Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari F8 Tributo (naslednik 488 GTB)

Recommended Posts

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels: Ferrari F8 Tributo

 

488 Pista sa malo mekšim oslanjanjem kako bi auto bio komforniji na običnom putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo by Wheelsandmore

 

wheels f8 03.jpg

 

Wheelsandmore je doradio Ferrarijev model F8 Tributo, koji sada raspolaže sa skoro 1.000 konja. F8 Tributo u Wheelsandmore izdanju između ostalog dolazi sa novim točkovima do 21 ili 22 inča, gumama 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22, izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, kao i pojačanim motorom. Automobil je takođe i 35 mm niži od fabričkog primerka.

 

wheels f8 02.jpg

 

Umesto sa serijskih 720KS i 770 Nm, Ferrari F8 Tributo u Wheelsandmore režiji može da raspolaže sa do 970KS i 970 Nm obrtnog momenta (uz njihov Stage IV kit).

 

wheels f8 01.jpg

 

Podaci o ubrzanju i najvećoj brzini se u vesti ne navode. Cena paketa iznosi 29.999 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo postao žrtva vozačkog neiskustva

 

212368-ferrari crash.jpg

 

Sve češće se dešava da vlasnici supersportskih automobila dožive udes ubrzo nakon kupovine svoje moćne mašine. Nezgode su uglavnom posledica prevelike snage vozila u kombinaciji sa vozačkim neiskustvom onog koji se po prvi put nađe za volanom jednog takvog automobila. Najnoviji incident u kome je vlasnik novog Ferrarija F8 Tributo slupao skupoceni auto svega nekoliko sati nakon preuzimanja ključeva vozila, dogodio se u Nemačkoj.

 

Lokalni mediji navode da je 43-godišnji vozač 13. marta seo za volan svog tek kupljenog Ferrarija, nakon što je na isporuku automobila vrednog 360.000 evra čekao više od godinu dana. Samo šest sati kasnije, doživeo je udes na autoputu A5, potpuno uništivši prednji deo vozila, o čemu svedoči fotografija koju je objavila lokalna policija. Kako se navodi u policijskom izveštaju, do udesa je došlo u uslovima vlažnog kolovoza, a kao najverovatniji uzrok nezgode spominje se neprilagođena brzina. Ferrari je najpre udario u ogradu, a zatim u jedan minibus. Vozač je prošao bez povreda, njegov saputnik na mestu suvozača ozbiljno je povređen, ali mu život nije ugrožen. Što se tiče Ferrarija, on je po svemu sudeći pretrpeo totalnu štetu.

 

Ferrari F8 Tributo za pogon koristi 3.9 tvin-turbo V8 sa 720 konja, koje isporučuje pri 8.000 obrtaja, i 770 Nm dostupnih već od 3.250 obrtaja. Automobil ubrzava 0-100 km/h za samo 2.9 sekundi, a do 200 km/h stiže za 7.8 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 340 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory F8XX

 

213457-Mansory 04.jpg

 

Nemački tjuner Mansory se opet pozabavio jednim Ferrarijevim modelom, u ovom slučaju modelom F8 Tributo.

 

213458-Mansory 03.jpg

 

I ovde imamo doterani eksterijer (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana...), kao i točkove u boji zlata, zelenu boju, trkačke trake u boji zlata, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem i doterani kožni enterijer.

 

Mansory 02.jpg

 

I na kraju motor. U fabričkom izdanju njegov 3.9 V8 twin-turbo razvija 720KS i 770 Nm obrtnog momenta, dok je u ovoj Mansory verziji pojačan na 880KS i 960 Nm.

 

213456-Mansory 01.jpg

 

Najveća brzina iznosi 354 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.6 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Ferrari F8 Tributo

 

Ferrari F8 Tributo na stazi obično ima mnogo više ''talenta'' nego što prosečan vozač može da iskoristi. Tipičan primer je ovaj video jedne novinarske vožnje u 3 kruga: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Mansory F8XX

 

Osnovni Ferrari F8 Tributo postaje potpuno novi nivo ekstrema sa Mansory konverzijom, uključujući karoseriju, unutrašnjost, snagu, zvuk i novu boju.

