Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Znaci po nasem zakonu, nova Giulia sa 25w ksenonima ne moze da bude registrovana  
 
Da me ne shvatis pogresno, ne mislim da tvoj izvor nije tacan, nego samo komentarisem jos jednu u nizu nasih 'smislenih zakona'  
Kod mene ima jedna Gulia sa xenonima, nisam primetio pljusku za farove

Mada, toliko smo napredna zemlja da ni pljuske za farove ne treba ! Ganci na svakom semaforu peru sve za 10dindzi

I mene to drndanje vune oko svetala i tehnickog nervira ali realno, ima dosta njih koji ugrade u bilo kakav far i obara avione u niskom letu. Samo zbog toga pozdravljam ovo drndanje. Znam, skinu ih pa vrate ali neka je bar i taj jedan momenat da im presedne vracanje sijalica (sto se na zalost odrazava i na neke nas ovde koji smo iole razumni pa odradimo kako valja).

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja za 'divlji zapad' i neuredjenost, treba da bude kaznjivo i da se kontrolise (iako bih realno i ja u tome svemu bio na udaru), ali onda pravila treba da budu smislena... Ovo za obavezne prskalice kod xenona, mi se cini da je kao slucaj kad djak na kontrolnom prepisuje, pa prepise pogresno :D Tako smo i mi, verovatno u nekom pokusaju da propratimo zapadne regulative, prevideli zasto je to uopste doneto, i sta je sustina tog pravila, i onda samo rekli 'ima xenon - mora prskalice' i kraj price :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ceraj taj xenon dok valja i ne se uzbudjujes previse. Sumnjam da ce te neko zaustaviti ikad, dovoljno je da vide koji se auto vozi i nece ni pomisljati. Zaustavljace puntare, stare sa O farovima i nize klase (verovatno ukljucujuci i nas u Bravisama, mali je % sa fabrika xenonima) ako hoce da nas drndaju.

 

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prskalice su neophodne zbog manje temperature fara, zna da se mrzne tokom zime sneg na faru, istina nije kod svakog auta izrazeno.

 

U svakom slucaju verujem da ce te tu u SU sigurno cimati kad tad dok su akcije pandura :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je i meni objašnjeno na tehničkom, meni su na Puntu farovi katastrofa, stavio bih xenon u trenutku od odma da može

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

Da me ne shvatis pogresno, ne mislim da tvoj izvor nije tacan, nego samo komentarisem jos jednu u nizu nasih 'smislenih zakona' :D

Nema tu nikakvih "mojih" izvora, zakon je jasan po tom pitanju. Ako hoce da nas zaje*avaju, osnov sam ti naveo (clan 48). Apsolutno se slazem sa tobom apropo "smislenosti", a proizvoljno tumacenje i primenu tek da ne pominjemo... Ni dosadasnji zakoni nisu bili toliko losi, koliko su se selektivno ili se cak uopste nisu ni primenjivali na terenu. A ovo sa atestima, folijama, svetlima je vrhunac toga, dodatno i sto kaci prilicno ljudi.

Da me neko pogresno ne razume, nisam sad ja nikakav "cistunac", daleko bilo. I sam sam na proslom autu imao lepo placene i ustelovane ksenone u reflektroskom faru, za koje sam se uvek trudio da ne smetaju bilo kome. Pa za 8-9 godina voznje mi je blicnulo par ljudi i to kad im dolazim sa prevoja gde bi mu zasmetao svaki far. Imao takodje Llumar folije od smesnih 65% zatamnjenja...

Postujem svaki trud i ulozen novac kako bi ljudi bolje videli, a da ne smetaju drugima. Sada sve to smesno kosta u odnosu na ranije, svojevremeno se davalo cca 500 evrica za otvaranje farova, ugradnju projektora i xenon set. Potrudis se da to upucas i ustelujes i zbog svoje i tudje bezbednosti - zasto takvim ljudima ne ponuditi mogucnost da to lepo atestiraju i pici? Nego si u prekrsaju u odnosu na nekog sa svecama i koka-zraka farovima koji vrse posao jedino da budes vidjen na putu... Znamo i kako Fiati bajno stoje sa svojim fabrickim projektorima...

Zbog takve procedure, vozanja u mutnom, klepanja sa atestima (gde za folije za papire dajes duplo vise od ugradnje vrhunske folije) - kupio sam autic sa sto vise potrebne opreme i ne pipam nista. I vozim neuporedivo opustenije nego zadnje 2-3 godine sa Stilom. U svojoj parohiji cu se snaci, ali ne pada mi na pamet da me neko u nedodjiji zaustavlja i maltretira sa sve porodicom (kolega pomenu akcije po SU). A tek ne po inostranstvu, posto obilazim ceo region. Kad me zaustave, mirna glava - zagledaj i kontrolisi do mile volje, od gume do antene je sve fabrikana (a vidim da posebno "vole" tamna stakla+vizir na soferci, sajtne+kacket, duple cevke izduva). Zao mi je sto je tako, posto naravno volim korisne modifikacije, ali u ovim godinama mi je mnogo lakse da se vozim ne razmisljajuci o nasim zakonima i njihovoj selektivnoj primeni. Sry za duzi post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto mislimo

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće ako nemaš prskalice I autoregulaciju...
Piše ti gore član 48 zakona...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod bmw ,bez auto nivelacije,kad se upale svetla,sama se podignu i spuste malo,kao da ima auto nivelaciju.Vverovatno to ima i vecina auta.Sto se boje sijalice tice night brejker,nek skine pa nek je vrati ako ne veruje.

Danas u amss vratili 147,ne vide br motora.Kao nece oni da skidaju plastiku motora :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni imanje fabrickog auta ne podrazumeva da je sve super i bajno jer jer su mnogi imali probleme i sa njima. Da ne navodim sad primere posto nije tema. Problem naseg zakona sto je selektivan, sve je odprilike, nemamo nikakve strucnjake nego za sve ti treba da nabavis papir a pri tome necemo da prihvatimo po automatizmu da postojanje papira koje uredno izdaje druga drzava ima vecu tezinu nego bilo sta sto nasi strucnjaci daju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam imao voznju jedno ~2h sa upaljenim svetlima i kad sam stigao, otvorim haubu i pipkam far tamo gde sam zalepio balaste, i uopste ne osecam nikakvu posebnu toplotu. Pipkao sam far sa svih strana, i najtoplije mi deluje sijalica... jel moguce da se to ne greje toliko puno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci da imas dobru promaju ispod haube (hladjenje balasta a i sam balast dobar), sto je dobro. U principu bitno je da je sijalica topla i sam far da otapa sneg zimi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalemio sam danas novi konektor za bobinu, sa sve osiguracem...

 

a664bfb469d39a187bd191a44431cf8c.jpg

 

Medjutim, nisam bas najsrecniji, jer kako mi je kalaj i termobuzir podebljao zice, sad je jako jako tesno u toj plastici koja ide oko njih, i sad se plasim da bi mogla da izulja termobuzir i da nastane nevolja... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis'im, mogao si da raspakuješ stari konektor pa sve da prepakuješ.
Sad kad je tako samo kroz neko vreme proveri da se nije oglodao bužir, nebi treb'o, pa pojačaj izolacionom trakom.
Može i ona od platnena.

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mogao, bas sam gledao.

Problem je sto nema tamo vise mesta, izolirka bi jos podebljala a i ovako je nategnuto maksimalno.

Ono sto mogu, ali je malo glupo, da cviknem zice na kraju i zamenim ceo taj "rail" (posto sam ga kupio celog)... i tako lemovi ne bi uopste bili kod konektora, nego unutar one plasticne debele zice, i sve kul...

A ovaj jedan konektor sto sam skinuo, bih onda vratio istom ovom metodom ali pametnije, tj gledao bi da mi lem bude iznad tog uskog dela...

Nemam uskoro duzih puteva, tako da cu terati ovako jedno vreme, pa sto kazes, pogledacu bas da vidim da li se zuljalo, mozda se i ne bude zuljalo, onda sam kul...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

5e58d56f5d653b13d9ff5a85ec88a6aa.jpg

Preslo se vec 10.000 od kupovine, ko bi rekao. Bas mi nekako brzo proslo :)

Ulje kupljeno u Mass Company, a filteri u Master Auto.

Potrosnja goriva na uzorku od 10.000 km je 8.8L...

Sto se potrosnje ulja tice, dolio sam tacno 0.4L do sada. Sasvim sam zadovoljan svime do sada, eto jedino me namucilo glupa o menjanje svecica i konektori ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je normalno da se nakon zamene ulja, prvih 5 sekundi rada pojavljuje lampica za ulje i upozorenje o niskom pritisku za ulje, uz malo grublji zvuk iz motora? Znaci oko 5 sekundi mu je trebalo da protera svuda. Da li sam trebao nekako da sipam negde pre toga (mozda u filter?), ili je to normalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno ali samo taj put, tj to prvo paljenje dok povuce pumpa ulje i napuni sistem. Posle mora odmah da je gasi

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da tako je. Svako sledece paljenje, odma gasi lampicu cim sastavi :)

 

Bilo mi malo neobicno, na Kii mi je i to prvo paljenje posle zamene ulja bilo 'normalno'. A secam se i na Puntu 1.2 je tako prvo paljenje malo kasnila lampica...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skromni momci, nema sta :D 

 

Salim se, naravno, vrlo rado, samo dodjite :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...