Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Ahaha, da, ložio se ja na Deltu, menjač kao na kombiju ili busu. Na Idei isto biiip, još gore. U Golf 5, 6 brzina je skroz druga pesma, nema nikakvog lufta, kratki hodovi, odličan osećaj kada uđe u brzinu, ručica je tačno gde treba da bude, naslon za ruku ima funkciju, podešava se po dubini i visini, i zaista je ruka naslonjena na njega. I nema nikakvih zvukova pri šaltanju, samo se čuje blago klik kada uđe u brzinu. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrdjujem za Vagene, milina od menjaca. Klik-klik :) .

Takodje i za PSA, ono mi je verovatno i najvece razocaranje od svih novijih vozila, "landara" samo tako. Sto je najgore, pre neku godinu u jednom trenutku firma je kupila nekoliko novih putnickih Pug-ova, na svakom je bila ista prica, bio sam ubedjen da to mora da ima veze sa eksploatacijom - jok. Na jednom C3 koji sam vozio je menjac bio bas blagi uzas, em sto standardno "ladara", em neprecizan, em hodovi predugacki... 

Na Stilu je Getrag posle zamene ulja radio bas glatko i precizno godinama (ni pre nije bilo nekih problema, ali se videlo poboljsanje posle zamene). Jedino sto je sama rucica na njemu preduga i ima prilicne hodove. Na Bravcu je to dosta krace, a sam C635 je generalno poznat po ovome sto Smireni pominje, nema taj klik-klik kao Svabe. Za sada nemam nesto sto mi drasticno smeta, ali imam trip da treba da se zameni ulje :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/29/2018 at 9:41 PM, MS PK said:

Meni ovde nikako nije jasno kako to da je maltene nov auto a steluje se trap, ispala zabica iz tapacira i sl.? Nemoj pogresno da me shvatis da nesto sad ja hejtujem, ljubomorisem i sl. nego mi je cudno samo :)

Pa nisu to problemi, to su vise onako neke sitnice, doterivanje stvari do "apsolutne perfekcije" (ne doslovno naravno).

 

Sto se tice zabice, taj zvuk sam ja primetio jos u Loznici, ali stvarno je sitnica u pitanju, samo stisnes prstom vrata u donjem delu i prestane. I eto, s obzirom da sam na godisnjem, imam vremena, uzeo ajde malo da se pozabavim time, cisto da me ne nervira. Postoji cak mogucnost da su ta vrata nesto farbana, mada ne mogu bas sa sigurnoscu da skontam. Stakla su ista na svim vratima, tako da i ako je bilo nesto, sitno je...

 

@neshaoct Posto je moja tema, onda sam eto dao sebi pravo da 'vodim dnevnik' maltene... :D 

 

Sto se tice trapa - on nikad nije stelovan. 5 godina i ~30.000 km je uveliko interval za barem jedno stelovanje, tako da to meni nije nista cudno. Da ne kazem da je vozen sve vreme po gradu, rupama, ivicnjacima, sasvim razumno da se to rastima.

 

E sad sto se tice menjaca, mogu da vam kazem da je moj tu poprilicno perfektan. Dao sam mnogim drugarima koji inace poseduju NOVE nemacke aute, i svi do jednog su pohvalili taj osecaj ulaska u brzinu. Malko je samo duzi hod rucice, ali nista strasno. A taj osecaj preciznosti je stvarno odlican. U poredjenju sa nemcima, rekao bih da prilikom ulaska u brzinu onako ima pomalo "gumiran" osecaj, nikako ne raskliman, samo malko 'meksi'...

 

S obzirom da s njim nemam apsolutno nikakvih problema, ni neprijatnosti, ni po vrucem ni po hladnom, mislim da cu izignorisati aditiv. Ulje je zamenjeno na Goranov savet, cisto eto iz neke predostroznosti, ali u principu nista tu nema da se cacka...

 

edit: slazem se za PSA (pa cak i Renault) menace... Ono je komedija koliko su 'labavi', cak i potpuno novi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam jednu novinu sto se tice DNA selektora. Rekao bih da utice i na kocnice, odnosno da pojacava servo asistenciju kocnicama. Secam se jos pre sam isao da gledam jednu 2.0 dizelku sto je imala ekran, i tamo se ispisivalo onako po stavkama kad se menjaju modovi, i kao da mi je u glavi varijanta "Brakes - prefill" za D mod. I rekao bih da to mogu i da osetim. Npr primetio sam kad polako stiskam kocnice, desi se da dodjem i do pola hoda, bez nekog jaceg zaustavljanja, ali kad malko samo brze odreagujem, na 2-3 cm vec osecam kako me pojas zateze.

 

Moram da priznam da cak i kad zelim da dinamicno vozim - ne prebacujem u D. Sramota me da kazem, al volan mi pretezak :D  I kocnice su basss jako ostre.

 

A s druge strane, u N modu je sve nekako "adaptivno". Kocnice kao sto sam opisao, a slicna je prica i sa volanom. Kako se brzina povecava tako se servo asistencija smanjuje i uvek je onako "taman".

 

Tako da, ako bude nekog tuninga, definitivno cu se fokusirati na N mod... malko pedalu poostriti i onda full snagu u svim modovima (kao sto je i sad u principu).

 

Potrosnja za sada nije bajna, ali uzorak mi je jako los, puno puno kratkih (i hladnih) gradskih relacija, i puno divljanja (to ne hladnog naravno). Trenutno je oko 9l, ali ocekujem stabilizaciju na oko 8l... S obzirom da mi je Kia trosila 7.5 u proseku, Stilo 8.5 - racunam da je negde to to :)

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na GP u Sport modu takodje stvrdne volan, brzi odaziv na gas i 30nm plus. 

