Jump to content
FAS Goran
knezevic76

Renault Modus & BMW 120d

Recommended Posts

Sva tri auta su dizeli, Modus 2006g, nema DPF, ova druga dva imaju, sve ostalo je fabrika.passat b5.5 2006g, BMW 2005g.

Ni jedan nema vidljiv dim pri radu.

 

Redosled slika, modus, passat, bmw69295b15977720d081bce6b99100989b.jpg23e0fef7c8ca8af05da031c53340c062.jpg8871c3e2b3a60a1186b0e3744ecc4c40.jpg

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je DPF off, evo kako izgleda.

20200926_135749.jpg

Nema dimova kad se auto potopi, ili i ako ima ja to ne primecujem kad vozim a da neko vozi pod svetlima iza mene, sto znaci da je zanemarljivo.

U mestu kad ga očepim nista ne izbacuje.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć upoređivao osvetljenje sa korner lajts. Na modusu se ne pale maglenke već posebne sijalice u farovima i za razliku od maglenki osvetljavaju veći ugao i bacaju sa visine.
Mogu reći da je mnogo bolja vidljivost nego sa maglenkama, pogotovo po neosvetljenjim budžacima.a0a283694c704e7653fd4f42e367cec8.jpg2ffa59f497e37da7a14d98f1e01f63dc.jpg993e87b80c4a330fe629c90773e28589.jpgc9bcdb2920a5420c74b4b44d5856f9e4.jpg02c9b9241d97bac18a16d0e9e3ad552f.jpg

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo dogodivština sa tehničkog pregleda za registraciju.
Ističe registracija Modusa za tri dana, u ponedeljak.
Dva puta je auto registrovan bez problema i onda naletim na "stručnjake" na jednom tehničkom pregledu a kod njih otišao na nagovor kuma.
Prvo, njihov nadasve prekaljeni majstor digne frku oko priključaka za nosač za bicikle, koji idu fabrički i imaju elektro priključak za signalizaciju. Oni to nikad nisu videli.(Slika u prilogu, kako izgleda taj nosač).
Došao i gazda tehničkog , jer navodno to mora biti upisano u saobraćajnu jer je isto kao kuka za vuču.
Pola sata sam ih ubeđivao da je to deo dodatne fabričke opreme i da ne postoji poprečnog greda koja bi bila namenjena za kuku. Ali ne, oni znaju.
Jer 150000din je kazna za njih ako bude neka nepravilnost
I tako nakon ubeđivanja nazovu nekog pandura u Ljermontovoj i čovek im potvrdi moju priču.
E onda je"majstor" zvani EGO krenuo da trkeljiše da nađe nešto, a meni klapna kreće polako da pada.
Stakla, brojevi na istim pa zadnja zatamnjena pa gleda dal su fabrička, pa nešto cokće, mislim da je vrata otvorio i zatvorio 50 puta. Valjda je testirao šarke, ebem li ga.
I tako jedno pola sata.
I pred sam kraj konačno sav sretan naleti na problem. Broj motora se ne poklapa sa brojem u uverenju kad je uvežen!
U stvari, jedno slovo je greška. Jao ljudi, kao zlatnu žilu da je našao.
Ok, objasne oni meni šta sve treba da se uradi da se to izmeni itd itd
Nazovem ja ljude koji su radili uvoz vozila i unosili podatke, kažu da je verovatno greška pri kucanju umesto T ukucali L, ovaj kad je očitava rekao T onaj što kuca čuo L.
Kažu , ma nije problem da se to reši ali me bezveze cimaju jer će od kraja godine, motor biti zamenski deo, zbog usklađivanje normi sa EU, i to niko neće gledati. Samo će potrajati dan, dva procedura.
Naravno "majstor" je još krenuo priču da moram u službenom glasniku da objavim poništenje uverenja ...........
Ok, njihovo je pravo , našli su grešku i sve to stoji, ali sama drama je bila ludilo.
I na kraju stavili Modusa na valjke, naglasio sam im da zadnji levii točak malo slabije koči i da sam zamenio prednje pločice a zadnje sam zakazao za par dana.
I na valjcima pokaže da zadnji koče na granici al levi malo kasni na ručnoj. Prednji perfektni. Eto ga "majstor" kao oparen skoči, prevrće očima. Rekoh pozlilo mu.
Rekoh, dobro čoveče, naglasio sam ti za kočnice.
Naravno, ne registrovah auto. U povratku kući , svratim do ljudi koji su mi već dva puta registrovali auto, pitam ih za nosač za bicikle, ko iz topa momci rekoše da ne treba da se upisuje u saobraćajnu. Pitam ih za broj motora, ma ko ti to gleda. Rekoh im za zadnje kočnice i rezultate kočenja, kao, ma opušteno, to se kompenzuje stiskanjem i nožne i ručne, ako je auto u dobrom stanju i održavan, za tako mala odstupanja progledamo kroz prste.

Ono što su mi i jedni i drugi rekli da za sledeću godinu nabavljaju uređaje za izduvne gasove.

Eto, tako izgubih dva sata a moglo je to mnogo kraće i prizemnije bez drame.

Elem, dobijam ponude da prodam Modusa jer znaju ljudi kako se održava i u kakvom je stanju a prelazim jedva 500km mesečno sa njim, pa se ozbiljno razmišljam.


