Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

HGT imao suspleh, i to ozbiljan, jednom sam zbog slicnih ovakvih poduhvata kao Horhe hteo da razbusim rupicu i valjda proguram vezicu...nije islo lako uopste

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2020 at 12:37 AM, horvat said:

Evo sta mi je ostalo od suspleha, pa sam odlucio da ga zamenim:

 

image.thumb.png.a3970001f824191f32b633c74bff03aa.png

 

Kupio neki sa oglasa, za ~3000 din. Odvratan je, uopste ne preporucujem. Ajd manje vise plastika, nije me toliko ni briga, nego mi napravio muke, pola dana posla, posto rupe uopste ne odgovaraju. i onda sam morao neke da razbusujem, a neke skroz nove da busim...

 

Ovo si apsolutno morao da znaš, a evo za nauk i ostalim kolegama koji pročitaju tvoju temu. 

 

Polovan fabrički (u dobrom stanju) je skuplji nego to smeće od jeftine krte plastike ali i mnoooogo bolje rešenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije uopste problem oko kvaliteta, zaista ne zahtevam da mi suspleh bude od ne znam kakve plastike. To sam potpuno ocekivao i sa tim sam ok. Ali da rupe ne odgovaraju, to nisam ocekivao... :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, horvat said:

Nije uopste problem oko kvaliteta, zaista ne zahtevam da mi suspleh bude od ne znam kakve plastike. To sam potpuno ocekivao i sa tim sam ok. Ali da rupe ne odgovaraju, to nisam ocekivao... :( 

 

To uglavnom i bude tako sa zamjenskim dijelovima, dosta pripasivanja, plus što nisu toliko savitljivi i dolazi do lakšeg pucanja.

 

Inače, krasna Giulietta, još distance i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2020 at 11:24 AM, Mijailović P. said:

Kod ovog mog belkana sve fabrikana u jako dobrom stanju.

Interesantno, mislio sam da kod sebe ugradim suspleh kada sam prilikom kupovine video da ga nema.

Trknem na ePer da vidim da li sa neke cesce motorizacije Brava pasuje sraf na sraf - kad prc, fabricki uopste nije predvidjen. Fizicki, ima ona dve plasticne zastite sa strane, ali ne i centralni deo. Kada po VIN odem na ePer, svi centralni "susplesi" :) su mi disabled. Kada to videh, odustao sam i nisam hteo da glumim vecu pamet od inzenjera. Neka ga, neka se turbo luftira :D , ionako se greje kao blesav u odnosu na prethodnog dizela.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam gledao ePer i baš mi čudno da je ta opcija onemogućena.

Prilikom pregleda auta na dan kupovine sam se prijatno iznenadio ali, to mi je i bila jedna od stavki u korekciji cene.

Iskreno ni cena nije bila jaka pa mi je to sve probudilo izvesnu sumnju.

No, to je neka druga tema. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, horvat said:

Nije uopste problem oko kvaliteta, zaista ne zahtevam da mi suspleh bude od ne znam kakve plastike. To sam potpuno ocekivao i sa tim sam ok. Ali da rupe ne odgovaraju, to nisam ocekivao... :( 

 

Vidi, kvalitet materijala mora (čitaj treba) iz jako puno razloga... Nije ta zaštita samo radi estetike. 

 

Ivan je upravo napisao da turbo greje ko popizdeo. Istopiće se ta jeftina plastika.

Zimi kad smrzne i kad samo dotakneš zaleđen sneg, ima da pukne kao staklo.

Ako je baš krta i jeftina, kamenčići sa puta ima da dobuju kao... 

 

A s' druge strane, može da se desi i da te lepo posluži   :P

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo kako bilo, svima preporucujem da prvo potraze originalan (naravno citav) na otpadima, pa ako toga nema, onda pazljivo razmotriti aftermarket ponude :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem, iz originala je suspleh daleko kvalitetniji.

14 hours ago, Mijailović P. said:

Nisam gledao ePer i baš mi čudno da je ta opcija onemogućena.

Evo za mog cenjenog kolegu, cisto da ne ostane moje "lupetanje" i mrtvo slovo na papiru ;) . Lepo se vidi da za MultiAir (po mom VIN) postoje bocne zastite, koje i fizicki postoje na autu:

 

Untitledff.thumb.png.1a4d4fcf722f8e35686f26328c8c7029.png

 

Na drugoj slici se vidi da su sve centralne zastite "disabled" i da za ovu motorizaciju ne postoje. Imam samo ova dva srafa :lol: :

 

 Untitledgg.thumb.png.a4d9e12d30bca8ccbdf5e4639fdd3a4c.png

 

S obzirom da je blok kod benzinaca isti i da su bocni "susplesi" :) isti za sve Bravce, verovatno bi i moglo da se upasuje. Ali nisam hteo da mudrujem dalje, sigurno ima razlog zasto je tako. Opet se vidi da je recimo za T-Jet 120 i 150 suspleh isti, onda za 1.6 i 2.0 traktorke takodje. Postoje i opcije centralne zastite za "dirty roads", posebna za "cold countries". Da ga ususkas kako hoces :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi reko nas narod, "jos 2 kvara na alfi i nova godina" :lol:

 

Zamenjen i treci nosac. Ovaj nije bio opasan, ali poceo je da mi se drmusa svetlosni snop na levom faru. A posto ranije nije, znao sam da samo nosac moze biti. S obzirom na moja iskustva sa prethodna dva, vec umem da ga namirisem u najranijim fazama :lol:

 

image.thumb.png.0d6f2909bb8c9aead22505dbd5b12fdf.png

 

Kupljen Febi ovaj put, majstor mi kaze da je to original sa obrusenim Alfa/Fiat logoom...

 

image.thumb.png.4116af2c1c4edad17c928f0df7f082b2.png

 

Sve mirno, ne treska nista, top :D 

 

Do sledeceg meseca, verovatno, pa onda opet onaj prvi, i tako u krug :D :D :D  

 

 

Untitled.png

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

OT, ali koja je to fora sa obrusenim delovima, to sam cuo nebrojeno puta za razne brendove automobila i delova, mislim za fabriku koja proizvodi stotine hiljada delova, dal imaju posebnog radnika na traci koji samo brusi zigove, wtf :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac ja sad prvi put to cujem i vidim, zaista nemam pojma, i meni skroz ta prica deluje glupavo, al eto, majstor mi to rekao, ja prenosim....

--------------------

 

Osim nosaca, odradili smo i svojevrsni test opruga, tj hoda. Tu dugujem jednu zahvalu @YUgisa, koji mi objasnio kako da proverim, da li ce mi postojece nize opruge, sjebati nove amortizere. Stavio sam vezicu na samo dno klipa amortizera, provozao se po kraju, kao po jajima. Lezeci 10 km/h, 2-3 sahte po ~30 km/h, i mozda max 50 km/h po savrseno ravnom putu. Kratka i veoma veoma nezna voznja, kako inace nikad ne vozim. Vratio se, podigao auto na dizalicu, pogledao gde je vezica - opa, u odbojnoj gumi. Odjednom mi se sve razdanilo. I zasto mi auto lupa toliko, i zasto mi je toliko neudoban, tvrd. Sve vreme se vozim na odbojnim gumama :D 

 

Novi amorti ne ginu svakako, ali s obzirom da prosto opruga nije dovoljno tvrdja, koliko je niza, svaki OEM amort ce biti sahranjen relativno brzo, jer hod nije prilagodjen i udarace u odbojnike konstantno. Dilema je da li vratiti stock opruge i uzeti normalne amorte ili ostaviti Eibach opruge i uzeti B6/B8 amorte, prilagodjene ovom kracem hodu... 

 

Ne ide mi se na tvrdo, ali mi se ni ne gleda auto onakav uzdignut kakav je fabricki :( 

 

Tagovacu Giuliettistu @DiscoVolante s obzirom da namerava da spusta auto :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaa, ja mislim da su zadnji samo tako bas fabricki jako losi, a prednji u sustini i nisu, nego sam ih verovatno i ja dokusurio sa spustenim oprugama. Znaci ja se vozim na odbojnicima vec nekih ~20h km, a amorti i dalje nisu procureli i na treskalici su pokazali ~60%...

Share this post


Link to post
Share on other sites
OT, ali koja je to fora sa obrusenim delovima, to sam cuo nebrojeno puta za razne brendove automobila i delova, mislim za fabriku koja proizvodi stotine hiljada delova, dal imaju posebnog radnika na traci koji samo brusi zigove, wtf  
Fora je u tome što su u ovom slučaju brusili Ladin znak

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, horvat said:

@vagenovac ja sad prvi put to cujem i vidim, zaista nemam pojma, i meni skroz ta prica deluje glupavo, al eto, majstor mi to rekao, ja prenosim....

--------------------

 

Osim nosaca, odradili smo i svojevrsni test opruga, tj hoda. Tu dugujem jednu zahvalu @YUgisa, koji mi objasnio kako da proverim, da li ce mi postojece nize opruge, sjebati nove amortizere. Stavio sam vezicu na samo dno klipa amortizera, provozao se po kraju, kao po jajima. Lezeci 10 km/h, 2-3 sahte po ~30 km/h, i mozda max 50 km/h po savrseno ravnom putu. Kratka i veoma veoma nezna voznja, kako inace nikad ne vozim. Vratio se, podigao auto na dizalicu, pogledao gde je vezica - opa, u odbojnoj gumi. Odjednom mi se sve razdanilo. I zasto mi auto lupa toliko, i zasto mi je toliko neudoban, tvrd. Sve vreme se vozim na odbojnim gumama :D 

 

Novi amorti ne ginu svakako, ali s obzirom da prosto opruga nije dovoljno tvrdja, koliko je niza, svaki OEM amort ce biti sahranjen relativno brzo, jer hod nije prilagodjen i udarace u odbojnike konstantno. Dilema je da li vratiti stock opruge i uzeti normalne amorte ili ostaviti Eibach opruge i uzeti B6/B8 amorte, prilagodjene ovom kracem hodu... 

 

Ne ide mi se na tvrdo, ali mi se ni ne gleda auto onakav uzdignut kakav je fabricki :( 

 

Tagovacu Giuliettistu @DiscoVolante s obzirom da namerava da spusta auto :) 

 

 

H&R opruge su u kutiji, još distance čekam, nove disk pločice su tu... :D 

 

Nisam ni sam pametan što se tiče kombinacije opruga/amortizer.

 

Neki se kunu u gewinde, drugi voze po 70-80t km samo na oprugama, a netko tvrdi da je Koni/Bilstein + opruga top kombinacija.

 

Na GT sam imao kombinaciju B12 i bilo mi je odlično za magistralu, auto se perfektno vozio, ali lošija cesta/udarne rupe/ležeći policajci... Ajme.

 

AP gewinde sam imao na Grande Punto i auto je bio skakutav, na staroj cesti do Zagreba bi bio brži sa originalnim ovesom. Čini mi se da jeftinije gewinde hvali uglavnom ekipa koja se vozi od praone do praone i nalickava auto, malo tko od njih pravi ozbiljnije kilometre.


Te internet preporuke su zajebana stvar, nitko neće direktno priznati da se zajebao, sve je top, sve je odlično dok se auto ne proda, moraš sam probati da bi dobio određeno iskustvo i doživljaj vožnje. A nije baš da se ima gdje probati.


Sa B6/B8 si već na preko 600€ samo za amortizere, ne znam ima li što jeftinije da se može nositi sa sportskim oprugama.

 

Što je najgore, Giulietta se jako dobro vozi na serijskom ovjesu, samo što je divokoza po visini...

 

Edited by DiscoVolante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve si dobro napisao, tacno tako. 

 

Moguce da su H&R opruge bolji match, zato sto su tvrdje, pa mozda bolje kompenzuju kraci hod... 

 

Mogao bi mozda da napravis isti test kao ja, sa fabrickim oprugama, a potom i sa H&R, kad namontiras. Ne treba ti nista osim dizalice, 15 minuta vremena i dobre volje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvoumim se hoću li ih montirati iz razloga koje si gore naveo, ali mogu ti napraviti test sa serijskim amortizerima.

 

Auto se svakodnevno koristi, nekad jednostavno ne možeš izbjeći lošu cestu/udarnu rupu i jbg.


Koliko sam imao prilike upratiti, opruge za spuštanje puno bolje funkcioniraju na težim autima, manje se osjete razlike u upijanju rupa.

 

Zasad idu samo distance, pa ću vidjeti za opruge.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mozda bi to i bilo od koristi. Ne znam da li postoji mogucnost da je trap bas tako dizajniran, da tako lako i cesto udara u odbojnike? Ne verujem, ali ko zna... 

On 11/20/2020 at 9:28 PM, horvat said:

Juce primeceno, desna poluosovina. Imao neko neka slicna iskustva?

 

image.thumb.png.dad9001b26560435841322fa2192e3a1.png

 

Odmastio sam, ocistio, pa cu pratiti, deluje kao ulje (ne mast), ali neverovatno mi malo da sam omasio bas tako da je samo po tome kapnulo, a ni po cem drugom nije... 

Pogledali smo danas i ovo, sve je ok, nije masno nista, a nema ni lufta u poluosovinama... 

 

Ono sto sam primetio da mi malo curka ulje iz menjaca, kroz onaj odusak... ali ne mogu da skontam taj mehanizam. To valjda nije namenjeno da bude skroz zatvoreno?!? Weird... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...