ISV_01 3997 Posted November 12, 2019 Eh eh, zapeo deckonja za Euro normu, oce malog turbaka...a mi mu pricasmo da bez ugljenisanog DiZla nema nista...ceh se platio Salu na stranu, nelogicno je da kriva ide nelinearnim tokom i nekako neravnomerno kao sto je posle mapiranja. Istina da je kriva strmija (verovatno jaci pritisak turba sto ti i osecas u voznji), al nekako meni kao laiku koji sam gledao krive koje su drugi kacili od raznih auta, deluje nelogicno (sto ne znaci da imam pravo, mozda postoji logicno objasnjenje tipa 'rasterecenje turba' jer je ista solidno mala). Da li si mozda imao u 'ponudi' neke vec postojace mape ili je mapiranje bilo on-the-fly (na licu mesta korigovanje parametara) ? 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 (edited) Pa nije bilo on-the-fly. Uprzio je mapu, izvrteo valjke i ovo je rezultat. Nisam siguran koje si krive gledao na internetu, ali je bitno razumeti da moji prilozeni grafovi nisu grafovi sa valjaka, i ne prikazuju KS i NM, nego zadati i ispraceni pritisak turbine preko dijagnostike... Edited November 12, 2019 by horvat 1 PremieRacing reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 12, 2019 Druze moj ovo je katastrofa, ispravljaj to hitno, ali hitno. Pazi sad ranije si na 5000rpm imao cca 1600mb pritiska turbine, a sada imas cca 1800mb, a na 3000-4000rpm imas razliku preko cca 600mb u odnosu na fabriku sto je strasno, pa tu imas udar obrtnog momenta i snage. Dalje ako je zadat pritisak turbine, koji turbina ne moze da postigne znaci da se oni vrti bukvalno maksimalno koliko god fizicki moze da se vrti, nema limita nikakvog, jer limit je pomeren daleko van onog sto turbina moze da napravi. Ovo je recept da se turbina vrlo brzo sahrani. Sa obzirom da je verovatno dirana i mapa ubrizgavanja, mozda problem nije i do turbine vec do prebogate smese, jer benzin za razliku od dizela se gusi od viska goriva pa mozda zato ima taj pad pritiska u visokim obrtajima. Ali opet zavisi sta je sve dirano oko ubrizgavanja, ako radi u bilo kom rezimu na bogatoj ili siromasnoj smesi to je problem u najavi. Normalan tuning je 150-200mb razlike pritiska stock-tuning uglavnom, ovo kod tebe je horor. 2 horvat and Milutinac reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 Tako se i meni cini, ali nisam potkovan dovoljno. Hvala na savetu, mislim da cu da vracam fabriku, dok mi se nije razletelo nesto... Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 12, 2019 Meni su manje razlike bile pa se turbo razleteo.. Da nisi ovo kod Safeta slucajno radio ? 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 12, 2019 Vracaj fabriku, i tako je vec fabricki cipovan Od remap-problema nije stigao ni da se pohvali Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 @dekirs Haha, nisam kod Safeta. @Milutinac pa, zeleo sam, ali eto, mozda i srecom, odmah sam pravio ove logove, pa je ispala tuga pre radosti Mada, moram da priznam, bio sam nasmejan dok sam se vracao kuci, ide ko blesav Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 12, 2019 Tako je i moj isao.. 1 2 mare's giulietta, shomispc and Axic reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 12, 2019 (edited) Sta si ti njemu rekao ili on tebi da pokusavate da napravite tako divljacki remap sa cca 600mb razlike u odnosu na fabriku, hocu da sam najbrzi ili odvrni koliko moze e a onda nije ti dobar wastegate jer ne moze jadan turbo da naduva Edited November 12, 2019 by vagenovac 1 Milutinac reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 12, 2019 4 minutes ago, horvat said: @Milutinac pa, zeleo sam, ali eto, mozda i srecom, odmah sam pravio ove logove, pa je ispala tuga pre radosti Mada, moram da priznam, bio sam nasmejan dok sam se vracao kuci, ide ko blesav Mislio sam na merenje pre remapa Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 Eeeee, da, da, to se nisam pohvalio. Fabricki ima 135 ks umesto 120 lol 1 PremieRacing reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 12, 2019 S obzirom kako su ovo odradili ne bi me cudili da im ni valjci nisu kalibrisani kako valja 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted November 12, 2019 Sto bi se reklo "Na'rani prasice i ne pipaj dugmice" 2 neshtry and horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted November 12, 2019 (edited) 29 minutes ago, vagenovac said: e a onda nije ti dobar wastegate jer ne moze jadan turbo da naduva +1, svakako za proveru kako ventil radi. Cak bih na osnovu grafikona rekao da moze da se desi i da ona osovinica na izduvnom delu glavi u nekom polozaju, pa npr. u nizim obrtajima budu ocekivane performanse, a na visim obrtajima - truba... Pisah vec da to uopste nije tako retka pojava na benzincima, dovoljno je uporediti temperature izduva koje su mnogo vece i izduvni delovi turba su mnogo vise na udaru. Imas li neki neobican zvuk na rasterecenju turba, recimo kada zviznes gas u leru pa pustis pedalu? I imas li mozda torque graph sa merenja? Edited November 12, 2019 by Ivan Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 12, 2019 Što bre čačkate mečku bezveze... 