Na primer u normal modu ide tek preko 5k kao atmosferac, dok u sportu otkida vec od 2-2500 kao dizel. Ali definitivno je neupotrebljiva prva i druga brzina, kontrolu ne gasi do 70 80 :)

Što se kocnica tice nisam primetio neku razliku, tacnije nisam obracao paznju, Brembo koci pa koci. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na dizelu 8.5 a ti se žališ na 9l :D 

A to za kočnice jeste, piše na ekrančiću i postanu osetljivije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfin DNA sistem je kompleksniji naravno, utice na vise komponenti auta.

Kao sto kolega rece, kod Fiata se pritiskom na 'Sport' dugme dobija primetno bolji odziv na papucicu gasa i tvrdji volan. E sad, uputstvo kaze da u tom modu motorni ECU zadaje maksimalni pritisak turba, cime se ostvaruje veci obrtni moment. Ono sto nisam jos uvek siguran je da li u tom slucaju imas maksimalni fabricki specificirani obrtni momenat (za T-Jet je to 206Nm, za MultiAir 230Nm)? Ili aktiviranjem Sport funkcije dobijas jos nesto na tu vrednost...

Npr. MultiAir se i u Normal modu vrlo lepo vozi u niskim obrtajima (otuda i niza potrosnja), a u Sport modu bas izuva kako vuce. Deluje ubedljivije nego 255 Nm na prethodnom JTD Stilu, otuda i moja nedoumica iznad. Ono sto mi se svidja je sto je neobican za voznju i sto kupi lepe osobine i dizela i benzinca (tj. dostupnost snage u prilicnom rasponu obrtaja). A u zavisnosti od rezima voznje ce zavisiti i potrosnja, kod mene je za sada ukupni prosek tacno 6.5l, naspram 6.1l za skoro 11 godina sa Stilom, pisao sam vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za overboost ne znam, ali secam se da sam u MES-u video da ima varijabla "Overboost counter" te da on broji koliko puta se to aktiviralo... Mislim da se to ne pali bas "tek tako"... ali nisam siguran...

 

Sto se potrosnje tice, primetio sam da uvek imam oko 1L vecu potrosnju od prethodnog vlasnika. Kiu kad sam uzeo bilo je 6.2 na uzorku od jednog tanka... Ja u 30.000km ni jednom nisam uspeo da spustim ispod 7... :D Teska noga valjda, ne znam... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se opet igrao malo po snegu, u zelji da vidim koji mod ima 'najlabavije' podesavanje za kontrolu stabilnosti. Posto sad vec malo bolje poznajem auto, ipak, ovo mi je vec drugi sneg sa alfom. I za neverovati, ispada da je N mod najopusteniji. Ubedljivo sam najvece uglove zanosenja uspeo da napravim u N. Sto mi je negde cudno da D mod nema najvece tresholde... :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako vam se cine ove prednje felne, sto sam photoshopovao? Nikog nisam video da vozi potkovice na Giulietti :)

Alfa_Romeo-Giulietta-2011-1280-48.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, ovo mi je malo too much, da budem iskren :D 

 

Ne bih izlazio van Alfine ponude felni, ali recimo da bih bio slobodan da prosaram mozda sa nekih drugih modela Alfe, 159, Brera, Mito, pa cak mozda i Giulia :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali je dobra ideja da potkovice uradiš u dve boje ko na gornjoj slici...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno se jako lozim na 'gun metal' sivu boju, i mislim da ne bih mogao imati felne u bilo kojoj drugoj boji osim te, pogotovo sto su mi i fabricke takve, a i retrovizori... E sad, ne znam sta bi moglo da ide uz gun metal, kao druga boja, i kako bi to ispalo na potkovicama (ili telefonkama)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar ukusa, mada alfa je uvek imala odlicnu felnu za svaki model koji je izbacila :) Po meni Gun metal moze uvek a kao kombinacija uz nju...nesto vidim samo aluminijum ( mat kao bruseni) ili crnu mat npr..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, horvat said:

...ne znam sta bi moglo da ide uz gun metal, kao druga boja, i kako bi to ispalo na potkovicama (ili telefonkama)... 

Sa crnom:

 

bicolore.jpg

 

Jedno vreme sam dosta guglao, gledao kako izgleda ta felna u dve boje, i na kraju...ipak mi se ne dopada kombinacija dve boje. Stvar ukusa. :) 

 

oem.jpg

 

...ili malo tamnije:

 

tamnije.jpg

 

...ali skroz u crnu opet mi nije ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i meni je malo ipak lepsa jednobojna. Gun metal je ko izmisljen za taj tocak :)

Samo ne znam da li je taj tocak "ko izmisljen " za Giu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se. Malo mi je "sazrelo" gledanje ovih dana i definitivno su 8c lepse :)

Medjutim, sticajem nekih drugih okolnosti mislim da cu ostati na svojima
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa te tvoje su skroz dobre, i lepo im lezi ta gunmetal boja. Mozda bih njih ostavio za zimu a za leto uzeo one 18" QV u dvojbojnoj kombinaciji 

 

images?q=tbn:ANd9GcSqEyVz8u_3e7tSQ5ZqJ62

 

One mi mozda cak i najlepse leze ako je djulka sa sajtnom 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sa sajtnom. Lepe su turbine jako, ali ako bih vec "trpeo" 18-ice, onda bih gledao da idem na '8c'...

Voleo bih da probam neke 18' na par dana makar, da vidim kolika je razlika i da li je nepodnosljivo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E kakav si covek, sta sve zene trpe zbog lepote a ti brines za svoje bubrege :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...