totti 13160 Posted January 11, 2021 Sent from my SM-G770F using Tapatalk 2 djomla and horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 11, 2021 E a nagradno pitanje, da li je OFF zaista OFF? Na (sad vec) mnogima nije 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5886 Posted January 11, 2021 7 minutes ago, totti said: sta prokliza kad se plava lampica upali?! Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 11, 2021 8 minutes ago, horvat said: E a nagradno pitanje, da li je OFF zaista OFF? Na (sad vec) mnogima nije Na bmwu jeste, cak i na najnovjim, sto mi je bas drago, da mozes da iskljucis elektroniku i iskusis cistu mehaniko ako zelis. A ne kao kod nekih sto iskljuci dok ne oseti da proklizas, pa onda pali... 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 11, 2021 Da, ne aktivira ga opet ako počne da kliza. sta prokliza kad se plava lampica upali?!Nitro kad se uključi Sent from my SM-G770F using Tapatalk 3 djomla, horvat and neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 11, 2021 E svaka cast za francuze, za bmw sam znao Fiat Tipo ima recimo dugme, ali to je samo za kontrolu proklizavanja (ne i kontrolu stabilnosti, ESP), a i ta za proklizavanje se upali ponovo automatski posle 40 km/h valjda... A Giulietta u onom "A" modu (All weather), dopusta malo proklizavanja tockova, kao da se izvuces iz snega, ali ESP je isti ako ne i intruzivniji nego u "N" modu... 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 11, 2021 Da se ogradim, nisam testirao sa ugašenim na većim brzinama, tj da li se kasnije automatski aktivira. Sent from my SM-G770F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 11, 2021 Eeee, pa sad Povlacim onda pohvalu, dok se ne potvrdi Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted January 11, 2021 2 hours ago, totti said: Sent from my SM-G770F using Tapatalk Ovi francuzi imaju dugme i da iskljucis rezervoar i izbacis zenu napolje (desno dole). Prava stvar, nema sta. 1 Quadrifoglio Verde reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted January 11, 2021 Negde viska dugmica, a negde manjka cajger stave Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 13, 2021 Ništa nije višak i nikad dovoljno dugmića i ekrana... to samo boomerima smeta Sent from my SM-G770F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 13, 2021 Bas se pitam na koga se ovo odnosi. 1 totti reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14771 Posted January 13, 2021 Meni treba servo u volanu, ABS i klima... i dobar radio...Za ostalo mi ravno...napr. Sent from my motorola one macro using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 14, 2021 (edited) Provozao se danas ovim putem: https://www.bud3.net/najbolji-putevi-za-voznju-kosmaj/ stvarno je brutalno, u jednom delu se bas moglo lepo jurcati, a posle sam vec imao snega, pa nisam jurio logicno, ali sam uzivao u idilicnim prizorima... ono sta nije u tekstu, a takodje je jako dobar put, posle od mladenovca, preko topole, do rudnika. Prelepe krivine, dobar asfalt, nema puno saobracaja, lep krajolik, bas vrh Alfica sve top Edited January 14, 2021 by Ivan Sredjene slike 10 IgorBG, vagenovac, neshaoct and 7 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 14, 2021 Prelep auto pre svega, jesi to sa dizela nabacio izduve i preko koliko vremena. Ne znam kako mi je promaklo ranije, cak sam isao na pocetak teme i vidim tamo ih nije bilo, a sad par stranica unazad su tu vec 3 horvat, neshtry and skile86 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5886 Posted January 14, 2021 Taj put preko Rudnika su renovirali i konačno završili pre par godina. Pre toga je bio katastrofalan. 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 14, 2021 Pa to sam odradio jedno pola godine nakon sto sam kupio auto. Prolece 2019. otprilike to ispadne. Kupio sam plastiku sa dva otvora u GBG Lucas, novu, i onda kod Pirketa, napravio mi novi zadnji lonac, sa dva izduva, i njegovi neki zavrseci, koso zaseceni i fi100, sto mi je puno bolje od fabrickih... A ne palim se na onaj difuzor kao sa onim plasticnim dodacima, kao “venturi”, tako da mi ovo optimalan kombo Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17584 Posted January 14, 2021 (edited) 31 minutes ago, horvat said: ono sta nije u tekstu, a takodje je jako dobar put, posle od mladenovca, preko topole, do rudnika. Prelepe krivine, dobar asfalt, nema puno saobracaja, lep krajolik, bas vrh Dobar je tek od skoro , posto je nedavno renoviran. Krajolik i pejzazi Sumadije prelepi, ali je sam put bio u vrlo losem stanju, pa i nije bilo bas tako uzivanje po trap. Sto se voznje tice, licno mi je pomalo smor i od Mladenovca do iza Topole i onog dugackog pravca kod vinarija... Odatle tek krece zabava i krivine. Ako se posreci da nema sporaca, bas uzivanje da se zgazi, pogotovo zadnjih 10-ak km, uz serpentine do varosice Rudnik i izlaska na Ibarsku. Edited January 14, 2021 by Ivan 2 neshtry and horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted January 15, 2021 (edited) Izuzetno meni poznata ruta (posebno kontra smer:Kosmaj-Babe.. Tu bude nadmorska razlika od npr NBG do Trosarine kao