Jump to content
FAS Goran
bole-stilo.jtd

Škoda Yeti & BMW X3

Recommended Posts

ovi novi tesko , gledam nisan qashgai neki najnoviji model motor isto bezinjara veliki suv 1,0 a ima vise ks nego moja skoda (ludilo) ............ ;), ali registracija 18.000 jbg. (cak i manje) a za stila buraz sad dao 33.000. voleo bih da ti dam skodu da je probas posle stila uzbrdo na niskom auto putu ovde kod mene da vidis kako trpa i u 5-toj --- u 6 isto ali malo slabije , rekao bi da vozis nesto od 2000 kubika. na ravnom kad je stisnes cima kao i stilo 1,9 -- nema neke razlike. 

zato i trosi od 5l pa do 11l zavisi kako stiskas gas -- big turbo .............. :stuart:.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

neshtry bravo. ovo cudo je vece i duze od mog yetija a ide ........... :respect:.

 

to vam je buducnost izgleda , bezinjare sa malim motorima a velikom snagom - dizelu se mrko pise cak i ovima 1,3 , neko je tako resio.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam imao prilike da probam fabiu 1.0 2015,benz +tng, mislim da je motor 70ks.Kad sam cuo 1.0, mislio sam ma ovo je bicikla jos plin. Probao je, iznenadjen kako ide, ako uzmemo u obzir motorizaciju. Posto je rodjak gledao da je kupi, pre toga okrenem drugara koji je radio u auto Cacku i kaze mi, da ide dobro i da ce me iznenaditi, ja sam  sve mislio da lupeta. Izgleda ovo novije ide bolje, al i krace traje. Mada to je i realno, ko je lud da napravi nesto sto se nece kvariti, cak i posle cuvenog jtd 116ks,svaka serija motora iz fiat grupacije je manje ili vise losija od njega. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
neshtry bravo. ovo cudo je vece i duze od mog yetija a ide ........... :respect:.
 
to vam je buducnost izgleda , bezinjare sa malim motorima a velikom snagom - dizelu se mrko pise cak i ovima 1,3 , neko je tako resio.
Fiat u srcu
Hteo 500x,ali mu prodali ispred nosa, pa uzeo Đipa Renegade... Nije štedljiv, ali extra odrađen

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55

Imamo i mi dve takve sluzbene klotare. Probao par puta cisto iz radoznalosti - sta znam, meni ona atmo trocilindarka jedino interesantno zvuci kad je zavrtis. I cini mi se 75 KS a ne 70, ispravi me ako gresim?

1 hour ago, bole-stilo.jtd said:

voleo bih da ti dam skodu da je probas posle stila uzbrdo na niskom auto putu ovde kod mene da vidis kako trpa i u 5-toj --- u 6 isto ali malo slabije , rekao bi da vozis nesto od 2000 kubika. na ravnom kad je stisnes cima kao i stilo 1,9 -- nema neke razlike.

Bole, smanji malo :P . Poredis 1.2 105 KS, sa 175 Njutna (najslabiji motor koji je isao u Yeti) sa 1.9 od 115 KS i 255 Njutna. Jesu koliko-toliko uporedive snage, ali to nije mala razlika u zapremini i torque (cca +50%), na maltene istu tezinu oba vozila. Moze da "cima" kao 1.9 dizel, jedino ako je ovaj drugi pokvaren.

Pricam posto sam iz istog tog 1.9 Stila seo u 1.4 140 KS i 255 Njutna ako ga steknes u Sport mode. I tek je otprilike ta snaga turbo-benzinca uporediva sa "cimanjem" dizelasa iz nizih obrtaja ili medjuubrzanjem kroz jednu brzinu. Ako se gleda medjuubrzanje kroz brzine, tu vec nemaju sta da traze. Ali tu onda benzinca vec vrtis i nema "cimanja".

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, bole-stilo.jtd said:

 

 

sad slike sto sam ostao duzan ............ rool bar napred  :wub: , 

 

 

yeti_rol_bar__(1).jpg

 

yeti_rol_bar__(3).jpg

 

 

 

Roll bar ili pak nosač reflektora, maglenki, šta god da je, sa pripremom od 2 rupe koje su i kod tebe. Upuštaš se u WRC fazon? :D

 

 

IMG-32ec65a6f9e7a297892a79e2cd6a71a8-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Po meni ide bolje nego ocekivano za tu snagu.Sad daleko je ona od neke sportske voznje.Ja nisam pristalica tih motora sa 3 cilindra, ne gotivim ni 1.4 tdi. Al za ovu skodu 1.0 tj za njen motor u auto Cacku kazu da je jedan od dobrih. Sad da se ogradim nisam nista guglao, to su njihove reci.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove TSI motori EA211 sa kaisem nemaju probleme. Jedino 1.5 TSI imao je decje bolesti u smisao da izgubi snagu u voznji ali i to je reseno sa SW update.

