Jump to content
FAS Goran
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

1 hour ago, horvat said:

ne znam koliko ce biti 'zavezane ruke' po snegu ovako

Zar ta vrsta padavina jos uvek postoji kod nas :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da da! Ja je zeljno iscekujem :D Lepo cu se utopiti u toj belini :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to nesto slabo vidjam zadnjih godina, zato pitam.

Zimske gume biram kao za britansko podneblje :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala što jest jest...I deci je sneg čista apstrakcija...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update za trap: 

 

Danas sam bio u Kemoimpexu da prilozim reklamaciju, jer je auto definitivno i dalje vukao u desno pod gasom, i poneo sam letnje tockove da probamo tako, montirali su mi, napravio sam jedan veci krug i definitivno je to to. Na bulevaru evrope (koji mi je mozda i najravniji ovako na oko) sam ostao u traci cak i kad sam punio 3. i 4. do kraja. Nisu mi naplatili nista, i bas su pokazali dobru volju da resimo. Pohvale :) 

 

Ostaje mi jos jedna sitnica, naime, kada sam u garazi (tisina) mogu da cujem razliku u zvuku motora u leru, kad stisnem i kad pustim kvacilo. Kad je pusteno, kao da cujem jos neki dodatan zvuk. Cuje se samo kad je bas dobro ugrejan. Planiram da odem do Gorana da poslusa to, pa da znam. To je jedino sto mi je promaklo pri pregledu, sve ostalo sam odmah primetio... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona sto sam je ja terao kod gorana je imala razlicit zvuk kada stisnes kvacilo i pustis, i to je bas bilo primetno spolja, i on mi rece da je to normalno jer kao ima slobodnije kvacilo, ili tako nesto bese.. No, svakako idi da provere kad si vec u tom maniru :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je to isto rekao Brana. E a koju si ti terao, tj koji motor je imala? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali 2.0 ima F40 menjac, jel? Posto je moj C635, deljen sa 1.6 jtdm... Zato sam bas pitao :) 


Ipak cu ja otici, dijagnoza je free, a mirnije cu spavati.

 

Ako je stvarno tako - onda sam Stevo Zigon i treba mi 'drugaciji majstor' :D:D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis profesor :lol: ?

Poredjaj gedore, pritegni radapcigerom, nasteluj reduktor... I gotovo. :D

 

hqdefault.thumb.jpg.89a5d4fc234342a0f9414fa5afb53263.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, horvat said:

Ali 2.0 ima F40 menjac, jel? Posto je moj C635, deljen sa 1.6 jtdm... Zato sam bas pitao :) 

Sto manje znam o tim brojkama, mirnije spavam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Na sestrinskom forumu su mi postavili ovaj klip, Mito je ovde imao 24.000 km i u pitanju je 1.4 155 ks motor.

Zvuk o kojem sam pricao je POTPUNO IDENTICAN ovom sto se cuje na klipu, jedina razlika je sto je moj auspuh malo tisi, ali moguce da je to i do mikrofona, ali sve to o cemu sam pricao je apsolutno '1 u 1'  kao na ovom klipu:)

 

Pa eto, ako neko jos ima C635 menjac u svojem autu, bas bi me zanimalo da li moze da potvrdi ovako nesto :) 

 

@Ivan ? :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08/12/2018 at 11:21 PM, horvat said:

kakvom magijom je uradio

Eee, to su magovi Ilija i Ljubiša. U sezoni odrade i preko 30 auta dnevno na optici trapa. Prodje na kanalu brdo auta od Jugića do najnovijih S klasa, kombija, SUV, off-road, drift auta, trkačkih...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update za zvuk iz menjaca: 

 

Danas sam bio kod Gorana, vozio je, poslusao je, rekao je da je menjac odlican, utegnut, da je sve ispravno, neki primerci imaju taj zvuk prosto, ali da to nista nije za diranje :) 

 

Samo cu mu zameniti ulje na sledecem servisu, i to je to :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, horvat said:

Pa eto, ako neko jos ima C635 menjac u svojem autu, bas bi me zanimalo da li moze da potvrdi ovako nesto :) 

@Ivan ? :D

Javljam, nikakav problem (i kod mene je C635). Nisam primetio nesto slicno, doduse slusajuci iz kabine, cak i letos sa otvorenim prozorima. Moja jedina "zamerka" je sto nema onaj klik-klik osecaj i kratak hod kao npr. na Vagenima. Ostalo je sve korektno, prenosi su lepo dimenzionisani, a na 140km/h mi se vrti na (za benzinca) samo 3000 rpm. Jedini poznati bug koji kod njih moze da se javi je da na hladnijem vremenu, pri ubacivanju u prvu i drugu, znaju da imaju "zadrsku", licno za sada nisam primetio nesto sto mi smeta.

