Jump to content
FAS Goran
bojankov

Ima li polovni auto bez gremlina?

Recommended Posts

Vozio sam zastavu, passat 2,passat 4, fiat, reno scenic, nemam mogucnosti da uzmem novo iz fabrike ali bih da uzmem neko auto koje ne osjeca rupe i nema cvrcaka od raznih plastika, ne odvaljuje bubrege, ne zatrese se preko poprecnih kanalica na asfaltu i lupka i prenosi sve vibracije na karoseriju, ne skace instrument tabla, ne lupka unutrasnja navlaka i daska na gepeku, kad zatvaram vrata svaki put da nemam grc oce li mi spasti staklo i odvaliti se podizac od tandrkanja itd.

 

Ima li nesto takvo ili je to samo kod novih auta dok se ne razdrnda? Ne interesuje me nista drugo samo da se vozim kao gospodin! :-)

 

Nisam se vozio u nesto prevelikom broju auta, osim taksi i eventualno sluzbenim koja se uzmu nova pa kad posle njega sjednem u mog scenica sve mi smeta iako mi drugi kazu da je udoban.

 

Sluzbena je bila opel corsa 1.3 a sad je opel astra 1.6 dizeli i stvarno su od 0km vozeni, tvrdji ali nema stresanja.

 

Je li ovo sve do moje glave? Da probam da je zamjenim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace inspirisan sam voznjom u novom sluzbenom peugeotu 308 u jakom paketu opreme sa 20 km na satu....dakle tek uzet. Najaci utisak mi je ostavilo zatvaranje vrata, skoro da se ne cuje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricas o novom a koliko skapirah para za to nemas... Polovno moze da bude super ocuvano ali opet nije novo i tu se najcesce javljaju gremlini koje spominjes... Bez toga tesko...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen C5?

Mislim da daleko najvise pruza u odnosu na prodajnu cenu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije do tvoje glave,nego majstori kazu "Moze to da tera,dobar ti je trap..itd.." Samo amortizere kada bi zamenio odmah bi osetio drasticnu razliku,a da ne pricamo o ostalim stvarima na trapu koje "prolaze" kod majstora(silen blokovi,gumice balans stangle,krajevi letve,solje amortizera..itd.) a svi ti delovi proizvode pravu simfoniju kada nisu dobri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto je najgore scenic je odlican sto se tice udobnosti i na relativno normalan put je bez zvukova. Ali npr na one poprecne prekopane kanalcice sve prenese na instrument tablu ili kad je veci niz rupa strese se. A sto je najgore sad sam zamjenio sve sto je trebalo po majstoru. Amortizere naprijed i kugle na viljusci, krajeve spona, stabilizatore i unutrasnje kugle na glavi upravljaca i odradio reglazu :-)
Jedino da komplet trap izmjenim i prednji i zadnji.
 

3 hours ago, Zvezdo said:
Citroen C5?
Mislim da daleko najvise pruza u odnosu na prodajnu cenu!

To onaj sa hydropneumatskim ogibljenjem? Je li crkava to ogibljenje? Onaj 2010? Fin je i ima dobru opremu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da jos eliminises te zvukove i osecaje..Solje amortizera ,silen blokove,gumice balans stangle i ima da se iznenadis kakav ce auto da bude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina. Na Idei sam zamenio opruge, amortizere, šolje i zadnje silen bokove, drugi auto. Krivo mi je što nisam uradio prednje viljuške i gumice stabilizatora, svi majstori odreda kažu dobro je, ne diraj. 

Golf 5 2005 koji sam kupio je kao nov, ja u šoku, ništa ne lupa, ne udara preko rupa, neravnina, tramvajskih šina. Kladim se da će kroz neko vreme početi da se čuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, bojankov said:

Ima li nesto takvo ili je to samo kod novih auta dok se ne razdrnda? Ne interesuje me nista drugo samo da se vozim kao gospodin! :-)

Kao što reče @werp690, nije baš da su auti najviše krivi, nego što se uglavnom menja deo kad rikne...a, dok ne rikne - ne diramo ga. Ali, to što nije riknuo ne znači da neće da izaziva i deo takvih zvukova koje pominješ.

