Jump to content
FAS Goran
knezevic76

Renault Modus & BMW 120d

Recommended Posts

Motor je M47, nije onaj "zloglasni" N47 sa lancem pozadi ;)

E sad prvi utisci.
Kao prvo, da se ogradim i da kažem da nisam vozio ovako "mali" auto sa ovom snagom .

8 sekundi do stotke je poprilično impresivno, barem za mene a još impresivne je što sa neverovatno lakoćom dolazi do crvenog polja na obrtaljci. Bukvalno sam se iznenadio kad sam pogledao na obrtaljku a ona na 4300 obrtaja. Zadnja vuča, nisam je testirao do maximuma, čekam da odem na neku pistu, al mi deluje da je odlično raspoređena težina pa nema osećaja u krivinama da će pobeći dupe.
Ni u jednom režimu nisam osetio ni najmanji nedostatak snage. Od nekih 1800 obrtaja jednostavno vuče ko besan.
Čak sam ga vozio drugom, zaboravio da prešaltam, nema se osećaj da je na 3500 obrtaja :)
Potrošnja, prosek za današnjih 50 pređenih km, sa sve potezanjima itd je 8l dizela. Po meni, više nego prihvatljivo.
Kvačilo neverovatno meko i menjač precizan. U leru malo podrhtava ručica, mislio sam da će više, barem po pričama.
Volan mali I dosta krut i "težak", naravno sa razlogom.
Kroz obruč se lepo vide svi instrumenti, iako sama tabla deluje nekako minijaturno kao i volan, al opet, sa razlogom.
Radijus okretanja je 11metara :)
Al zato reaguje na najmanji "cim" na volanu.
Auto je nizak, odvikao sam se, pa malo privikavanja na ležeće neće biti na odmet. Prvi put posle sto godina vraćam auto u prvu da bi prešao ležeći.
Ogibljenje je poprilično tvrdo ali ne i neudobno. Namerno sam ga proterao preko makadama i nekih rupčaga, ništa da zvecne.
Kao što sam već pisao, sedište se podešava u svim mogućim pravcima i nema šanse da se ne nađe idealna pozicija.
Podešavanje po visini, nagib celog sedišta sa sve sedalnom delom, izvlačenje dodatka za duži sedalni deo, pumpanje bubrega..... Pa još grejači...
Al kadice su extra, nema šanse da se okreneš i dohvatiš nešto sa zadnjeg sedišta.
Ako uzmem u obzir da je auto 15 godina star, nema razlike u mekoći sedišta između vozačevog I suvozačevog, a obično vozačevog bude dosta mekše I više se utone u njega. To sam prvo probao i ostao bez texta, sad, dal je do kvaliteta izrade, materijala, ili jednostavno nije akano, ne znam.
Vrata se bukvalno zatvaraju na klik. Plus senzori na kvakama spolja i osvetljenje istih.
Ništa u enterijeru ne škripuće na dodir.
Kokpit klasika za BMW, sve podređeno vozaču, nekako sve minijaturno, nenapadno, a opet pregršt podešavanja i funkcija. Svi dugmići i točkić mekano klikću.
Sviđa mi se opcija za autorecirkulaciju, kada sam prepozna da treba uključiti recirkulaciju vazduha, kao i posebno dugme za paljenja kompresora klime, kad treba samo odmagljivanje.
Ventilator kabine duva ludački, al bukvalno. Ne znam kako je kod drugih premium švapskih marki, al ovaj nije normalan.
Sam ključ ima opciju da memoriše korisnička podešavanja vozača, tako da čim prepozna određeni ključ podesi auto na zadate parametre, osvetljenje, muzika.....
Ovaj ima parking senzore napred i nazad sa sve spuštanjem suvozačevog retrovizora pri vožnji u rikverc.
Bixenoni, pa, nemam šta da dodam.
Da ne zaboravim zadnju klupu. Realno, za dve osobe, ja sam 180 cm ne udaram glavom u plafon, al koji cm više je granica. Naravno, udobna su sedišta, nekako se utone u njih. Al kad namestim prednje sedište prema meni, iza kad sednem, skoro mi kolena dodiruju vozačevo sedište. Dakle knap. Zadnja klupa se preklapa 70\30 sa sve onom rupom za skije.
Nema ćopavac već set za reparaciju, tako da ćemo kupiti ćopavac, i ako nema fabrički mesto za njega, al je zato u gepeku, pa akumulator ;)
I na kraju, izlaženje iz makine, pa, ako se sedište "patosira", ja izlazim uz pomoć obe ruke, jer je toliko nisko i duboko... Il je do mojih godina, nešto jeste :)

