Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari F8 Tributo (naslednik 488 GTB)

Recommended Posts

Naslednik Ferrarija 488 GTB stiže u Ženevu?

 

ferrari-488.jpg

 

U poslednjih nekoliko meseci je viđeno više Ferrarijevih testnih prototipova baziranih ili veoma sličnih modelu 488. Po pojedinim izvorima u Maranellu rade na razvoju hibridne verzije ovog vozila, a po drugima Ferrari bi već na sledećem ženevskom auto salonu u martu 2019. godine mogao da predstavi naslednika modela 488 GTB. Konkretnijih informacija za sada nema, ali prema pojedinim navodima Ferrari bi u Ženevi mogao da predstavi i nekoliko noviteta koji su povezani s modelom 488.

Više noviteta bi značilo da 488 neće dobiti jednog direktnog naslednika, već bi Ferrari dodatno proširio ponudu sa par modela različitih performansi. Za sada je sve na nivou nagađanja pa se tako u raznim izveštajima pominju hibridni model, V6 model, dorada postojećeg, direktni naslednik i sl. U svakom slučaju Ferrari priprema velike novosti, a uskoro bi trebalo da saznamo više.   

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo

 

Ferrari-F8_Tributo 1.jpg

 

Ferrari je na Sajmu automobila u Ženevi 2015. godine predstavio model 488 GTB kao zamenu za 458 Italia, a ove godine Gran Turismo Berlinetta ide u penziju jer na ovogodišnji ženevski sajam stiže novi model F8 Tributo sa najsnažnijim V8 motorom ikad napravljenim. Radi se o 3.9 litarskom V8 twin-turbo motoru koji razvija 720KS i 770 Nm obrtnog momenta (185KS po litri zapremine), što znači da je snažniji i od modela 488 Pista jer nudi dodatnih 50KS i 10 Nm u odnosu na odlazeći GTB.

 

Ferrari-F8_Tributo 11.jpg

 

Ferrari F8 Tributo od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi, 0.1 sekundu brže nego GTB, a do 200 km/h mu je potrebno 7.8 sekundi. Takođe, F8 Tributo kao i Pista stiže do maksimalnih 340 km/h, što je 10 km/h više u odnosu na GTB.

 

Ferrari-F8_Tributo 111.jpg

 

Bolje performanse su ostvarene povećanjem snage, ali i smanjenjem težine superautomobila. F8 Tributo je lakši za 40 kg pa njegova ukupna težina iznosi 1.330 kg.

 

Ferrari-F8_Tributo 1111.jpg

 

Treba reći i da je za 10 posto aerodinamičniji u odnosu na model 488 GTB. Što se dimenzija tiče, F8 Tributo je dugačak 4611 mm, širok 1979 mm i visok 1206 mm.

 

Ferrari-F8_Tributo 11111.jpg

 

Redizajnirana karoserija je elegantnija i nagoveštava novi dizajnerski jezik kompanije iz Maranella, a u isto vreme odaje počast originalnom modelu 308 GTB. Poklopac motora podseća na legendarni Ferrari F40.

 

Ferrari-F8_Tributo 111111.jpg

 

F8 Tributo ima i osveženju unutrašnjost u kojoj su okrugli ventilacioni otvori i redizajnirani upravljač. Kontrole su takođe nove, kao i 7-inčni ekran osetljiv na dodir na strani suvozača. Ferrari će pokazati svoj F8 Tributo na Sajmu automobila u Ženevi 5. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars video: Predstavljanje Ferrari F8 Tributo u Ženevi 2019.

 

Ime modelu je izabrano tako što su njime hteli da odaju zahvalnost (''tributo'') njihovom V8 motoru koji je pokupio sve moguće nagrade u poslednjih 20-tak godina.

