Jump to content
FAS Goran
xenon

P: Fiat 500 MS DESIGN Monte Carlo Cup

Recommended Posts

Pozdrav svim ljubiteljima fiata 500.

Prodajem,jedinstveni i unikatni 2008 Fiat 500 1.3 MultiJet,jedini u Srbiji.

Austrijska kuća MS DESIGN,poznata je po saradnji sa najvećim svetskim proizvođačima kao što su Mercedes,Audi,Porše,proizvodeći za njih originalnu tj tuning opremu.

 

9a5f14c34638945d17d3ee0c4d882da7.jpg

 

Više detalja možete pronaći na njihovom web sajtu.

Urađen je kompletan veliki servis kod nas. Motor zaista lepo radi,miran je,nije bučan.Kompletna servisna istorija.Poseduje kompletnu FIAT dodatnu opremu za to godište,uz nekoliko dorada od strane MS-a,kao što alkantra koža za Volan,menjač,17" alu ,felne,pro hrom zadnji izduv,opruge.Ostala dodatna oprema je Intrescope Fiat Hi-Fi sistem,pokretni panorama krov,kožna sedišta,digitalna klima,bluetooth hands free,elektro i grejani retrovizori.

 

7441008552c7b98f9ae9a43fb81812d7.jpg674f97f5296d64c0d75c3832660d6665.jpg

16f8efad9da6c47ba53ed978c847f9fa.jpg9153d7fd5a7dba3daa592ad7161db52a.jpgdd0863abe935c4697a086d22c70080ad.jpg32196b6cda2274fe2ad02ce59484e89b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena, kontakt, kolometraza, nista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prešao je 160.000 km,uz sve servise, na vreme i u ovlašćenim servisima.

Kod nas je za svaki slučaj urađen veliki servis,najviše zbog lanca,i zamenjeno je bukvalno sve što ide pod veliki servis,zaključno sa antifrizom,odnosno preko 30.000 dinara je sve to koštalo,imam i račun zbog garancije na delove.

Cena po dogovoru. Kontakt na pm.

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontakt može i na telefon 064-115-39-93.

Auto je u malo većoj garaži, na toplom i suvom, pa je razgledanje moguće pod bilo kakvim vremenskim prilikama.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vam dajem na 3200, još po 1000eura da mi nabavite takav isti. Zašto da trošite pare kada možete da zaradite.

Ne znam kako ozbiljnije da vam odgovorim na vaše neozbiljne ponude  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidi, kakav oglas, takva i ponuda. Dobro nisi napisao inbox jbt a ne po dogovoru. Ne razumem sta je tesko da se stavi neka barem okvirna cena, ili volite da sedite u kaficu i da vam zvrcka telefon povremeno, mozda je zbog toga, ne znam. Uostalom, jedno od pravila foruma je da se napise cena artikla koji je oglasen.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel može ovo kod nas da se registruje ili mora saglasnost proizvođača da spojler, branici i rubovi ne utiču na vozne karakteristike?! :D

I jel prvi na Balkanu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je osnovna a bilo bi lepo  napisati  i koji je motor tačno.

Možda čovek voli da ga se zivka telefonom?

A i pitanje kako se može registrovati je apsolutno na mestu jer tko ga kupi sigurno ga neće staviti u vitrinu.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/16/2018 at 6:49 PM, andreja.micovic said:

Jel može ovo kod nas da se registruje

ja stvarno mislim da ovo nece ni jedan tehnicki da pusti....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/16/2018 at 5:51 PM, MS PK said:

Pa vidi, kakav oglas, takva i ponuda. Dobro nisi napisao inbox jbt a ne po dogovoru. Ne razumem sta je tesko da se stavi neka barem okvirna cena, ili volite da sedite u kaficu i da vam zvrcka telefon povremeno, mozda je zbog toga, ne znam. Uostalom, jedno od pravila foruma je da se napise cena artikla koji je oglasen.
 

