Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Pozdrav svima, imam problem sa grande punto 1.9 multijet pri startovanju motora motor se zatrese i odmah upali zamenjen je plivajuci i od tada se to desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Moguce da nije sve leglo kako treba? Mozda je neki nosac otisao bas kad si menjao set kvacila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Pregledali smo sve nosace motora i menjaca ramebice nigde nema lufta Majstor mi rece da je mozda alanser al auto vergla normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 (edited) Koliko jako trese? Cim upali on stane istog momenta? A kad gasis auto? Edited January 2, 2019 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Sve zavisisi nekad jace nekad ne kao da lupne nesto upali i odmah prestane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Ako mozes samo da koristis znakove (tacka, zarez itd... Nije pregledno da se cita) A kada gasis auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Kad se gasi sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Hmm cudno, ciji je set kvacila ugradjivan? Koja marka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Ceo set je luk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Ako su nosaci svi ok, ako je set kvacila ok, ako su dizne sve ok. Za alnaser ne znam, ali vrlo moguce da je ljudski faktor pri ugradjivanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Sta mislis da bi moglo da bude? To mi se nije desavalo dok nije odradjen ceo set kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Kazem ti vrlo cudne okolnosti ali moguce da je onaj sto je menjao set nesto zajebao, mozda ti ostavio stari zamajac a klepio novi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Nije mogao ja sam bio prisutan pri montazi A stari zamajac se cuo kad se pritisne kvacilo na pola, dok kod novog nema nista da susne, jedino to sto sada zatrese kad pali, drugih problem nemam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Jesi dobro proverio donji nosac (kosku) dal ti mozda seta motor napred-nazad pa kukca kad ga palis i vozis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Svaki nosac posebno proveren nema lufta ni jedan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 2, 2019 Uf stvarno ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 2, 2019 Ok hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted January 3, 2019 Ja sam imao slucaj da donji nosac nije bio dovoljno pritegnut. A stavljen je nov. Eto, desi se . Simtomi su bili sitno kuckanje pridodavanju i oduzimanju gasa i to na malom broju obrtaja, na naglo ubrzavanje se nije culo. Prodji jos jednom proveri sve, verovatno je neka glupost u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 4, 2019 Meni se to desava samo prilikom paljenja vozila, u voznji je sve ok i pri dodavanju gasa nema nista da lupne, gledali smo i alanser nije do njega majstor kaze ga nezna sta vi moglo da bude u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy88 3 Posted January 8, 2019 Meni sve nekako mirise na zamajac... To sto je nov nije nuzno da je i 100% ispravan. Zasto ti ovo pisem... Pricao mi decko koji je menjao zamajac 3 puta. Prvi put je kupio nov, bilo sve ok prvih 500km. Posle toga se raspao kao stari. Vrati ga nazad, zamene mu za drugi, ugradi i opet ista stvar. Opet mu zamene i opet se desi isto. 3. put ode majstor sa njim i kazu mu da drugi nemaju, vratili mu pare i kupio je set sa fiksnim zamajcem, mislim da je Peugeot 407 bio. Nadam se da kod tebe nije do zamajca ali... Kazes da je luk... Ja sam za alfu 156 mjet od 150ks kupio isto luk set kvacila i kad je stigao majstor me zove da vidim... Kutija LUK a na korpi utisnuto Valeo. Isto sam imao stila od 140ks i kad upali lupi otprilike u sredini table negde. Zamenio sve nosace motora (secam se da je jedan bio 11.000din) i nikakve promene nije bilo. Mislim da kad sam ga palio u brzini i samo malo pustim kvacilo dok vergla da nije lupao, majstor je rekao da to znaci da je zamajac, prodao sam auto tako, nisam hteo zamajac da menjam. Kad se gasi, u voznji, na leru, kad krećem uopste se nije cuo, sve ok. Samo kad upali lupi i to je to. I dizne sam menjao, ali nista... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailo93 0 Posted January 9, 2019 Reci mi samo jer ima neke razlike kada je stisnuto kvacilo, jer kod mene lupi i kada je stisnuto i kada je pusteno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorzett 4 Posted January 9, 2019 Koliko se secam bilo je razlike, znam da sam ubacio u prvu i pustio kvacilo tek toliko da jedva uhvati lamela i da je znatno manje lupao ili skoro uopste nije lupao kad upali... Prodao sam auto tako, da kazem nepopravljen... Napisao je neko gore da je mozda i ljudski faktor prilikom sklapanja... Mozda je najbolje i da puknes opet pare za ruke majstora da skine set i da se proveri jer kazes da se to nije desavalo pre zamene. Ako je do majstora onda ne bi ni trebao da ti uzme pare za ruke. A sto si menjao i zamajac, bio je gotov ili prevencije radi kad vec ubacujes novi set kvacila? Ako ti je stari zamajac koliko toliko ok, onda ako se opet skida set vrati stari zamajac sa novim setom kvacila pa probajte, jeste cimanje ali bar ces da znas da li je do zamajca (a s obzirom da sa starim nije lupao...). Na alfi sam menjao na 200.000km samo set kvacila, bez zamajca, cuo se malkice kad ugasim auto ali majstor mi je rekao da to moze, uz normalnu voznju, da potraje jos dugo i da nema potrebe da menjam i zamajac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 9, 2019 Fiat je to, sve trese i zvoni to je normalno. Tacno se zacudim kad sednem u neki bolji auto pa kad ga upalim, a on samo stucne i eto ga radi. Kod Fiata je to sve mnogo bucnije i sa vise udara i buke. I ja imam nov kompletan set i nije miran na paljenju. Naviknes se vremenom. Nece zamajac paljenje razvaliti i fabricki tromi alternator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorzett 4 Posted January 10, 2019 Alfa 156 1.9 mjet i stilo jtd pri paljenju su sasvim normalno palili, samo taj stilo od 140ks me zezao... mislim da nije normalno da lupi pri paljenju... On kaze da mu pre zamene nije lupao... Quote Share this post Link to post Share on other sites