Jump to content
ediedi

Fiat/Alfa 1.9 MJet 150 - konektor dizne

Recommended Posts

Evo da podijelim iskustvo od neki dan mozda nekom pomogne, vracam se doma sa posla i u 3 4 brzini osjetim lagano sjeckanje motora, onako trgne na pol sekunde izgubi snagu i onda opet normalno radi pa opet trzne i tako cijelo vrijeme. Dodjem doma i odmah zena ode dalje sa autom zurila se, zove me nakon 5 minuta kaze lampica check engine se upalila i hill holder unavailable see manual i onaj zuti trokutic sa slovom a u sredini. Nakon sto se zena vratila idem u garazi pogledat motor, motor radi i trese se, bas onako ruzno za cuti i vidjeti, neujednaceni rad na moment kao da ce se ugasiti. Odem na forume i citam, prvo provjerio bateriju sve stima i onda famozni konektor na trecoj dizni, odstekam ispusem vratim natrag i opet isto, onda da ga stisnem onako jace i auto pocne normalno raditi, sa vezicama sam ga ucvrstio i sad narucujem repair kit sa ebaya, zuta lampica hiil holdera se odmah ugasila a check engine nakon nekih 10 km i oko pet paljenja auta, dakle check engine se ne mora ponistiti na dijagnostici a vidio sam da se jako puno ljudi pitalo jel je to moguce maknuti bez dijagnostike. 

Zaboravio napisat 1.9 110 kw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ediedi

 

Ista stvar i na Alfi:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/75384-alfa-romeo-159-sw-by-irenahgt-neshaoct/&do=findComment&comment=1427435

Pored hill holdera, može da se dogodi i da luduje kazaljka za nivo goriva.

 

Vezica drži neko vreme, a onda počne da zeza, tako da je dobro što ćeš to rešiti trajno. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, da li se to seckanje motora javljalp na oko 2000 obrtaja? Hvala

 

Pozdrav, da li se to seckanje motora javljalp na oko 2000 obrtaja? Hvala

I kad si ga stisnuo vezicom da li posle opet secko? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to sjeckanje osjetilo i na leru, znaci auto radi u leru ja gledam motor i po zvuku i vibracijama tocno kuzis da ne radi normalno, onda rukom stisnem konektor i prestane, u voznji isto tako nebitni su okretaji samo sto kod voznje ti drzis gas i tjeras motor pa se to sjeckanje manifestira u djelicu sekunde dok na leru trokira i ponekad mislis da ce se ugasiti. Najbolje ti je otvoriti haubu i dok auto radi slusas i rukom osjetis vibracije a onda stisnes konektor i bas se kuzi da pocne raditi normalno. Ako je do konektora problem kod tebe sigurno ces na ovaj nacin skuziti. Premda tu su i lampice, nisi napisao dali ti je board sta izbacio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila otisla 3 dizna ja zamenio sve 4 ali na leru kad radi ne radi lepo cisto nego nemiran rad ima cuje se po zvuku a obrataji stoje ne mrdaju se  i kad ga vozim u 5 i 6 brzinu na 1500 obrtaja kad mu stisnem puno gas oce na 2000 da secka 1 sekundu i posle ne secka, a da  kad crkla dizna radio na 3 klipa upalio lampicu motor i abs hill holden u hrvatsku sam zamenio diznu doso u italiju posle malo opet poco da radi na 3 klipa oteram kod majstora zamenim sve 4 dizne i pitam majstora koja dizna sad crkla reko je treca dizna crkla, pomislio sam to nisu dizne to je sigurnno kabal ne moguce da crkla opet ista polovna, (posle 400km) odem na otpad skinem kabal polovan namontiram al opet oce da secka na 2000 obrtaja u 5 i 6 brzini

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno se nadam da nisi mjenjao dizne a da nije bilo potrebe, sto se tice lampica isto je i meni bilo, otpoji treci konektor malo ga propusi i vrati nazad ali ga dobro stisni i drzi stisnutog i prati rad motora, inace po stranim forumima sam dosta citao kako su ljudi bezveze dizne mjenjali radi konektora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo, kad budem resio problem javicu sta je bilo, hvala ti na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamjenio danas konektor trece dizne, sve stima, inace konektor je delphi a original je od boscha ali pasu. 

15588747912172881092698165031796.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×