Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Eh eh, zapeo deckonja za Euro normu, oce malog turbaka...a mi mu pricasmo da bez ugljenisanog DiZla nema nista...ceh se platio

 

Salu na stranu, nelogicno je da kriva ide nelinearnim tokom i nekako neravnomerno kao sto je posle mapiranja. Istina da je kriva strmija (verovatno jaci pritisak turba sto ti i osecas u voznji), al nekako meni kao laiku koji sam gledao krive koje su drugi kacili od raznih auta, deluje nelogicno (sto ne znaci da imam pravo, mozda postoji logicno objasnjenje tipa 'rasterecenje turba' jer je ista solidno mala).

 

Da li si mozda imao u 'ponudi' neke vec postojace mape ili je mapiranje bilo on-the-fly (na licu mesta korigovanje parametara) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bilo on-the-fly. Uprzio je mapu, izvrteo valjke i ovo je rezultat. Nisam siguran koje si krive gledao na internetu, ali je bitno razumeti da moji prilozeni grafovi nisu grafovi sa valjaka, i ne prikazuju KS i NM, nego zadati i ispraceni pritisak turbine preko dijagnostike... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze moj ovo je katastrofa, ispravljaj to hitno, ali hitno.

 

Pazi sad ranije si na 5000rpm imao cca 1600mb pritiska turbine, a sada imas cca 1800mb, a na 3000-4000rpm imas razliku preko cca 600mb u odnosu na fabriku sto je strasno, pa tu imas udar obrtnog momenta i snage.

 

Dalje ako je zadat pritisak turbine, koji turbina ne moze da postigne znaci da se oni vrti bukvalno maksimalno koliko god fizicki moze da se vrti, nema limita nikakvog, jer limit je pomeren daleko van onog sto turbina moze da napravi. Ovo je recept da se turbina vrlo brzo sahrani.

 

Sa obzirom da je verovatno dirana i mapa ubrizgavanja, mozda problem nije i do turbine vec do prebogate smese, jer benzin za razliku od dizela se gusi od viska goriva pa mozda zato ima taj pad pritiska u visokim obrtajima.

Ali opet zavisi sta je sve dirano oko ubrizgavanja, ako radi u bilo kom rezimu na bogatoj ili siromasnoj smesi to je problem u najavi.

 

Normalan tuning je 150-200mb razlike pritiska stock-tuning uglavnom, ovo kod tebe je horor.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako se i meni cini, ali nisam potkovan dovoljno.

 

Hvala na savetu, mislim da cu da vracam fabriku, dok mi se nije razletelo nesto... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs Haha, nisam kod Safeta. 

 

@Milutinac pa, zeleo sam, ali eto, mozda i srecom, odmah sam pravio ove logove, pa je ispala tuga pre radosti :D Mada, moram da priznam, bio sam nasmejan dok sam se vracao kuci, ide ko blesav :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta si ti njemu rekao ili on tebi da pokusavate da napravite tako divljacki remap sa cca 600mb razlike u odnosu na fabriku, hocu da sam najbrzi ili odvrni koliko moze  :D

e a onda nije ti dobar wastegate jer ne moze jadan turbo da naduva :D

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, horvat said:

 

 

@Milutinac pa, zeleo sam, ali eto, mozda i srecom, odmah sam pravio ove logove, pa je ispala tuga pre radosti :D Mada, moram da priznam, bio sam nasmejan dok sam se vracao kuci, ide ko blesav :D 

 

Mislio sam na merenje pre remapa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, vagenovac said:

e a onda nije ti dobar wastegate jer ne moze jadan turbo da naduva :D

+1, svakako za proveru kako ventil radi. Cak bih na osnovu grafikona rekao da moze da se desi i da ona osovinica na izduvnom delu glavi u nekom polozaju, pa npr. u nizim obrtajima budu ocekivane performanse, a na visim obrtajima - truba... Pisah vec da to uopste nije tako retka pojava na benzincima, dovoljno je uporediti temperature izduva koje su mnogo vece i izduvni delovi turba su mnogo vise na udaru.