 

Npr. ranije na Stilu sam tačno znao na kom mestu će da udari pozadi (prilikom nailaska na poprečno oštećenje puta). Bež. Kosa, svake nedelje tim putem na fudbal, malo se brže ide, dolazi kočenje pred semafor, naiđe se na to oštećenje i onako rasterećeni zadnji deo (zbog kočenja) udari k'o bledsav kad se prelazi preko. Promenio silen blokove, mislio da su oni uzrok - šipak. Opet lupa...ali samo tu, i samo ako jače kočiš. :D Promenjeni zadnji amorti...i sve postalo tiho na tom istom mestu. A, uopšte nisu izgledali gotovi, na onoj treskalici dali ok rezultat...ali eto, počeli su tu i tamo da pokazuju znake.

Naravno, nisam to sve menjao zbog toga što je lupalo na tom mestu :D nego u razmaku od godinu-dve sam to izmenjao kroz klasično održavanje, ali sam primetio da je prestalo da lupi tu posle zamene zadnjih amorta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilometraza je ono sto ce ti odrediti da li ce biti  cvrcaka ili ne.

Mozes ti da zamenis sve zivo  na trapu ali ce i dalje da cvrci ono sto je procvrcalo.

Jednostavno  i ja sam pacenik  za tisinom u autu i nema tu drzge nego da uzmes auto sa malo km nebitno kog godista.

Ili da uzmes neki premium kao sto je BMW 5,Mercedes E,Audi A6 i tu takodje neces osetiti cvrce i na vecim kilometrazama.

Licno sam vozio Golf 4 1,6 2002 sa originalnih 110k km i tu je bilo carstvo tisine i dan danas mi je zao sto sam ga prodao ali dobio sam extra pare i sta da se radi jer takva ponuda se ne odbija.

Zena moja vozi Punto 1,2 2003 sa neverovatnih 37k km i tu takodje nema cvrcaka a upravo to govori o tome da kilometraza kod  tih jeftinijih kola odlucuje da li ce ih biti ili ne jer sve se to razmrda  s vremenom i pocinje koncert. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesho, Dule hvala na komentarima. Dva suprotna misljenja :-) ja ne znam koje bi moglo da bude ispravnije.

 

Da li npr bmw 320d ili audi a4 ili passat b6 2007g mogu da budu bez cvrcaka?

Nisam se vozio u njima da su bez cvrcaka. Ne znam kakav je mercedes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno mora da bude benzinac  jer dizelasi imaju ipak te neke vibracije  koje s vremenom se prenose na sasiju usled toga sto oslabe nosaci motora ali premium je premium i trebas da probas modele koje sam naveo pa ces se uveriti zasto su oni toliko skuplji.

Imam kod drugara A4 2006 a koji sam mu prodao ali nema nista da se cuje  jer auto ima 240k km a ovo sto se kod nas uglavnom uvozi ima dosta vise pa ne bi ni imali cvrcke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, bojankov said:

Nesho, Dule hvala na komentarima. Dva suprotna misljenja :-) ja ne znam koje bi moglo da bude ispravnije.

 

Da li npr bmw 320d ili audi a4 ili passat b6 2007g mogu da budu bez cvrcaka?

Ne, nisu suprotna, tj. slažem se sa onim što je Dule napisao. :thumbup: 

Nego, nisam te razumeo jer ti prvenstveno misliš na ona dosadna škripucanja u kabini...dok sam ja pisao o drugim stvarima (kad npr. ne menjaš amort jer nije riknuo, ali još kako se auto ponaša bolje sa novim).

