Jump to content
FAS Goran
alfini0507

Fiat Nuova Croma 1.9 multijet Black Beauty

Recommended Posts

On 2/15/2021 at 10:58 AM, totti said:
Onda razmišljaj o Picassu... ono jes' da je "isti" motor, ali ipak nije

C4 Picasso al ti da mi nadjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratismo se sa odmora... Croma bila na vrhuncu zadatka onako natovarena kao tovarno magare...

Sto se predjenog puta i potrosnje tice evo slicica... E sad, kako ispade onako mala prosečna brzina to vec ne znam... Nije mi bas jasno... Jeste da je put od Mionice do Divčibara jako strm i pun krivina i da se islo drugom i trecom uzbrdo ali dobar deo ostatka do Mionice se islo dosta brze... Na otvorenom putu sam vozio po ogranicenjima, tu i tamo oko 70km/h na magistralnim putevima, deo auto puta 100km/h... Takodje je 3x paljen po 20ak min do pola sata na leru zbog minusa i hladnoće...

Ruta je bila ova sa mape...

Sto se prosecne potrošnje tiče čep-čep metoda je pokazala nekih 600ml više nego na bordu tj 7L/100km što sobzirom na ovakvu prosečnu brzinu i nije nešto mnogo... 899d6193fa7dd5e51fbc42e8bbdb7c70.jpgcdd04876da2d792c5760db086f9149b7.jpg4714ad5e7754bcdb89c8496460fb4b63.jpg655fb176be995a8626df594d3505f1da.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana nesto mi se ucinilo da je servo poceo da se cuje... Proverih merac on suv... Nigde vidljivih tragova curenja... Na oko jako tamno ulje unutra... Resih da danas po uputstvu kolege@notorni, ako se ne varam, odradim delimicnu zamenu ulja pa kroz 15ak dana ponovim postupak...

Naime, po njegovoj prici u boci pumpe se nalazi oko 350ml a drugih 350ml je u letvi... Ista procedura kao gore navedeni kolega... Špric od 50ml, crevo za vazduh za akvarijume od nekih metar i kusur, plasticna flasica od 500ml za staro ulje i jedna mala od 250ml za dolivanje svezeg, ona zelena Tutela GI/R...

E sad... Ja sam izvukao nekih 300ml iz boce a dolio 400ml i dobio nivo na meracu koji je izmedju donjeg kraja šipkice i onog prelaza sa tanjeg na deblji deo same šipkice... Jel to to? Pratiću nivo ovih dana pa u svakom slucaju javljam sta se desava... To sto je merac bio suv ranije pripisujem tome da je sipana nedovoljna kolicina ulja sobzirom da nigde nema vidljivih tragova curenja... Bar ja ne uspeh da vidim...

Vreme je bilo oblacno pa ne znam koliko se vidi razlika u ulju na slici dole... Uglavnom u manjoj je sveze ulje i primetna je razlika okom u tome koliko je cistije i prozirnije od onog starog u vecoj bocici... c31941e2cfa76659995d1114bc9897ac.jpg160aaaedf1978d8b42a0563654c2a1d6.jpga4a5fa3c5fa4b26deae682ba29de7a06.jpgdfd1bd2fa0684ae3cd12488b74a7f780.jpg3d8b294ff7c852edad914e20717b61de.jpg54e49060826cf64ffae2686d95ac9f81.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da bude dobra sobzirom da mi otpadose palcevi od 13x navlacenja šprica... Nije nesto gusto ulje kao npr motorno ali opet ide teško... Jbga kad ne kupih u Lindi pre mesec dana onu el pumpicu za pretakanje ulja...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela šipkica merača je bila suva... Sada mi je nivo kako pokazuje strelica... Jel to OK ili ne? Ne nadjoh ni na boci oznake MAX/MIN ni na meraču... Takodje ni u ePeru... 791a817310a706dd088d11036e19a7f5.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, alfini0507 said:

Ne nadjoh ni na boci oznake MAX/MIN ni na meraču... Takodje ni u ePeru...

eLearn kaze da postoje dve verzije hidraulicnog sistema - Compact i Remote.

Kod tebe (tj. na 1.9 8v i 16v, 2.4 i 1.8) je Compact sistem, sa rezervoarom za hidraulicno ulje na pozarnom zidu. I kaze da nivo mora da bude na MAX oznaci na tom stapicu koji je integrisan sa poklopcem:

 

Untitled.thumb.png.ef56b9bd8077cc9f032384da89fd867e.png

 

Remote verzija ide na 2.2 MPI, rezervoar je u tom slucaju iza suvozackog fara i ima oznake za MIN i MAX na svom kucistu:

 

Untitled1.thumb.png.dc2848941dd3eb5fb54a873c690da4be.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan legendo... Ocekujem da se javis kad te put nanese kroz Smederevo... Obavezno...

E sad... Gledao sam taj štapić al nikakav natpis MIN ili MAX ja ne videh... Otici cu opet do auta da pogledam... Jedino sto se primecuje je tanji kraci deo na vrhu štapića i posle njega u nastavku duži deblji deo koji ide do čepa... Možda sam prelaz sa tanjeg na deblji deo racunaju kao MAX... Evo opet slicice... Meni je trenutno nivo tu gde oznacava crvena strelica...
c1bfdd64a351afc38d5258015d90d76c.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U "vagonu"? Nikakav problem... Pa valjda kreće polako lepse vreme, a baste su dozvoljene... Ti si moj južnjak jbga, samo se najavi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigle pre par dana i juce namontirane... Klebber Dynaxer hp4 sa OK DOTom od ove godine... Jedina zamerka za sada sto su Made in Romania... Imam utisak da su tihe i prilicno udobne na 2,2bar... Za malo ozbiljnije utiske morace da saceka...

A da, i jedna fotka od danas... U okruženju Gnoj sekte... Možda se ne vidi lepo al treća četvorka je u garaži... 1a9b22f1026f0dfd71803201401bb17c.jpgba3032723b87a5ce7644a081f42f83b2.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednjih par nedelja desava mi se da pri ukljucivanju klima uredjaja u vozilu osetim kao blagi trzaj u voznji... Toga ranije nije bilo... Ima li neko neki hint na sta obratiti paznju... Sve ostalo je kako treba... Nikakvi cudni zvukovi i sl, samo taj trzaj kao kad kreces dok slepas neko vozilo pa se oseti da cimne...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo ti je stanje napona pri ukljucivanju klime i njenom koriscenju? Da nije crkao reostat pa aktivira 2.brzinu koja vise crpi struje pa 'cimne'? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to vec ne znam... Nisam proveravao... Kako da provalim da li odmah ukljucuje II brzinu ili ne? Napon cu proveriti unimerom...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako naglo padne napon po uključivanju ventilatora - to ti je uzrok, jer odma baca na 2.gu brzinu koja je baš kada se motor greje i pokušava da se ohladi. Videćeš po padu napona. Na 1.voj brzini ne bi trebao da padne mnogo.

 

Takođe proveri punjenje akumulatora, ako je punjenje sa recimo uključenim potrošačima ispod 13,8V razmatraj da uradiš generalnu na alternatoru (tipa svetla + klima + još nešto, klima je velik potrošač struje). Tako da unimer u ruke i malo čačkaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...