YUgisa 2528 Posted January 24, 2020 2 hours ago, horvat said: A kazite vi meni, kako da znam da li ce mi tocak zuljati rub blatobrana prilikom pune kompresije ? Sta ako kupim i budem morao da skinem jer tocak u jakoj krivini ne moze da udje unutra u blatobran? Plus, u racunici sam zaboravio i nove sigurnosne sarafe Dovedes tockove u punu kompresiju pa vidis onda koliki distancer mozes da uzmes Mada moderni automobili imaju takvu geometriju da se obicno tockovi blago uvace pri punoj kompresiji, sto usled povecanja nagiba, sto po pitanju sirine traga tockova Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 24, 2020 Kako da ih dovedem u punu kompresiju? Da jasno, ne idu ravno gore, nego se uvlace, zato mi je i tesko da procenim gde ce zavrsiti u odnosu na blatobran pri punoj kompresiji... Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 24, 2020 Pa napravi rampu od 20ak cm pa nateraj jedan tocak na nju Dodjes kod mene u ulicu pa mi se parkiras tako 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted January 25, 2020 Mislim da mozes i preko onih online kalkulatora da, uporedis trenutne dimenzije na kojima si sada i varijantu sa distancerima (aka promena u ET defakto) i dobijes neki pojam o tome da li ce/nece biti problema sa celjustima, dodirivanju amorta i slicno. Istina, malo je teze 'simulirati' da li ce strugati rub blatobrana jer bi se svelo na merenje od oka, ali eto, prakticnim primerom kod jugise uz par bonseka se da produziti osovina Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 25, 2020 Pa bas to, nema tu problema sa kocionim kljestima, amortima i slicno, nego samo sa rubom blatobrana, sto mi kalkulatori ne pomazu Ali pokusacu Yugishinu metodu Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 25, 2020 Primeti se u voznji odmah, kao sto rece kolega siri je gaz i po meni je to svakako pozitivno. Kod mene je ta razlika bila sa celicnim vs alu setom. Kad stavim celicne ko jugo da vozim 1 vagenovac reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 25, 2020 (edited) Pa mislim mozes staviti i letvu poravnatu sa rubovima felne pa prenesi taj pravac do ruba na karoseriji pa ces videti koliko imas mesta tako, ako je i tako felna uvucenija tipa 15mm onda mozes 15mm staviti bez ikakvog razmisljanja, e sad ako hoces da stavis 20mm onda vec moras kao ja Jel su alu i zimske u istoj dimenziji sem ET kad je ubedljiva razlika ili se jos neke stvari razlikuju Meni kad stavim celicare, onda mi ko da vozim Fiata, a kad stavim alu onda mi kao da vozim jedan redovan sportski auto Ali moje letnje gume strce 44mm vise od zimskih tj auto je prakticno 90mm uzi sa zimskim Edited January 25, 2020 by YUgisa Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted January 25, 2020 Meni celicane imaju istu ET kao i alu fabricke. mislim nemam alu, samo se hvalim da su isti ET Mislim da je pre razlika u gumama nego u dimenziji felni 2 neshtry and Mijailović P. reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted January 25, 2020 5 hours ago, YUgisa said: Jel su alu i zimske u istoj dimenziji sem ET kad je ubedljiva razlika ili se jos neke stvari razlikuju Kod Stila je u ovom slucaju 15'' vs 16'', u offsetu je mala razlika ET 43 vs ET 41, pola cola sira 16'' felna (6.5'' vs 7''). I naravno 195/65/15 vs 205/55/16. Sve ovo ako pricamo o fabrici, na 15'' balonjarama prilicno vise penzionerski auto, plus tezak JTD u nosu. Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20025 Posted January 25, 2020 16 hours ago, YUgisa said: Pa napravi rampu od 20ak cm pa nateraj jedan tocak na nju Dodjes kod mene u ulicu pa mi se parkiras tako Slobodane, mislim da ti visi... Ništa, ništa, zaboravi Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 25, 2020 Razlike u ETu se tesko mogu izmeriti i osetiti, barem u manjim promenama, najbolje sto moze je da se oseti malo direktnosti na volanu. A ako se drasticnije menja, dodatna masa distancera ce negativno uticati na performanse, dok felne sa drugim ETom ce biti drasticnije ali opet je pitanje da li to ima smisla ukoliko je ostatak auta skroz fabricki. Moj auto je prepravljen i izmene ucinjene na njemu traze tolike promene u ETu felni koji je kod mene prakticno 