Za cvrčak je, koliko znam, bitno što kvalitetniji materijali u startu, što bolja završna obrada/sklapanje = kasnije procvrči. Kad je već to imperativ, ti bi onda trebao da gledaš verzije određenog auta sa većim paketima opreme. Npr. za auto koji sad imam, postoje verzije sa plastikom na centralnoj konzoli, i ona sa aluminijumom. Često se žale da ona sa plastikom procvrči, dok je verzija sa aluminijumom zahvalnija po tom pitanju...a, isti auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinaca kod nas nema ni za lijeka a to bi najradije benzinca i ugradim mu sekvent i vozi :-)



Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo koja Honda, ne mora bas Acc, mada je najkvalitetniji sto se tice Honde posto se jedini pored Civic limuzine sklapao u Japanu. Sto se tice mesta, Civic hatch ima i vise nego dovolj o mesta u gepeku (ako se dobro secam oko 490 litara) i otvara se kako treba za razliku od Acc gde se otvara kao i na svakoj limuzini, sto je mene uzasno i nerviralo, a i na zadnjoj klupi je komforan.
Civic samo 1.8, 1.4 je preslab dok u acc i 2.0 odlicno vuce, naravno sa sestostepenim menjacem. Plin prihvataju odlicno uz obavezno koriscenje kapalice, dosta ljudi je ne dopunjava sa uljem kada nestane pa posle nekog vremena mogu da se jave problemcici (nekog vremena mislim 100kkm i vise ). Ne treba bezati ni od velikih km posto ni motor ni enterijer to ne osecaju svakako. Nije sto vozim Hondu ali, jedino sto se menja su ulja i kvacilo, po neka kugla eventualno...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, bojankov said:


 

To onaj sa hydropneumatskim ogibljenjem? Je li crkava to ogibljenje? Onaj 2010? Fin je i ima dobru opremu

Ima C5 I sa običnim ovjesom i pojam je udobnosti i tišine naspram mnogih mnoooogo skupljih auta. C5 sa hidro pneumatskim ovjesom je jednostavno klasa za sebe po pitanju udobnosti i tišine. Mercedes sa vazdušnim vešanjem mu nemože parirati ( vozio se..) Kao što rekoh sve ono čega nema ne može se ni pokvariti tako da se kod ovoga sa hidro ovjesom ima šta za pokvariti ali nisam čuo da je iko imao problema verovatno zbog manjeg broja takvih a i sa razgovorom sa serviser ima ta priča se potvrđuje.

Ključno je ono što je @Dule021  rekao! Dakle bilo koji auto sa što manje kilometara! Džaba maybah i S klasa kad ima pola miliona!

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 nema nikakvih problema, a i da ima delova ima na pretek

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 druge generacije dakle od 2008 pa nadalje?
Dakle moze i obicno vjesanje. A kakav im je automatik i je li mu dovoljan ovaj 1.6 80kw?
Vidim njih ima najvise :-)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, bojankov said:

Ali npr na one poprecne prekopane kanalcice sve prenese na instrument tablu

insistiras na kanalicama i usjecima! :D pa brate to su samo dijelovi puta.. ne vozis nonStop kroz galerije, tunele, mostove..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vozim ali to me najvise nervira. On je na normalnom putu ok ali tu kad se strese jeza mi niz kicmu prodje :-)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, bojankov said:

C5 druge generacije dakle od 2008 pa nadalje?
Dakle moze i obicno vjesanje. A kakav im je automatik i je li mu dovoljan ovaj 1.6 80kw?
Vidim njih ima najvise :-)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 

Da, ne znam jel 08 ili 2009.

Imaj u vidu da je C5 velik i tezak auto i ako je auto puno presao taj od 1.6 je verovarno na izdisaju i trebat ce mu skuplje popravke.  2.0 je mazga kao i ostali te generacije ali velika je razlika izmedju istog primerka sa pola miliona i 150 000 Km kao i kod svih auta.

Za automatik u C5 nemam informacija i nisam ga ni video. Mada koliko vidim u DS 4 ima ih nekoliko tipova.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Sa 1.6 motorom idu isključivo robotizovani manuelci. Nekom su ok, ja ih ne podnosim.

U 2.0 su isključivo pravi automatici.

1.6 je poprilično slab za njega, a menjač mu je takav da se vrti u solidno visokim obrtajima na malo većim brzinama.


Ima C5 I sa običnim ovjesom i pojam je udobnosti i tišine naspram mnogih mnoooogo skupljih auta.

Apsolutno tačno.



Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...