Ferrari F8 Tributo je već super-auto, ali Mansory je poznat po tome što kompletno preradi automobil i tako je bilo i ovog puta. Ofarban je u zapanjujuću Catania zelenu višeslojnu boju, u kontrastu sa zlatnim detaljima i vidljivim karbonskim vlaknima. Ferrari 3.9 V8 twinturbo sada pravi 880KS/960Nm (u odnosu na 720KS/770Nm fabrički):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rentirao - vratio ga slupanog

 

215392-ferrari crash.jpg

Ilustracija

 

Agencija Royalty Exotic Cars iz Las Vegasa, koja se bavi iznajmljivanjem ekskluzivnih automobila, podelila je neprijatno iskustvo sa jednim klijentom. Nakon što su tek kupljeni F8 Tributo iznajmili mušteriji, čovek im se javio da je navodno imao manju nezgodu kada je udario kamen na putu. Zato je umesto da automobil vrati lično, nazvao agenciju da ga sami pokupe.

 

Ferrari su pokupili, a kad su stigli u garažu i podigli ga na dizalicu - prizor nije bio nimalo lep. Oštećenja su bila daleko veća od uništenog točka, tolika da je čak napukao kraj šasije, pa je samim tim auto totalisan. Takvu štetu teško da bi mogao da prouzrokuje lagani udarac nakon pokušaja izbegavanja kamena pri 70-ak km/h - kako je tvrdio klijent. U svakom slučaju, od udarca u kamen ne bi se oštetile obe felne, aktivirao vazdušni jastuk i odlomio deo obližnjeg ivičnjaka. Kasnija istraga pokazala je da su na putu, u blizini, pronađeni delovi Ferrarija.

Iako je najam automobila iznosio 899 dolara (757 evra) za četiri sata vožnje, ovo će biti i te kako skupa zabava, što će se saznati nakon razgovora sa osiguravajućom kućom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari F8 N-Largo

 

novitec f8 04.jpg

 

3.9 twin-turbo V8 motor je pojačan na 818KS i 903 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.6 sekundi, dok najveća brzina sada iznosi 340 km/h.

 

 

Tu su i gloss black točkovi su od 21 i 22 inča, eero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler...), modifikovano oslanjanje (auto je niži za 35 mm), Novitec sportski izduvni sistem...

 

215948-novitec f8 03.jpg

 

novitec f8 02.jpg 215945-novitec f8 01.jpg

 

Unutrašnjost je obložena sa kožom i alkantarom. Serija je ograničena na samo 15 primeraka, a cena nije saopštena...

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Ferrari F8 Tributo

 

Svi vi koji volite manuelne menjače i zato potrčite da popljujete svaki sportski auto koji nema tu opciju (već samo automatik), usporite malo... :D

Henry Catchpole obožava manuelce, ali to ne znači da nema mesta za promenu brzina putem pedala na volanu iako je automatik osnova - F8 Tributo upravo to dokazuje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako može da menja brzine preko pedala na volanu,meni je to dovoljno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Ferrari SP48 Unica

 

ferrari sp48 01.jpg

 

Kako kažu najnovije vesti, u Ferrariju pripremaju još jedan specijalni, unikatni model po narudžbini nekog dovoljno bogatog klijenta.

Tačnije, za to će biti zaslužan njihov Special Projects program, a radi se o modelu SP48 Unica, jedinstvenoj kreaciji na bazi modela F8 Tributo (standardno ima 3,9 litarski V8 twin-turbo motor koji razvija 720KS i 770 Nm obrtnog momenta). Za sada nema konkrtetnih detalja, jedino se pomimje da bi premijera Ferrarija SP48 Unica trebalo da bude tokom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari F8 Spider

 

novitec f8 spider01.jpg

 

3.9 twin-turbo V8 motor je pojačan na 802KS i 898 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.6 sekundi, najveća brzina sada iznosi više od 340 km/h.

 

novitec f8 spider02.jpg

 

Vossen točkovi su od 21 i 22 inča, gume 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22. Aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi...)

 

novitec f8 spider03.jpg

 

Modifikovano oslanjanje (auto je niži za 35 mm), a moguće je podići nos (za 40 mm). Tu je i Novitec sportski izduvni sistem od Inconela.

 

novitec f8 spider04.jpg

 

Unutrašnjost je bogata kožom, alkantarom i karbonom.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars: Ferrari F8 Spider

 

Ferrarijevi V8 automobili su počeli svoj život još davnih dana sa modelom 308, a sada poslednji od njih nosi ime po motoru iza vozača - 3.9 V8 turbo-benzinac koji se vrti do 8.000 obrtaja.

Prepun je tehnologije, bez sumnje donešene iz decenija trkanja u šampionatu Formule 1. Prednji usis i aktivni aero spojler pomažu povećanju potisne sile, dok su novi prednji hladnjaci i bočni usisnici vazduha izvedeni iz modela 488 Challenge i dizajnirani su tako da poboljšaju hlađenje i smanje otpor. Cena za F8 Spider u V.Britaniji počinje od 265.000 evra, ali Ferrari pomaže da se smanje troškovi vlasništva nudeći 4 godine fabričke garancije i 7 godina besplatnog servisiranja za svaki novi Ferrari. To je nešto što ne vidite u ponudi za obične automobile.

