hibi011 58 Posted December 10, 2018 Našlo se vremena da i ja mog "EVOa" predstavim. U pitanju je model iz 2011 godine sa 84 ks koji uopšte nije bio moj prvobitni izbor. Prvobitni sam hteo da nadjem nesto "gradsko" iz C segmenta, ali iskočila mi prilika da u toku potrage za kolima odem i probam jednog Grande Puntića (1.4 TJet 120 ks) i to je bilo to. Skontao sam da je idealan gradski mačor i onda se potraga fokusirala na njega, a naravno u opticaju je bio i dizelaš. Mogu reći da turbo benzinaca i nije bilo nešto previše u ponudi, odnosno bilo ih je razbacano po Srbiji ali ja zaista nisam nameravao da iz Beograda zapičim u npr Suboticu i pređem stotine km kako bih samo pogledao auto na osnovu picnutih slika sa oglasa. Isprobao sam modele i sa 84 i sa 95ks, mogu reći da se u gradskoj vožnji ne oseća razlika, prva druga treća brzina, nema se tu šta značajno primetiti i isti su, ali sam u toj potrazi skontao da želim neki koji nije klot sa opremom. E onda na tapet stiže ovaj moj mali kog sam na kraju i pazario Sa slika se može videti i ta oprema koja mi je zapala za oko, pored standardnih stvarčica poseduje adaptivni tempomat, alu felne 15ice, automatsku klimu, ambijentalno osvetljenje (tek sutradan uveče sam skontao ovo osvetljenje kontrolne table koje se slabo vidi na jednoj od slika). Sve u svemu mene je to kupilo, a onda sam ja kupio njega Od ulaganja sam imao zadnje dve gume i prva sledeća stvar je izrada rezervnog ključa (ako imate nekoga za preporuku pišite, i dajte neki popust za sveže "dekintiranog" čoveka ). U planu je da se doda naslon za ruku, mehanička ili elektronska zaštita, multimedia i eventualno parking senzori. Naravno ove stavke osim zaštite automobila su proizvoljne i to će biti otom potom, treba se oporaviti od troška kupovine Valjda sam sve pomenuo. Komentari su dobrodošli, a za pitanja stojim na raspolaganju, pozdrav! 5 neshaoct, Siciliano, shomispc and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14776 Posted December 10, 2018 Extra! Navozao se ti sa njim u zdravlju i bez kvarova! Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted December 10, 2018 odlican,super izgleda,sa srecom ga koristio i vozio sa uzivanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted December 10, 2018 Da se bezbrizno navozas! Sto se tice rezervnog kljuca, mislim da je najjeftinija opcija kod Sreleta u Nemanjinoj 0644113311, oko 40-ak evra, rezervni kljuc bez daljinske komande... Sto se tice automobila, extra autic, super oprema, lepa boja, felne...posto sam i sam skoro pazario istu makinu sa istim motorom, mogli bi da se nadjemo da uzivo razmenimo utiske, mislim da ce nam dosta znaciti sto se tice bug-ova, odrzavanja i svega ostalog, mozda na sledecem skupu u Bgd-u ili ovako... E da, Grande/Evo nemaju adaptivni tempomat, vec obican sa mogucnoscu manuelnog podesavanja brzine, mala digresija... Ukoliko vec nisi, pazi da ne polomis poklopac na centralnoj konzoli pored mesta za navigaciju, izuzetno je osetljiv... 1 hibi011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted December 10, 2018 Čestitke za kupovinu,da se lepo navozaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted December 11, 2018 Extra auto! Kakva je potrošnja? Trebalo bi da troši manje od starog grandea sa 75 KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 11, 2018 Čestitke , mnogo bezbriznih kilometara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 11, 2018 Ih...punto k`o lutka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted December 12, 2018 Hvala puno kolege! On 12/10/2018 at 11:32 PM, lufti said: Sto se tice rezervnog kljuca, mislim da je najjeftinija opcija kod Sreleta u Nemanjinoj 0644113311, oko 40-ak evra, rezervni kljuc bez daljinske komande... Sto se tice automobila, extra autic, super oprema, lepa boja, felne...posto sam i sam skoro pazario istu makinu sa istim motorom, mogli bi da se nadjemo