3mm Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 28, 2020 Mali "jubilej" danas Sent from my iPhone using Tapatalk 7 mare's giulietta, MS PK, dekirs and 4 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20025 Posted January 28, 2020 1 hour ago, horvat said: Mali "jubilej" danas Sent from my iPhone using Tapatalk Hejteri će pitati po koji put 44k a oni drugi što nisi dodao još jednu cifru ispred da povećaš km jer to je jelte alfa. 2 1 horvat, neshaoct and djomla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted January 28, 2020 105 km do najbližeg servisa 3 2 ISV_01, horvat, Mijailović P. and 2 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted January 29, 2020 Onaj znak levo od KM precrtan, to je 'zabranjeno davanje $$$' Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 29, 2020 Ne, ne, to znači da neće da mu ostane $ Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 29, 2020 (edited) Kao da su u Vuhanu sklapane Edited January 29, 2020 by bglion 2 2 dekirs, horvat, mare's giulietta and 1 other reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 29, 2020 Nestalo mu goriva samo 2 1 mare's giulietta, dekirs and bglion reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted January 29, 2020 (edited) I tebi ce koliko vidim po slici P. S. Prvo sam na tebe pomislio dok sam slikao Edited January 29, 2020 by bglion 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted January 29, 2020 4 hours ago, bglion said: Kao da su u Vuhanu sklapane Pocece i slep da ide ukoso . 5 3 horvat, djomla, Mijailović P. and 5 others reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 29, 2020 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ovoo je top Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 700 Posted January 29, 2020 9 hours ago, horvat said: Nestalo mu goriva samo Pokvarila se kazaljka Sala mala Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 9, 2020 Danas sam se malo igrao sa dijagnostikom, pa sam snimio i neke druge parametre koje do sada nisam... Najvise me zanima log lambde, da li neko moze da mi kaze "jel valja" ? Nesto sam ceprkao po internetima, i generalno kazu da bi pri punom gasu trebalo da je oko 0.85, a meni je kako vidim 0.9, odnosno manje bogata...E sad, da li sam ja to uopste dobro snimio, da li je voltaza direktno u korelaciji sa smesom, itd, ima tu dosta nejasnoca koje bih voleo da rascistim? Da napomene, nemam nikakvih problema sa autom, sve normalno radi bukvalno, samo bih voleo da izucim tu tematiku malo 2 Irena HGT and neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted February 9, 2020 Valja, kako ne. Idealna vrednost je 1 (potpun stohiometrijski odnos), što bliže tome, to bolje. Zavisi od tipa senzora, ali uglavnom napon nije u linearnoj korelaciji sa parcijelnim pritiskom kiseonika, već je obično odnos logaritamski (odnosno eksponencijalan, zavisi "sa koje strane" gledaš), nekad i nije egzaktno takav ali gotovo nikad linearan i to je po dizajnu. Što je dalje od vrednosti 1, to je senzor manje osetljiv. Konkretno mereni naponi tipično idu od 0,2 do 0,8V, s tim da je oko 0,4-0,45 obično napon na lambda vrednosti približno 1. 0,2 maltene garantuje knock čak i sa > 100 oktanskim gorivom, a 0,8 praktično garantuje nemiran rad, dim, i oštećenje katalizatora na duge staze. 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 9, 2020 Danas sam se malo igrao sa dijagnostikom, pa sam snimio i neke druge parametre koje do sada nisam... Najvise me zanima log lambde, da li neko moze da mi kaze "jel valja" ? Nesto sam ceprkao po internetima, i generalno kazu da bi pri punom gasu trebalo da je oko 0.85, a meni je kako vidim 0.9, odnosno manje bogata...E sad, da li sam ja to uopste dobro snimio, da li je voltaza direktno u korelaciji sa smesom, itd, ima tu dosta nejasnoca koje bih voleo da rascistim? Da napomene, nemam nikakvih problema sa autom, sve normalno radi bukvalno, samo bih voleo da izucim tu tematiku malo Sta ti je bre!? Ne diraj ono sto je ispravno, stara srpska Vozi ta kola i ne trazi djavolaПослато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 horvat and dekirs reacted to this Share this post Link to post Share on other sites