Apropo ulja koje pominjes - i ja sam letos na velikom servisu napomenuo da se obavezno zameni i kociono i menjacko ulje. Menjacko su samo kontrolisali (navodno nema potrebe za zamenom), a mene je mrzelo da auto vracam samo zbog toga. Tako da teram jos neku hiljadarku ovako, do sledeceg malog servisa, kada planiram da zamenim menjacko ulje i da dodam neki aditiv sa MOS2 (verovatno Liqui Molly), cisto radi prevencije tog moguceg bug-a. Na Stilu sam imao bas pozitivno iskustvo, mada i onaj Getrag na njemu je bio prava mazgetina :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenicu i ja kociono i menjacko ulje bas. Meni pri 140 km/h stoji na 3.500 rpm, ali pouzdano znam da Alfe imaju kraci 'final drive' spram Fiata (otuda i nesto malko bolja ubrzanja sa istim motorima)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle skoro 11 god turbo-dizela, zadovoljan sam i sa ubrzanjima i pogotovo odnosima brzina/rpm u 5. i 6. brzini. Korektna potrosnja, mirno i tiho radi na AP na brzinama oko ogranicenja, a opet lepo ima snage da povuce dalje. Doduse, kod mene je +20KS i +25Nm, uz dodatni boost turba u Sport modu (koristim samo za gusca preticanja na magistrali).

Nisi pominjao a nema ni slika enterijera - imas li ono sra*e od Stop&Start :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pa nema sta, turbo tu odradjuje :)  

 

To sto sam rekao za final drive, znam jer sam bas direktno poredio Tipo sa 1.4 tjet 120 ks i Giuliettu 1.4 t 120 ks istog godista - i bukvalno je samo final drive bila razlika (sto se tice prenosno-pogonskog sklopa). 

 

Dodatni boost imam i ja u D modu, ali po MES-u vidim da jos uvek nije bilo korisceno (ili je bilo al je neko resetovao counter). 

 

Imam star&stop, ali imam dugme kojim ga gasim i ono sto je najbolje - dugme pamti :) ne moram svaki put da ga gasim :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blago tebi :lol: . Kod mene je postupak paljenja kljuc, pa dugme S&S da ugasim eko-sra*e. Sluzbeni Skodilak i CX-5 isto.

Nikako da se raspitam da li uopste postoji mogucnost da se setuje ili jos bolje ubije preko dijagnostike.

Zato sam te i pitao imas li S&S, a odgovorio si sa onim sto sam sledece hteo da te pitam - informacija deluje prilicno ohrabrujuce :lol: .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da se secam da sam video opciju u MES-u da se iskljuci skroz, ali nemoj me drzati za rec, bas zbog takvog dugmeta se nisam obazirao na to, dok sam cackao MES... 

 

Koliko znam, Giuliette posle facelifta (EURO6) imaju S&S takav kakav je kod tebe...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi reci, znaci mozda ima sanse da ubijem go*no :) .

Ne znam da li su mogli da smisle gluplju stvar, samo bespotrebno akas auto. Pa moderni motori trose par dl/h u leru... I jos mi sija zuto kada iskljucim S&S (citaj stalno), sikter more :lol: .

Moracu da pretresem i proverim, hvala svakako!

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da skines MES ovako samo free i poteras simulaciju za svoj auto, trebalo bi da pokaze ako ima tu opciju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjeno dubinsko ciscenje, da ne kazem, vracanje u salonsko stanje :D Credits to: @cincilator, hvala jos jednom, odlicno odradjeno :)

 

Tek sad vidim koliko su lepa sedista, i enterijer je generalno lepo ocuvan bas, nisam primetio ni jednu ogrebotinu po plastici.

 

Odmah kad sam stigao kuci sam stavio zimske, odnosno gumene patosnice, original sa 'Giulietta' natpisom, samo ih nisam slikao. 

 

IMG_0082.JPGIMG_0083.JPGIMG_0084.JPG

 

Nakon toga sam se malo provozao po snegu sa drugarom, da isprobam taj 'A' u 'DNA' :D

 

Medjutim, moram da kazem da sam malo razocaran. Nisam primetio ama bas nikakvu razliku izmedju N i A. Kontrola proklizavanja je ukljucena, i auto ne dozvoljava da se tockovi vrte u prazno, tj dozvoljava malo, ali cim se potopi gas, odma krene blokada. Kontrolu stabilnosti takodje nije moguce iskljuciti, tako da je veoma tesko okrenuti auto pod rucnom, ali dopusta onako zanosenje do nekih ~90 stepeni, i onda se vec aktivira i ispravlja automobil. Moram da priznam da nisam mogao mnogo da se igram u D modu jer mi je volan bio pretezak za sneg :D Jbg, sedim za racunarom 8h :D 

 

Pokusao sam ovako samo da se zaletim i okrenem volan i auto je stvarno brutalno izbalansiran, uopste ne gura prednjicu tako kako sam mislio, malko u pocetku i onda krene zadnjicom da se zanosi (znaci pricam bez provokacija rucnom). Elektronska kontrola stabilnosti je, cini mi se, poprilicno suptilna, nije lako bas uvek skontati kad je na delu...

Moracu da pronadjem osigurac za to, da iskljucim ABS/ESC pa da vidim od cega je zapravo satkan :D  

 

IMG_0086.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...