da uzivo razmenimo utiske, mislim da ce nam dosta znaciti sto se tice bug-ova, odrzavanja i svega ostalog, mozda na sledecem skupu u Bgd-u ili ovako... E da, Grande/Evo nemaju adaptivni tempomat, vec obican sa mogucnoscu manuelnog podesavanja brzine, mala digresija... Ukoliko vec nisi, pazi da ne polomis poklopac na centralnoj konzoli pored mesta za navigaciju, izuzetno je osetljiv... Hvala za info, i planirao sam da radim taj bez daljinskih komandi. Mislim da jei sa originaln skakavcem i po 80ak evra, nešto mi se ne daje sad dupla cifra kad svakako ide u rezervu. Što se tiče druženja to se podrazumeva, ako bude prilike možemo u toku nedelje, mada obzirom da sam trenutno u nekoj gužvi pre će biti na tom skupu u nedelju. Moja greška za tempomat, znam da adaptivni ima napredniju tehnologiju i prati brzinu kretanja vozila ispred itd. (zabagovao sam) Taj poklopac mi je na prvi dodir delovao kineski i jeftino, isto kao i ručica na kaseti i komande za podešavanje retrovizora (tj ne deluje toliko jeftino već su mi komande nekako rasklimane i na trenutak nisam lepo mogao da podesim desni retrovizor) On 12/11/2018 at 7:13 AM, Zvezdo said: Kakva je potrošnja? Trebalo bi da troši manje od starog grandea sa 75 KS. Pa ovako, na predjenih prvih 200 km trenutno mi stoji 6,8 (samo grad). Kad sam resetovao bord krenulo mi je sa 7,4 i onda se za par dana smanjilo na trenutnih 6,8 sa prosečnom brzinom 21km/h. Na bordu mi je ostala i potrošnja od prethodnog vlasnika, na pređenih 6000 km stoji 5,4 sa prosečnom brzinom 32km/h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 12, 2018 Za potrosnju ne "zevaj" mnogo u board , zna da laze od par deci do preko litar... Merodavno je jedino merenje od cepa do cepa, na sto vecem uzorku kilometraze. Pa ces prema tome znati koliko mozes da se oslonis na board i koliko je tacan. Nije losa caka ni trenutna potrosnja, ne toliko zbog tacnosti, koliko mozes da uporedis kako ti auto trosi u razlicitim rezimima voznje, dok ga malo ne "sviknes". Bas lep Evo, korektna oprema, u zdravlju da ga teras i zamenis za bolji . 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted December 12, 2018 Naravno i to merenje ću raditi, ali ovako za prve kilometre čitam bord. U skorije vreme bih trebao da imam i neki skok van grada, videćemo kako će na autoputu-magistrali da se pokaže kazaljka potrošnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 12, 2018 Sta imas da razmisljas, upaljac . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted December 13, 2018 Pa nije baš upaljač koliko stoji na papiru ili na bordu. Kao trebalo bi da troši oko 4 litre u nekoj mešavini autoputa i otvorenog ali mislim da su ta vremena davno prošla. 1200 kg treba gurati Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 13, 2018 Ahahah, koje crne 4l. Može po bordu da se izvuče toliko, ali samo na magistrali. Prenosim svoje iskustvo: Quote Šokantno, ostvario sam potrošnju 3.7l/100km na relaciji Beograd (Blok 70) - centar Valjeva, pa po Valjevu do groblja i do Gradca, pa opet do centra, i nazad kući. Išao sam preko Uba, vozio sam normalno, možda sam 5 puta stisnuo gas do kraja, samo da obiđem neke baš sporaće (par retardiranih koji voze 50 gde je ograničenje 80, i par traktora). E da, na nizbdrici od Ostružnice ka Obrenovcu sam išao 140, hteo sam stignem neku gusku koja je isekla par automobila.... Relno to je 4,2-4,5l, zato što bord toliko laže. O potrošnji na auto putu bolje da ne pričam, ladno može 8l da popije 1 Milos ue reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted December 13, 2018 20 hours ago, Ivan said: Sta imas da razmisljas, upaljac . Uopšte se neću žaliti i da ide preko ovoga (ali ne previše) 1 hour ago, Zvezdo said: Pa nije baš upaljač koliko stoji na papiru ili na bordu. Kao trebalo bi da troši oko 4 litre u nekoj mešavini autoputa i otvorenog ali mislim da su ta vremena davno prošla. 