ediedi 15 Posted January 23, 2019 Pozdrav, cvili mi kanalni remen, onaj koji se veze na alternator, jel zna ko kako se mjenja, hitno mi je moram ga do petka zamjeniti. Se mora sta skidat osim njega, znam da ima zatezac to otpustim stavim novi i zategnem, ako tko zna da malo pojasni, 1.9 jtd 110 kw. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted January 23, 2019 jes da nije isti motor al slijed radnji je isti.. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted January 23, 2019 On je tu zatezac skinuo skroz dole, se moze on otpustit a da se ne skida ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted January 23, 2019 (edited) Evo nasao sam odgovor na moje pitanje post prije, malo sam kopao po youtube-u prateci tvoj video i nasao odlican tutorial, lik je bas lijepo objasnio, mislim da je motor sto se tice remenja i rolica identican. Ako skupim hrabrosti probat cu sam Edited January 23, 2019 by ediedi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted February 9, 2019 Evo da rezimiram pricu sa remenom, danas sam ga sam promijenio i stvarno nije tesko, na ovom tutorialu lik koristi odrezani okasti kljuc 15 sa razlogom jer sa normalnim se ne moze zapinje, ja sam koristio vilicasti i bez problema je isao. Skinuo sam kotac i onu plastiku jer bez toga nema sanse namjestiti remen a i trebalo je to malo prebrisati jer je sve bilo masno od spreja kako sam spricao jer je cvilio. Ima jedna zanimljiva stvar sa tim remenom, naime auto mi je sve teze i teze palio, duze je verglao i onako zakasljucka dok ga palim, i danas idem sa posla doma bas onako ruzno vergla i upali, i odem malo na forume i naletim na jedan topic di se prepucavaju da jtd moze upaliti i bez grijaca i bez tog remena alternatora znaci samo akumulator ali teze. I ja odmah van idem zamjeniti remen i stvarno auto pali od prve, znaci stvarno je bilo povezano sa remenom, dakle aku krene i onda jos alternator da snage da upali, a meni je proklizavao remen i zato je teze palio. Bas se vidi razlika u paljenju prije i poslije zamjene. I jos nesto, dok sam ga jednom naglo stisnuo na semaforu da proletim kroz zuto kako sam naglo stisnuo gas remen je bas gadno proklizao i upalila se lampica esp ona zuta i hill holder to valjda radi pada napona, uglavnom poanta je cim prije mjenjat remen a ne ko ja biti lijen Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 9, 2019 Nisu li ti tockovi proklizali? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted February 9, 2019 Tesko jer kvacilo prije proklize Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted February 10, 2019 Toliko je dobro? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted February 10, 2019 Ma pocelo je lagano zajebavat, proklize tu i tamo, sad skupljam lovu da promjenim skupa sa zamasnjakom jer tako mi svi savjetuju, ali to je dosta skupo, al glavno da ide Quote Share this post Link to post Share on other sites