Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Stariji bmw su imali poseban filter, a noviji imaju neki komplikovan sistem cevcica koji koliko kapiram vode u filter ulja.

4164f1cbcbc8a969b1d52ecdafda3390.jpg274e1da62a0376c38bbf7edbbbfa52db.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo prvo mu dodje fakticki filter na iberlaufu?

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pda, ali kad se zacepi stari ili novi sistem posle 200+ kkm zale se ljudi da auto lose ide dok to ne zamene, sad ne znam zasto utice na snagu motora to ili je subjektivno samo.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta kantica metalna je filter na iberlaufu, da. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac

 

199004627.png

 

Evo ga kako moj sistem izgleda. 'Ler' crevo ide odma na usis, a 'pungas' crevo ide ispred turba. Mislim da je to mehanicko resenje, da postoji samo neka membrana koja se pomera u zavisnosti od pritiska i tako rutira gasove. Ujedno uvidjam gresku, nismo uvezali to ler crevo, moracemo i to da uvezemo na kanticu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravoucenije najjeftinije da okacis nesto na forum da ti drugi nadju greske nego da sam radis QA testiranje :D

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tim što ta "kantica" sa donje strane ima otvor i svo nataloženo ulje ide u prostor sa bregastim ...
Isparenja na leru idu na usis i na kompresorski deo turbine.
Na povišenom podpritisku membrana zatvara izlaz iz separacione posude.
Kada se očisti posuda i stavi nova membrana sve to jako lepo fercera a snaga izuva.

tt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pda, ali kad se zacepi stari ili novi sistem posle 200+ kkm zale se ljudi da auto lose ide dok to ne zamene, sad ne znam zasto utice na snagu motora to ili je subjektivno samo.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока


Lose ide, da

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Mijailović P. said:

S tim što ta "kantica" sa donje strane ima otvor i svo nataloženo ulje ide u prostor sa bregastim ...

 

Razmisljao sam bas i o ovome. Sta bi bilo resenje toga? Totalni PCV delete? Jel bi se bunio ECU ako bi ga skroz uklonili, i samo sa tog otvora cev do OCC-a, i cao ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, sad bas citam, ako bih uklonio citav taj sklop, onda bih uklonio i sam ventil, a to ne mogu, jer onda bi u leru imao vakum u karteru. Tako da skidanje nije opcija. To sa prelivanjem iz fabrickog separatora na bregaste ce ostati, a samo ce se dodati jos i ovo crevo sto vodi direkt na usis (iz PCV-a).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unapredjujem ga, da mu se sacuva motor za sledeceg vlasnika :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brt, da mi tebi kupimo kosacicu za travu pa ti montiraj turbo sa Alfe, prevezuj joj zice, vozi na dyno i taj filter uljnih para joj turi nedje kod korpe za travu pa ako je sjebes nema veze, ionako ce samo travu da kosi

Dont touch prekidouch dok radi

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah, moram da priznam da je glasanje u potpunosti u skladu sa danasnjim demokratskim standardima prilikom glasanja. Sve validno  :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio malo da utegnem optiku :D 

 

Ni na jednom autu jos nisam imao da se tako lako i brzo rasteluje optika :D Ali, samo treba biti istrajan, sto vise puta idem, sve je bolja i bolja :D sad su mi stvarno svi uglovi u meru, a i auto se tako ponasa... 

IMG_1967.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko zna kako voziš tu kosačicu, testiraš ležanje po krivinama :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...