Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Da li je pametno nastaviti punjenje rezervoara nakon prvog ''klika''?

Recommended Posts

187462-pumpa.jpg

 

Brojni su razlozi zašto bi trebalo da izbegavate vožnju ''na rezervi'' ali šta je sa obrnutom situacijom?

 

Mnogo je vozača koji nastavljaju da dopunjavaju rezervoar gorivom čak i nakon što ''pištolj'' benzinske stanice klikne prvi put. Ideja vodilja ovim vozačima je da u rezervoaru ima još mesta, pa zašto ga ne iskoristiti.

Kako objašnjava Brian Cooley iz ''Roadshow-a'' postoje četiri razloga zašto ovo ne bi trebalo da činite. Višak goriva može da iscuri kroz za to predviđeni odvod pa praktično bacate novac u vetar a da toga niste svesni. Višak goriva se takođe može vratiti u cisternu benzinske stanice putem koaksijalnog kabla zaduženog za izvlačenje benzinskih para, a da svejedno morate da ga platite. Tu je i potencijalna šteta koju možete naneti vlastitom sistemu za povraćaj benzinskih para koji se brine da vam gorivo iz rezervoara jednostavno ne ispari. Na kraju, svi ovi procesi mogu dodatno da zagade prirodu.

Dodatnim punjenjem rezervoara nakon prvog klika možete da dopunite rezervoar za zanemarivu količinu goriva, ali pritom rizikujete potencijalno preveliku štetu da bi se ovaj proces isplatio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus što ni ta creva koja vode do rezervoara ne vole da budu namočena non stop u gorivo, bubre makromolekuli unutar smeše te gume, i smanjuje im se vek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni sigurno ne vuce preko koakcijalnog kabla prvo iz gore pomenutog razloga a drugo kad klikne izvuces malo pistolj :D Drugo koliko sam ja vidjao, necu da garantujem da je svuda isto, ali imaju neki stariji karburatorski taj prelivni sistem ka atmosferi, ali kod ubrizgavanja obicno postoji prelivna posuda u koju se skladiste benzinske pare tako da rezervoar nije slobodno otvoren prema spoljasnosti da bi se izlilo gorivo. Za TNG stoji to da se izliva uvek u atmosferu i da nema smisla gurati na silu.

 

Mada licno da, ne bih preporucio nalivanje do cepa zbog sirenja goriva na temperaturi, barem ne u slucaju kada ce auto nakon posete pumpe da stoji parkiran. Ja tocim tako samo kada nakon toga putujem tipa 100km, pa znam da cu potrositi gorivo do odgovarajuceg nivoa nakon sat dva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...