Jump to content
FAS Goran
stefun

Yugo 55 - prevelika potrošnja

Recommended Posts

Zdravo svima, 

 

Problem sa mojim yugom me je doveo ovde, tačnije potrošnja.

Sipao sam na relativno praznom rezervoaru 20-21L benzina, (ne sećam se tačno sad).

U međuvremenu, prešao sam 60km i upalila se rezerva lampica. 

Prešao sam originalnih 89k km.

Poslednje što mu je rađeno je sad letos, kaiševi, polu-pumpa, svećice, razvodna ruka, lezaj spanera. 

Karburator je čišćen isto letos i tada ga je lokalni majstor "podesio". 

I dalje troši preko 15L.

 

hvala svima na konkretnim predlozima i pomoći

Imajte na umu koliko je star tako da nisam baš srećan sa nekim popravkama većim od 200e. :)

 

Yugo 55,

1990

1.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provero uzubljenje, da se nasteluje paljenje i presteluje karburator. Nema tu nauke nikakve samo ti treva ozbiljan majstor a ne ovi danasnji sto znaju samo da bocnu lap top i obrisu memoriju gresaka :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znaš nekog majsotra koji bi po preporuci znao to da uradi?

Da ga spusti ispod 10L, ja srećan. 
2 su me već štelovala do sada za ovih par meseci.

Iz Beograda sam, Čukarica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri dal je neko crevo probuseno,karburator da se nasteluje kako treba,al bas ko zna i samo kod pravog majstora

to je baas previse da trosi,siguran sam da ima problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogu te poslati kod mog majstora u Surcin il cu sa drugarom da vidim za majstora u Baricu,jer drugar isto ima yuga

a mica nije iz bg on je iz gornje brijanje

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i ja forda starog i žena se uvek žalila na potrošnju, odmahnem i kažem toliko to troši, međutim...

 

Pregledaj rezervoar, sve cevi i creva kojima putuje benzin, teško je uočiti jer brzo isparava, ali na tim mestima bude malo "masnije".

Creva za gorivo savi ako se pokažu pukotine menjaj.

 

Ispostavilo se da benzin pumpa flisuje curi, creva trula rose se i td, kada sam sve to izmenjao auto se vratio na 7-8l prosečno, a išlo je i do 14..eto

Ukupno izašlo oko 2000din sa novom pumpom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2018 at 10:53 PM, MS PK said:

Nadji na forumu kolegu Dobri Nikola, on se vavi karburatorima. Ja ne znam nikoga drugog, nisam iz Bg-a

Našao, kontaktirao. Zaista bih voleo da rešim ovaj problem. Taxi me jeftinije ispadne nego yugo.

On 12/23/2018 at 10:57 PM, bit said:

Imao sam i ja forda starog i žena se uvek žalila na potrošnju, odmahnem i kažem toliko to troši, međutim...

Pregledaj rezervoar, sve cevi i creva kojima putuje benzin, teško je uočiti jer brzo isparava, ali na tim mestima bude malo "masnije".
Creva za gorivo savi ako se pokažu pukotine menjaj.

Ispostavilo se da benzin pumpa flisuje curi, creva trula rose se i td, kada sam sve to izmenjao auto se vratio na 7-8l prosečno, a išlo je i do 14..eto

Jel imaju delovi da se kupe za ove zamene?

Nisam baš toliko stručan u popravkama na autu. Znam osnove oko zamene gume, svećica, osigurača, farova. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako neće biti ima sve.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je davno na Z128 večno curilo na crevu za dolevanje goriva. Ništa se ne vidi samo bude malo masnije. Kada se skine onda se vidi koliko je nabubrilo!

Kada je originalno otišlo menjao sam to crevo svake druge godine.

Također zna curiti iz pumpe goriva i jako se teško vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je dobar majstor za karburatore kod ATS-a ne znam dal ima idalje, prolazim tu svaki dan kad idem na posao, stoji tabla ali ne vidjam kola parkirana. Imam druga na Zvezdari kod NTP, znamo se sa ZFC-a radi sa jugicima, mogu da ti posaljem broj njegov na PM. Imas i Trovaca kod 6. gimnazije al ne znam dal on radi regularne jugice ili samo trkace :)    

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo jednostavno danas, startuješ auto telefon u ruke, uključiš lampu na tel, snimanje i guraj ga svuda ispod pumpe, creva gde god su vodovi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Zvezdo said:

Meni je davno na Z128 večno curilo na crevu za dolevanje goriva. Ništa se ne vidi samo bude malo masnije. Kada se skine onda se vidi koliko je nabubrilo!

