Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Inace dva zvuka u kabini sam sredio, samo prvi nisam dokumentovao. Dolazio je isto od zabice samo iz suvozacevih vrata, sa donje strane. Resio sam tako sto sam izmedju plastike i lima stavio neko parce sundjera koje drzi tu plastiku 'zategnutom', a posto je sve sa donje strane, uopste se ne vidi. Tamo nisam mogao ovim metodom da resim, jer nisam znao kako da skinem kompletan tapacirung sa vrata... 

 

Pri tom, ler mi se poprilicno puno smirio otkako sam zamenio svecice. Izgleda da su bas osetljivi na svecice :) 

 

Trenutno se samo trap malo cuje. Podmazivan je pre malo manje od godinu dana. I dalje mi ni jedan silen ili gumica nije za zamenu, u smislu nije propala, samo se cuju, i to iskljucivo po suvom i hladnom vremenu. Viljuske cu uraditi nekad ove godine, posto im je to izgleda 'mana', a ostalo cu verovatno opet podmazati. Bice nezgodno kad dodju na red gumice balans stangle, posto za sada je njih nemoguce kupiti posebno, a menjati celu sipku zbog gumica je ludost... No, tu je powerflex... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, horvat said:

jer nisam znao kako da skinem kompletan tapacirung sa vrata

Znam ko zna, vec smo kupusali neke :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd kad naiđeš do BG-a javi se, meni se ponekad čuju vratanca od gornje fijoke, čisto da te mine želja

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene se cuje gornja kaseta, da stanem u red. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, alo ljudi, pa zato sam stavio 'tutorial', da sami resavate, ne drugi neko da vam kupusa auto :D 

 

Btw, sledeci projekat su mi zvucnici. I to levi iz nekog razloga. Prednji malo 'zabusava', u smislu, treba mu dat malo jacine da krene da radi (posle moze da se smanji), a zadnji krci... Tako da cu morati nauciti skidati tapacirung vrata, i to ce biti tezi projekat od ovog sigurno, ali polako... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, kod mene tišina...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

Hahaha, alo ljudi, pa zato sam stavio 'tutorial', da sami resavate, ne drugi neko da vam kupusa auto :D 

 

Btw, sledeci projekat su mi zvucnici. I to levi iz nekog razloga. Prednji malo 'zabusava', u smislu, treba mu dat malo jacine da krene da radi (posle moze da se smanji), a zadnji krci... Tako da cu morati nauciti skidati tapacirung vrata, i to ce biti tezi projekat od ovog sigurno, ali polako... :D 

Pretresi i konektore na vratima, hoće i zbog njih da "zabušavaju" zvučnici. A krčanje je najčešće znak propalog vešanja ili krive membrane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, totti said:

Kažem ja... pusti ti ovog Miću što za svoju svadbu jeo paštetu emoji3.png

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Ali guščju, da se vidi  raskoš :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

S ovim ranim prolecem, doslo i malo volje da se  poradi na autu.

 

2103480074_Webp.net-resizeimage(2).thumb.jpg.f017918d218a547e22af32b6495e2e0c.jpg

 

Ugradjen oil catch can kod @YUgisa, zajedno sa malim servisom, iako je tek na 8.000 km. Cisto zbog OCC, da pocnem pracenje sa cistim uljem.

 

Uvek zamenim i vazdusni, iako je ovaj posle 8k km izgledao gotovo kao nov.

 

Webp.net-resizeimage.jpg

 

Evo i par slika kako to izgleda:

 

2139544784_Webp.net-resizeimage(1).thumb.jpg.2a5669d9c8707d25b02cc1754a5042f1.jpg1946047647_Webp.net-resizeimage(5).thumb.jpg.560733760be4f62a22dbac99e59089ab.jpg1387375970_Webp.net-resizeimage(4).thumb.jpg.720e87eb1e66ac9186419953b9dcd033.jpg1147905966_Webp.net-resizeimage(3).thumb.jpg.ac62eac028c9b214af426fcaea038723.jpg99564904_Webp.net-resizeimage(6).thumb.jpg.cd90860728e33378b6dd471415bf9d5d.jpg

 

Uradjeno je i komplet poliranje spolja, poliranje farova, poliranje soferke, pranje prednjih sedista, felni i tackanje prednjeg branika, ali taj 'materijal' jos cekam da mi stigne, pa cu cim pre okaciti na forum :) Posto mi je @cincilator bio malo daleko, detailing je radjen kod Sinise, delux.rs. Mogu reci da sam ovako na prvu bas zadovoljan, auto se sija, i besprekorno sve izgleda cak i pod neonkama :) 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me zanima jel taj occ ima smisla kod dizela, kao i jel to isto/slicno kao separator uljnih para kod bmwa.

To znam da ljudi menjaju na polovnim bmw iako nije predvidjeno da se odrzava zvanicno po bmw.

Mozda je to sealed for life prica kao kod ulja u menjacu, izgura garanciju, a posle ih ne zanima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da kod dizela, zbog direktnog ubrizgavanja, moze samo jos vise imati smisla nego kod mene. A sad, kako radi BMW-ov separator uljnih para, to ne znam. Kod mene postoji ventil koji regulise to, ako sam dobro shvatio, u leru i na malim opterecenjima uglavnom kanalise uljne pare tuda, dok pod punim gasom ne. Ne znam sta onda radi s njima. Taj deo nismo cackali, samo je spojena kantica pre ulaska u usisnu granu, tako da i to sto je namenjeno da udje na usis - udje cisto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...