Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Mikro oštećenja...
Komšina nova Elantra baš izubijana po krovu, sad došao iz Sabadke...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam gledao u garazi, video sam jednu tackicu na haubi, ali to je moglo biti i od pre tamo. Svakako cu ispregledati redovno po suncu ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde je ovo, Su?

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku da budem ispod oluka i da odpusavam odvod koji se zapusio od leda, nije bolelo koliko je hladno bilo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Put ka Kelebiji?

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je put od male bosne ka industrijskoj zoni. Zapadni ulaz u grad, malo pre nove obilaznice :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

6a1d29e62a30f9449b6237ee1ff650eb.jpg

 

Nove gume :)

 

Prvi utisci su da je tisa, meksa i udobnija od Bridgestone koje su bile... I sada vise ne proklizava na punom gasu :) 

 

Medjutim, ima i losa vest. Nakon ispravljanja felni u martu, auto se jos uvek malo tresao pri ~130 kmh, i tada je zakljucak bio da su u pitanju gume. Ok, svakako su bile za zamenu, nisam se mnogo sekirao, i danas kad sam ih konacno kupio i montirao, odem da se provozam, kad ono - isto, mozda tek minimalno manje... 

 

Precizan opis situacije: Kada se ubrzava pod punim gasom, volan se trese od nekih 120-130 kmh, posle prestane... Takodje, rekao bih da je tresenje jace ako ubrzavam u 5. ali prisutno je i u 6.

 

Ako samo krstarim tom brzinom, gotovo da nista ne osetim, jedva nesto malko bas (tempomat 130).

 

Ako kocim pri velikim brzinama (recimo 180-120) volan se basss jako trese... 

 

E sad, nije mi jasno koja komponenta moze da obuhvati ove slucajeve? Razmisljao sam, ako su diskovi, onda kakve to veze ima za ubrzanje? Ako su poluosovine, onda kakve to veze ima sa kocenjem? Zamajac opet ne bi trebalo da ima nikakve veze sa kocenjem... 

 

Felne su tada ispravljene, sve 4, i od onda su proveravane 2 puta na balanserki, i ravne su kao strela... Gume potpuno nove... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto što se vrti sa točkom, a bitno i za zaustavljanje...
Meni samo diskovi padaju napamet

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje razumevanje je da diskovi uzrokuju tresenje samo pri kocenju. Slicno i za poluosovine, kontam da one uzrokuju tresenje samo pri gasu, i to cak verovatnije pri svim brzinama, ne tako iskljucivo od 120-130... Ne mogu uopste da svarim sta bi ovo moglo biti? 

 

Ali mora da se krene u iskljucivanje uzroka jednog po jednog. Sutra cu mozda montirati zimski set na celicarama, cisto da vidim hoce li biti bar nesto drugacije... 

 

Sledeci korak bi bio pregled poluosovina, zglobova i nosaca motora... 

 

Ako ni to nije, onda ne znam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda gume nisu pravilno namontirane (skoro niko ne radi dobro)... Usustini videces kad zamenis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update od danas: sa zimskim setom ne trese. Ali lik sto ispravlja felne kaze da su mi sve felne (alu) prave i da nema sta da ispravlja, a gume su nove... dosije X continues :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam snimak nekog "strucnjaka" u SAD i kaze da svaki put kad se montira guma i kada se duva da preskoci onu izbocinu na unutrasnjoj strani felne (da se razvuce od ruba felne) treba je izduvati i onda ponovo naduvati... Jer kad preskoci tu izbocinu ne mora da preskoci ravnomerno pa bude guma van centra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hanter ti se smeši...
Meni jednom tresla od nekog praha u gumi...

Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj sto mi je ispravljao felnu mi je spomenuo dve stvarcice koje su mi privukle paznju. Prva je da je jedna felna i posle ispravljanja malo skakutala (navodno kriva u centru) i ona je nazad, a druga stvar je sto je spominjao mali luft izmedju glavcine i centralne rupe, koji je pokusao da popuni izolir trakom....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zbog tog lufta se javlja tresenje. Resava se i tako izolir trakom a i prave se plasticnj prstenovi. Kod tebe je to problem najverovatnije

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada eto kod mene izolirka nije resila... 

 

Ali kako je do tog lufta doslo? Mislim sve je fabricki originalno, to mi je misterija...

 

Na arcs su mi predlozili balansiranje tockova na autu (prvi put cujem za to):  http://www.autoservis-dobric.rs/vulkanizerske-usluge/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, fabricke pasuju be u mm nego je jedva skines :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, dekirs said:

Nadji hunter masinu i resi probleme :D

@YUgisa ili neki drugi suboticanin - imamo li mi Huntera negde u Subotici ili okolini? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...