Jump to content
FAS Goran
igorzett

Fiat Grande Punto Evo 1.4 8v - slabo ubrzava

Recommended Posts

Pozdrav!

 

Evo jos jednog problema sa mojim GP-om... 1.4 8V 77ks, nema snage.

Ima fabricki plin medjutim neka dizna je crkla, tako sam ga i kupio, pa sam odmah oterao u servis da se resi, zamenjene sve 4 dizne i od tada kada radi na leru i kada dam naglo gas proguta knedlu, nekad se ugasi a nekad podigne obrtaje. Na benzinu se to ne desava. Plinadzija kaze ne valjda klapna gasa bez obzira sto auto na benzinu normalno dize obrtaje i sto NE variraju obrtaji na leru. Ne moze da pristupi racunaru za plin jer je zasticen, mora ovlasceni servis za Landi Renzo.

 

Otisao kod elektronicara nakon ciscenja klapne da odradi ono ucenje klapne gasa ili kako se vec zove. Proba taj covek auto i kaze da auto nema snage, da bi trebao bolje da ide. Ja to nisam ni primecivao jer sam pre toga vozio colta 1.3 sa 75ks ali reko' japanac ide bolje, to je normalno. Onda pozovem komsiju kome sam doterao istog Punta samo cist benzinac, da se provozamo. Tek tad sam shvatio da moj auto stvarno nema snage. Isto vuce i na benz i na plinu. Njegov posle 2000 obrtaja bas osetno povuce bolje u odnosu na moj. Da li ovaj motor ima varijator ili tako nesto sto je kod mene mozda neispravno pa zato nema snage?

 

Bio sam i kod Pirketa da mi izvadi katalizator ali ga vec nije bilo, nije ga niko izvadio nego se raspao. Pomisljam da se mozda nije negde zaglavio dalje u auspuhu posto je bio odmah na pocetku izduva.

Takodje sam probao da vozim auto koliko moze da izvuce na oba goriva i rezultat je isti - 150km/h i ne mrda, kao blokadu da ima, tako da sam eliminisao plin kao moguci uzrok nedostatka snage. Uradjen mu mali servis i veliki pre 1000km. Na leru dize gas do blokade.

 

Kad krecem iz mesta sa njim (pogotovo na plinu) ne mogu da krenem onako polako pustam kvacilo i dodajem gas (kao sto mogu na tog komsijinog), skoro uvek se ugasi, nego moram da drzim kvacilo, sacekam da digne preko 1500 obrtaja pa onda da krenem da pustam polako kvacilo. Evo sad kad je ovo pao sneg, dam pun gas u drugoj i ne moze da zaslajfuje koliko nema snage. Potrosnja je super, plina trosi oko 6-7 litara normalne voznje, ne duva na meracu, nije kompresija onda losa.

 

Citao sam negde da ima i neka vakuumska creva koja mogu da zezaju.

Ima li neko ideju sta moze da utice na snagu kod benzinca? Kada vozim cetvrtom recimo 80 km/h i dam pun gas, treba mu dooosta do 120 km/h. I uvek konstanto, linearno slabo vuce, nema trzanja, cimanja i sl. Kao recimo kad bih stisnuo kocnicu 15-20% i dodavao gas. Razmisljao sam da nisu mozda benzinske dizne prljave ali onda bi na plinu trebao da vuce malo bolje nego na benzinu jer su plinske nove. Sad trenutno nema apsolutno nikakve razlike u voznji na plinu i benzinu, osim te knedle na plinu. Ne znam da li su ta knedla na plinu i malo snage na oba goriva povezani ali prosto ne mogu da verujem da majstori ne mogu da provale sta je, ili nece da se cimaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na gp sa 1.4 motorom (al od 95ks) imao slicne simptome (nedostatak snage i knedle pri naglo davanju gasa) kad je otisla bobina. Fora je sto ima 4 bobine. Problem je bio mnogo izrazeniji na plinu, valjda je osetljiviji. Tako da ti savetujem da pregledas sve bobine, ako nisi do sad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milslis da i ovaj sa 8v ima po 4 bobine? Ja sam nekako moguci problem sa strujom iskljucio zato sto mirno radi, nema trzanja i trokiranja... Nisam znao da zbog struje moze tako da izgubi snagu... Videcu nekog elektricara da li moze da proveri bobinu, da ne kupujem novu pa posle - e, ipak nije bobina... Mene najvise brine ako ovaj motor ima varijator...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li mogu preko dijagnostike da se provere bobine? Moze li da bude i pumpa? Meni se burazer zali kako mi ide slabo auto, kaze sinoc se vozio u benzinjari 1.4 ide mnogo da bolje nego moj iako je moj turbo. Jedanput-dvaput mi se samo desilo da se pri naglom dodavanju gasa bukvalno skoro ugasio pa se vratio. 

