Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

E a nagradno pitanje, da li je OFF zaista OFF? :D 

 

Na (sad vec) mnogima nije :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, horvat said:

E a nagradno pitanje, da li je OFF zaista OFF? :D 

 

Na (sad vec) mnogima nije :D 

 

Na bmwu jeste, cak i na najnovjim, sto mi je bas drago, da mozes da iskljucis elektroniku i iskusis cistu mehaniko ako zelis.

 

A ne kao kod nekih sto iskljuci dok ne oseti da proklizas, pa onda pali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E svaka cast za francuze, za bmw sam znao :D 

 

Fiat Tipo ima recimo dugme, ali to je samo za kontrolu proklizavanja (ne i kontrolu stabilnosti, ESP), a i ta za proklizavanje se upali ponovo automatski posle 40 km/h valjda... 

 

A Giulietta u onom "A" modu (All weather), dopusta malo proklizavanja tockova, kao da se izvuces iz snega, ali ESP je isti ako ne i intruzivniji nego u "N" modu... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ogradim, nisam testirao sa ugašenim na većim brzinama, tj da li se kasnije automatski aktivira.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee, pa sad :D

 

Povlacim onda pohvalu, dok se ne potvrdi :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, totti said:

emoji1073.png20210111_124734.jpg

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

Ovi francuzi imaju dugme i da iskljucis rezervoar i izbacis zenu napolje (desno dole). Prava stvar, nema sta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa nije višak i nikad dovoljno dugmića i ekrana... to samo boomerima smeta

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni treba servo u volanu, ABS i klima... i dobar radio...
Za ostalo mi ravno...napr.

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelep auto pre svega, jesi to sa dizela nabacio izduve i preko koliko vremena. Ne znam kako mi je promaklo ranije, cak sam isao na pocetak teme i vidim tamo ih nije bilo, a sad par stranica unazad su tu vec :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj put preko Rudnika su renovirali i konačno završili pre par godina. Pre toga je bio katastrofalan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sam odradio jedno pola godine nakon sto sam kupio auto. Prolece 2019. otprilike to ispadne. Kupio sam plastiku sa dva otvora u GBG Lucas, novu, i onda kod Pirketa, napravio mi novi zadnji lonac, sa dva izduva, i njegovi neki zavrseci, koso zaseceni i fi100, sto mi je puno bolje od fabrickih...

A ne palim se na onaj difuzor kao sa onim plasticnim dodacima, kao “venturi”, tako da mi ovo optimalan kombo :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, horvat said:

ono sta nije u tekstu, a takodje je jako dobar put, posle od mladenovca, preko topole, do rudnika. Prelepe krivine, dobar asfalt, nema puno saobracaja, lep krajolik, bas vrh :)

Dobar je tek od skoro ;) , posto je nedavno renoviran. Krajolik i pejzazi Sumadije prelepi, ali je sam put bio u vrlo losem stanju, pa i nije bilo bas tako uzivanje po trap.

Sto se voznje tice, licno mi je pomalo smor i od Mladenovca do iza Topole i onog dugackog pravca kod vinarija... Odatle tek krece zabava i krivine. Ako se posreci da nema sporaca, bas uzivanje da se zgazi, pogotovo zadnjih 10-ak km, uz serpentine do varosice Rudnik i izlaska na Ibarsku.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetno meni poznata ruta (posebno kontra smer:Kosmaj-Babe.. Tu bude nadmorska razlika od npr NBG do Trosarine kao cilja skoro 1600-1700m), tu sam trenirao bezbroj puta i vozio Delta Tour (Torsarina, Kosmaj sa strane Mladenovca pa nazad na Avalu gde je cilj bio...zlo naopako da imas prosek 40+ na bajsu tuda). Iz pravca Mladenovca, posle pruge, kada krene uzbrdo, put je bio relativno los, a pre 2 godjne su i krenuli sa nekim etapnim renoviranjem puta... mislim moglo se, ali vidim sad sredjen lepo. Niz Kosmaj je bio blagi uzas (ne toliko za kola koliko za drumske bicikle). 

 

Spomenik je velicanstven. Ne znam jesu li prilaz sredili, ali prilicno je bio zapusten. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja obozavam da razvucem drumasa celim tim potezom. Najvise volim onu precicu Ralja - Sopot, punu hupstera. Solidan asvalt, manje saobracaja i samo gore dole...
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep i iskren opis. Đulijevka se meni prilično svi....ma sta tupim, nema Alfe da mi se ne sviđa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...