Jump to content
FAS Goran
Fizičar

Fiat Punto mk.1 - limarijski radovi

Recommended Posts

Pozdrav svima,

vlasnik sam Punta od pre oko godinu dana, super me služi uz neka minimalna ulaganja. Vozim ga skoro svakodnevno, dosta sam prešao njime za ovaj kratak period, to mi je prvi auto. 

 

Međutim, pojavio se je ove zime problem koji nisam uočio kad sam ga kupovao. U pitanju je limarija, tačnije pragovi.

Kod vozača je korozija izbila spolja i kad su bile niske temperature i vlaga "procvetao" je. Sa suvozačeve strane nema korozije da se vidi, spolja izgleda potpuno zdravo, kao što je izgledao i drugi, mada mislim da je i on načet. Pod je zdrav, predloženo mi je samo da ga zaštitim.

 

Dok u vezi pragova su podeljena mišljenja. Jedni mi kažu da teram tako dok teram i da šutnem da se ne isplati da se radi limarija, s obzirom da sam ga jeftino kupio. Drugi pak kažu uradi to, autić ti je ekstra, mora posle da kupuješ opet auto, mačku u džaku. Želeo bih da čujem ovde mišljenja šta predlažete.

Živim u Nišu, pa ako neko ima iskustva sa limarima ovde, koliko košta takva popravka, ili ako može neko da predloži nekog autolimara? Kako uopšte izgledaju ti radovi? 

Da li uopšte da razmišljam o takvoj popravci? Nemam sada slike problema, ali ako je potrebno za savet mogu da uslikam i postavim.

 

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosetas do par limara i videces sta ce da ti kazu. Price ce da budu manje vise iste. Bolje je oni da pregledaju jer ima mozda jos korozije koja se ne vidi pa ce mozda stvarno da bude situacija "vozi dok moze pa ga baci" a mozda bude i tako kao sto ti opisujes sto nije nikakav zahvat a ni neko ulaganje. Ne znam da li za Punta ima da se kupi novi prag iz male privrede, imas prodavnicu na O. Vencu, auto Suza bese se zove pa proveri. Ruke samo za prag mislim da nisu vise od 50e
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fizičar

 

Ako je to samo prag, tj. ako nije otišlo dalje, onda se to isplati raditi, naročito kad kažeš da te auto služi kako treba.

Ako nema nov, opcija ti je i polovan sa otpada. Limari obično imaju kombinaciju sa nekim otpadom, pa se tačno zna da neće uzeti neki koji je isti kao tvoj jer tako sebi komplikuju...al' opet, star je to već model, pitanje je u kakvom su stanju i oni koji završe na otpadu...možda opet bolje nov iako je zamenski (slabiji kvalitet, Tajvan ili sl.), pa da se dobro zaštiti - potrajaće i takav bez problema par godina sigurno.

 

Iskustva o limarima imaš ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37625-potreban-limar-iskustva/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima i na informacijama.

Kada dođe auto na dnevnom redu prošetaću ga do limara, raspiraću se iz prve ruke za zamenske pragove pa javljam kakvo je stanje i šta sam uradio.

Pozdrav.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ima tko kakav savjet kako rijesit ovu hrđu, tehnički mi je za mjesec dana, pa mi je prošle godine rečeno da riješim to
 

IMG_20190929_105001.jpg

Edited by Quest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, i ja imam slican problem.

Meni je limar prosle godine radio pod i taj deo je koliko god je mogao neznije sredio i prefarbao.

Sad se bas slabo vide dva tri broja, valjda me nece terati na ponovno upisivanje, to bas dosta kosta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...