Naravno, nije to stari motor, nego sa ovom verzijom samo nastavljaju taj uspešan put...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Tributo na sajmu u Ženevi

 

motor1us.jpg Motor1US video:

 

 

 

carmagazine.jpg CarMagazine video:

 

 

 

shmee.jpg Shmee150 video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrarilogoyt.jpg Ferrari promo: Ferrari F8 Tributo

 

Sa jačim motorom koji je 40 kilograma lakši nego u 488 modelu, novim paketom aerodinamike i mehaničkog ''gripa'' takođe, čini ovaj Ferrari zalepljenim za stazu. Nije stvar samo u tome da daje više snage, bolje upravljanje, bolje performanse generalno, nego na najlakši način do sada omogućava vozaču da sve to bezbedno iskoristi:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test Ferrari F8 Tributo

 

Kao i uvek kod Ferrari automobila, razlika između novog i starog modela mora biti značajna. Mora biti brži, jači, bolje ležati na putu, biti više aerodinamičan...a F8 Tributo sve to jeste u odnosu na prethodnika 488 GTB.

Od motora koji ima više konja, do izmena karoserijskih panela...jer sa 488 odgovaraju samo vrata i krov:

 

 

 

autocar.jpg Autocar video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari F8 Spider

 

image.png

 

Ferrari je na poslednjem sajmu automobila u Ženevi prikazao novi model F8 Tributo u Coupe izdanju, ali je već tada bilo jasno će kasnije ponudu dopuniti i njegova Spider varijanta. To se sada i desilo - pred nama je Ferrari F8 Spider sa tvrdim sklopivim krovom (otvara/zatvara se za 14 sekundi pri brzinama do 45 km/h).

 

image.png

 

Ferrari F8 Tributo Spider je dobio 3.9 litarski V8 twin-turbo motor sa 530 kW/720KS i 770 Nm obrtnog momenta (185KS po litri zapremine), u paru sa 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i uz zadnji pogon.

 

image.png

 

F8 Spider je težak 1400 kg (70 kg više od F8 Tributo Coupea), od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi, do 200 km/h su mu potrebne 8.2 sekunde, a može do maksimalnih 340 km/h.
 

image.png

 

Što se dimenzija tiče, F8 Spider je dugačak 4611 mm, širok 1979 mm, visok 1206 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2650 mm. Ovde i podatak da raspolaže prtljažnikom zapremine 200 litara. Točkovi su od 20 inča (gume 245/35 ZR 20 napred i 305/30 ZR 20 pozadi), dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 398 x 223 x 38 mm napred i 360 x 233 x 32 mm pozadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Ferrari F8 Tributo

 

Najnoviji serijski auto Ferrarija na tržištu - brz sa 710 konja, zabavan, lep....i skup:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Ferrari F8 Tributo

 

Malo umereniji od Pista varijante, tj. ima 720 konja iz motora kome se odaje počast ovim modelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari F8 Tributo

 

novitec f8 2.jpg novitec f8 3.jpg

 

3.9 litarski twin-turbo V8 motor pojačan je na 787KS i 882 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.7 sekundi, najveća brzina sada iznosi više od 340 km/h. Točkovi su od 21 i 22 inča, gume Pirelli P Zero 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22.

 

novitec f8 1.jpg

 

Modifikovano oslanjanje (auto je niži za 35 mm), a moguće je podići nos (za 40 mm). Tu je i Novitec sportski izduvni sistem, kao i u nutrašnjost sa kožom i alkantarom. Najavljen je i novi aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, okviri prednjih svetala, kućišta retrovizora...).

 

novitec f8 11.jpg novitec f8 10.jpg 

novitec f8 13.jpg novitec f8 12.jpg novitec f8 14.jpg 

novitec f8 15.jpg novitec f8 16.jpg novitec f8 17.jpg  

novitec f8 18.jpg novitec f8 19.jpg novitec f8 20.jpg  

novitec f8 21.jpg novitec f8 22.jpg novitec f8 23.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMC Ferrari F8 Tributo

 

dmc f8 03.jpg

 

Iz nemačkog DMC-u stiže još jedan modifikovani Ferrari, i to F8 Tributo. Kao i kod njihovih ranijih kreacija, i ovde se ističe aero body paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, novi elementi u otvorima za vazduh, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler).

