Jump to content
FAS Goran
lanciathema

Iskustva sa kurirskim službama - AKS, BEKS, Daily, Post-express...

Recommended Posts

Pa da, za velikog igrača kao što si ti ima smisla :D

 

Šalu na stranu, pomenuo sam Poštu kao jednu opciju koju niko do sada nije pomenuo a dosta ljudi je počelo da koristi usluge kurirskih službi a da nisu svesni da postoji način kako su se slali paketi mnogo pre nego su kurirske službe krenule da posluju. Svi oni uzimaju deo kolača Pošti i tako i treba, tj. svi treba da se bore konkurentno za kupce, dok je Pošta imala monopol mogla je da radi kako je radila, dosta stvari nije htela da prima (recimo te kabaste stvari) sad sve može i sve je definisano, kako se ukazala potreba za raznim vidovima transporta tako su se i opcije pojavile. Recimo, Pošta nije nudila specijalnu uslugu za inostranstvo, samo obično slanje pa kad stigne. Kako je došao DHL i još neki napravila je svoju verziju ekspresnog slanja tzv. EMS. Skoro sam slao nešto za Ameriku preko EMS, više je paket proveo na carini nego u transportu, znači može se kad se hoće ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam - Pošta i dalje ima monopol. Pošta nije izmislila EMS već se priključila već postojećem sistemu. :D 

 

p.s. Nisam ja toliko veliki igrač koliko njima svaka firma znači. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

To baš i nije mnogo istina. Pošta, iako imaju monopolistički položaj ume da bude itekako skuplja od privatnih firmi. Prvo, privatne firme imaju te neke "specijalne" kategorije felna, hauba, vrata gde daju značajno povoljniju cenu nego Pošta koja sve računa po kilaži. Drugo, Pošta ODVALJUJE sa cenom kada postoji neki otkup. Ali bukvalno ODVALJUJE. 

 

Evo primera: 

 

Ako su felne na primer između 10-20kg i ako je otkup 100€ tj. 12.000,00rsd poštarina na PostExpress-u je: 793 (poštarina, vrednost i prenos vrednosne pošiljke) + 323 za uplatu otkupa. Znači ukupno 1116,00rsd i ovo je najjeftinija varijanta. Ima tamo još i uplata na račun ili Postnet uplata koji samo dižu cenu. Naravno, kurir dolazi bez kusura pa onda do nije 1116,00 već 1150,00... I to je cena bez PDV-a od kojeg je Pošta oslobođena.

 

Na BeX-u ne radi kalkulator pa možda kolega može da napravi obračun :)

 

Na DailyExpress-u je ta ista pošiljka 896,48rsd i to SA PDV-om.

 

Na AKS-u ni Bog ne zna cenovnik. 

 

Na City Express-u je ta ista pošiljka 970,56rsd sa PDV-om. 

 

Sve cene izračunate na kalkulatorima na sajtovima kurirskih službi. 

 

Ovo nikako nije najjeftinija varijanta kod Post expressa ako je  otkup 12000 i tezina 10-20kg. I uplata na tekuci racun bas ne dize postarinu, nego spusta. 

Najjeftinija varijanta za ovakvo nesto je:

UKUPNA POŠTARINA: 773 dinara

DODATNA POŠTARINA: 120 din

Znaci ukupno se dobija iznos od 893din. 

Kalkulator je ovde: http://www.postexpress.rs/struktura/lat/aplikacije/alati/kalkulator-postarine.asp?postexpress=1

Koristio sam sledece opcije:

-Dostava do 19h

-Masa posiljke 10-20

-Vrednost 12000

-Otkupnina 12000

-Nacin prenosa novca - uplata na tekuci racun 

Posebne i dopunske usluge nisam cekirao. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dzoda

 

Tačno, s tim što je uplata na tekući račun moguća samo ako šalješ kao firma. Ako šalješ kao fizičko lice onda tu opciju ne možeš da koristiš (osim ako nešto nije izmenjeno u poslednja 2-3 meseca). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@The Punisher
Ja sam govorio iskljucivo o najjeftinijoj varijanti za Post express, a to za 371din je slanje na drugi nacin. 