1d4b0b3e93965cdefd3114bcd7e1f8b3.jpg

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da hejtujem temu ali probaj da se staviš na mesto čoveka koji drži tehnički pregled...

Da stavimo na stranu ovaj nosač za bicikle, šta bi ti radio da ti neko dođe sa automobilom kome se ne slaže broj motora i da ti vlasnik vozila kaže zadnje kočnice slabo koče? Da li bi mu progledao kroz prste.

 

Ako nisi bio upućen u ta manja ili veća neslaganja ok, ali ako si bio upoznat, ljudi sa tehničkog su korektno postupili...

 

Komentar iz najbolje namere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, al opet, kažeš vlasniku vozila, ne slaže se broj motora, sredi to i zadnje kočnice su na granici, dakle nije da ne koči već je razlika u levom i desnom..........
Al ovi su me zadržali 1h45 minuta !
Pa jbt, nisam dovezao kantu već extra održavan auto koji ima kočnice pozadi na granici i pogrešno ukucan broj ali ne mojom greškom.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modus danas registrovan i prodat . Iskreno mi malo i žao , evo ćerka tužna što je otišao njen Mali Poni.
Sve u svemu, dve godine i 20000km bez kvara, samo servisi i neke potrošne sitnice, jedna kugla, jedna podloška dizne, pločice, gume. Realno nikad rentabilniji auto nisam vozio u svojoj drajverskoj karijeri. I onda mi neko kaže da je dizel skup za održavanje. Sad baš gledali prosečnu potrošnju u poslednjih 3000km, 4.9l po bordu.
Ostade ljuti bavarac usamljen na parkingu.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da mi se smesi e87 u m paketu,sve sem navi.Ista motorizacija kao kod tebe.E sad par pitanja.Kako si zavovoljan sa 1,proslo je neko vreme pa verovatno si sabrao utiske.I aj da pitam za potrosnju,do koliko zna da ide i npr koliko trosi vise od modusa,posto verujem da ides slicnim relacijama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porediti potrošnju modusa sa bmw je kao porediti upaljač i brener .
Modus je trošio od 4.5-5.5 a BMW od 5.5-8l.
Pisao sam već, čim se izađe iz beogradske džungle m47 je štedljiv motor i samo od stiskanja papučice zavisi koliko je žedan. Prosek BG Golubac i nazad 5.2l, nekih 400km.
Prosek po BG gužvama je 7-7.5, tu je modus bio oko 5.5-6l.
Al jbg, ajd ti ovo vozi 90. Inače pri 90 u petoj i šestoj potrošnja po bordu je 4-4.5l .
Tečnost za stakla troši više nego dizela .

Utisci nakon ovih par meseci:
Ništa ne škripi u enterijeru, malo tvrđi na volanu što mu je plus, u vožnji između 1500-2000 obrtaja je najštedljiviji a ne guši se, sem ako se petom vozi 60. Ne trpi ležeće i rupe po putu, barem ne ovaj moj koji je em nizak em poprilično tvrd. Ne trpi loše gume, opušteno prokliza na maloj kišici sa malo jačim gasom na lošijim gumama. U vožnji je extra zabavan, velike brzine ne oseća , leži kao karting. Mene oduševljava sa kakvom lakoćom savladava krivine. Kočnice uvek na visini zadatka.Kolotrazi mu ne leže, pa tu treba biti oprezan pri preticanju i naglom dodavanju gasa.
Menjač vibrira u leru, precizan i kratak. Na duže relacije me ne zamara, što je inače retkost jer me nešto zeza kičma, sedišta su za pohvalu, barem ova moja. Preporučujem isključivo kožna sedišta sa grejačima !
Deca na zadnjoj klupi se nisu žalila do sada, al pozadi realno samo dvoje, zbog tunela za diferncijal.
Ima set za reparaciju guma, to mu je minus.
Malo mesta i ostava za sitnice. Kaseta kod suvozača je kao ženski novčanik.

I dalje sam pod utiskom sa kakvom lakoćom se taj motor vrti i vrlo lako uđe u crveno a da se i ne primeti. Nervira me što nema pokazivač temperature motora, al ajd , ima u skrivenom meniju na bordu.
Eto, to ti je uopšteno. Lično sam sveukupno prezadovoljan.



Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne trpi ni jedan bmw lose gume.E46 na tigar uhp,kamikaza na putu.
Drago mi je da si zadovljan.Sad sto se kolotraga tice ovaj moj ih nije osecao sa R16,dok sa R17 moras biti stalno azuran.

Hvala na detaljnom opisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas montirane zimulje, Barum.
Inqče felna koju neki "majstori" nisu hteli da ispravljaju, jer tobože ne može, sva je uvijena i nudili mi svoje polovne čelične je ispravljena i sa gumom nosi teg celih 25gr. Lik je ispravio ručno. Ceh celih 1000din + sam ga častio jer je ispao čovek.
Sad čekamo sneg !
U toku nedelje treba da se odradi mali servis i provera DPFa, a nakon toga ako bude bilo potrebe čišćenje izduvne, egr, dpf i svega što je moglo da se nakupi đubreta za sve ove godine.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...