Nema sumnje da je F8 Spider najbolji u svojoj klasi u poređenju sa konkurentima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

novitecyoutubelogo.jpg Novitec Ferrari F8 N-Largo vs Ferrari F8

 

Upoređivanje Novitecovog F8 N-Largo sa standardnim Ferrari F8 Spider. Pogledajte sva podešavanja i razlike koje nudi Novitec. Naravno, nije propuštena prilika da se N-Largo izveze na brzu vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Novitec F8 Tributo N-Largo

 

Zasnovan na Ferrari F8 Tributu, najnoviji model N-Largo širi je do 13 cm (pozadi 13, napred 7 cm), snaga mu je porasla na 818 konja (sa 720 fabričkih), pojačan je i zvuk i sve to vodi vozača ove verzije Ferrarija u potpuno novi svet automobilskog ludila! Tu su i novi točkovi, potpuno novi sportski izduvni sistem, razne dodatne komponente od karbona i ekskluzivni detalji. Serija je ograničena na 15 primeraka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari F8 Spider N-Largo

 

219535-novitec f8 03.jpg 219536-novitec f8 02.jpg

 

3.9 twin-turbo V8 motor je pojačan na 818KS i 903 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.6 sekundi, najveća brzina sada iznosi više od 340 km/h.

 

219537-novitec f8 01.jpg

 

Novitec NF10 NL točkovi su od 21 i 22 inča, gume 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22. Aero body kit jee od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi...), uz proširenja blatobrana i retrovizore od ugljeničnih vlakana. Modifikovano je oslanjanje (auto je niži za 35 mm), a tu je i lift sistem za prednji deo, Novitec sportski izduvni sistem od Inconela. Cena nije saopštena, a serija je ograničena na samo 15 primeraka.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Ferrari F8 Spider

 

mansory ferrari f8 02.jpg

 

Ponuda obuhvata ''Softkit'' za Ferrari F8 Tributo (Coupe/Spider).

 

mansory ferrari f8 01.jpg

 

U paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana, novi točkovi, novi izduvni sistem i pojačani V8 motor (880KS i 960 Nm). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.6 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo i F8 Spider više ne mogu da se naruče

 

Ferrari-F8_Tributo 11.jpg

 

Prošla 2021. godina je bila rekordna za Ferrari koji je prodao ukupno 11.115 automobila. Isporuke modela sa V8 pogonom su porasle za 34.6% u odnosu na godinu pre, što znači da su F8 Tributo i Spider bili vrlo tražena roba. Ustvari, ta dva modela su prošle godine bili najprodavaniji modeli iz Maranella u Evropi, ali sada više nisu dostupni za narudžbine nakon samo dve godine proizvodnje. Jacopo Marcon, menadžer proizvoda za segment sportskih automobila u Ferrariju, potvrdio je odluku o zaustavljanju prodaje modela sa F8 oznakom.

 

Zvanično objašnjenje još uvek nije dato, ali izvršni direktor Bendetto Vigna je prošlog meseca rekao da je kompanija imala najviše narudžbina nego ikad, što bi moglo da znači da je preostala proizvodnja za dva automobila već dogovorena. Međutim, za sada su to pretpostavke koje tek treba da se potvrde. To se čini veroatnim s obzirom na to da su isporuke 296 GTB-a kupcima počele, dok je 296 Spider ''iza ugla''. Veruje se da će plug-in hibridni V6 modeli efikasno zameniti F8, jer čak i marka kao Ferrari mora da smanji veličinu motora i da se elektrifikuje kako bi ispunila stroge propise o emisijama. Uprkos dva cilindra manje, novi 296 modeli proizvodiće više snage zahvaljujući elektromotoru.

 

ferrari f8 spyder 01.jpg

 

Tokom medijskog testiranja 296 GTB-a, Jacopo Marcon je rekao da će se proizvodnja F8 Tributa i Spidera nastaviti. Međutim, uzdržao se od preciziranja kada će oni ući u ''knjigu istorije''. Kada se to i dogodi, Ferrari će i dalje u svom asortimanu imati Romu, Portofino M i SF90 Stradale / Spider kao modele s V8 pogonom, uz predstojeći SUV Purosangue. Osim toga, u Maranellu su se takođe obavezali da zadrže V12 motor, obećavajući još veću snagu u poređenju sa Competizioneom i Competizioneom A od 830KS. Naravno, u planu je i naslednik LaFerrarija. U međuvremenu, sudbina F8 Tributa i F8 Spidera još uvek ostaje neizvesna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Ferrari F8 Tributo