@Dovla
Ja sam pre jedno mesec dana pitao kako to ide i rekli su mi da im pri slanju izdiktiram racun i to je to, ja sam takodje fizicko lice. Nisam ni ja znao da je uplatom na racun jeftinije, nego mi je to jos pre bar pola godine rekao jedan prijatelj koji je takodje fizicko lice. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemačka pošta dostavlja u prtljažnik automobila

 

posta.jpg

 

Nakon Amazona i Volvoa, kreću DHL i Smart. DHL (koji je u vlasništvu Nemačke pošte) i Smart su pokrenuli pilot projekat kojim će vlasnicima Smart vozila biti moguće da se isporuči paket direktno u prtljažnik automobila. U projektu mogu da učestvuju vlasnici Smarta koji imaju takozvani connectivity box, a koji će omogućiti dostavljaču da putem jednokratne šifre dobije pristup prtljažniku i ostavi paket. Slični pilot projekti već su pokrenuti u saradnji sa Amazonom, kao i sa Volvoom...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKS Sabac ? ONI SU NAJVECE biiip OD KURIRSKE SLUZBE !!

 

Pozdrav svima,

 

da podelim i ja sa Vama iskustvo sa kurirskom sluzbom AKS Sabac, mogu odma da kazem da je jedna od NAJ NEProfesionalnih kuriskih sluzbi, poslat mi je paket u ponedeljak s obzirom da su pogresno napisali broj kurir nije ni dosao do adrese,moje misljenje je da bi kurir trebao da dodje do adrese bez obzira ako se niko ne javlja na telefon ili je pogresan broj ? mozda i gresim.... zovem u petak, nakon 4 dana kazu mi da je kurir zvao i niko se nije javio, pitam na koji broj zvao i ustanovimo da je broj pogresan, dao sam im tacan broj, i kazu mi da ce u ponedeljak biti opet poslat i do utorka najkasnije ce stici, zovem ja u utorak kazu mi da je paket vracen posiljaocu, puko sam, ´kazem im pricao sam sa vama u petak rekli ste da ce te paket poslati u poendeljak, kazu ne, paket je vracen, ja zovem posiljaoca i kazem mu da posalje ponovo, u sredu je poslao opet u cetvrftak oko 11 sati zovem i proverim kaze jeste paket je poslat ocekujte kurira, pitam ih koji broj telefona stoji na posiljci kad ono opet pogresan broj napisali koji je bio i prvi put. To je potpuno ne profesionalno! Eto to je to bilo sto se tice AKS Sabac kurirske sluzbe, nikad vise. Dakle ljudi bezite sto dalje od AKS Sabac kurirske sluzbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aks je katastrofa, tu nema dileme. 

Ali... Sto se prvog puta tice, kurir je imao pogresan broj telefona. Kurir je nazvao taj broj, javio je se covek koji je mozda rekao da on ne ocekuje nikakav paket i kurir je vratio paket nazad. 
Kurir mozda i nije znao da je broj telefona pogresan. 

Takodje je diskutabilno zasto je na posiljci ponovo pogresan broj, mozda je greska posiljaoca. 

Opet kazem, AKS je uzas i ne saradjujem sa njima, ali u ovom slucaju je pitanje ko je kriv. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva uvreda - Ford umesto VW-a

 

dhl.jpg

 

Deutsche Post DHL Group potpisala je ugovor sa Ford Motor Co o proširenju svoje flote električnih dostavnih vozila. Ugovor se odnosi na snabdevanje komponentama za veća dostavna vozila. Ništa sporno, ali ako niste VW. Matthias Mueller CEO Volkswagen Groupe je izjavio da je ovo udarac van svake mere, tim pre što je Deutsche Post DHL Group do sada koristila VW Caddy, i nije predložila VW-u saradnju na razvoju električnih dostavnih vozila. Deutsche Post je prvobitno razvila sopstveni električni mini van nazvan Streetscooter, kako bi bez emisije izduvnih gadova u unutar gradskim dostavama odgovorila na povećan promet izazvan ekspanzijom online kupovine. Međutim, u aprilu mesecu inventivni Deutsche Post je pristupio proizvođačima dostavnih vozila sa idejom o zajedničkom razvoju namenskih vozila, koja bi bila ponuđena drugim kurirskim i dostavnim službama. Za veći model, Ford će dostaviti platformu baziranu na modelu Transit, koji će Deutsche Post dodatno sastavljati, opremati i prodavati. Proizvodnja ovog Deutsche Post/Ford specijalnog vozila počinje već u julu mesecu, a plan je da do kraja 2018. bude proizvedeno barem 2.500 komada. Ovim će zajednički postati najveći prizvođači električnih dostavnih vozila u Evropi. Krajnji cilj projekta je 20.000 vozila godišnje. Ovaj projekat može imati i mnogo širu sliku, obzirom da su i Google i Apple izarzili interes u proizvodnji automobila, a ovaj poslovni model je moguće rešenje za razvoj novih specifičnih vozila a bez zapošljavanja hiljada radnika u razvoju i ulaganja mijardi u neizvesne projekte.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posta (post ekspres) je u strajku. Blokira se glavni postanski centar u Bg vec 3 dana, pa ako saljete preko njih budite strpljivi

