neshaoct 9590 Posted December 24, 2018 Brojni su razlozi zašto bi trebalo da izbegavate vožnju ''na rezervi'' ali šta je sa obrnutom situacijom? Mnogo je vozača koji nastavljaju da dopunjavaju rezervoar gorivom čak i nakon što ''pištolj'' benzinske stanice klikne prvi put. Ideja vodilja ovim vozačima je da u rezervoaru ima još mesta, pa zašto ga ne iskoristiti. Kako objašnjava Brian Cooley iz ''Roadshow-a'' postoje četiri razloga zašto ovo ne bi trebalo da činite. Višak goriva može da iscuri kroz za to predviđeni odvod pa praktično bacate novac u vetar a da toga niste svesni. Višak goriva se takođe može vratiti u cisternu benzinske stanice putem koaksijalnog kabla zaduženog za izvlačenje benzinskih para, a da svejedno morate da ga platite. Tu je i potencijalna šteta koju možete naneti vlastitom sistemu za povraćaj benzinskih para koji se brine da vam gorivo iz rezervoara jednostavno ne ispari. Na kraju, svi ovi procesi mogu dodatno da zagade prirodu. Dodatnim punjenjem rezervoara nakon prvog klika možete da dopunite rezervoar za zanemarivu količinu goriva, ali pritom rizikujete potencijalno preveliku štetu da bi se ovaj proces isplatio. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 24, 2018 Plus što ni ta creva koja vode do rezervoara ne vole da budu namočena non stop u gorivo, bubre makromolekuli unutar smeše te gume, i smanjuje im se vek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5297 Posted December 25, 2018 15 hours ago, neshaoct said: ...Višak goriva se takođe može vratiti u cisternu benzinske stanice putem koaksijalnog kabla zaduženog za izvlačenje benzinskih para... Ko bre piše ove nebuloze... 3 2 djomla, Nikola 1.6, bit and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 26, 2018 Meni sigurno ne vuce preko koakcijalnog kabla prvo iz gore pomenutog razloga a drugo kad klikne izvuces malo pistolj Drugo koliko sam ja vidjao, necu da garantujem da je svuda isto, ali imaju neki stariji karburatorski taj prelivni sistem ka atmosferi, ali kod ubrizgavanja obicno postoji prelivna posuda u koju se skladiste benzinske pare tako da rezervoar nije slobodno otvoren prema spoljasnosti da bi se izlilo gorivo. Za TNG stoji to da se izliva uvek u atmosferu i da nema smisla gurati na silu. Mada licno da, ne bih preporucio nalivanje do cepa zbog sirenja goriva na temperaturi, barem ne u slucaju kada ce auto nakon posete pumpe da stoji parkiran. Ja tocim tako samo kada nakon toga putujem tipa 100km, pa znam da cu potrositi gorivo do odgovarajuceg nivoa nakon sat dva. Quote Share this post Link to post Share on other sites