Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

18 hours ago, horvat said:

kupio sam i H3 zarulju obojenu u plavo, koja bi trebala da svetli ~4300k. Medjutim, tek kada sam sve raskacio, i krenuo da montiram, izvadio sam je iz kutije i video da je zapravo H1! I uopste nisam mogao da je uguram u to leziste, a i falila je ona mala zica. Tako da su maglenke ostale zute :(

Verujem da ti više polažeš na izgledu ali mislim da maglenke i treba da svetle žuto tj. nešto oko 3000k jer tad zapravo imaju efekta u pravoj magli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, znam za to, mada realno gledajuci, potrebe za maglenkama imam mozda ~2h godisnje, ako i toliko, pa se zato bas nisam nesto mnogo brinuo oko toga. Ali eto, svakako ce ostati zute :) 

 

Danas (bar mislim) sam uspeo da sredim treskanje snopa, jedan od nosaca fara treba da se uklopi sa branikom, i tu je nesto malo strcalo, pa sam to pokusao da nategnem, medjutim nije htelo i onda ajd, opet iznova, branik dole, pa nazad... 

 

Ne bih da ureknem, ali nadam se da je ovde kraj sage sa branikom/svetlima :)  

 

Video sam vec nesto slicno tom Volvu, mislim da Ford Mondeo mk2 isto smesno lako mogu da se skinu celi farovi... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ne postoji auto kojem se lakše skidaju farovi od Octavije.
 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Letos nahebo sa komšijskom bubom...

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontam da je bas zeznuto u TB Dzulki menjati sijalicu, al bas sa skidanjem branika... Razumem mog caleta sa Lagunom II sto ceka mene da mu menjam sijalice jer bas imam tanku ruku iako posle zavrsim na previjanju i rehabilitaciji zgloba, ali ti si DrMrFr sa skidanjem branika :stuart:

 

Drz se 4300K kratko/oboreno/dugo i 3000K maglenke, ruzno mozda jeste ali ima efekta u gustoj magli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sijalicu kod suvozackog fara bih mogao zameniti rukom na slepo, ali za far na vozackoj strani, morao bih da skidam akumulator i nosac akumulatora, mozda i crevo posude za stakla, ili tako nesto... Ali tada samo postoji prostor da se ugura ruka, ali i dalje se sve na slepo radi. A ksenone, pogotovo sa ugradnjom balasta u far, nije moguce tako na slepo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citas mi misli :D 

 

to mi je, uz poliranje, prvi sledeci upgrade, pogotovo posto mi ovo sa chipovanjem bas i 'ne ide'  :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovoj slici mi deluje vise kao da se raskrecila nego da je distancerima pomeren tocak..

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace, po defaultu stoje tockovi kao na toj desno (u smislu nagiba) :D 

 

Mozda ta slika i nije najbolja, jer kako su meni sa nizim oprugama tockovi dobili malo nagiba (negativnog), onda je gornji deo tocka uvuceniji nego obicno, a donji je cak i ok, i taman bi se to nekim 16mm brezonom lepo dovelo u liniju blatobrana :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, vagenovac said:

Place djulka za distancima, jesi razmisljao o istima?

Samo da uradi jos par reglaza i resi ovo sto ide ukoso :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distanci najbolja investicija, za minimalno para dobijes mnogo bolji izgled, dobijes i na stabilnosti jer imas siri trag tockova. 

Da ne ulazim sad u dublju polemiku oko distancera jer izuzetaka ima, ali ovde bi bas leglo, kao i kod mene na proslom bmwu, bio je kriminalan nazad, kod F serija su to uglavnom popravili, dok su stariji modeli bas kriticni ako nemaju velike felne i siroke gume, valjda zato nmz prodati 16" felne za starije bmw :D 

 

Svakako ima auta kod kojih je to kriminalno uvuceno, tu bas dodju do izrazaja, gde fali po 15-20mm ili vise.

 

Image result for alfa giulietta wheel spacers

20180220_141758-jpg.876433

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da je ekstra, mada nije bas toliko jeftino, za 16mm moraju novi sarafi da idu, kad sam sracunao, ispade skoro ~100 evrica :D 

 

Dok se nisam informisao, tako sam nesto drzao u glavi da je to ranga 20-50e max :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste cca 100e, ali sta mozes na takvom autu, lepom i skupom uraditi da dobijes toliko na izgledu (plus nesto na upravljivosti/stabilnosti) za toliko malo para.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Propisan nagib je od -1 ili od -0.5, pa sve do -1.5, sto je itekako moguce videti golim okom. Moja je jos raskrecenija od toga, zbog spustenih opruga. Mislim da je moja oko -2... Sad, moguce da se pokoja raskreci vise od propisanog, ali generalno da, normalno je da ima vidljiv nagib zadnjih tockova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja na Yugu imam 1.2 i kazu sto mi tako ravno stoji :D Kad auto ima nezavisno vesanje i raskrecen je to znaci da je sportski :D A kad ima polukrutu osovinu onda znaci da su im otisli lezajevi :D

 

Tesko da ce od distancera osetiti previse stabilnosti, najbolje sto moze je da dobije malo vise povratne informacije sta rade tockovi na volanu ;) Ja bih tu pre sekao viljuske i produzavao :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rekao da ce osetiti razliku u stabilnosti, jer mozda nece uopste, ali ce dobiti, nesto, ne znam koliko, neka je i 0.5%, cisto kao slag na tortu da pored izgleda poboljsava karakteristike vec odlicnog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, vagenovac said:

Jeste cca 100e, ali sta mozes na takvom autu, lepom i skupom uraditi da dobijes toliko na izgledu (plus nesto na upravljivosti/stabilnosti) za toliko malo para.

 

 

 

...i za tako malo vremena :)

Otpakujes sta je doneo dostavljac i vec posle pola sata - sat mozes da vidis rezultate i da se divis uradjenom :)

Ne treba servis...skidanje...poseban alat itd.

 

Inace distanci su mi licno jedan od must have-ova na bilo kojim (i buducim) kolima

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kazite vi meni, kako da znam da li ce mi tocak zuljati rub blatobrana prilikom pune kompresije ? :D Sta ako kupim i budem morao da skinem jer tocak u jakoj krivini ne moze da udje unutra u blatobran? :D  

 

 

Plus, u racunici sam zaboravio i nove sigurnosne sarafe :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato volim sto se bmw konacno dozvao pameti i sad je fabrika bez distancera skoro idealna, tj. Sa fabricki vecom felnom i sirom gumom i jeste idealno.

Petica nazad sa 19c felnama od 9j je savrsena :D
@horvat skoro sigurno moze, prakticno su ostavljeni ogromni zazori oko tocka u svakom polozaju i u svim pravcima.
Prakticno ti je najlakse videti sta su drugi ljudi vozili na istom autu bez problema.

2d108694cf1003542574cde73f8cecbb.jpgad71af2bb260770159cb4405a32a9c82.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cak sam vise kod novijih Audija vidjao da je taj fitment (i izbacenost i prostor do blatobrana) bukvalno savrsen... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...