Edited by Nikola 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam malo guglao, ovaj sa 8v ima jednu bobinu iz koje izlaze 4 kabla... Pa mislim da je do pumpe onda bi na plinu isao bolje... Kod mene recimo kad prebaci na plin pumpa za benzin se iskljuci, to sam primetio kad je auto bio na dizalici, caknuo kad je prebacio na plin i pumpa prestala da zuji, bas sam stajao ispod rezervoara u tom trenutku... Cak se i plinadzija cudio, kaze nije video to do sad da gasi pumpu za benzin... I sta sam sinoc slucajno primetio - radio ventilator kabine i cujem ga da skripuce malo... Oduzmem gas da ga cujem malo bolje a on prestane da skripi... Dam gas opet pocne da skripi... Kao da dodavanjem gasa povuce struju pa ventilator malo uspori kretanje i pocne da skripuce... izgleda da i alternator ne puni 100% ispravno, mada nisam imao problema sa paljenjem i verglanjem cak i kad auto stoji po 5 dana...

Edited by igorzett

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, procitao sam al sam iskljucio mozak kad sam pisao post. :rolleyes: 

Ako si iz Bg-a pozovi Gorana nek ti nakaci na komp auto, cini mi se ako si clan kluba provera je dz :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, iz Kovina sam, nisam daleko ali radim od 9 do 17h pa sam jedino nedeljom slobodan... Aj pusti broj ako smes ovde ili na pp pa cu ga pozvati da vidim kakav je sa vremenom... Hvala...

P.S. Kacen je na dijagnostiku kad je radjeno to ucenje klapne gasa... Od gresaka je jedino pokazao nesto za lambda sondu ali elektronicar rekao da ce to uvek da izbacuje zbog plina... Mada nikad na tabli nije palio nista, check engine i sl...

Edited by igorzett

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zvao coveka i preko telefona mu objasnio ukratko problem. Ostavicu mu auto, posto radim isto kao i on pa ce da pogleda. Stvarno covek preko telefona deluje ljubazno i korektno. :)

 

Hvala!

Edited by igorzett

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo upravo došao od Gorana... U principu je sve ispravno na autu... Izgleda da zbog fabrickog plina ima drugaciju mapu u racunaru pa slabije vuce od cistog benzinca... Ja sam probao grande punta a ne Evo punta, tako da su mi rekli da bez obzira sto je motor isti, drugacija je elektronika... Valjda su ga odradili da slabije vuce ali zato provereno trosi 6l plina kombinovane voznje... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu pa i onaj stari 1.4 nece da ide a taj losije i od njega pa jos i na plin

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma onaj grande punto sto sam ja probao ide sasvim ok... Izgleda da samo Evo ide slabije... S tim sto na plin ide isto kao na benzin, nema promene, vuce isto... Da ne cujem ono klik kad prebaci ne bih ni znao kad ide na plin a kada na benzin...

Edited by Iggy88

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to je onda sakato auto.. :wacko: obzirom sto si sve pobrojao da je provjereno ostaje protokomjer (bez obzira sto ti ECU ne prijavljuje gersku)?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahahahah, e jebo vas plin, šta kukate? Al najjače je što je posle legao na rudu, bitno je da troši 6l plina. 

A jel ti skupo da izbaciš to "fabričko" govno od plina, ugradiš normalan uređaj, i flešuješ normalnu mapu u ECU? 

P. S. 

Da li su igortzett i Iggy88 ista osoba? Da li je igortzett benzinac a Iggy88 plinac? 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je Goran rekao da je auto ok i ti iz Fiata sto su dosli onda verujem da nema potreba za daljim istrazivanjima... Auto ide kako ide i to je to... Meni je skupo da bilo sta vise ulazem u auto... Kad me smori to sto ide slabo prodacu ga i gotovo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...