cilja skoro 1600-1700m), tu sam trenirao bezbroj puta i vozio Delta Tour (Torsarina, Kosmaj sa strane Mladenovca pa nazad na Avalu gde je cilj bio...zlo naopako da imas prosek 40+ na bajsu tuda). Iz pravca Mladenovca, posle pruge, kada krene uzbrdo, put je bio relativno los, a pre 2 godjne su i krenuli sa nekim etapnim renoviranjem puta... mislim moglo se, ali vidim sad sredjen lepo. Niz Kosmaj je bio blagi uzas (ne toliko za kola koliko za drumske bicikle). Spomenik je velicanstven. Ne znam jesu li prilaz sredili, ali prilicno je bio zapusten. Edited January 15, 2021 by ISV_01 1 debelizmaj reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted January 17, 2021 (edited) Ja obozavam da razvucem drumasa celim tim potezom. Najvise volim onu precicu Ralja - Sopot, punu hupstera. Solidan asvalt, manje saobracaja i samo gore dole... Edited January 17, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat i TT potpis 1 ISV_01 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 17, 2021 (edited) Zavrsih putesestviju upravo Sto se auta tice, rekao bih da sam uradio pravu stvar sto sam vratio fabricko vesanje. Auto nije ni jednom susnuo, krcnuo, pucnuo, nista. Otkad ga posedujem, stalno kuburim sa tim zvukovima, i poznato je vec da sam kritikovao kvalitet enterijera i nosaca i svega, medjutim, izgleda da je sada sa svim sto sam izmenjao, zaista sve leglo na svoje. Osim toga, naravno voznja je mnogo udobnija i sigurnija. Ne moram vise da se plasim onako kada vidim neravnine i rupe po krivudavom putu. Takodje me je povisen klirens spasio par sigurnih nasukavanja pri parkiranju, kada treba preci nanesen sneg izmedju puta i parkinga. Jeste ruzno ovako, ali je najfunkcionalnije, barem za ono kako ja koristim auto. Iako mi se balans malo pokvario, i dalje je veoma veoma zabavan, samo sada mnogo sigurniji i udobniji. Zbog razlicite razlike u visinama napred i nazad - napred je bila vise spustena nego nazad, zbog cega je pri ubacivanju u krivinu bas agresivno 'napadala' zadnjicom, sada je to mnogo pitomije. Volan je i dalje jednako ostar i odzivan, ali balans je malo pomereniji ka prednjici, tj lakse klizne nosom, a teze repom. Medjutim, kad sam se malo oslobodio - nije da ne moze i ovako da klizne repom Samo je potrebno malo agresivnije napasti krivinu, pa jos ako se i namesti da se bas u temenu oduzme gas, uopa, zurka, party mode Put je bio ujedno grozan i prelep Podloga me izuzetno nervirala, jer su konstantno putevi blatnjavo-mokri, soferka se stalno prlja od automobila ispred, a nema padavina koje bi, uz brisace, to sapirale, nego stalno moram da prskam tecnost za pranje stakala. Mislim da sam potrosio vise toga nego goriva Takodje onih kamencica/rizle i soli, bilo po velikom delu puta... Kao sto sam vec pisao, u odlasku sam isao onim putem do Mladenovca, sto su preporucili na Budz portalu, a u povratku direkt Uzice-Cacak-Preljine, pa na autoput, bukvalno do Subotice. Na jugu je padalo dosta, vozio sam oprezno, 80-90 km/h, i dalje sto severnije, to manje padavina, da bi posle Obranovca na obilaznici, bilo takvo nenormalno jurcanje, u jednom trenutku me obisla jedna devetka, jedva sam skontao koji auto je u pitanju, pokusao sam da je stignem, ali sam na oko 180 km/h odustao Bas uzbudljivo, ali za te jurnjave tim brzinama mi fali snage. Po krivudavim magistralama sam OK skroz Eto rekao bih na kraju dana da su i gume polozile ispit, po mokrom nisam ni sumnjao, tu sam ih bas bas silovao, redovno sam gazio bare pri bas velikim brzinama, i uvek je siguran osecaj. A eto, za sneg sam prvo malo bio skeptican, ali ispostavilo se samo da mi je trebalo par situacija da se upraksiram i naviknem, i onda je bilo sve ok... Podaci sa borda: 950 km, prosek brzina 60 km/h, prosek potrosnja 7.7 L/100 km Auto na sta je licio kad sam stigao : Prvo sta se radi kad se dodje sa zimovanja: Rucna praonica sa prskalicama od dole. Ali svakako sam i pored toga jos pistoljem prskao unutar rubova i gde god sam mogao da dohvatim od dole... Takodje smo na ovom putovanju obelezili mali jubilej : Posle dve godine vlasnistva, u kojem je bilo uspona i padova, ovakva putovanja mi zaista pokazuju koliko sam dobro izabrao sebi auto. Ne da sad hvalim nesto svoj primerak, nego u smislu koliko je Giulietta optimalna za to sto meni treba, sto ja volim i zelim od auta. Sporty handling, dobar i zivahan benzinac (sto je danas retkost), lep dizajn, i sve to u nekom razumnom pakovanju, 5 vrata, solidan gepek, razumno odrzavanje, potrosnja... sta vise traziti od auta Edited January 17, 2021 by horvat 11 Mijailović P., neshtry, mare's giulietta and 8 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted January 17, 2021 Dobra fora sa tim prskalicama sa donje strane. Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 17, 2021 Ne krcka zato što je zahladilo Sent from my SM-G770F using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 17, 2021 Bas je po hladnom najvise krckalo Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted January 17, 2021 Lep i iskren opis. Đulijevka se meni prilično svi....ma sta tupim, nema Alfe da mi se ne sviđa Share this post Link to post Share on other sites