stefun 0 Posted December 23, 2018 Zdravo svima, Problem sa mojim yugom me je doveo ovde, tačnije potrošnja. Sipao sam na relativno praznom rezervoaru 20-21L benzina, (ne sećam se tačno sad). U međuvremenu, prešao sam 60km i upalila se rezerva lampica. Prešao sam originalnih 89k km. Poslednje što mu je rađeno je sad letos, kaiševi, polu-pumpa, svećice, razvodna ruka, lezaj spanera. Karburator je čišćen isto letos i tada ga je lokalni majstor "podesio". I dalje troši preko 15L. hvala svima na konkretnim predlozima i pomoći Imajte na umu koliko je star tako da nisam baš srećan sa nekim popravkama većim od 200e. Yugo 55, 1990 1.1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 23, 2018 Provero uzubljenje, da se nasteluje paljenje i presteluje karburator. Nema tu nauke nikakve samo ti treva ozbiljan majstor a ne ovi danasnji sto znaju samo da bocnu lap top i obrisu memoriju gresaka 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefun 0 Posted December 23, 2018 Da li znaš nekog majsotra koji bi po preporuci znao to da uradi? Da ga spusti ispod 10L, ja srećan. 2 su me već štelovala do sada za ovih par meseci. Iz Beograda sam, Čukarica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted December 23, 2018 proveri dal je neko crevo probuseno,karburator da se nasteluje kako treba,al bas ko zna i samo kod pravog majstora to je baas previse da trosi,siguran sam da ima problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 23, 2018 Nadji na forumu kolegu Dobri Nikola, on se bavi karburatorima. Ja ne znam nikoga drugog, nisam iz Bg-a 2 marko.jovanovic and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted December 23, 2018 (edited) mogu te poslati kod mog majstora u Surcin il cu sa drugarom da vidim za majstora u Baricu,jer drugar isto ima yuga a mica nije iz bg on je iz gornje brijanje Edited December 23, 2018 by silenci 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 23, 2018 Ima ga i na temi " O karburatorima " Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 23, 2018 Imao sam i ja forda starog i žena se uvek žalila na potrošnju, odmahnem i kažem toliko to troši, međutim... Pregledaj rezervoar, sve cevi i creva kojima putuje benzin, teško je uočiti jer brzo isparava, ali na tim mestima bude malo "masnije". Creva za gorivo savi ako se pokažu pukotine menjaj. Ispostavilo se da benzin pumpa flisuje curi, creva trula rose se i td, kada sam sve to izmenjao auto se vratio na 7-8l prosečno, a išlo je i do 14..eto Ukupno izašlo oko 2000din sa novom pumpom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefun 0 Posted December 23, 2018 On 12/23/2018 at 10:53 PM, MS PK said: Nadji na forumu kolegu Dobri Nikola, on se vavi karburatorima. Ja ne znam nikoga drugog, nisam iz Bg-a Našao, kontaktirao. Zaista bih voleo da rešim ovaj problem. Taxi me jeftinije ispadne nego yugo. On 12/23/2018 at 10:57 PM, bit said: Imao sam i ja forda starog i žena se uvek žalila na potrošnju, odmahnem i kažem toliko to troši, međutim... Pregledaj rezervoar, sve cevi i creva kojima putuje benzin, teško je uočiti jer brzo isparava, ali na tim mestima bude malo "masnije". Creva za gorivo savi ako se pokažu pukotine menjaj. Ispostavilo se da benzin pumpa flisuje curi, creva trula rose se i td, kada sam sve to izmenjao auto se vratio na 7-8l prosečno, a išlo je i do 14..eto Jel imaju delovi da se kupe za ove zamene? Nisam baš toliko stručan u popravkama na autu. Znam osnove oko zamene gume, svećica, osigurača, farova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 23, 2018 Kako neće biti ima sve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted December 24, 2018 Meni je davno na Z128 večno curilo na crevu za dolevanje goriva. Ništa se ne vidi samo bude malo masnije. Kada se skine onda se vidi koliko je nabubrilo! Kada je originalno otišlo menjao sam to crevo svake druge godine. Također zna curiti iz pumpe goriva i jako se teško vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 267 Posted December 24, 2018 Bio je dobar majstor za karburatore kod ATS-a ne znam dal ima idalje, prolazim tu svaki dan kad idem na posao, stoji tabla ali ne vidjam kola parkirana. Imam druga na Zvezdari kod NTP, znamo se sa ZFC-a radi sa jugicima, mogu da ti posaljem broj njegov na PM. Imas i Trovaca kod 6. gimnazije al ne znam dal on radi regularne jugice ili samo trkace 