Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

A jel Hunter otkriva (blago) krivu felnu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ja dobro razumem - na hunteru ces dobiti simulaciju onoga sto se tebi desava na 120-130, pa prema tome ide balans...e sad da li hunter ili dobar majstor moze da prema tome napravi dijagnostiku problema i sta onda dalje... - ?

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkriva bilo kakav problem na felni ili gumi. Ne mora da simulira 120kmh, anomalija se meri na manjim brzinama. Ima valjak koji pritisne gumu i senzor koji se ubacuje sa unutrašnje strane felne, koliko sam uspeo da vidim. Zatim zavrti sve lagano i meri, pa izbaci problem, gde je i predlog za rešenje ako je moguće na licu mesta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Milutinac said:

Srce felni je problem 100%

Ne znam da li jos radi, ali imam odlicno iskustvo sa Radovanom iz Banovaca, kao i gomila ljudi koju znam. Poente price je ne sad da nosis tamo :) , nego je covek sredjivao sve zivo hladnom metodom iz proslog veka. U caskanju mi je pricao da kada je felna jajasta, to je pi*in dim za sredjivanje. Ali da ima malo vise posla kada je felna kriva u srcu (bocni udarac) i da mu cesto donose felne gde je ispravljanje vec pokusano kod drugih "majstora", cak i masinski. Sto se samog oblika felne tice i da li "radi" - lako se vidi vec i na balanserci ili onom njihovom komparatoru. Secam se i da su cene bile bas bagatela, cini mi se 900 kinti obicno ispravljanje i 1500 u srcu (taj red velicine, ali davno bese). Tako da resenje uvek postoji, samo je potreban dobar dijagnosticar. A sa savremenim masinama (tipa pomenutog Hunter simulatora) tek ne treba da razmisljas, apsolutno se slazem sa cenjenim kolegama...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam i ja za Radovana iz Banovaca, on mi je, pored Srdanova, najuzi izbor. Cak sam ga i zvao telefonom, opisao mu situaciju, rekao je da cak resava problem sa luftom u centralnoj rupi :) 

 

Ok, mislim da je diskusija dovela do jasnog zakljucka, u principu, kao sto je Milutinac sumirao: prvo da odem na Hunter, jer ga imam u Subotici, cisto da dobijem precizniji uvid u situaciju, i sledeci korak je odabir majstora, i nosenje na ispravak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manite me tih auta sto im sve radi kako treba, imao sam tako nesto, pu pu pu, ne ponovilo se :lol: :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

RESENO!!!! :D

 

Poslusao sam vase savete, krenuo od Hunter-a u Coningu, objasnio coveku sve, lik je samo uzeo pustio masinu, izbalansirao, rekao prvo vozi, pa se onda raskusuravamo... Provozao sam, i gle cuda - APSOLUTNO NISTA NE TRESE. Nisam mogao da verujem :D Probao sam od 0-180 i nista ni u jednom rezimu nije zatreslo, ni pod gasom, ni pod zaletom... 

 

Idem sad da popijem koje pivo :D 

 

Jos jednom hvala svima na savetima :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo, ne hteo, Alfa stvarno trazi najkvalitetniju 'paznju' :D Tako je bilo i zimus sa optikom, tako evo i sada sa balansom :D Lesson learned :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

 

Video sam te i cuo auto u Nedelju uvece kod pozorista, jako lepo se cuje na laganom gasu, dosta mi lici na ove male Abarth-e kojih ima sve vise po ulicama...

Jel si to stavljao xenone ili su neke fancy sijalice u pitanju:)

 

BTW, super sto si resio problem sa tresenjem bez mnogo troskova i gubljenja vremena. To je glavni razlog sto uvek idem u BG (Coning, Kemoimpex...) kada nesto radim oko felni ili guma a ljudima nije jasno zbog cega... Jbt ko zna koliko ljudi vozi sa slicnim simptomima i ubedjeni su da je neki ozbiljniji problem, pitanje i koliko tih vulkanizera radi bazdarenje masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas smo spominjali i na arcs forumu, neverovatno je kriticno koliko u Subotici nemamo normalno-kvalitetnog 'kadra' za ovako neke osnovne stvari... Ja sam isto do sada za skoro sve isao van Su, i eto, jedan presedan napravim - i odmah se pokajem :D 

 

Za zvuk, bas si dobro procenio, od samog starta kupovine sam ciljao na T-Jet motor, upravo iz razloga sto je konstrukcijski slicniji Abarth-ima nego Multiair-u. I naravno, otuda i taj zvuk :) Sto ga duze vozim, sve sam zadovoljniji zvukom. Stvarno je onako sada zaokruzena prica na relaciji 'vizuelno-zvucno' ... Ostaje jos malo performanse da pojacam, cisto da opravdam taj zvuk :D 

 

Nisam stavljao ksenone, cak nisu ni fensi sijalice, obicne OSRAM sa benzinske pumpe. Planiram uskoro da menjam prednju maskicu (tzv. scudetto) sa MY16 facelifta, i tom prilikom cu svakako skidati branik, pa sam razmisljao da bi bilo pametno da tom prilikom i zanovim sijalice (jer je inace jako teska zamena bez skidanja branika). Stavio bih mozda Philips X-treme Vision ili tako neke 'fensi', sto kazes :) Malo i zbog funkcionalnosti (bolje vidljivosti) a malo i zbog izgleda, da smanjim razliku u boji izmedju onih LED i glavne sijalice... :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno! Sad uzmi belu boju i sa unutrasnje strane obelezi gumu i felnu da ne ides opet za Ns ako slucajno probusis gumu i sl.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Nisam najbolje razumeo, mislis da obelezim poziciju gume i tegova na felni?

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obelezis gumu i felnu, povuces liniju na gumi i nastavis na felni da bi sutra ako je skidas mogao da vratis na istom mestu gde je bila

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da razumem sad :) Pa mogao bih ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ja bih sigurno. mislim mozda lupam ali svakako nista ne kosta a i nece se videti

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...