Eto toliko, malo sam I pod utiskom realno, al auto ne ostavlja ravnodušnim ni po izradi i kvalitetu a bogami ni po vozim karakteristikama. Bukvalno tera na vožnju.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče je bavarac bio na ozbiljnim pregledima kod ozbiljnih majstora, nije što smo mi insistirali, jer je auto uzet takođe od poznatog majstora za BMW, već zato što su nam to prijatelji. Zamerki nije bilo.
Dobili smo preporuku da mu ubace drugu mapu, neka OEM za BMW, koliko sam razumeo, malo će potrošnja da se smanji, koja je i ovako prihvatljiva, i malo će se rasteretiti motor. Tako da će ovih dana i to da se odradi.
Danas je auto na dubinskom čišćenju, što mu svakako treba, jer su sama sedišta nekoliko nijansi tamnija nego što bi trebalo (verovatno i ceo enterijer) , a to smo provalili kad smo vlažnom maramicom prešli nekoliko puta preko naslona za ruku. Tako da će enterijer sinuti danas.
Posle nam ostaje samo da se "đira" ;)

Što se Modusa tiče, da ga ne zapostavim, jednostavno ide :)
Za par dana mali servis i to je to.
Za 20000km I skoro dve godine koliko je kod mene, uložena samo podloška dizne, spona I redovan servis.
Potrošnja od 4.8-5.3l po čepu leti, zimi maximum litar više.
Imam ponuda da ga prodam, al neće da može, za sad barem.





Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj ubacivati tu mapu ni slucajno, gubis snagu i performanse zbog nekog mizernog rasterecenja i ustede u gorivu. To ubace onu mapu od 150ks...

 

Ako su mislili da povecaju snagu, onda to dodatno opterecuje motor i nije proslo pored OEM mape za bmw jer tako nesto ne postoji :)

Svakako taj motor lepo podnosi chip ako budes hteo da dizes snagu, ali to nikako nije niti OWM BMW niti rasterecuje motor, a potrosnja sa chipom nekad moze biti malo manja ako ne gazis auto jer ima vise snage na nizim rpm pa mozes voziti na nizim rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam realno protiv bilo kakvih mapa i čipovanja, najviše volim kad je sve fabrički. Tako da se dobro premišljam oko toga al treba I lepšu "fandjo" polovinu da ubedim u to.


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izvini kakavFandjo.kod nas
.svako malo kamera ili radar,.nemas.gde raspaliti

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk


E moj prijatelju, kad bih ti pokazao rezultate sa track daya sa Navaka, sve bi ti se kazalo :)

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opran dubinski, ostalo još keramički premaz da se nanese, al to drugi put kad sredimo neke sitnice.

Inače, eto, nisam znao da ima zvučnike vufere ispod sedišta, bukvalno biju iz poda.

 

 

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

2c7d06e73163166f080d337c2dffb97a.jpg84f115300634184f8c3c2a2b64cd5725.jpgbe81fd5d5da545cdc7b52218e639dff9.jpgd8e99a5382a21f7584bea593c906a603.jpge799637cece4e049c89ccd882cd352c3.jpg901ba155fea55db1083ae099dc3596ea.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je obicno kod Bemveja :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle "vozačkog" vikenda i pređenih jedno 150 km, uglavnom magistrale, mogu reći da sam prosto I jednostavno oduševljen bavarcem.
Naravno, jedva sam ženu odlepio od volana.
Jednostavno je mnogo dobar osećaj kad voziš auto koji u svakom režimu vožnje, bez obzira na broj obrtaja i brzinu u kojoj se nalazi ima odličan odziv na gas.
Preticanja su prosto milina. Treća, četvrta, samo potapanje pedale, preticanje gotovo. Što kažu moji klinci, ćale, češće pretiči, mnogo je dobar osećaj.
Na AP, pri 150 u šestoj je na oko 2600 obrtaja, potrošnja 5.5-5.7 po bordu. I malo se opusti čovek i eto 200 kao od šale. Jednostavno tako leži I ide da se nema taj osećaj .
Problem je na magistrali i naseljenom mestu gde ga je teško voziti po ograničenjima, bukvalno sam se trudio da ga vozim ispod 80.
Uspeo sam da preletim preko poprečnog isečenog asfalta širine 20cm pri 60,samo suze što mi nisu krenule od udarca.
Na ležeće sam navikao već.
Inače,
Za ovih jedno 600km na bordu stoji 8.3l, što mislim da je odlično ako uzmem u obzir kako se ganja taj auto dok ga malo ne izgustiramo;)
Za 3000 km je mali servis pa ćemo videti cenu istog.
Ono što još nisam do kraja istestirao, koliko treba brzo ući u krivinu a da ne pobegne zadnji kraj. Za sad, DTC odrađuje taj posao odlično, jer kad se isključi I patosira gas, potpisuje u prvoj i drugoj opušteno.
Iskreno, taj stil vožnje, drift i ludorije me ne zanimaju, al opet, moram mu saznati granice.
Menjač je baš precizan, kvačilo mekanije nego na Modusu.
Eto, to je to otprilike.


Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...