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 24, 2018 Vrlo jednostavno danas, startuješ auto telefon u ruke, uključiš lampu na tel, snimanje i guraj ga svuda ispod pumpe, creva gde god su vodovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefun 0 Posted December 24, 2018 35 minutes ago, Zvezdo said: Meni je davno na Z128 večno curilo na crevu za dolevanje goriva. Ništa se ne vidi samo bude malo masnije. Kada se skine onda se vidi koliko je nabubrilo! Kada je originalno otišlo menjao sam to crevo svake druge godine. Također zna curiti iz pumpe goriva i jako se teško vidi. Koliko može da košta nova pumpa i set creva? plus ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted December 24, 2018 Kažem to je bilo pre 15 godina... To crevo ili bolje rečeno gumenu cev fi 40-50 mm sam uzimao od yuga i skraćivao, koštala je koliko je i trajala nešto smešno i tada. Sam sam je menjao jer je lako. Na pumpi je otišla membrana i išao je mlaz tanji od igle iz nje. Moglo se je zapaliti. Jedva sam to video. Bilo je tada jeftino i sam sam menjao. Ništa to nije komplikovano. Ne može biti jednostavnije ali ako nisi vičan alatu onda bolje kod majstora. Benzin je to! Auto je išao normalno samo se je potrošnja povećavala bez razloga. Kod cevi od rezervoara natočim i parkiram i za par dana fali 10 litara a auto u garaži i suvo ispod njega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 24, 2018 Pumpu za forda sam platio oko 1000 din a creva kupujes na metar koliko ti treba i u dimenzijama, napisah ti gore cenu. Jeftinije duplo nego to što iscuri za jedno sipanje goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff 38 Posted December 24, 2018 Dok sam vozio Feliciju, karburator sam radio u karburator servisu Weber u Zemunu. Istina, nikada nisam imao problem sa potrošnjom, već sam imao problem sa radom automatskog sauha ili sa curenjem benzina na membranama (zadnjoj ili bočnoj), jer sam uglavnom vozio na auto gas, pa membrane brže propadaju. Kod curenja na membrani, stvar je jednostavna, jer se ista zemeni za pola sata i to košta oko 10 eur. Kod kompletnog servisa koji sam radio kada sam imao problem sa automatskim sauhom, radi se skidanje karburatora, komplet čišćenje i kontrola, zamena svih membrana, dihtunga i ostalih delova koji su za zamenu. Ja sam konkretno morao menjati i neku vakum pumpicu ili tako nešto. Kompletan servis je oko 50-60 EUR, mada krajnja cena zavisi i od toga koji se delovi trebaju menjati. Membrane i dihtunzi su u osnovnoj ceni, ali ostali delovi se plaćaju posebno. Ne znam zaista kakve su sada cene u drugim servisima, ali posle nekih ne baš dobrih ranijih iskustava sa drugim servisima, uvek sam išao u ovaj i sve je bilo urađeno kako treba. Meni je konkretno radio majstor Miša. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 24, 2018 Besmisleno je gubiti vreme na mehanicke pumpe kod juga u danasnje vreme, kvalitet im je nikakav, a elektricne pumpe su 3000-5000din i rade bolje nego sto je ikad radila mehanicka. 2 neshaoct and Nikola 1.6 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefun 0 Posted December 24, 2018 (edited) 4 hours ago, Zvezdo said: Meni je davno na Z128 večno curilo na crevu za dolevanje goriva. Ništa se ne vidi samo bude malo masnije. Kada se skine onda se vidi koliko je nabubrilo! Kada je originalno otišlo menjao sam to crevo svake druge godine. Također zna curiti iz pumpe goriva i jako se teško vidi. Jel to ono crevo koje ide iz šasije u karburator? Malo je kao textilnog materijala.(ispod haube) Edited December 24, 2018 by stefun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted December 24, 2018 Ne. Ono crevo ili cev od otvora za sipanje goriva do rezervoara. Ukoliko ima više od 10 l u rezervoaru u tom crevu stoji gorivo i curi ako je crevo potpuno. Tako je kod Z128 Imao sam i Fiata 128 ali nisam sa tim imao problema pa ne znam jeli to Zastavin izum ili je isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted January 25, 2019 stefun , kad ti odgovara cujemo se na pp oko sredjivanja potrosnje benzina i plina ( ako ga imas ), pa ces objaviti tvoje utiske... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted January 27, 2019 Garantujem stefun-u drasticno smanjenje potrosnje benzina ( napominje potrosnju od 10l benzina za 40km predjenih ), vazno je da se dogovorimo za termin. Quote Share this post Link to post Share on other sites