Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

2 hours ago, horvat said:

A kazite vi meni, kako da znam da li ce mi tocak zuljati rub blatobrana prilikom pune kompresije ? :D Sta ako kupim i budem morao da skinem jer tocak u jakoj krivini ne moze da udje unutra u blatobran? :D  

 

 

Plus, u racunici sam zaboravio i nove sigurnosne sarafe :D  

 

Dovedes tockove u punu kompresiju pa vidis onda koliki distancer mozes da uzmes ;) Mada moderni automobili imaju takvu geometriju da se obicno tockovi blago uvace pri punoj kompresiji, sto usled povecanja nagiba, sto po pitanju sirine traga tockova ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da ih dovedem u punu kompresiju? 

 

Da jasno, ne idu ravno gore, nego se uvlace, zato mi je i tesko da procenim gde ce zavrsiti u odnosu na blatobran pri punoj kompresiji... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa napravi rampu od 20ak cm pa nateraj jedan tocak na nju ;)

Photo3335.thumb.jpg.60ceb53e6a0c3f7286fe7b362720027b.jpg

 

Dodjes kod mene u ulicu pa mi se parkiras tako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da mozes i preko onih online kalkulatora da, uporedis trenutne dimenzije na kojima si sada i varijantu sa distancerima (aka promena u ET defakto) i dobijes neki pojam o tome da li ce/nece biti problema sa celjustima, dodirivanju amorta i slicno. Istina, malo je teze 'simulirati' da li ce strugati rub blatobrana jer bi se svelo na merenje od oka, ali eto, prakticnim primerom kod jugise uz par bonseka se da produziti osovina :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bas to, nema tu problema sa kocionim kljestima, amortima i slicno, nego samo sa rubom blatobrana, sto mi kalkulatori ne pomazu :( Ali pokusacu Yugishinu metodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primeti se u voznji odmah, kao sto rece kolega siri je gaz i po meni je to svakako pozitivno. Kod mene je ta razlika bila sa celicnim vs alu setom. Kad stavim celicne ko jugo da vozim :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim mozes staviti i letvu poravnatu sa rubovima felne pa prenesi taj pravac do ruba na karoseriji pa ces videti koliko imas mesta tako, ako je i tako felna uvucenija tipa 15mm onda mozes 15mm staviti bez ikakvog razmisljanja, e sad ako hoces da stavis 20mm onda vec moras kao ja ;)

 

Jel su alu i zimske u istoj dimenziji sem ET kad je ubedljiva razlika ili se jos neke stvari razlikuju :D Meni kad stavim celicare, onda mi ko da vozim Fiata, a kad stavim alu onda mi kao da vozim jedan redovan sportski auto :P Ali moje letnje gume strce 44mm vise od zimskih tj auto je prakticno 90mm uzi sa zimskim :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni celicane imaju istu ET kao i alu fabricke. mislim nemam alu, samo se hvalim da su isti ET :stuart: Mislim da je pre razlika u gumama nego u dimenziji felni :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, YUgisa said:

Jel su alu i zimske u istoj dimenziji sem ET kad je ubedljiva razlika ili se jos neke stvari razlikuju :D

Kod Stila je u ovom slucaju 15'' vs 16'', u offsetu je mala razlika ET 43 vs ET 41, pola cola sira 16'' felna (6.5'' vs 7''). I naravno 195/65/15 vs 205/55/16.

Sve ovo ako pricamo o fabrici, na 15'' balonjarama prilicno vise penzionerski auto, plus tezak JTD u nosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, YUgisa said:

Pa napravi rampu od 20ak cm pa nateraj jedan tocak na nju ;)

Photo3335.thumb.jpg.60ceb53e6a0c3f7286fe7b362720027b.jpg

 

Dodjes kod mene u ulicu pa mi se parkiras tako :D

Slobodane, mislim da ti visi...