 

dmc f8 02.jpg

 

U ponudi su i elementi za pokrivanje prednjih svetala, nove opruge i titanium izduvni sistem, a kao opcija i najfinija koža i ugljenična vlakna za enterijer.

 

dmc f8 01.jpg

 

Očekuje se i paket za pojačanje 3.9 V8 twin-turbo motora koji serijski raspolaže sa 720KS i 770 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Test Ferrari F8 Spider

 

Ferrarijev 3.9 V8 Turbo je osvojio gomilu nagrada kao najbolji motor u svojoj kategoriji. Tu je u 458, u 488 GTB, i u ovoj trećoj varijanti auta na istoj osnovi (458/488/F8 Tributo).

Baš zato se auto i zove po njemu, a sada je Ferrari skinuo krov i napravio Spider varijantu:

 

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie video: 2020. Ferrari F8 Tributo

 

Možda poslednji V8 TwinTurbo u bilo kom Ferrariju, pa zato i naziv ''F8 Tributo'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thesmokingtire.jpg TheSmokingTire video: Ferrari F8 Spider

 

Slobodno preskočite prvih okruglo 60 sekundi.

F8 Tributo je maksimum koji je Ferrari napravio na platformi 458. a ovo je njegova kabrio varijanta = F8 Spider:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Ferrari F8 Spider

 

Jedno ekskluzivno Ferrari druženje i vožnja...i to njih 5 iz kolekcije jednog čoveka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1us.jpg Motor1 video: Test Ferrari F8 Spider

 

Italijanska redakcija (sihronizovano je na ENG) testira sa posebnim osvrtom na vozačko iskustvo, uz što je više moguće snimaka koji stvaraju utisak vožnje iz prvog lica:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Ferrari F8 Spider

 

Od Ferrarija 308 do F8 Tributo modela - sve Ferrari automobili sa centralno postavljenim V8 motorom.

Ako je po nazivu ovo je verovatno poslednji takav sa osam cilindara, a na testu je njegova kabrio varijanta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage video: Test Ferrari F8 Tributo

 

I po najavama Ferrarija, ali i po imenu ovog auta, jasno je da će ovo biti poslednji Ferrari sa V8 motorom koji nije hibrid, i skoro isto tako sigurno poslednji koji će u sredini imati 8 cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Test Ferrari F8 Spider

 

Skinuti krov sa sportskih automobila po pravilu treba da bude dobra stvar - vetar u kosi, Ferrari zvuk...šta više čoveku može da treba?

Ipak, kabrioleti su uvek imali i loših strana pre svega u vidu povećane težine i slabije čvrstoće jer krova nema...ali, da li svaki kabriolet mora da ima te negativne strane, da li je možda ovaj Ferrari kabriolet bez takvih kompromisa?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari F8 Tributo

 

NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_13.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_12.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_09.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_10.jpg 

 

3.9 twin-turbo V8 motor je pojačan na 802KS i 898 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h automobil stiže za 2.6 sekundi, najveća brzina sada iznosi više od 340 km/h.

Vossen točkovi su od 21 i 22 inča, gume Pirelli P Zero 255/30 ZR 21 i 335/25 ZR 22.

 

NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_11.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_08.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_07.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_04.jpg

 

Aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi...). Modifikovano je oslanjanje (auto je niži za 35 mm), a moguće je podići ''nos'' (za 40 mm). Novitec sportski izduvni sistem od Inconela. Unutrašnjost sa kožom i alkantarom...

 

 

NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_06.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_05.jpg 

NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_03.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_01.jpg NOVITEC_FERRARI_F8_RETOUCH_02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...