 

Carbon build smanjuju tako sto se koristi tanko ulje 0/5w30.

 

Meni 1.0TSI se ne svidja sta tork mu pocinje tek na 2000rpm, dok kod 1.4TSI na 1400rpm a na 1.2TSI na 1500rpm.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ivan nema sta da smanjim ili da povecavam sarana (kako ti kazes) - dzabe diskusija , vozio sam stila 9 god. , vozim ovo 2 god. -- dodi , sedi , probaj pa onda komentarisi -- priblizno stilu ide uzbrdo tj. cupa kao on , a na ravnom isto cepa (kao ispravan stilo) a ne kao pokvaren ............. :P. Pa i koji je stilo realno sada posle 18-20 god. i ispravan 100 % ............... :lol: , sa predjenih brdo km svaki. To 200.000 km dizel star 18 god. vise ne pije vodu. Moj je imao pri prodaji 780.000 km i ide za sada ok kod burazera , on se ne zali.

 

 Axic ja ga zovem mali rol bar , ima 10 srafova - od toga 4 osigurana pozadi sa kontra maticom -- jeste za dodatna svetla ali vecina ga i stavlja kao ja (naopako) kao mali bar da ne zaklanja gore masku. Cena prohromskog je 20e i nema carine a salju ga iz dubaia i to dhl-om bar je meni tako bilo (imas slike gore gde sam ga i prestavio prvi put) a stigao u Bgd od narucivanja za 3-4 radna dana. Taj dhl je stvarno najmocnija posta na svetu , udje u zemlju u 10.30h a kuriri mi ga isporucuje u 14h na stan.

 

danijel55 to sam i ja rekao tj. mislio , nema sta nije to auto za trkanje a ni za izivljavanje ali ide sasvim lepo kad je ispravan 100% , unutra udobnost je za stila svemirski brod , daleko je taj auto od klotare -- u krajnjem slucaju auto od 10 god. se i ne moze porediti sa autom od 20 god. svaka cast stilu , ja sam ga voleo i sada ga volim ali svi gledamo da idemo malo na nesto novije i kvalitetnije ako moze , e sad ovi noviji modeli auta se malo prave losije i tu nema price.

 

moron i radice samo odrzavanje i nema tu problema , moj je bio zapusten - sada je sredjen i ja vise nemam problema. pa sa stilom je bila slicna prica u pocetku , imao je on vrh opremu u odnosu na ovog yetija ali sredi menjac komplet , zamajac , amorte , solje , kompletan veliki servis , termostat , silen blokove i jos brdo toga (a na oko kao casa) -- zato je i isao posle bez problema (sa 780.000 km na satu) i nije ni stigao na oglase za punu cenu pri prodaji. I sada ga vozi buraz bez problema to je jtd (to se vise ne pravi nigde u svetu) , ali odrzavao sam ga kao sto ce i ovaj yeti biti odrzavan (sve sto susne se menja) - kad nemam pare za novo.

 

 

 

 

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skorpion

TSI 115 max moment ima od 2.000 rpm, a TSI 95 od 1.600 (bar na škodi), pri čemu je TSI95 meni subjektivno totalno mrtav ispod 1.800. Medjutim, TSI 115 je prijatniji mnogo za vožnju, jer ima 6MT, manji su "koraci", a 5MT je "veoma zajeban" (veliki koraci izmedju susednih stepeni prenosa, finalni prenos veoma dug), jer, ako voziš npr. 45 km/h po gradu, to je sporo za treću, guši se, a ako ga držiš u drugoj, tada je veoma nervozan.

Šteta je što nisu omogućili da se TSI 95 dobije uz 6MT (kod audija A1 se nudi čak i uz DSG7).

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, bole-stilo.jtd said:

Moj je imao pri prodaji 780.000 km

Svaka cast, nisam znao da je ubio toliko :thumbup: . A i video sam auto uzivo, kada sam ti cackao onaj modem na navigaciji.

OK, kako ti kazes ;) , da se ne smaram da trazim tabele sa testiranja da ti dokazem. Pa neka ostane na subjektivnom utisku da je +60% kubikaze, +45% torque i +10% snage nebitno i isto. Uz slicnu masu i daleko manju ceonu povrsinu.

Kada tako ide najslabiji motor u ponudi, onda na 2.0 TDI i 1.8 TSI verovatno idu i krila kao dodatna oprema :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno ne znam kako idu 2,0 tdi  i 1,8 tsi , ali sam video da imaju padobrane u gepeku :rofl: , salim se malo.