Mico zasluzio si da budes moderator. Direktor da reaguje. :D

Ne znam dal sme da se komentarise auto, ali ovo je jezivo.. Jos je ovo neko platio da mu naprave.. Ovolika spojlercina za 1.3mjet koji se ugradjuje i u miksere. Ovaj spojler jedino moze da sluzi kao sto, tipa spremi se rostilj pa izneses na tacnu sve.

Fiat 500 bih kupio sutra da imam pare za 2 auta, al ovo je jezivo.. Svakako srecna prodaja. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto ga je neka cuning kuca radila ne znaci da izgleda lepo svakome. Sta znam mozda neko gotivi ovo, al ovaj autic nije predvidjen za ovako nesto.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stara izreka kaže da se o ukusima ne raspravlja, a druga da svaka roba ima svog kupca ... ;) Možda neko baš voli 'vak'i preterani, nazovimo ga tako , stajling ... a nisu mu bitne sportske performanse :)

 

Lično preferiram old school varijantu, ali novi 500 mi je jedan od najdražih rimejkova klasičnih modela :) Tako da, u zdravlje da ga udaš, pa da kupiš nešto 'vako ;)

 

500.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na predlogu,ali ako ga kojim slučajem zadržim za sebe,nije mi nikakav problem da ga popnem na tu negde oko 100 konja,i opet će biti bolje od 1.4 benzinca.Em ima turbinu,em duplo manja potrošnja,za iste ili bolje performanse,a izduv je već modifikovan.

Uzgred rečeno,za ovakav mali auto,koji 99% vremena provodi u gradu,kao drugi ili treći auto,da li su zaista bitni silni konji,kao što ih neki spominju.Meni totalno nebitno,niti sam ikada video i jednog fiću na autoputu,a ne da jurca istim Za gradska preticanja,ova turbina je sasvim dovoljna.Ko želi bas ovakav MS,ali u abart izvedbi,nikakav problem,samo neka spremi ,minimum duplo više parica,i želja će mu biti ispunjena od strane MS-a.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to stoji. :)

 

Lično mi dizeli izuzetno idu na spolovilo, jer zbog dotičnih ne mogu u saobraćaju ni sekund da isključim recirkulaciju, d'uda'nem malo svež vazduh. Al' d'idu bolje od atmo benzinca, idu ... I pritom troše malo je l', pa gazda ne špara naftu, i uvek je ispred. I bole ga paja, sebe ne davi ...

 

E sad, mož' turbo se met'e i u benzinca, al' to je već neka druga priča ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A benzinci inace izbacuju cvetice na auspuh :) .

Pojedini proizvodjaci i za benzince najavljuju ugradnju filtera cestica, u neku ruku pandan DPF na dizelima.

Vozim i jedne i druge turbake (i privatno i sluzbeno), cisto da ne bude zabune, svaki ima i svoje prednosti i mane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to stoji. Zato je meni osnovno prevozno sredstvo bicikl.

 

Sad kad razmislim, na miris benzina sam se navuk'o k'o klinac, kad smo burazer i ja umeli da se sakrijemo iza ujakove simke chrysler 1307 i inhaliramo se na auspuhu ... dok nas ne provale i potepaju :D  Možda bi bolje prošli da je ujka ter'o dizlo, jer sigurno se ne bismo inhalirali na uspuhu neke 123jke :D

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja stvarno mislim da ovo nece ni jedan tehnicki da pusti....

 Zašto tako misliš?Svaki deo na njemu je homologovan, i sa napismenim sertifikatom.MS Design je ozbiljan proizvođač,da bi se tako nešto uopšte dovodilo u pitanje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ti to registruj pa onda pričaj...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ne mislim da se sprdam, ne zahebavam, samo se osvrćem na aktuelne probleme sa teh.pregleda širom Suburbije.

Tu ino homologaciju moraju naši svemirski stručnjaci iz ams da potvrde   :sick:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...