simonen 81 Posted January 6, 2019 Ne zelim nikog da ismevam niti omalovazavam.Zao mi je ako je tako zvucalo pa si tako shvatio. Tacno 30 god imam privatnu radionicu....nagledao sam se svega i naslusao svacega. Preko 10 god sam pravio trkacke motore od malog N-a preko hibrida do Hobija Tako da nemam potrebu za bilo kakvim dokazivanjem ili kako ti vec kazes bednog pokusaja ismejavanja. Jos jedanput se izvinjavam svima koji su se nasli uvredjeni 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted April 12, 2019 Ljudi, jos nista nisam resio sa Pandom, probacu zadnji lonac da skinem,to je sledece. Inace odradeo sam joj mali servis, na 10.000 km potrosila mozda 500 ml ulja, Selenia Gold. Ne trosi uopste mnogo, ali necee da ide, jaooooo kako me kopka sta je. Pomalo se oseca miris benzina pozadi sa vremena na vreme... Kao neki mrtvak je. Inace imam Reno 4, 1.1ccm...u odnosu na Pandu Ferrari kako ide....bas se razocaram kada sednem u Pandu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted April 16, 2019 nasao sam gde mi pusta gorivo, morao sam da sipam skoro pub rezervoar i u kantu jos 5 l...i sipao polako kad....curi na onaj beli poklopac iznutra ka njegovom centru,bas po ivici pusta. Da li ima tu neka guma? Da probam srafcigerom i cekicem da odsrafim pokopac?? On 4/12/2019 at 10:33 PM, Steva081 said: Ljudi, jos nista nisam resio sa Pandom, probacu zadnji lonac da skinem,to je sledece. Inace odradeo sam joj mali servis, na 10.000 km potrosila mozda 500 ml ulja, Selenia Gold. Ne trosi uopste mnogo, ali necee da ide, jaooooo kako me kopka sta je. Pomalo se oseca miris benzina pozadi sa vremena na vreme... Kao neki mrtvak je. Inace imam Reno 4, 1.1ccm...u odnosu na Pandu Ferrari kako ide....bas se razocaram kada sednem u Pandu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovan031 0 Posted May 10, 2019 Imam slican problem sa pandom, nema dusu prilikom dodavanja gasa a pritom povecava potrosnju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted May 15, 2019 Ne znam sta je. Zamenio sam i pumpu goriva , moja nesto budzena bila, lemljena, prepravljana....kao malo bolje ide...ali nije to To. Ne moze da se zaslajfuje. Od kada sam zamenio pumpu, kada je hladan motor bas fino ide i ubrzava...cim se zagreje mlitava je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted May 28, 2019 Dal se nije raspala ona vuna u zadnjem loncu pa da gusi auto? Vidim da je lula sto izlazi iz lonca varena nekim var apararom sa elektrrodama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted June 1, 2019 Nije ni zadnji lonac....skinuo, probao, auto se cuje kao tenk ali i dalje ne ide. Uzeo sam i drugu klapnu gasa i isto se ponasa. U ponedeljak probam MAP senzor i mape da zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted June 14, 2019 Zamenio i MAP senzor, uzeo polovan, za probu. Kao za nijasu bolje ide i ubrzava ali nije to ti, nece da zaslajfuje, nema snagu pa to ti je. Ne znam sta dalje da zamenim. Mozda senzor radilice ili bregaste...ali ona pali extra svaki put. Da li nisu problem MAPE ??? On 6/1/2019 at 9:27 PM, Steva081 said: Nije ni zadnji lonac....skinuo, probao, auto se cuje kao tenk ali i dalje ne ide. Uzeo sam i drugu klapnu gasa i isto se ponasa. U ponedeljak probam MAP senzor i mape da zamenim On 5/10/2019 at 6:39 PM, Jovan031 said: Imam slican problem sa pandom, nema dusu prilikom dodavanja gasa a pritom povecava potrosnju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steva081 0 Posted July 25, 2019 On 5/10/2019 at 6:39 PM, Jovan031 said: Imam slican problem sa pandom, nema dusu prilikom dodavanja gasa a pritom povecava potrosnju Quote Share this post Link to post Share on other sites
gengur 0 Posted February 13, 2022 Pozdrav ljudi.I mene je to sve ispatilo sa zeninom pandicom.Nema snagu,nece da povuce kako treba ko sto je neko napisao kao da imam 4 ortaka iza natovareno. Problem je jednostavan (bar se nadam da je taj) i klasican fiatovski koji imaju usranu isnstalaciju. Vecinom je to kod motorskih kompjutera,modula 4AF i 5AF a moze biti i kod drugih jer zmam samo za ove. Od kompjutera,modula koji je pored akumulatora šteker što ide prema motoru mislim da je manji problem su žice jer su tvornicki žice spojene "čisto seljačkim spojem" i zice se tu zagrijavaju i hlade i stvara se kondezacija i oksidacija sto na kraju iako je u malim odstupanjima brka ocitanja na kompjuteru (salje mu krive podatke) i onda smjesa goriva nije ok. Popravak je jednostavan.Otvoriti zastitnu instalaciju poslje tog štekera jedno 20-30 cm prema dole i prema ubrizgavacima goriva i morate pronaci ovisno o modelu 3-4 mjesta na kojem su zice zajedno spojene.Vidit cete vec kad se skine vanjska plasticna cijev za izolaciju.Taj spoj izrezat i ako treba produziti zice zajedno ih zalemiti da spoj bude kako treba i na kraju fino izolirati. Kad zalemite sve spojeve prije izoliranja i ponovnog upakovanja kablova prvo probajte upalit i provjerit da li je sve ok jer se meni desilo da sam prerezao jedan takav spoj i sakrila mi se jedna zica i nisam je spojio,upakovao bez probe paljena i na kraju je radila ko traktor. Da,sve to kad se pocne raditi odspoji se akumulator i onda se polako dalje radi. Panda ce na prvom paljenju da ima lampicu od motora upaljenu ali nakon 4-5 paljena dok ga kompjuter,modul prihvati ugasit ce se a Panda ce ponovno "prodisati" kako treba. Probat cu sa drugog foruma gdje sam nasao uploadati slike da vam bude jasnije. Sretna voznja Quote Share this post Link to post Share on other sites
gengur 0 Posted February 13, 2022 Da,to se odnosi na bezince,za dizele ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites