Jump to content
FAS Goran
knezevic76

Renault Modus & BMW 120d

Recommended Posts

Kakva provera DPFa? Zasto

Sve češće prijavljuje da treba regeneracija, verovatno je pošteno pun pepela i ko zna čega još. Mada koliko sam našao na netu, po BMWu oko 250k km mi je već vreme da krene da zeza.Kad ga spržim na AP miran sam mesec dana pa opet, a oseti se da se guši kad prijavi DPF plus nebih rizikovao turbinu itd.

Uostalom videćemo šta će reći majstor i dijagnostika.

Verujem da bi išao još luđe da ga nema

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, pa ne bas mnogo, svakako imas katalizator ispred, u sustini tek kad nema povratnog pritiska uopste, dobijes da se turbina brze zavrti. A maksimalni pritisak u turbini je svakako regulisan mapom i wastegate-om, tako da bez remapa, morao bi da bude isti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je 250 000 km :) 

Ja mislim da je problem npr. potpuno banalan, gumice ventila :) 


Otkačiš auspuh, ostaviš preko noći auto, ujutru upališ i ako ima plavog dima, tu je problem. Središ motor a dpf će se regenerisati već kasnije, u toku rada.

 

Ima dosta dobar servis za čišćenje DPF a u Zemunu i čak i nije nešto preterano skup, recimo 150€ ali, ako nešto nije dobro sa motorom, zalud ga čistiš, opet će ubrzo da pobrljavi.


Ja sam imao taj problem :) 

Onda sam se oslobodio stresa :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites




 
Ima dosta dobar servis za čišćenje DPF a u Zemunu i čak i nije nešto preterano skup, recimo 150€  
Onda sam se oslobodio stresa  


Ova vrsta humora spada pod engleski humor, crni humor ili sarkazam?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popravio sam auto i oslobodio se dizela :) 

To je rešenje za manje stresa :)  Generalno, ja vozim kratke relacije i to ume da bude problem sa DPF om.

 

Što se tiče cene čišćenja, šta znam, ako je nov 1500€ onda je 10% od cene korektna ponuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinsko ciscenje DPFa u servisu Xxxxxxxx u Gradu tom i tom kosta 100e.

Moze se poslati postom ili odvesti tamo auto da ga oni skinu i vrate.

 

Hmmm??? ovo mi sada zvuci kao reklama.

Tko su mi oni da ih reklamiram?

Prepravit cu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje je na maximumu na šipci, a sad je na 15000km od prethodnog servisa, taman vreme za novi mali servis.
Ja se oslobodim stresa kad sednem u bavarca i kad zareži .
Veći mi je bio stres da dosipam benzincu ulje nakon svake žustrije vožnje auto putem , do Niša dva puta stanem da bacim pogled na šipku .
Što se tiče cena novog DPFa za moj motor 120kw je oko 40000din, a za ove slabije motore je oko 80000 dinara.
Ali videćemo šta majstor kaže.
Lično sam za nov ako bude morao al otom potom.
871d94888737c8e7765e58fca8035d83.jpg

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve znam, aj sto jaci benzinac voli da loce ulje, to nije bio toliki problem ni na 6 cilindara, ali potrosnja, sacuvaj boze, pogotovo ko ima malo tezu nogu na gasu.

 

Potrosnja mi je bila bukvalno duplo veca nego kod turbodizela slicne snage, a nisam hteo plin u bmw 6cil nikako.

 

Zato me danas ne vuku benzinci uopste, znam da je kod modernijih turbobenzina razlika cca +50% u potrosnji u odnosu na slican dizel, ali su se druge prednosti benzina istopile, tipa zvuk, kultura rada itd. sve je to "smesno" naspram rednog atmo sestaka :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bavarac bio na pregledu. Ulje na max , prešao 14k km od prošlog servisa, DPF zapušen 47%, nije radio regeneraciju jer relej grejača pokazuje grešku. U četvrtak ide na mali servis I da se sredi taj relej.

Za 15g star auto ja zadovoljan.

 

PS, majstor uputio kritike na to što sam nove gume stavio pozadi a ne napred, mada je razlika u šali 1.5 mm u odnosu na stare. Ja sam mislio da je bolje na pogonske staviti nove, al eto, čovek vozi bavarce ceo život, pa nešto i da naučim.

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemaju pojma ljudi, a nabedjeni da imaju i sire okolo dezinformacije :D
Bolje gume uvek idu nazad, pa i na prednju vucu, tako bi trebalo po PSu i to mozes naci na sajtovima proizvodjaca guma.

Screenshot_2020-12-01-11-16-15-464_com.android.chrome.jpg Screenshot_2020-12-01-11-13-12-268_com.android.chrome.jpg
 

Edited by Ivan
Sredjene slike, formatiran tekst, skinuti visestruki TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista prica, uvek dobijem blede poglede kad to kazem nekom. Mada kontam i zasto, verovatno je u belom svetu istrosena guma = normalna guma samo malo starija i sa manjom sarom, dok je kod nas pojam 'istrosena guma' = guma koja je toliko stara, da je pitanje da li auto uopste moze da krene/stane :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam primedbi ni na osvetljenje ni na nivelaciju, mada nisam ni obraćao pažnju, iskreno, znam da kad upalim farove snopovi se podignu i spuste tamo gde treba, u vožnji nisam primetio da prave probleme.
Jedino što mi je otkazao automatsko paljenje farova, moraću da menjam modul sa senzorom najverovatnije.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...