Jump to content
FAS Euroauto Goran
Mihailo93

Fiat Grande Punto 1.9 MJet - zatrese motor pri startovanju (posle promene plivajućeg)

Recommended Posts

Moguce da nije sve leglo kako treba? Mozda je neki nosac otisao bas kad si menjao set kvacila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko jako trese? Cim upali on stane istog momenta? A kad gasis auto?

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mozes samo da koristis znakove (tacka, zarez itd... Nije pregledno da se cita) A kada gasis auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su nosaci svi ok, ako je set kvacila ok, ako su dizne sve ok. Za alnaser ne znam, ali vrlo moguce da je ljudski faktor pri ugradjivanju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem ti vrlo cudne okolnosti ali moguce da je onaj sto je menjao set nesto zajebao, mozda ti ostavio stari zamajac a klepio novi... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mogao ja sam bio prisutan pri montazi 

A stari zamajac se cuo kad se pritisne kvacilo na pola, dok kod novog nema nista da susne, jedino to sto sada zatrese kad pali, drugih problem nemam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi dobro proverio donji nosac (kosku) dal ti mozda seta motor napred-nazad pa kukca kad ga palis i vozis? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao slucaj da donji nosac nije bio dovoljno pritegnut. A stavljen je nov. Eto, desi se :D. Simtomi su bili sitno kuckanje pridodavanju i oduzimanju gasa i to na malom broju obrtaja, na naglo ubrzavanje se nije culo. Prodji jos jednom proveri sve, verovatno je neka glupost u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desava samo prilikom paljenja vozila, u voznji je sve ok i pri dodavanju gasa nema nista da lupne, gledali smo i alanser nije do njega majstor kaze ga nezna sta vi moglo da bude u pitanju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sve nekako mirise na zamajac... To sto je nov nije nuzno da je i 100% ispravan.

Zasto ti ovo pisem... Pricao mi decko koji je menjao zamajac 3 puta. Prvi put je kupio nov, bilo sve ok prvih 500km. Posle toga se raspao kao stari. Vrati ga nazad, zamene mu za drugi, ugradi i opet ista stvar. Opet mu zamene i opet se desi isto. 3. put ode majstor sa njim i kazu mu da drugi nemaju, vratili mu pare i kupio je set sa fiksnim zamajcem, mislim da je Peugeot 407 bio. Nadam se da kod tebe nije do zamajca ali...

Kazes da je luk... Ja sam za alfu 156 mjet od 150ks kupio isto luk set kvacila i kad je stigao majstor me zove da vidim... Kutija LUK a na korpi utisnuto Valeo.

Isto sam imao stila od 140ks i kad upali lupi otprilike u sredini table negde. Zamenio sve nosace motora (secam se da je jedan bio 11.000din) i nikakve promene nije bilo. Mislim da kad sam ga palio u brzini i samo malo pustim kvacilo dok vergla da nije lupao, majstor je rekao da to znaci da je zamajac, prodao sam auto tako, nisam hteo zamajac da menjam. Kad se gasi, u voznji, na leru, kad krećem uopste se nije cuo, sve ok. Samo kad upali lupi i to je to. I dizne sam menjao, ali nista... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam bilo je razlike, znam da sam ubacio u prvu i pustio kvacilo tek toliko da jedva uhvati lamela i da je znatno manje lupao ili skoro uopste nije lupao kad upali... Prodao sam auto tako, da kazem nepopravljen... Napisao je neko gore da je mozda i ljudski faktor prilikom sklapanja... Mozda je najbolje i da puknes opet pare za ruke majstora da skine set i da se proveri jer kazes da se to nije desavalo pre zamene. Ako je do majstora onda ne bi ni trebao da ti uzme pare za ruke. A sto si menjao i zamajac, bio je gotov ili prevencije radi kad vec ubacujes novi set kvacila? Ako ti je stari zamajac koliko toliko ok, onda ako se opet skida set vrati stari zamajac sa novim setom kvacila pa probajte, jeste cimanje ali bar ces da znas da li je do zamajca (a s obzirom da sa starim nije lupao...). Na alfi sam menjao na 200.000km samo set kvacila, bez zamajca, cuo se malkice kad ugasim auto ali majstor mi je rekao da to moze, uz normalnu voznju, da potraje jos dugo i da nema potrebe da menjam i zamajac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat je to, sve trese i zvoni to je normalno. Tacno se zacudim kad sednem u neki bolji auto pa kad ga upalim, a on samo stucne i eto ga radi. Kod Fiata je to sve mnogo bucnije i sa vise udara i buke.

I ja imam nov kompletan set i nije miran na paljenju. Naviknes se vremenom. Nece zamajac paljenje razvaliti i fabricki tromi alternator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa 156 1.9 mjet i stilo jtd pri paljenju su sasvim normalno palili, samo taj stilo od 140ks me zezao... mislim da nije normalno da lupi pri paljenju... On kaze da mu pre zamene nije lupao... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...