Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

neshaoct

Ferrari F8 Tributo (naslednik 488 GTB)

Recommended Posts

Naslednik Ferrarija 488 GTB stiže u Ženevu?

 

ferrari-488.jpg

 

U poslednjih nekoliko meseci je viđeno više Ferrarijevih testnih prototipova baziranih ili veoma sličnih modelu 488. Po pojedinim izvorima u Maranellu rade na razvoju hibridne verzije ovog vozila, a po drugima Ferrari bi već na sledećem ženevskom auto salonu u martu 2019. godine mogao da predstavi naslednika modela 488 GTB. Konkretnijih informacija za sada nema, ali prema pojedinim navodima Ferrari bi u Ženevi mogao da predstavi i nekoliko noviteta koji su povezani s modelom 488.

Više noviteta bi značilo da 488 neće dobiti jednog direktnog naslednika, već bi Ferrari dodatno proširio ponudu sa par modela različitih performansi. Za sada je sve na nivou nagađanja pa se tako u raznim izveštajima pominju hibridni model, V6 model, dorada postojećeg, direktni naslednik i sl. U svakom slučaju Ferrari priprema velike novosti, a uskoro bi trebalo da saznamo više.   

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo

 

Ferrari-F8_Tributo 1.jpg

 

Ferrari je na Sajmu automobila u Ženevi 2015. godine predstavio model 488 GTB kao zamenu za 458 Italia, a ove godine Gran Turismo Berlinetta ide u penziju jer na ovogodišnji ženevski sajam stiže novi model F8 Tributo sa najsnažnijim V8 motorom ikad napravljenim. Radi se o 3.9 litarskom V8 twin-turbo motoru koji razvija 720KS i 770 Nm obrtnog momenta (185KS po litri zapremine), što znači da je snažniji i od modela 488 Pista jer nudi dodatnih 50KS i 10 Nm u odnosu na odlazeći GTB.

 

Ferrari-F8_Tributo 11.jpg

 

Ferrari F8 Tributo od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi, 0.1 sekundu brže nego GTB, a do 200 km/h mu je potrebno 7.8 sekundi. Takođe, F8 Tributo kao i Pista stiže do maksimalnih 340 km/h, što je 10 km/h više u odnosu na GTB.

 

Ferrari-F8_Tributo 111.jpg

 

Bolje performanse su ostvarene povećanjem snage, ali i smanjenjem težine superautomobila. F8 Tributo je lakši za 40 kg pa njegova ukupna težina iznosi 1.330 kg.

 

Ferrari-F8_Tributo 1111.jpg

 

Treba reći i da je za 10 posto aerodinamičniji u odnosu na model 488 GTB. Što se dimenzija tiče, F8 Tributo je dugačak 4611 mm, širok 1979 mm i visok 1206 mm.

 

Ferrari-F8_Tributo 11111.jpg

 

Redizajnirana karoserija je elegantnija i nagoveštava novi dizajnerski jezik kompanije iz Maranella, a u isto vreme odaje počast originalnom modelu 308 GTB. Poklopac motora podseća na legendarni Ferrari F40.

 

Ferrari-F8_Tributo 111111.jpg

 

F8 Tributo ima i osveženju unutrašnjost u kojoj su okrugli ventilacioni otvori i redizajnirani upravljač. Kontrole su takođe nove, kao i 7-inčni ekran osetljiv na dodir na strani suvozača. Ferrari će pokazati svoj F8 Tributo na Sajmu automobila u Ženevi 5. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars video: Predstavljanje Ferrari F8 Tributo u Ženevi 2019.

 

Ime modelu je izabrano tako što su njime hteli da odaju zahvalnost (''tributo'') njihovom V8 motoru koji je pokupio sve moguće nagrade u poslednjih 20-tak godina.

Naravno, nije to stari motor, nego sa ovom verzijom samo nastavljaju taj uspešan put...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

youcar.jpg YouCar video: 2020. Ferrari F8 Tributo - predstavljanje, specifikacija, vožnja

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow!

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo na sajmu u Ženevi

 

motor1us.jpg Motor1US video:

 

 

 

carmagazine.jpg CarMagazine video:

 

 

 

shmee.jpg Shmee150 video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrarilogoyt.jpg Ferrari promo: Ferrari F8 Tributo

 

Sa jačim motorom koji je 40 kilograma lakši nego u 488 modelu, novim paketom aerodinamike i mehaničkog ''gripa'' takođe, čini ovaj Ferrari zalepljenim za stazu. Nije stvar samo u tome da daje više snage, bolje upravljanje, bolje performanse generalno, nego na najlakši način do sada omogućava vozaču da sve to bezbedno iskoristi:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test Ferrari F8 Tributo

 

Kao i uvek kod Ferrari automobila, razlika između novog i starog modela mora biti značajna. Mora biti brži, jači, bolje ležati na putu, biti više aerodinamičan...a F8 Tributo sve to jeste u odnosu na prethodnika 488 GTB.

Od motora koji ima više konja, do izmena karoserijskih panela...jer sa 488 odgovaraju samo vrata i krov:

 

 

 

autocar.jpg Autocar video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Spider

 

image.png

 

Ferrari je na poslednjem sajmu automobila u Ženevi prikazao novi model F8 Tributo u Coupe izdanju, ali je već tada bilo jasno će kasnije ponudu dopuniti i njegova Spider varijanta. To se sada i desilo - pred nama je Ferrari F8 Spider sa tvrdim sklopivim krovom (otvara/zatvara se za 14 sekundi pri brzinama do 45 km/h).

 

image.png

 

Ferrari F8 Tributo Spider je dobio 3.9 litarski V8 twin-turbo motor sa 530 kW/720KS i 770 Nm obrtnog momenta (185KS po litri zapremine), u paru sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i uz zadnji pogon.

 

image.png

 

F8 Spider je težak 1400 kg (70 kg više od F8 Tributo Coupea), od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi, do 200 km/h su mu potrebne 8.2 sekunde, a može do maksimalnih 340 km/h.
 

image.png

 

Što se dimenzija tiče, F8 Spider je dugačak 4611 mm, širok 1979 mm, visok 1206 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2650 mm. Ovde i podatak da raspolaže prtljažnikom zapremine 200 litara. Točkovi su od 20 inča (gume 245/35 ZR 20 napred i 305/30 ZR 20 pozadi), dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 398 x 223 x 38 mm napred i 360 x 233 x 32 mm pozadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×