Jump to content
FAS Goran
bole-stilo.jtd

Škoda Yeti & BMW X3

Recommended Posts

odradili diskovi svoje (sad ih slikao - svo vreme vozio ih u gepeku) izgleda da nikad nisu ni menjani :ph34r: , i promenjena oba stabilizatora (nije bas moralo ali ajde). 

ofarabna kljesta u crveno (nisam bas zadovolajan - bolje u zuto da sam ih radio) ali ajde sada i namesten mali prednji prohrom rool bar - legao bas lepo. normalno osiguran je i sa unutranje strane maticama zbog raznih delikvenata (slike posle policiskog casa tamo u utorak - ili ako budem silazio do 17h slikacu).

 

 

 

yeit_diskovi_+_stabilizator_(1).jpg

yeit_diskovi_+_stabilizator_(2).jpg

yeit_diskovi_+_stabilizator_(3).jpg

yeit_diskovi_+_stabilizator_(4).jpg

yeit_diskovi_+_stabilizator_(5).jpg

yeit_diskovi_+_stabilizator_(6).jpg

yeit_diskovi_+_stabilizator_(7).jpg

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji diskovi su na slikama? Baš ih je "ubila" ova "periferna" korozija.

Ja sam sa 308SW zadnje disk pločice prvi put promenio na 165 kkm, a tada sam prvi put promenio i prednje diskove. A nove diskove sam pre stavljanja ofarbao "periferno". Sva kočiona klešta sam ofarbao u sivo dok su kola još bila nova i bili su (uz pranje) sjajni "deceniju" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skorpion ukupno ima sada pravih 132.000 km , a uzet je sa 102.000 km od mog komsije (prvi vlasnik jedini - kupljen u auto cacku) ........ pa i ja sam samo hteo prednje plocice jer su zadnje kao ok. na prednjim se videlo da su se bas plocice stanjile ali kad su skinuli sve diskovi KRS jer nisu menjani majstor misli uopste (pogotovo otpozadi - popucali) a i nema u knjizici skode nista upisano.

auto je bio zapusten iako je kupljen ovde nov (nazalost - zato je i dobio 800e manje od najmanje tada cene na svim oglasima iako smo komsije i drugovi ali ja sam video stanje) , bio mu je na oglasima 3-4 meseca i niko nije hteo da ga uzme za njegovu cifru.

mislim radjeni su samo servisi sto mora i nista drugo (doduse sve u skodi original). sto nije dovoljno za auto star 10 god.

kaze on meni kad smo poceli pregovore masti mu motor , gubi ulje (to je normalno za taj turbak 1,2) a ja uhvatim pa izvadim motor predihtujem ga u skodi na n.bgd-u (350e) sve sa komplet delovima (semerrinzi , dihtunzi itd , itd) i evo ni grama za 5.000 km na sipci nema da je spustio ulje a suv motor kao barut - kako sad moze .......... ;).

sve stoji kako sam i sipao novo ulje do vrha na onom zarezu sipke ulja kad ostoji tj. prenoci (mora za ovaj 1,2 tsi motor sto ljudi i ne znaju) ......... i tako ima tu posle i nazad sve za kocnice , pa amorti , solje kad dodje vreme - sve je to za sada kao ok ali je fabricko i cekamo da se sjebe pa da menjamo. video me bas danas i kaze spusti ti meni onda dobru cenu ali vidim da si je i vratio kako i treba da ide i izgleda , a ja njemu jeste bato ali to sve kosta bas tih 800e (nije bas do sada toliko ali tu je oko 650e-700e otislo u sve i svasta ali mislim samo na kola , ne na zajebancije iz kine ili moje ludorije menjane volana i ostalo. gume kad sam je uzeo u sred zime celave letnje sve 4 2010 god. sa sarom 2-3mm , auto imao 2 l goriva u sebi (tako se turbak ne vozi) ali on ima pare da sve sjebe i popravi kad je neka budza u rafhajzen banci.

 

 

moron ne prednji su (zadnji su za sada kao ok kaze majstor - moj drugar) , ma i to cu da menjam sve za mesec-dva dana -- ja sam nasalost morao sada na ovu km da menjam sve napred , kazem ti iznutra popucali - imaju linije , spolja su jos i bili ok ali mogao mi je negde deo otpasti da izginem .......... jbg. pisao sam gore kociono ulje bilo crno kao motorno - nikad menjano , tu sam se isposvadjao sa ovima iz skode na smrt ......... budale.

boja na kljestima je uradjena u 3 sloja juce , skidana su kljesta u servisu kod drugara (drugarska cena) - sredjivana sve po propisu pa farbana u crvenu , koliko ce traje videcemo. i ovo sve je menjanjano kod njega , ja kupio - nema vise skoda ovlasceni i drpanja , a ne znaju kociono ulje da pregledaju na servisu.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno mi je da onako mogu da izgledaju prednji diskovi sa unutrašnje strane. Da se zbog periferne korozije onako "suzi kočiona staza". A još manje mi normalno to što kažeš, ta su "ispucali".

