Jump to content
FAS Euroauto Goran
Đovani

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet 150/1.4 TJet - vibracije prilikom ubrzavanja

Recommended Posts

Posted (edited)

Hvala na odgovoru. Samo jedno pojasnjene ko je upoznat:

 

Polu osovina ,  ima na stanju, samo da pitam za cenu:

poluosovina

 

Krst :

krst

 

A flansa, ili solja u koju ulazi krst je ovo:

solja

 

Ajde da proverim sa majstorom sta misli, ako je samo krst i ova solja onda je ok, Mada kontam da ce vremenom morati i poluosovina  da se menja.

 

 

 

Edited by gand

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad pozoves bices siguran da li ima,a sto pise na sajtu nije sigurno,ne znam zasto,ali svi preporucuju da se ona menja komplet.Neko kaze ovako,neko onako..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dobra šolja onda se promeni samo krst ali se cesto šolja ukopa pa onda mora cela poluosovina.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, Mislim da cu sve zameniti, da ne moram ponovo kod majstora posle par meseci. Samo da nadjem novu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Narucio sam novu poluosovinu, kad sipak, Kaze majstor da nova ne moze da stane.

IMG-0a739cdebeedbdb494fb4f6a16d23119-V.jpg

Edited by gand

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Alal vera na opisu! Ja CRTAM majstorima već dve godine, kako mi auto vibrira kada se isključujem sa auto puta ili kada patosiram gas, menjaj gume, ispravljaj felne, obrađuj diskove... Izludeh! Nigde normalnog majstora! 

Gde to da zamenim? U pitanju je Fiat Bravo. I tačno se žalim na desni točak... Ako je tačno da ima samo sa desne strane, pretpostavljam da je upravo to u pitanju. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam 2019. sa 308 sleteo i "zveknuo u kamenčugu" prednjim desnim točkom. Zamenjena felna, donje rame, kugla, kraj spone ... I imao sam posle sličan simptom kao @Martin, sitne vibracije pri većim brzinama, a u servisu pežoa posle pregleda odmah su rekli da najpre sumnjaju na ležaj desne poluosovine. Ja im rekao kada već skidaju, da promene i ležaj točka, da ne razmišljam da li će i on da propeva za par hiljada km kao posledica udara :) 

I oni promenili oba ležaja, i vozilo posle bilo mirno i tiho kao i pre havarije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem za koji dan na mali servis. Predložiću sve ovo, zaista želim da sredim auto... :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, luka3rd said:

Gde to raditi / proveriti? Kod koga? 

Ko je dobar, ali i pošten? 

Svaki majstor na koga ja naiđem neće ni da gleda... A meni je sramotno da mu ja govorim gledaj ležaj, gledaj poluosovinu, jer koji je njegov onda posao??? I zašto sami ne umeju da nađu kvar... 

 

Ima li iko da dijagnostikuje trap kako treba? 

Imam Bravo 2.0 mjet, I sve te vibracije, pri preticanju, ili kočenju sa 120+...

Negde zdesne strane, isto je i sa letnjim i zimskim točkovima, sve je novo osim osovina i letve (zaista sve)... Dve godine idem po majstorima, imam utisak da ih zabole... Ne kapiram... 

(možda preterujem ovih dana sa pisanjem po forumu, ali očajan sam) 

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, neshaoct said:

@luka3rd

 

Centriranje trapa

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

 

Ako je već trap problem, na tvom mestu bih otišao OVDE. To ti je ovaj servis/prodavnica.

Ah, da... Čuveni servis! Hvala. 

Dvoumim se između njih i Gorana. Mada su mi oni geografski mnogo bliži. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam napisao u drugoj temi vezano za problem. Vibracija se osetila na desnoj strani ali se ispostavilo da je otisao krst na levoj strani. Ne mora da znaci ako trese na desnoj da je desna losa. Zamenjen je krst i nema vise vibracija. Evo prosao sam skoro 2000 km za dve nedelje, sve je ok. Posle zamene sam odradio i reglazu kod Adama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav drustvo, ovako imam jedan problem koji mi je i vise nego preko glave..
Auto mi na trapu trese na brzini prvo od 80-110Km/h pri davanju gasa, kad sam zamenio tockove (prednje stavio nazad i obrnuto) smanjilo se i krece da trese od 80-100km/h
Svi su mi rekli da je to do poluosovine i krsta na njoj sto sam prvo promenio i stavio NOVO, ali problem se nije resio..
Gume su nove, i letnje i zimske, balansiran trap, stavljeni novi stabilizatori, felne sve prave, kod vulkanizera mi je receno i provereno da mi prednje gume skacu prilikom davanja gasa, kada sam rekao da trese i na zimskim i na letnjim receno mi je da treba da se kupe nove gume i da nesto vulkanizer uradi da ne bi prenosilo vibraciju... 
E sad, trap je proveren pre 10 dana kod 2 majstora i svi su rekli da je okej jer se auto spremao za put za more, na volanu previse trese, ja vise nemam resenje niti znam sta moze da bude... mast u krstu je na pocetku falila gde sam i to zavrsio ali problem nije nestao, na kraju sam  sve zamenio ali isti slucaj.../