2 1 bglion, mare's giulietta and dekirs reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 12, 2019 ...pa kad provocira 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted November 12, 2019 Ako je problem oko ventila, imao ga je i pre remapa. Ako je do toga... 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted November 12, 2019 10 minutes ago, totti said: Što bre čačkate mečku bezveze alffa, deda, alfa... da je mecka cackali bi neki ekran 2 totti and djomla reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 46 minutes ago, Ivan said: Ako je problem oko ventila, imao ga je i pre remapa. Ako je do toga... Nisam ekspert, ali po grafu sa fabrickom mapom - sve je ok. Povecanje od 0.6 bara mislim da je nerealno ocekivati da taj turbo isprati. Ako bi i zamenio WG, koji bi mu to dopustio - sta bi se desilo? Dogovorio sam vec, saljem ECU i vracam fabricku mapu Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted November 12, 2019 11 hours ago, horvat said: Ne znam sta da mislim, osim sto znam da je ovako izgledao fabricki graf : Samo pojasnjenje - ovo je grafikon sa tvog auta pre remapa ili kako bi teoretski trebalo da izgleda? Pretpostavljam da si onda pod izrazom "fabricki graf" mislio tvoj grafikon sa fabrickom mapom? A ja razumeo da je to fabricki, teoretski . Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 Ne ne, taj graf sam pravio LICNO JA, pre nego sto je uradjen remap, upravo zbog bojaznosti od ovakvih situacija... 1 neshtry reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted November 12, 2019 (edited) Sve jasno , mislio sam da je taj graf teorija, a onaj posle merenja praksa i da je moguc problem i pre remapa. Edited November 12, 2019 by Ivan 2 neshtry and horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted November 12, 2019 Koliko se ja razumem u ove stvari ovo je klasican tuning, poveca se pritisak na manjim rpm i tako svi kad sednu pomisle da auto ide znatno bolje. Bolje povlaci ali posle padne, na fabrickoj mapi on vuce konstantno. Ne znam koji su ovde mBAR-i u pitanju ali fabricki je to 1 bar u piku, a kasnije pada do 0,5. Moj t-jet tako radi, treca 1000 rpm, puna gas, ode na 1 bar, malo pretera dok odreaguje WG, i kako rastu obrtaji on pada sa pritiskom do 0,6 bara na 5500 rpm. Kola sa 1,6 ili 1,8 bar na benzinu imaju po 250 ks. 3 dekirs, neshtry and horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 12, 2019 (edited) Pa to vecina ćunera i radi, nagruvaju pritisak na malim obrtajima ti sednes probas ono auto lomi kako ide i naravno hiljade zadovoljnih korisnika kod svih ćunera. Znaju tacno sta rade, jer vecina ljudi mere dal je dobar remap tako sto ga potope oko 1800 rpm pune do 3000 jer tu svi saltaju dizela jelte i onda kazu "odlicno cipovan, kida kako ide, preporuka". Tako je i meni Safet mocni napravio mapu da imam 0.2 bara prepunjavanja sa nekim ludim pritiscima i to sve oko 2000 - 2400 obrtaja, iskusno nema sta. Edited November 12, 2019 by dekirs Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 12, 2019 1 hour ago, Владимир said: Koliko se ja razumem u ove stvari ovo je klasican tuning, poveca se pritisak na manjim rpm i tako svi kad sednu pomisle da auto ide znatno bolje. Bolje povlaci ali posle padne, na fabrickoj mapi on vuce konstantno. Ne znam koji su ovde mBAR-i u pitanju ali fabricki je to 1 bar u piku, a kasnije pada do 0,5. Moj t-jet tako radi, treca 1000 rpm, puna gas, ode na 1 bar, malo pretera dok odreaguje WG, i kako rastu obrtaji on pada sa pritiskom do 0,6 bara na 5500 rpm. Kola sa 1,6 ili 1,8 bar na benzinu imaju po 250 ks. Pritisci na remapiranom idu i do 1.4 bar u piku! A pokusava da drzi konstantno 1.3... Meni je fabricki malo manje, ja mislim oko 0.8 bara... Share this post Link to post Share on other sites