 

Ništa, ništa, zaboravi :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlike u ETu se tesko mogu izmeriti i osetiti, barem u manjim promenama, najbolje sto moze je da se oseti malo direktnosti na volanu. A ako se drasticnije menja, dodatna masa distancera ce negativno uticati na performanse, dok felne sa drugim ETom ce biti drasticnije ali opet je pitanje da li to ima smisla ukoliko je ostatak auta skroz fabricki. Moj auto je prepravljen i izmene ucinjene na njemu traze tolike promene u ETu felni koji je kod mene prakticno 3mm

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

e1c8a03b07d7f8a910d1ed63d89a9d0c.jpg

Mali "jubilej" danas :)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hejteri će pitati po koji put 44k a oni drugi što nisi dodao još jednu cifru ispred da povećaš km jer to je jelte alfa. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj znak levo od KM precrtan, to je 'zabranjeno davanje $$$'

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tebi ce koliko vidim po slici :)

P. S. Prvo sam na tebe pomislio dok sam slikao 

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam se malo igrao sa dijagnostikom, pa sam snimio i neke druge parametre koje do sada nisam... 

 

image.thumb.png.132a06d90286c65126ea5969954a7ce6.png

 

image.thumb.png.079dea702072260cf90ef903a4b102ff.png

 

image.thumb.png.ebebb69a52f2a9c6dffa047c8a14daa4.png

 

image.thumb.png.13c791347d0a38f2f1205ffbe66a15c2.png

 

Najvise me zanima log lambde, da li neko moze da mi kaze "jel valja" ? 

 

Nesto sam ceprkao po internetima, i generalno kazu da bi pri punom gasu trebalo da je oko 0.85, a meni je kako vidim 0.9, odnosno manje bogata...E sad, da li sam ja to uopste dobro snimio, da li je voltaza direktno u korelaciji sa smesom, itd, ima tu dosta nejasnoca koje bih voleo da rascistim? :) 

 

Da napomene, nemam nikakvih problema sa autom, sve normalno radi bukvalno, samo bih voleo da izucim tu tematiku malo :)  

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valja, kako ne. Idealna vrednost je 1 (potpun stohiometrijski odnos), što bliže tome, to bolje.

 

Zavisi od tipa senzora, ali uglavnom napon nije u linearnoj korelaciji sa parcijelnim pritiskom kiseonika, već je obično odnos logaritamski (odnosno eksponencijalan, zavisi "sa koje strane" gledaš), nekad i nije egzaktno takav ali gotovo nikad linearan i to je po dizajnu. Što je dalje od vrednosti 1, to je senzor manje osetljiv. Konkretno mereni naponi tipično idu od 0,2 do 0,8V, s tim da je oko 0,4-0,45 obično napon na lambda vrednosti približno 1. 0,2 maltene garantuje knock čak i sa > 100 oktanskim gorivom, a 0,8 praktično garantuje nemiran rad, dim, i oštećenje katalizatora na duge staze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danas sam se malo igrao sa dijagnostikom, pa sam snimio i neke druge parametre koje do sada nisam... 
 
image.thumb.png.132a06d90286c65126ea5969954a7ce6.png
 
image.thumb.png.079dea702072260cf90ef903a4b102ff.png
 
image.thumb.png.ebebb69a52f2a9c6dffa047c8a14daa4.png
 
image.thumb.png.13c791347d0a38f2f1205ffbe66a15c2.png
 
Najvise me zanima log lambde, da li neko moze da mi kaze "jel valja" ? 
 
Nesto sam ceprkao po internetima, i generalno kazu da bi pri punom gasu trebalo da je oko 0.85, a meni je kako vidim 0.9, odnosno manje bogata...E sad, da li sam ja to uopste dobro snimio, da li je voltaza direktno u korelaciji sa smesom, itd, ima tu dosta nejasnoca koje bih voleo da rascistim?  
 
Da napomene, nemam nikakvih problema sa autom, sve normalno radi bukvalno, samo bih voleo da izucim tu tematiku malo   
 
 
 
 
 
 
Sta ti je bre!? Ne diraj ono sto je ispravno, stara srpska :D Vozi ta kola i ne trazi djavola

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...