To oko kočionog ulja, koje nije menjano skoro 10 godina, na žalost, to je normalna pojava kod nas. Ja sam nekolicini mojih drugara menjao kočiono ulje po prvi put na njihovim kolima koja su u tom trenu imala i preko 10 godina. Pošto ja spojim crevo kao od goriva "na sisicu", pa to spojim u flašu 0,75, tako da komplet staro ulje izlijem u flašu, nisu posle zamene ulja mogli da veruju kako je staro ulje onako crno. A novo potpuno providno, kao da ga nema :)

 

 

 

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bole-stilo.jtd

Vidiš, ja sam bio malo drugačiji od tog tvog prodavca kao prvog vlasnika, "mazio sam i pazio kola", ali, činjenica je da kolima godine idu ma kao ti njih paziš i voziš. Ja sam se posle 10 godina i oko 180 kkm zaprepastio kako mi vizuelno deluju zadnji silen blokovi, delovalo su ispucalo. Hteo sam da ih menjam još početkom prošle godine, ali, u (pežo) servisu mi rekoše da to još teram. Kad sam prošlog Uskrsa kod Djurdjevića Tare "opalio"  domaćinski u neki kamen, tako da sam "razvalio" i prednju desnu alu felnu (i iskrivio rame i kraj spone), u CG mi ekspresno zameniše šta je trebalo "da stanem na noge" (rame i kraj spone), a kad se vratih u BG, kupim set istih alu felni, dve gume, i odem u pežo servis i kažem "Menjajte ležaj točka, ležaj poluosovine, kuglu, jer ne želim da razmišljam. Hoću i servis klime". Posle pregleda kola veli lik koga znam preko 10 godina, radio je još u "Veranu": "Servis klime ok, ali ne treba ono da se menja, sve deluje ok, kola ionako prodajete, zar ne?". Ipak, sve urade. I uživah u tom kolima do polovine ovog februara, pri čemu pre prodaje kupih i motorno ulje i filter ulja, da zamenim uskoro. (jer sam ostale filtere zamenio pre NG) ... Ne stignem da zamenim ulje, jer mi nenadano uleti neki kupac, bukvalno bez kola ostadoh za pet minuta. Ja mu sledeći put kad se čusmo (kad smo regulisali porez na prenos ) rekoh da mi je ostalo novo ulje za ta kola, i filter. Nisam mislio da mu prodam, hteo sam da mu dam, ali on me preteče. 

Kaže. "Hajde, prodaj mi samo to ulje motora, filter ulja mi ne treba. Njega ću da zamenim pri sledećoj zameni, to se menja svaki drugi put".

Probah da mu objasnim da se to ne radi tako, da se filter ulja menja uvek kada i ulje, ali, nije bilo priče ...

Svakakvih ljudi ima. Dao sam mu i ulje i filter i srce me boli od pomisli da je možda zamenio samo ulje, a ne i filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da verujem da ima ljudi koji zamenjuju ulje a filter ne... Nikoji trošak s benifit ogroman. Kako izgleda sveže ulje u štrokavom filteru. Kosa mi se diže na glavi!

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

moron tako je kako je bilo - sve pricam istinu a slike same govore , pa zato moj stilo nije ni stigao na oglase -- kupio ga moj brat i platio ga je 2000e koji je imao kola jer je rekao ovakav auto nema cenu ............ sve je uvek bilo zamenjeno i provereno , ja sam takav iako vise ni ne vozim decu (imaju svoja kola).

 

neshtry to za ulje sto pricate pa to vam rade u ovlascenom , ljudi misle da oni jure da to zamene i naplate -- ma nece bre da pogledaju nista drugo na servisu sto im ti ne naglasis --- znaci bolidi. 

 

Boris90 uvalice tako auto nekome pa ce on da ga sredjuje onda , ako ga do tad neunisti ........... srpska posla.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav ovlašteni, ja samo Goranu i mom u mestu verujem.
I nov bi rizikovao da sam održavam, ili bi odradio u ovlašćenom, pa bi onda prosuo to ulje, pa bi sam zamenio i filter i ulje.
Imao sam ja to sa Opelom.Nikad više!

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

to i kazem , nema vise ovlascenog .............. :).

 

sad slike sto sam ostao duzan ............ rool bar napred  :wub: , kljesta .............. :sick:.

ovo na zadnjem braniku srb je stavljeno jer tu postoji mali udarac .............. :lol:.

 

 

yeti_rol_bar__(1).jpg

yeti_rol_bar__(2).jpg

yeti_rol_bar__(3).jpg

yeti_rol_bar__(4).jpg

yeti_rol_bar__(5).jpg

IMG_20200417_153803.jpg

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko pitomije deluje nego na italianskom autu...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

i njih sam uspeo da nadjem 350e tomason tn1 (cena je po meni malo jaka jer su bas izguljene) ............. imao sam ih i na stilu , vrh felna ali se guli u p.m. (vidi se na slikama).

precnik 17 , sirina 8j , rupe 5x112 , srednja rupa 72,2mm sa adapterom na 57,1mm , et 35 , gume su bajate 2014 god.

 

kako bi to stajalo na moje 16-ske , 7j , et 45 (ovde je bas razlika) ............. samo da nisam uzeo sve 4 nove lassa gume (all season) , kupio bih ove pa sredio ogrebotine -- to je jos oko 100e.

 

 

big-92614671_5e71e4569e55b2-586851108.jpg

big-92614671_5e71e4569fe5b0-243227039.jpg

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podeli posle iskustvo o tim Lassa, možda ovi forumski Lassa hejteri malko odustanu

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ih vozim vec neko vreme , bio na snegu , kisi sad na suncu i meni je guma bas dobra ........... nigde mi nije proklizala ili nesto slicno , trosi se koliko vidim veoma sporo -- one su mi i problem sto tomasonke necu tj. ne bih da uzimam sada (PREMISLJAM SE OPASNO) jer su LASSA maltene nove , pa bi morao opet gume da kupujem za 17 felnu.

ja imam dobro (pozitivno) iskustvo sa njima ................. :respect:.

ne znam , niti razumem sto ljudi beze od guma all season , nemas zezanja i placanja menjanja , balansiraja ili 2 seta felni cimas se i za to opasno itd,itd ...........

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne prelazis dosta km tipa 10k km godisnje i nisi fan za skianje univeralni su pun pogodak. Posebno sto Yeti ima vanstandardnu dimenziju i gume su skupe i nemogu lance da se montiraju.

Sto se tice potrosnja, kod mene ne trosi ulje jer da auto jos nema 3 god a presao skoro 60k km.

Mozda ne koristis pravu gradaciju, kod mene ide 0w30, a u Alprosu su hteli da mi sipaju 5w40
Turbo benzinci su zahtevne masine i mora dobro ulje, nema tu zezanje.Zamena svaki 15k km a na svaki 30k km se menja i filter goriva. Svecice na 60k km iako su iridiumske.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

sada ne trosi ni grama ulja , suv kao barut gore i dole (mislim motor yetija :lol:) ........... samo sipam sto pise u knjizici original , ovaj ko zna sta je koristio -- to nikada necu ni saznati. 

 

da i filter goriva sam mu zamenio sada na servisu koji je bio original - nikad nije bio menjan ni on , to su mi bas potvrdili ............ :ermm: , lose odrzavan auto srecom motor je bas ok posle svih mojih ulaganja.

 

samo kazem kupis nov auto , das 15.000 e ili vise i onda STEKAS u odrzavanju istog jer je u garanciji a njih zabole ki...ta za sve i tako to ide i ide posle ........... :devil:. kod mene za auto nema kompromisa ....... jbg. takav sam.

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupio i odrzavam auto u ABC test u VA. Cena radni sat je upola od cene u BG. Licno poznajem par ljudi tamo i uvek mogu da gledam sta rade na auto. Sve sto skinu spakuju u kitii i ostave u gepeku.

Kad menjao predne plocice, original bile 9000 dog ATE 4500rsd.

 

Ulje moze Castrol ili Shell, ti biras sta hoces.

 

Cim si promenio lanac sa novi revidirani set ne bi treba vise da imas probleme.

 

Svidza mi se roll bar samo znam da na poslu morali da skidamo gabricke roll bar na L200 posto nisu hteli da nas puste na tehnicki.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znam da su u Bgd-u derikoze , ne saradjujemo vise to je bilo pri kupovini jer je auto tamo kao odrzavan ............ ulje sipam castrol gradaciju koja i treba za benzinca. Licno sam video kako savetuju ljude da u ovaj moj motor sipaju ulje za dizela (gradaciju sam zaboravio) , tu mi vec nije bilo dobro ali sta cu ocutao sam to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije ti to stilo jtd , pise u upustvu da se to moze desiti od 100 do 150 hilj. kod ovog malog benzinca  , meni je negde na 115-120 ............ slab motor jaka turbina (ima 105 ks maltene kao tvoj stilo a 1,2 je) a sve dihtovano pretezno masom i sta ocekujes ............ realno. nova tehnologija .............. :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...