1200 kg treba gurati Pa realno 4 litre je moguće ostvariti, ali naravno ima tu više faktora. Ipak treba računati 4 putnika i torbe, tako da to postaje nekih 1500kg Sećam se zimus kad sam išao na Jahorinu sa Reno Kliom u karavan verziji (oko 2011. godište), bord je pokazivao najmanju potrošnju 3,4. Čak i da laže bord za litar opet je fantastična potrošnja, plus se ne radi o autoputu, put malo kroz naseljena mesta, malo magistrala. Prosečna potrošnja u povratku je bila 4,2 ako se dobro sećam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted December 23, 2018 (edited) Kolega, ako nisi zavrsio pricu oko dodatnog kljuca za auto, pogledaj ovu temu: Imas tu i moje iskustvo sa jednim odlicnim majstorom, koji je u tom momentu bio za barem 50% jeftijiji od Petka, Ristica i sl. Edited December 23, 2018 by Ivan BG 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted December 23, 2018 6 hours ago, Ivan BG said: Imas tu i moje iskustvo sa jednim odlicnim majstorom, koji je u tom momentu bio za barem 50% jeftijiji od Petka, Ristica i sl. Ja sam bio u tolikom haosu oko posla i onih standardnih obaveza pred kraj godine da nisam stizao čak ni da se vozim u novom mezimcu Baš sam ove momke kontaktirao vezano za ključ još pre 3 nedelje i nikako da završim bilo šta od planiranih stvari vezano za kola. Hvala za preporuku, svakako znači Ja ako sam dobro zapamtio, kod ključ bez komandi za moj EVO je negde oko 30-40 evra, a originalni skakavac je oko 80 evra. I da, na mom trenutnom ključu zeza prekidač za otključavanje, izgleda da je sjeban taj mikro prekidač, to su mi rekli da je možda nekih 500-ak dinara da se reši Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 23, 2018 (edited) Ne mora da znaci, mozda je i do samih dugmica na kljucu (kombinacija gume/plastike koja se vremenom izlize sa gornje strane, ali i sa donje gde su pipci ka mikroprekidacima). Pretpostavljam da ti je isti kljuc kao i kod mene, lako se rasklopi, skines oklop i dugmice i dodjes do samih mikroprekidaca. Ako lepo reaguju na stisak (mozes da probas recimo vrhom srafcigera), problem je onda u ovome sto sam naveo. Ostavljao sam skoro kolegi, ako je do dugmica, imas ih i za ispod 1$ po netu, ovde sam nasao sebi za Sporta, posle nekoliko meseci su kao i prvog dana (svakako pre bilo kakve dalje akcije prvo testiraj mikroprekidace): On 8/24/2018 at 11:36 AM, Ivan said: Sitnica, a mozda nekome bude od koristi - natrcah i narucih korektno uradjene "Zabeudeir" dugmice za daljinac za Sporta. Stiglo, montirao, odlicno se uklopilo, korektan kvalitet - materijal je neka kombinacija gume i plastike, nije bas mekano gumiran kao original, ali nije ni plasticno sra*e. Komande bolje reaguju nego sa starim dugmicima, cena simbolicnih 0.99$ (100 dindzi), postarina besplatna, naruceno preko Alija: https://www.aliexpress.com/item/32881431151/32881431151.html?shortkey=qaaQZnuq&addresstype=600 Novi vs stari: After: Meni je crna najelegantnija, ali ko zeli da se zeza, ima i ovih plasticnih oklopa kucista u razlicitim bojama, kao i kuciste + dugmici, za 400-500 kinti. Edited December 23, 2018 by Ivan 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted December 24, 2018 On 12/23/2018 at 1:56 PM, Ivan said: Ne mora da znaci, mozda je i do samih dugmica na kljucu (kombinacija gume/plastike koja se vremenom izlize sa gornje strane, ali i sa donje gde su pipci ka mikroprekidacima). Pretpostavljam da ti je isti kljuc kao i kod mene, lako se rasklopi, skines oklop i dugmice i dodjes do samih mikroprekidaca. Ako lepo reaguju na stisak (mozes da probas recimo vrhom srafcigera), problem je onda u ovome sto sam naveo. Ostavljao sam skoro kolegi, ako je do dugmica, imas ih i za ispod 1$ po netu, ovde sam nasao sebi za Sporta, posle nekoliko meseci su kao i prvog dana (svakako pre bilo kakve dalje akcije prvo testiraj mikroprekidace): Iskreno rečeno nije mi ni palo na pamet sam da otvaram