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opisujem jednu situaciju u kojoj sam se našao sasvim bizarno.
Nađem neke sitnice i poručim. Neću reći odakle i od koga.
Čekam danima da me neko iz kurirske službe pozove. Na kraju i zaboravim na sve.
Napokon me kontaktira osoba od koje sam poručio predmet.
Pošiljka je vraćena i naplaćena je poštarina.
Pošiljalac je "oštećen" za sitan iznos i ja bez pogovora pristajem da nadoknadim štetu. Sitna lova.
Pljačka u najavi.
Koliko pošiljalaca ovako izradi neka kurirska služba a s druge strane koliko se naručilaca navuče na eventualnu šemu.
Razmislite!

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se mene tiče, preferiram i insistiram na post expresu, ne moram da čekićam kurira, ako ne dođem paket me čeka u pošti 5 radnih dana, fino obaveštavaju porukama, ima ih još koji to rade, i na kraju krajeva jedini imaju logistiku u svakom delu srbije.
Šta se dešava kod ostalih kurirskuh službi, na pr, vi naručujete nešto iz leskovca, kurirska služba tamo ne radi često, zovu partnersku službu koja pokupi robu, kurir zalepi broj i šta treba, onda se negde u nišu na pr, susretnu te dve partnerske službe izmene robu onako iz kombija u kombi, stavljaju nove kese nove nalepnice i td...do subotice se izmeni i na livadi prepakuje mnogo.
Zato volim post expres imaju sabirne centre pod krovom, svaka pošiljka se prati i nikada nisam imao problem pošte što se tiče, od trgovaca jesam iako su se kleli da su poslali robu a ne praznu kutiju, no beše davno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKS je šampion za izbegavanje, potvrđeno ličnim iskustvom bar 8 puta, kada jednostavno nemate koga da nazovete za reklamaciju, zauzeto do beskonačnosti, pogrešni brojevi na sajtu, i td, kuriri po defoltu, novi prvi dan na poslu ništa ne znaju, moraju da vam naplate pogrešno isporučenu robu, pa se vu onda žalite...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa AKS-om sam imao negativnih iskustava, tipa na paketu piše jedna cena a kurir traži dodatni novac za "uslugu transfera novca". I to im je prošlo par puta. Sada plaćam samo ono šta piše na nalepnici koja je na paketu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, postoji usluga transfera novca, i ona se razlikuje od sluzbe do sluzbe. Najmanje kod Bexa, najvise kod PostEkspresa.

Kod Aksa je 69 kinti.

Da ne bi bilo problema sa bilo kojim kurirom, ti lepo kazes - Majstore, daj ti meni fiskalni racun, tu pise koliko treba da platim, i nema problema.

Ako opet ima sta da doda, onda - Daj mi broj tvog sefa da mi on objasni.

Da vidis kako se regulisu za minut "Nisam tako mislio...."

Samo ne treba dozvoliti da te smuvaju na brzinu.

 

Saradjujem sa kurirskim sluzbama, i nema dobrih i losih.

Ni jedna ne radi kako treba. Usluga zavisi iskljucivo od toga kakav je kurir u datom mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel primao neko nesto preko budjavog AKS-a u poslednje vreme?
Brat je prosle nedelje posle 3 dana cekanja otisao po gume i preuzeo u magacinu. A ja evo drugi dan cekam dostavljace...i nista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...