Kada je originalno otišlo menjao sam to crevo svake druge godine.

Također zna curiti iz pumpe goriva i jako se teško vidi.

Koliko može da košta nova pumpa i set creva? plus ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažem to je bilo pre 15 godina...

To crevo ili bolje rečeno gumenu cev fi 40-50 mm sam uzimao od yuga i skraćivao, koštala je koliko je i trajala nešto smešno i tada. Sam sam je menjao jer je lako.

Na pumpi je otišla membrana i išao je mlaz tanji od igle iz nje. Moglo se je zapaliti. Jedva sam to video.

Bilo je tada jeftino i sam sam menjao. Ništa to nije komplikovano. Ne može biti jednostavnije ali ako nisi vičan alatu onda bolje kod majstora. Benzin je to!

 

Auto je išao normalno samo se je potrošnja povećavala bez razloga.

Kod cevi od rezervoara natočim i parkiram i za par dana fali 10 litara a auto u garaži i suvo ispod njega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpu za forda sam platio oko 1000 din a creva kupujes na metar koliko ti treba i u dimenzijama, napisah ti gore cenu.
Jeftinije duplo nego to što iscuri za jedno sipanje goriva.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam vozio Feliciju, karburator sam radio u karburator servisu Weber u Zemunu. Istina, nikada nisam imao problem sa potrošnjom, već sam imao problem sa radom automatskog sauha ili sa curenjem benzina na membranama (zadnjoj ili bočnoj), jer sam uglavnom vozio na auto gas, pa membrane brže propadaju. Kod curenja na membrani, stvar je jednostavna, jer se ista zemeni za pola sata i to košta oko 10 eur. Kod kompletnog servisa koji sam radio kada sam imao problem sa automatskim sauhom, radi se skidanje karburatora, komplet čišćenje i kontrola, zamena svih membrana, dihtunga i ostalih delova koji su za zamenu. Ja sam konkretno morao menjati i neku vakum pumpicu ili tako nešto. Kompletan servis je oko 50-60 EUR, mada krajnja cena zavisi i od toga koji se delovi trebaju menjati. Membrane i dihtunzi su u osnovnoj ceni, ali ostali delovi se plaćaju posebno. Ne znam zaista kakve su sada cene u drugim servisima, ali posle nekih ne baš dobrih ranijih iskustava sa drugim servisima, uvek sam išao u ovaj i sve je bilo urađeno kako treba. Meni je konkretno radio majstor Miša. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besmisleno je gubiti vreme na mehanicke pumpe kod juga u danasnje vreme, kvalitet im je nikakav, a elektricne pumpe su 3000-5000din i rade bolje nego sto je ikad radila mehanicka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Zvezdo said:

Meni je davno na Z128 večno curilo na crevu za dolevanje goriva. Ništa se ne vidi samo bude malo masnije. Kada se skine onda se vidi koliko je nabubrilo!

Kada je originalno otišlo menjao sam to crevo svake druge godine.

Također zna curiti iz pumpe goriva i jako se teško vidi.

Jel to ono crevo koje ide iz šasije u karburator? Malo je kao textilnog materijala.(ispod haube)

Edited by stefun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne. Ono crevo ili cev od otvora za sipanje goriva do rezervoara.

Ukoliko ima više od 10 l u rezervoaru u tom crevu stoji gorivo i curi ako je crevo potpuno.

Tako je kod Z128

Imao sam i Fiata 128 ali nisam sa tim imao problema pa ne znam jeli to Zastavin izum ili je isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stefun , kad ti odgovara cujemo se na pp oko sredjivanja potrosnje benzina i plina ( ako  ga imas ), pa ces objaviti tvoje utiske...                                                                                                                                                                                                 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garantujem stefun-u drasticno smanjenje potrosnje benzina ( napominje potrosnju od 10l benzina za 40km predjenih ), vazno je da se dogovorimo za termin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...