Imas li neki neobican zvuk na rasterecenju turba, recimo kada zviznes gas u leru pa pustis pedalu? I imas li mozda torque graph sa merenja?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je problem oko ventila, imao ga je i pre remapa. Ako je do toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, totti said:

Što bre čačkate mečku bezveze

alffa, deda, alfa...

da je mecka cackali bi neki ekran :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Ivan said:

Ako je problem oko ventila, imao ga je i pre remapa. Ako je do toga...

Nisam ekspert, ali po grafu sa fabrickom mapom - sve je ok. Povecanje od 0.6 bara mislim da je nerealno ocekivati da taj turbo isprati. Ako bi i zamenio WG, koji bi mu to dopustio -  sta bi se desilo? 

 

Dogovorio sam vec, saljem ECU i vracam fabricku mapu :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, horvat said:

Ne znam sta da mislim, osim sto znam da je ovako izgledao fabricki graf :

log alfa 1.png

Samo pojasnjenje - ovo je grafikon sa tvog auta pre remapa ili kako bi teoretski trebalo da izgleda?

Pretpostavljam da si onda pod izrazom "fabricki graf" mislio tvoj grafikon sa fabrickom mapom? A ja razumeo da je to fabricki, teoretski :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne, taj graf sam pravio LICNO JA, pre nego sto je uradjen remap, upravo zbog bojaznosti od ovakvih situacija... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve jasno :thumbup: , mislio sam da je taj graf teorija, a onaj posle merenja praksa i da je moguc problem i pre remapa.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se ja razumem u ove stvari ovo je klasican tuning, poveca se pritisak na manjim rpm i tako svi kad sednu pomisle da auto ide znatno bolje. Bolje povlaci ali posle padne, na fabrickoj mapi on vuce konstantno. Ne znam koji su ovde mBAR-i u pitanju ali fabricki je to 1 bar u piku, a kasnije pada do 0,5. Moj t-jet tako radi, treca 1000 rpm, puna gas, ode na 1 bar, malo pretera dok odreaguje WG, i kako rastu obrtaji on pada sa pritiskom do 0,6 bara na 5500 rpm. Kola sa 1,6 ili 1,8 bar na benzinu imaju po 250 ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to vecina ćunera i radi, nagruvaju pritisak na malim obrtajima ti sednes probas ono auto lomi kako ide i naravno hiljade zadovoljnih korisnika kod svih ćunera. 

Znaju tacno sta rade, jer vecina ljudi mere dal je dobar remap tako sto ga potope oko 1800 rpm pune do 3000 jer tu svi saltaju dizela jelte i onda kazu "odlicno cipovan, kida kako ide, preporuka". 

Tako je i meni Safet mocni napravio mapu da imam 0.2 bara prepunjavanja sa nekim ludim pritiscima i to sve oko 2000 - 2400 obrtaja, iskusno nema sta. 

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Владимир said:

Koliko se ja razumem u ove stvari ovo je klasican tuning, poveca se pritisak na manjim rpm i tako svi kad sednu pomisle da auto ide znatno bolje. Bolje povlaci ali posle padne, na fabrickoj mapi on vuce konstantno. Ne znam koji su ovde mBAR-i u pitanju ali fabricki je to 1 bar u piku, a kasnije pada do 0,5. Moj t-jet tako radi, treca 1000 rpm, puna gas, ode na 1 bar, malo pretera dok odreaguje WG, i kako rastu obrtaji on pada sa pritiskom do 0,6 bara na 5500 rpm. Kola sa 1,6 ili 1,8 bar na benzinu imaju po 250 ks.

Pritisci na remapiranom idu i do 1.4 bar u piku! A pokusava da drzi konstantno 1.3... :D 

 

Meni je fabricki malo manje, ja mislim oko 0.8 bara... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...