Ako neko  zna sta moze da bude ili je imao isti problem neka napise..
Hvala unapred.
 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znaci da je do trapa. Moze biti ubrizgavanje problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze cak da bude i do nosaca motora

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Danijel97 said:

mast u krstu je na pocetku falila gde sam i to zavrsio ali problem nije nestao, na kraju sam  sve zamenio ali isti slucaj.../

Sta znaci 'sve'?  Koliko sam imao prilike da cujem, cesto zamena samo krsteva ne resava problem, jer se ojede ona caura/flansna ili kako se to vec zove (deo u koji krst ulazi). Da li "sve" znaci da si promenio celu poluosovinu?

 

19 hours ago, Danijel97 said:

kod vulkanizera mi je receno i provereno da mi prednje gume skacu prilikom davanja gasa, kada sam rekao da trese i na zimskim i na letnjim receno mi je da treba da se kupe nove gume i da nesto vulkanizer uradi da ne bi prenosilo vibraciju... 

Ja kad sam kupio Giuliettu, dobio sam 4 letnje i 4 zimske gume, i sve su skakutale, nije ih bilo moguce izbalansirati. Tako da skroz moguc scenario da imas gume koje nije moguce izbalansirati. Koliko su stare?

 

 

Kako vidim, ima 2 opcije, i moguce je da je samo jedna od te dve, ali moguce je da su i obe istovremeno : cela poluosovina (ili poluosovine). i/ili sve gume komplet... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kad crknu poluosovine, ne trese volan vec osetis ispod nogu kako ljulja levo desno. I trese na odredjenom broju obrtaja a ne tek preko 100km/h.

Pozajmi tockove od nekog drugog fiata pa probaj. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, horvat said:

Sta znaci 'sve'?  Koliko sam imao prilike da cujem, cesto zamena samo krsteva ne resava problem, jer se ojede ona caura/flansna ili kako se to vec zove (deo u koji krst ulazi). Da li "sve" znaci da si promenio celu poluosovinu?

 

Ja kad sam kupio Giuliettu, dobio sam 4 letnje i 4 zimske gume, i sve su skakutale, nije ih bilo moguce izbalansirati. Tako da skroz moguc scenario da imas gume koje nije moguce izbalansirati. Koliko su stare?

 

 

Kako vidim, ima 2 opcije, i moguce je da je samo jedna od te dve, ali moguce je da su i obe istovremeno : cela poluosovina (ili poluosovine). i/ili sve gume komplet... 

Pa zamenio sam levu poluosovinu sa sve krstom, letnje su stare 2 sezone,a zimske dve gume su 2 sezone,a dve kupljene pred zimu 2021. godine

22 hours ago, MS PK said:

Moze cak da bude i do nosaca motora

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Stavljeni novi nosaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaleti ga 130 pa izbaci u ler vidi sta se desava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, kaskabgd said:

Zaleti ga 130 pa izbaci u ler vidi sta se desava. 

Nista, sve okej funkcionise, trese kad se daje gas od 80-100km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze i zamajac da bude, ili ubrizgavanje. Ili nesto trece cetvrto.... Iskreno ja sam ubedjen da nije do trapa, ali nadam se da cemo saznati.  Ja sam tako sa problemom vozio skoro 5 godina dok nije poceo zamajac da se cuje, onda sam znao da je zamajac taj koji je pravio problem a 3 servisa su tvrdila da nije zamajac problem.  Ne kazem ja da je zamajac problem kod tebe, samo hocu da kazem da te razumem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, kaskabgd said:

To moze i zamajac da bude, ili ubrizgavanje. Ili nesto trece cetvrto.... Iskreno ja sam ubedjen da nije do trapa, ali nadam se da cemo saznati.  Ja sam tako sa problemom vozio skoro 5 godina dok nije poceo zamajac da se cuje, onda sam znao da je zamajac taj koji je pravio problem a 3 servisa su tvrdila da nije zamajac problem.  Ne kazem ja da je zamajac problem kod tebe, samo hocu da kazem da te razumem :)

Nadam se da cu ubrzo resiti to komsijaa :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...