 

meni je auto sada ok za krstarenje a i odveze me od tacke a do tacke b sto je i najbitnije , a za moj taj motorcic veoma zivahan auto.

 

za stila je sve istina , citali smo pravu km zbog burazera i to je bilo to. on ne izlazi iz njega , ko zna koliko ima sada km jer zivi u mladenovcu a radi u bgd-u (dorcol) i svaki dan ide sa njim na posao.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da si zaboravio kako ide Stilo ili ti je jednostavno utisak takav. A posebno za brdo, nema teorije da taj benzinac pocupa uz brdo kao JTD, a posebno ne sa udarom.
Sto rece Ivan, onda bi 2.0 tdi guzvao asfalt. :)

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi rekao jedan fan gospodara prsljenova, "pravi pitu guzvaru od asfalta" :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subjektivan utisak je cudan i nerealan, ali vrlo retko se nekome ucini da 1.2 benzin ide isto, a kamoli bolje od 1.9 dizela sa vise snage i obrtnog, to je stvarno stogod sve i da je objektivno tako :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja sam imao kontra utisak od Boletovog, kada sam presao sa turbo-dizela na turbo-benzinca. Delovalo mi je da ubrzanja nisu kao na dizelu, sve dok ne bacis pogled na cajgere. Ugladjenije ide i u vecem rasponu obrtaja, dok dizel ima taj karakteristicni traktorski udarac koji stvarno jeste impresivan, pogotovo u jacim masinama od ovih nasih.

21 minutes ago, bole-stilo.jtd said:

stvarno ne znam kako idu 2,0 tdi  i 1,8 tsi , ali sam video da imaju padobrane u gepeku :rofl: , salim se malo.

Zato ja i merkam nekog Vagena u vidu FR Leona :D , ocigledno konjic kod njih vise vredi :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je dosta i do razlike u voznji koja je u korist brava ma koliko to cudno zvucalo posto je stilo generalno ali je prijatniji u voznji svakako :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

vazno je da smo SVI mi zadovoljni kolima koja sada imamo (vise - manje) -- stvarno nemam nameru da se sada natezem ovde moze/ne moze. kada budete LICNO u mogucnosti da probate yetija 1,2 tsi pricamo dalje o svemu. ja sam rekao da je priblizno isto na uzbrdici (mozda se nisam dobro ni ja izrazio) a na ravnom cima potpuno isto i stojim iza toga ............ nisam zaboravio kako stilo ide jer sam bio pre neki dan do sela , prespavao tamo i naravno vozio mog (bivseg) stila , a burazeru UVALIO yetija taj dan ............. ;).

 

samo opusteno i uzivajte u masinama , da ovo biiip prodje sto pre pa da palimo negde dalje (na more - planinu) , da uzivamo u voznji to ja sada zelim a koristim situaciju jer moj mehanicar sada nema mnogo posla da uradim sve sto mogu na yetiju - iskreno.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sacuvao sam poredjenje pre svoje zadnje kupovine. Cisto da imate predstavu ako pricamo realno.

Moj bivsi 1.9 JTD 8v 115 vs sadasnji 1.4 MA Turbo 16v 140 (rezultati ispod su u Normal modu, na to ide +25 Njutna ako se stekne u Sport). Crvenim sam uokvirio ono sto je meni bilo bitno, tj. performanse u realnim medjuubrzanjima na magistrali:

 

Untitled.thumb.png.c37cc891ce09721607800d05caf09f0b.png

 

Isto to moze da se izvuce i za Yeti. Imam godina, tako da nisam lozac, ali ako nekog zanimaju "klinacki" rezultati, Stilo 0-100 ide 10.3 sec, Yeti skoro 12 sec. Isto vazi i za medjuubrzanja, tako da 1.9 115 i 1.2 105 sa vecom ceonom povrsinom tesko moze da bude isto, to je i bila jedina poenta ;) . Izvinjavam se Boletu za off.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivan ma kakav off sve je OK -- nego bolje da mi das savet za tomasonke 17 sto sam nasao za njega (yetija) , imas valjda na strani nazad jer su jaci jot i manji et , rupe iste , centralna ima prsten na 57,1 , gume valjda 225 45 17.

moraju da se sredjuje lice po jednom tocku za mene je 20e sve komplet da se uradi , taj et 35 ne znam da ne strci mnogo napolje , a vapi za vecim felnama (sada su 16-ske na njemu) ............... ^_^.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad cu da se vratim stranu u rikverc ;) .

5 minutes ago, moron said:

@Ivan

Hvala za to tabelarno poredjenje. Sa kog je to sajta ?

Nisam nista pametniji od tebe, isti onaj koji i ti koristis ;) https://www.automobile-catalog.com/

Samo stavis u Compare opciju, moze bese do 3 ili 5 modela, nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...