da mu je osnovni životni prostor, a pozitivna ocena stiže i kad je reč o vožnji na otvorenom putu. Škoda se nije razbacivala skupocenim sistemima ogibljenja, a ugrađeni je sasvim dovoljan da bez problema guta rupe i neravnine, pa se jedino nešto manja doza komfora pojavljuje u bržem prolasku kroz krivine, kad Kamiq podseti vozača da se ipak radi o vozilu sa povišenim klirensom, bez sportskih pretenzija. Problemi se ne pojavljuju ni kad je reč o motoru, koji nas je takođe prijatno iznenadio. Reč je o poznatom 1.5 TSI agregatu sa više nego dovoljnih 150 konjskih snaga koji se pokazao kao odličan par sa sedmostepenim DSG menjačem. Možda pod kompletnim pozitivnim utiskom oko automobila, učinilo se da dobro poznati delovi pogonskog mehanizma mnogo bolje sarađuju u Kamiq-u nego u nekim drugim vozilima Volkswagenove grupacije. Postoji mogućnost i da se prilično sveži Škodin model dobro uklopio u unapređenje menjačke kutije koja je pretrpela sitne promene u odnosima stepena prenosa, kako bi se odgovorilo na nove zahteve vezane za emisiju CO2. Kako god bilo, sve je delovalo prilično tečno, automobil je pokazao startnost, a bio je odlučan i u trenucima kad je trebalo snažno pritisnuti papučicu gasa prilikom određenih manevara - TSI je reagovao uz minimalnu zadršku, pokazujući da vozač na njega može da se osloni u svakom trenutku. Dodatna pogodnost je optimizacija rada deaktiviranjem dva cilindra, kad je na krstarećim brzinama motor rasterećen, a dobijaju se i niže cifre kad je reč o potrošnji. Teško je proceniti na koliko prodatih primeraka Kamiq-a Škoda može da računa u ovom trenutku, ali činjenica je da su uspeli da naprave još jedan kvalitetan automobil koji i te kako ima šta da ponudi na sve većem bojnom polju zvanom urbani krosoveri. Naravno, jasno je da nije igrano na kartu avangardne atraktivnosti i pokušaja da se zađe u grupu ''lepotana'' nastalih uticajem Nisanovog Juka, već je čitava priča oko Kamiq-a prilično proračunata: kad je reč o Evropi on će cenovno odgovarati mnogima kojima je potreban funkcionalan i kvalitetan porodični automobil, a nemaju mogućnosti za nabavku nečeg iz višeg segmenta, poput takođe Škodinog Karoq-a. Kamiq ih neće razočarati, kao što sa njim neće biti mogućih problema posle određenog vremena, kad rivali dizajnirani za ovo vreme već za nekoliko godina budu potpuno ''demode'' u svom izgledu. Kamiq sa svojom ''kutijastom'' formom izgleda vanvremenski, ali i dovoljno ozbiljno da potrebama jednako ozbiljnih kupaca može da odgovara na duži vremenski period. Kamik od osnovnog paketa opreme obiluje ozbiljnim sistemima za pomoć vozaču, kao što su asistencija prilikom napuštanja trake, asistencija kočenja u gradu, zaštita pešaka i slično. Svi sistemi su veoma efikasni, a na testu smo se uverili u rad sistema za sprečavanje napuštanja trake koji, u slučaju da, na primer, promenu trake ne označite pokazivačem pravca, vrlo odlučno zakreće volan ka traci u kojoj se nalazite čime, jasno je, predstavlja dobar sistem asistencije u slučaju zamora kod vozača. Nemaju sve verzije Karoq iste multimedijalne sisteme, a mi smo imali sreću da je u testiranom primerku, u ''stajl'' paketu opreme, za informacije, upravljanje sistemima i zabavu, bio zadužen ''Bolero'' sa 8-inčnim ekranom sjajne rezolucije i izuzetnim dizajnom. Za pohvalu je odluka Škode da određene komande zadrži na analognom nivou, s obzirom da je ponekad teško upravljati, recimo klima-uređajem, dok je vozilo u pokretu. Autor: Dejan Potkonjak preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 7, 2021 CarsGuide: Škoda Kamiq Monte Carlo Monte Carlo oprema kombinuje luksuz i glamur, sa malo sportskih detalja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 28, 2021 WhatCar?: 2021. Škoda Kamiq Praktičan je, udoban, dobra mu je cena u odnosu na ono što daje...pa, ima li nešto loše? Mora imati jer u suprotnom bi Kamiq bio savršen auto, a to ne postoji. Pogledajte da biste saznali: Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 152 Posted October 15, 2021 Ćerka od koleginice rešila da kupi nov Kamiq. I u predstavništvu Kole auta u BG, joj rekli da se čeka 8-9 meseci!!! 8-9 meseci.....pa kao da je Lambo!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 16, 2021 Sve se ceka 6+ meseci, osim ako nesto imaju na lageru. A tek ce da se ceka, posto sam cuo da ce Skoda znacajno smanjiti proizvodnju ili potpuno prekinuti do NG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5892 Posted October 16, 2021 Juče sam čuo od komšije da su obustavili do juna. On radi u Poršeu. E sad dal će biti do juna ili ranije ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 21, 2021 PitStop: Škoda Kamiq Najmanji Škodin SUV koji ispod haube obično i ima najmanje motore (1.0 sa tri cilindra mu je glavni). Pored njega ima i jedan dizel u ponudi, dok je najskuplja verzija sa ovakvim 1.5 turbo-benzincem sa 4 cilindra i 150 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites