Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

7 hours ago, ISV_01 said:

Not again brooooo :D 

Dokle god nije optika sve je u redu. :lol:

 

A možda je @horvatzaboravio da napiše da je i to usput odradio s novim felnama. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, @Irena HGT, haha, nisi mogla naci bolju :lol: Necu moci da spavam od te slike :D 

 

@Axic - ovaj put nema optike! Auto ne vuce u stranu, sve ok, ni ne proveravam je :D 

 

Kad razmislis, nove felne, bilo je za ocekivati da ce da trese. Ja sam tacno znao. Jos ugovaram posao sa Srdanovom i krene covek da nabraja stavke, koliko koja kosta i nabroji balansiranje. Htedoh da mu kazem da se ni ne trudi oko toga, jer ce felne svakako zavrsiti na Hunteru, al bas mi bilo glupo da trazim da mi montira gumu i ne balansira. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da, par njih mi vec reklo to, i istina, dobro bi cucnulo, mada kad vidim koliko kostaju peripetije sa atestima folija, smrkne mi se u momentu.

 

Folije i oni pragovi, bocne sajtne, mu fale. Ali to ne zelim da radim, jer sam gledao na par primera gde je naknadno stavljeno i bas mi nekako skoro svaki zbudzeno izgledao, jos kad sam saznao da se za to i buse pragovi. Ne znam, nekako me odbija ta prica cela. A i interesantno, Giuliettine te sajtne mi nisu tako 'efektne' kao npr na Bravu Sport. Ono je zaista transformacija, a na Gii, pa onako... nije lose svakako, bolje da ima nego da nema, ali ne privlaci me dovoljno da bih se cimao...

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, vagenovac said:

Pun pogodak, jos samo mozda folije na staklima i nista vise, makar sto se tice eksterijera :) 

Može i lumarove providne koje svakako štite od toplote i UV zračenja. Neće imati peripetija oko atesta jer niko neće ni primetiti da ih ima a biće mu ugodnija vožnja.

Naravno, kad su folije tamne makar i 30% lepše izgledaju na svakom automobilu. 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije toliki bauk atestirati folije, jeste namet, ali platis sakale jedanput i miran si, nema posle reatesta i cimanja.

 

Osim vizuelnog efekta mogu reci da se bas primeti da auto manje zagreje na suncu i da klima manje intenzivno radi, planiram i soferku da odradim u providnu, ali sam nesto u guzvi pa nikako da odradim, a racunam posto sam ostalo atestirao, da se ovo nece primetiti i da necu imati problema.

Po bebi takodje vidim, inace ako joj sunce ide na lice mrsti se, pravi grimase i pokusava da se izmakne, a kada kroz folije ide sunce direktno na nju ne reaguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo izgledaju felne, steta sto nisi 100% zadovoljan uradjenim poslom i drago mi je da si van karantina ;)

 

Sto se folija tice, izes folije koje su preko 5% kad izgleda ko VAN jer ne moze napred da se stavi tamnije od toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, znam tacno koja je ova, cak sam je i vozio. QV, 235 ks, kupljena (a i kasnije prodata) u Stojanovu :D 

 

Vlasnik je kupio taj crni 'body kit', pa zamenio... Fenomenalan auto :) 

 

Evo uslikao sam bas ovih dana svoj stari nosac:

 

image.thumb.png.8feceaca979b41e5f5f83f28ab29f946.png

 

Vizuelno on deluje kao nov. Cisto zbog ostalih, pre svega @Branislav.

 

Osim toga, odlucio sam da ipak vratim okvir prednje tablice :

 

image.thumb.png.6e9a7f9d8c3c1e81efa9ac523e19a604.png

 

image.thumb.png.940db92e8b3576313c07c429562f6a39.png

 

Pre svega zbog iritantnog izgleda tog kraja tablice koji je landarao nezalepljen. Sto se tice mogucnosti da spadne - apsolutno ne, znaci skalpelom, srafcigerom i svojom 'silom' sam ga skidao dobrih ~15 minuta... 

 

Danas nosim plastike iz enterijera na lepljenje kod coveka. Ostaju za sada samo zvucnici, levi, koji malo krce, nije opasno, ali treba zameniti svakako. Inace sam i to hteo tokom ovog perioda, ali nisam mogao preci u Madjarsku u nabavku, pa sam pomerio, a u medjuvremenu uletele felne, tako da ce zvuk malo docekati :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kolega sa posla vozi tu Djulijetu. Naleteo je relativno povoljno kod Stojanova na ceo kit pa ga je uzeo.

Ja bih licno stavio samo difuzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicne slike :thumbup: , daj jos u nekom putopisu pa da se nadovezujemo... Sarajevo Classic Edition :) - pogled sa terase hotela Hecco na Titovu, Vecna vatra, Sebilj na Bascarsiji, Vecnica, tunel, olimpijska bob-staza na Trebevicu... Pa novi/stari mostarski most (blizu je i vredi obici Blagaj i vrelo Bune), spomenik na Tjentistu...

Sve to manje-vise, ali me odusevilo sto si u Konjicu svratio i posetio ARK-D0 :thumbup:. Retko ko zna gde je i sta je u pitanju, cak i dan danas, a stotine hiljada ljudi/turista prolazi magistralom na samo par km dalje. Bukvalno netaknuto zavestanje jednog drugog vremena. Radjen 26 godina, ulozeno oko 4.5 milijardi $, najstroze cuvana vojna tajna na 300 m ispod planine Zlatar. Mislim da je 3. po vrednosti objekat ikada izgradjen u bivsoj Jugi. Iza podzemne luke Lora, kao i najskupljeg - podzemnog aerodroma Zeljava kod Bihaca, koji takodje imam dogovor (sa tamosnjim prijateljem pilotom) da obidjem. Problem je sto je on devastiran u povlacenju JNA '91., a i kroz ogroman kompleks ispod Pljesevice prolazi granica izmedju Cro i BiH.

U ARK-D0 sam bio pre neke 3 godine i ostao sam impresioniran celom pricom oko zdanja. Nacinom na koji je izgradjen toliko duboko, dupliranim elektro/hidro resursima za slucaj havarija, velom tajnosti kojim je i dan danas obavijen, sifrovanim komunikacijskim vezama sa svim delovima zemlje, koje procedure su prolazili ljudi koji su bili na objektu... Pravi tehnicki biser, za to vreme pogotovo, dok spolja vidis samo 2-3 kucice :) . I kako je sve netaknuto i u stanju kao da je juce napusten. Imam sigurno preko 100 slika iz ARK-D0, koje nikako nisam stigao da opisem i stavim u jedan lep putopis. Uz jos prilicno drugih iz cele bivse Juge.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, eto, sve si napisao umesto mene :D 

 

Isto recimo jedna zanimljivost, D0 je oznaka za najstroze cuvane vojne/drzavne tajne. Postojale su i oznake D1, D2 i D3. U bunker je moglo da se smesti 350 ljudi i mogao je da opstane 6m bez ikakvog dodira sa spoljasnjoscu. Postoje dva ogromna tankera sa gorivom, koji bi napajali agregate za struju, voda se dovodila posebnim bunarom iz reke. Veoma je zanimljiva i prica kako je bas samo taj bunker u Konjicu ostao citav. Inace imala ih je svaka od bivsih republika, medjutim pod naredbom iz Beograda, prilikom povlacenja JNA sve su unistene (nisam siguran za onu u BG jer se iz Srbije nije povlacila JNA?). Ova je prezivela zahvaljujuci dvojici lokalaca koji su bili vojnici u njemu. Kada su culi za naredbu, nocu su se usunjali u prostoriju sa tankerima, ispod kojih su bili postavljeni eksplozivi, koji su trebali da raznesu sve, i presekli su zice. Kada se kompletno osoblje povlacilo, kroz onaj mali prolaz za hitne slucajeve, poneli su sa sobom svu dokumentaciju, tako da se nista ne zna tacno o tome ko je i kako projektovao objekat. Pri tom povlacenju, kada je poslednji izasao, bombe su aktivirane daljincem, ali eksplozije nije bilo. Naravno, tad je vec bilo kasno za vracanje i proveru, i ostavljeno je sve tako kako je :D 

 

E i jednu stvar si zaboravio. Zemaljski muzej. One dve slike, jedna u vrtu i druga sa slikama oko zida. To bi bilo nesto kao prirodnjacki. Dosta je interesantna zgrada, iz austrougarskoj perioda... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za razliku od Zeljave, koja je devastirana. I cija je lovacka posada kapaciteta 58 aviona, pocetkom 90-ih trebala da se prebacuje sa MIG 21 na devetke. Vidi se i dan danas po otvorima za repove starih 21-ca, za ulaz u unutrasnjost planine:

 

3476266148_5209c4ccdc_b.thumb.jpg.0ab3fb58afba72c79fdbe6a5f2693993.jpg aerodrom-zeljava-bihac-sema-osnove.thumb.jpg.18b97164d7b8dec5f650fd72e4930a24.jpg

 

A ovako je to bilo nekada:

 

357184548_unnamed(1).thumb.jpg.ee4fb1c676265079d7d4fbfa2d59333a.jpg 3783b69d89ba2e20797daaa396c60520.thumb.jpg.ecb8b6e6432566ba95a651200a895451.jpg galerija125lae-zavoj-prije1992-1600x900.thumb.jpg.c9def6eb4630a88ed690aca3bc3cbbcf.jpg 799569392_LYBI4.jpg.f8a13fdc0048e7b3da3d905a1886172e.thumb.jpg.7cbbf832db41164c2dc9699fa149f0a4.jpg

 

Zelja mi je da u dogovoru sa drugarom (koji je pilot helikoptera) obidjem i taj najskuplji objekat bivse Juge, tacnije ono sto je od njega ostalo. Svrljam svuda, ali nikako da me put nanese na tu stranu.

Inace, kodno ime iznad pomenutog ARK-D0 u Konjicu je bilo "Istanbul", a Zeljave O-505 "Klek". Dok su ga nasi elitni piloti smesteni na njemu zvali "Rupa" :) . Da ne off-ujemo vise, ako je neko u prolazu, za ljubitelje tehnike (kao sto sam ja) stvarno vredi obici bar objekat kod Konjica, koji je sacuvan do najsitnijeg detalja i svedok jednog vremena. Bar sam ja ostao impresioniran.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Milutinac said:

Ekstra slike, ali moram da primetim manjak slika belog vozila na 18`` felnama ^_^

E istina vidis, nisam raspalio ni jednu fotku :D 

 

Neka bice naknadne slike u SU, pa photoshop na neke destinacije :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...