 

Poslednji Ferrari sa V8 motorom u sredini, pogonom pozadi i bez komplikovanih rešenja elektrifikacije - zato i jeste ''Tributo'' u imenu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SP48 Unica

 

ferrari sp48 6.jpg

 

SP48 Unica, najnoviji dodatak Ferrarijevoj One-Off seriji, predstavljen je danas i pridružuje se najekskluzivnijoj grupi u celokupnoj proizvodnji iz Maranella: jedinstveni automobil napravljen prema specifikacijama jednog klijenta i dizajniran kao jasan izraz sopstvenih individualnih zahteva.

 

ferrari sp48 5.jpg

 

SP48 Unica, koji je dizajnirao Ferrari Styling Center pod rukovodstvom Flavija Manzonija, glavnog dizajnera, jeste sportski dvosed razvijen na platformi modela F8 Tributo. Njegove zategnute linije i agresivan stav ga odmah čine prepoznatljivim u odnosu na originalni model, a takođe je nepogrešiv zahvaljujući prednjem profilu u obliku strelice. Ključno za postizanje ovog efekta je redizajn farova i naknadno izmeštanje usisnika vazduha.

 

ferrari sp48 4.jpg

 

Najveće promene u poređenju sa stilom F8 Tributo modela uključuju usisnike vazduha za tokove hlađenja motora na prednjem braniku i ispod zadnjeg spojlera. Svaki od njih ima duboku proceduralnu rešetku, čiji svaki deo je pod optimalnim uglom kako bi se maksimizirala količina vazduha koja prolazi.

 

ferrari sp48 3.jpg

 

Iako je kabina zadržala tehnički identitet F8 Tributo modela - isključujući zadnje staklo - uložen je pedantan rad na razvoju za postizanje savršene kombinacije boja i ukrasa kako bi se odrazila elegantna, sportska i agresivna ličnost Ferrarija SP48 Unica. Dobar primer je specijalno razvijena crna laserski perforirana Alkantara koja se koristi na sedištima, ispod koje se nazire prelivajuća crvenkasto-narandžasta tkanina koja odgovara boji eksterijera.

 

ferrari sp48 2.jpg

 

U kokpitu pogled odmah privlače polirani poklopci pragova sa istim laserskim reljefnim heksagonalnim motivom. Mat ugljenična vlakna prožimaju kokpit osećajem tehničkosti i ekskluzivnosti, a upotpunjuju ga akcenti Grigio Canna di Fucile.

 

ferrari sp48 1.jpg

 

Dizajniran za dugogodišnjeg klijenta koji je bio duboko uključen u svaki korak njegovog stvaranja, unaiktni Ferrari SP48 Unica je smela interpretacija sportskog automobila i pametno naglašava njegovu trkačku dušu i poziv za brzinu.

SP48 Unica postiže svoj cilj transformacije postojećeg modela do majstorskog efekta, uzimajući inspiraciju i odajući počast osnovnim vrednostima kompanije, inovativnosti i strasti.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Ferrari F8 Tributo Novitec 0-341 km/h

 

720KS/770Nm iz 3.9 V8 BiTurbo motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacoe Ferrari F8 Tributo

 

zacoe f8 03.jpg

 

U paleti tajvanskog tjunera Zacoe se nalazi i novi paket za modifikaciju Ferrarija F8 Tributo. Kao i obično, ponuda podrazumeva aero body kit od ugljeničnih vlakana, a opciono i nove točkove...

 

zacoe f8 02.jpg

 

Aero body paket sadrži prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler.

 

zacoe f8 01.jpg

 

U kratkom saopštenju nema informacija o eventualnom pojačanju 3.9 V8 twin-turbo motora koji serijski raspolaže sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory F8XX Spider

 

226306-mansory f8 04.jpg

 

Nemački tjuner Mansory se nakon Ferrarija F8 Tributo Coupe pozabavio i modifikacijom njegove Spider verzije.

 

mansory f8 03.jpg

 

U nakraćem, i ovaj Mansory F8XX Spider je dobio doterani eksterijer (prednji spojler, otvori za vazduh, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor od ugljeničnih vlakana...), kao i crne točkove, zelenu boju, trkačke trake u žutoj boji, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem i doterani kožni enterijer.

 

mansory f8 02.jpg

 

I na kraju motor. U fabričkom izdanju njegov 3.9 V8 twin-turbo razvija 720KS i 770 Nm obrtnog momenta, dok je u ovoj Mansory verziji pojačan na 880KS i 960 Nm.

 

mansory f8 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...