ključ, siguran sam da je to par minuta posla. No svakako idem da radim rezervni, a za ovaj mikroprekidač su mi rekli da nije ni 500 kinti, tako da za te smešne pare nisam ni razmišljao da se cimam Ove stvarčice sa aliexpresa sam gledao ranije, nego mi se nešto ne čeka i do 60 dana za isporuku (pričam o ključu). Ali jesam planirao da poručim neke gluposti za kola poput onog seta plastike za skidanje CD player-a i tapacirunga, razno raznih gluposti za gepek, ali i nekih FIAT nalepnica i znakova itd... Ono što bih dodao kad smo već pomenuli aliexpress.com, je sajt koji je identičan njemu s tim što ljudi u komentarima mogu da objavljuju slike i klipove proizvoda koji su im isporučeni. To mi deluje vrlo korisno jer onda može da se vidi kako proizvod realno izgleda ili radi, sajt je https://www.joom.com/en. Dakle princip je apsolutno isti, isti način poručivanja, isto je kineski sajt, cene su izražene u dinarima i ima šta god vam padne na pamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted December 24, 2018 1 hour ago, hibi011 said: a za ovaj mikroprekidač su mi rekli da nije ni 500 kinti Ja sam ti pomenuo ovu soluciju u slucaju da je mikroprekidac ispravan (sto je prilicno verovatno, a da su se samo dugmici izlizali sa donje strane). Ovde je ista stvar, ako uopste i nadjes, par puta skuplja. Skoro je i meni stigao set za skidanje tih dzidza bidza i tapacirunga, takodje bagatela. Moj savet je da za kopce i zabice narucis metalni alat (u obliku srafcigera), oko 200 kinti je. Meni u zadnje vreme sve stize za max 20 dana, nekada i ranije, kakvih crnih 60 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 8, 2019 Evo malo da osvežim sa par novih informacija Prvo bih pomenuo da sam na kolima sredio Blue&Me sistem (još pre par nedelja), pošto nije bio na engleskom jeziku. Da sad ne bih ponavljao postupak, evo ga link od teme koja je meni pomogla i na koju sam se ja nadovezao. Postupak je bio stvarno jednostavan. Druga stvar koju sam završio je rezervni ključ. Ključ sam uradio u Borči kod Miloša "Keyservice011" i u pitanju je ključ bez komandi koji me je ispao 4500 RSD. Pored toga na mom originalnom skakavcu je sređeno i dugme za otključavanje koje nije radilo (500 RSD), mada posle samo 10ak dana korišćenja dešava se da iz prvog pokušaja ne prihvati komandu. Ne znam da li se možda desilo mojom greškom, tako što nisam lepo pritisnuo dugmence, to ću još proveriti i reklamirati ukoliko nastavi da se dešava. Treća stvar koju sam uradio je ugradnja Šapa sistema (igla-klin) na letvu volana. To bi bilo to što je do sada urađeno/sređeno. Preostaje mi da proverim škripuckanje koje mi se dešava kada namotam pun levi (rekao bih da se čuje prednji levi točak). Mada u par navrata sam imao i osećaj blago otežanog vraćanja volana u nulti položaj, kao da mi se u zadnjih par centimetara motanja desi taj blagi "otpor". Da pomenem da nema nikakvog zvuka da nešto negde kači. Ne bi bilo loše ako je neko imao sličnih simptoma da prenese iskustvo! 2 neshaoct and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 8, 2019 Koliko košta Šapa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 9, 2019 @lufti Šapa sistem je ispao 21000 RSD. Mislim da je sistem inače malo skuplji, ali sam ja uhvatio neku "novogodišnju akciju", bar tako kažu Dvoumio sam se između mehaničke i elektronske zaštite, ali obzirom da je cena bila približna ipak sam se odlučio za mehaničku. Inače, takođe sam se dvoumio između Zedera i Šape. Kontaktirao i jedne i druge, Zeder je bio oko 27000 RSD (isto na novogodišnjoj akciji). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted January 9, 2019 I koliko im je vremena trebalo da namontiraju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted January 10, 2019 @lufti Oko sat vremena. Bukvalno sam otišao u obližnji kafić da popijem kafu i završili su 1 Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites