Jump to content
FAS Goran
knezevic76

Renault Modus & BMW 120d

Recommended Posts

 

1.5dci, 2007, 86ks, oko 190000km (uzet iz žice na carini i ta km je u papirima koji su došli sa njim)

 

Sasvim slučajno mi uletela povoljna kombinacija za ovaj auto, koji realno nisam ni razmatrao za kupovinu. Pogotovo zbog neke fame oko ovih motora, a sa druge strane imam četvoricu prijatelja sa rešoima i ne žale se.

 

Urađen mali i veliki servis pre 3000km, nova turbina sa garancijom, novi bosch grejači, nove prednje opruge, volan presvučen u kožu kod Sove, dijagnostika pokazuje da je sve ok, sem neke dve greške koje nisu primarne. Nove prednje gume uzete pre deset dana. Nove kočione pločice.

 

Šiber

Panorama

Adaptivni farovi

Korner light (valjda)

Ambijentalno osvetljenje

Otvori za nosač bicikala na braniku

Zatamljena fabrička zadnja stakla

Elektro podizači i retrovizori

Hlađene kasete

USB

ISO FIX

Zadnaj klupa se pomera i širi i skuplja po širini

......

 

Meni je ostala klima da se sredi, probušen hladnak, oko 140€, delovi , ruke, punjenje. One dve greške sa dijagnostike, oko 50 €, i neka špulnica u volanu koja se ponekad čuje kao plastika kako kucka, ali nije pod moranje, barem po majstoru, oko 1500 din.

 

Registrovan godinu dana, AMSS pomoć na putu, osigurana sva stakla, KASKO osigiranje auta.

 

Vrlo je prostoran, ulazi se lako bez savijanja, uvijanja što me posebno raduje. Pregrada i ostava taman koliko treba, od one ispred vozača, ogromnih u vratima da onih u samim sedištima ispod sedalnog dela, pa i ispod samog sedišta itd.

Kaseta kkd suvozača se hladi.

Enterijer i exterijer su odlično očuvani.

Visoko se sedi a menjač i elektro servo su me oduševili. Pogotovo menjač, pozicija, kratki hodovi i preciznost.

Upozoravali su me na kočnice i nisam verovao dok nisam probao. Bukvalno na dodir zakiva u mestu, pa se privikavam da me neko ne zakuca.

Još se navikavam na ins. tablu postavljenu na sredini konzole.

Mada su sve komande iza volana na ručicama.

Zanimljivo je da su sve komande iza volana nerealno mekane.

 

Ja sam, realno, više nego zadovoljan za sad, ali tek treba da se pokaže. d993275b1186b43b6567aa60ef8daa7c.jpg743f8024aad9101e027cf778b819b040.jpga3d90a7edc53c86ec57146e84dba3889.jpgdde0ab49c50e3e70f6ebf6fac2ff718a.jpg585e8b205737a58499c6c0f1fb037eb4.jpgc3c73dbdfffbab1dc21028c5d002f287.jpg305300c88c7d24e764611335f2ef9b1f.jpgba38a02d9c22f235ad9206ded1fb3f24.jpg272fd4f0847a565fac2f1d667335b2d5.jpg

 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam, da ga voziš bez razmišljanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je puno stvari na njemu menjano iskreno,za 8 god koliko imam modusa samo menjani grejaci i klima dopunjena i 2 kocione plocice..uzivaces u autu, sa srecom

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malo je puno stvari na njemu menjano iskreno,za 8 god koliko imam modusa samo menjani grejaci i klima dopunjena i 2 kocione plocice..uzivaces u autu, sa srecom

 

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

 

 

Pa u pravu si, ali je moj prijatelj, koji mi je prodao rešoa, picajzla a ne razume se u automobile ništa.

Uzeo je auto sebi, uradio servise, kočnice i još neke stvari da bi ga doveo u fabričko stanje. Međutim pri povratku iz makedonije kad je sipao njihov benzin, ušao auto u safe mod. Ugasi, upali i nastavi normalno. Nakon toga se pojavila greška još par puta i tu krene igranka.

Krenuo kod nekih nadri majstora koji su odmah krenuli od turbine. Naravno, turbina bila ok, ali jebipak sređena. Greška je i dalje tu, jednom se javila. Onda mu reprogramirali komp, pa zalomili grejač...... Da ne nabrajam. Moj drug popizdi i da ga u oglase. Onda ja prelomim da ga uzmem. Oteramo ga kod majstora, krštenog, kog smo mu od starta preporučivali. Čovek ispregleda auto, ustanovi greške i reče

"momak, žao mi te je ali iskreno. Sve jenovo moglo da se završi za 100€."

Ovaj dobio fras, jedva ga smirili da ne ode da poubija "one" majstore.

Auto je odličan, sedi i vozi, ima dve greške na dijagnostici, ako se ponovo jave dođi da sredi.

E, ovaj pošto mi je obećao auto, prodao mi. Da ga ja nisam uzeo, ne bi ga ni prodavao sad, jer je doveden na fabriku.

 

Inače, jutros na - 9, upalio na zub. Jedino što za razliku od benzinca mu treeebbaaaa da ugreje!

Za 15km jedva došao do 3 crtice, a i tu se borio .

U japancu sam već kuvao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti hladnjak klime izjedna sa hladnjakom motora? Ako nije, imaš u Lucasu za oko 5000 din.

22dab830b6973894a586fd1ae1bd197e.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, knezevic76 said:

Inače, jutros na - 9, upalio na zub

mislim da bi trebali da prestanemo sa ovim argumentom za dobro auto :D kako pale na Zlatibor, Zabljak…?

kum mi ima Megana sa tim motorom - 2008., kupio novog. Od kvarova za 10god samo podizac a odrzavanje veliki servis i plocice jednom, strasno zahvalan auto!

Lijep je Modus, srecno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako su me naplašili, mislio sam da ispod nule ne radi .

Jel ti hladnjak klime izjedna sa hladnjakom motora? Ako nije, imaš u Lucasu za oko 5000 din.

22dab830b6973894a586fd1ae1bd197e.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Koliko sam razumeo, poseban je. Majstor reče da dođem na proleće, hladnjak +ruke+punjenje 135€ sa onim hladnjakom koji on preporučuje a može i moj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvrcni Dušana na Altini pitaj ga za zamenu, meni je varenje cevi klime na 2 mesta i zamenu hladnjaka za Stila naplatio 45€ prošle godine. Mislim da je zamena 20€. Hladnjak je on uzeo negde na Altini, 5800 je bio, ja gde god sam zvao bio je više.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kakva je ovo zadnja klupa (u bukvalnom smislu reci) pobogu???

Šta joj fali?BG-NS-BG, pozadili sedelo dvoje od 195cm, bez problema preživeli put, a mislili smo da će se pokočiti.

Klinci se voze pozadi i ne žale se, sad je stavljeno i sedište za najmlađeg.

Inače je klupa na slici u položaju gurnutom unapred i razvučena je po širini. Kad se skupi, onda je za dvoje i povlači se ka nazad. Veći prostor za noge, manji prtljažnik.

 

Pitanje, na prvoj slici, čemu služi, tj kako se kotisti "ovo" i par slika (jeste u mraku) volana itd.... I uspeo je da ugreje na radnu temperaturu a9efbd5318543c63b71e44cf2be0a039.jpg09e65618ff39cdff4807a8f363c1c61e.jpg4961f961fbbec59255aab4e1ddc6526d.jpgba30e52d3d21069a72108879e343e5ba.jpg

 

 

de528d179f2873cf9ec54c45ecf30e59.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je za sidro dečjeg sedišta sa iso-fix-om.
A ispod zadnje klupe su boxovi? Kad se pomeri ka napred nema baš mesta za noge?

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tako mali auto deluje ok.
Viđao sam kod nekih da se i ispod zadnjeg sedišta nalaze pregrade. Baci neku sliku gepeka (kad stignes)

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, knezevic76 said:

a mislili smo da će se pokočiti.

 

 

Istog sam misljenja, tako mi deluje.

Fali mi neki oblik, neka podrska, ulegnuce, nemam pojma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedista su takva zato sto od te zadnje klupe mogu da se naprave dva "zasebna".
Srednji deo sedista se podigne i sluzi kao "bocna potpora" za levo i desno sediste, a sedalni deo se sastavi ka sredini. Sa leve i desne strane onda imas drzace za case. 
Zanimljiva fora.

 

renault_modus2004_22.thumb.jpg.31daf9fd82e290e935c3fc14799e29bf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam skapirao da imam senzore za kišu i da ima i ova opcija

When the vehicle is being driven, the wiping speed slows down whenever the vehicle stops. The speed will change from fast wiping speed to normal wiping speed. As soon as the vehicle moves off, wiping will return to the speed originally selected.

Piše da ima i opciju See-me-home lighting function, kad povučeš ručicu za svetla ka sebi i izađeš iz auta, svetla su upaljena još 30sekundi ili tako nešto i ako je auto zaključan.

Piše i za prozore i šiber da reaguju na otpor ori zatvaranju i automatski se zaustavljaju i vraćaju par cm unazad.

Mislim, meni je sve ovo novo, možda je nekome smešno, šta ću

Pored VELOFIXa za bajseve (pitanje dal ću ga ikad koristiti) , ispod branika ima i neki elektro konektor, verovatno za svetlo na tom nosaču.

Moram jedan dan da uzmem uputstvo i da čačkam .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...