Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
horvat

Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

Recommended Posts

Tako je dobaaar osecaj biti ponovo u "familiji" :D 

 

Ovu pricu prosto moram da pocnem 'od Kulina bana', da bih podelio sa vama citav put. Sve je pocelo sa Stilom. Taj auto. Pre toga sam vozio Fiate (Uno i Punto), jer je to bilo u porodici, a ne zato sto sam ja to zeleo. Voleo sam ja njih, ali onako, uvek sam mislio da su drugi bolji. Dok nije dosao trenutak moje prve samostalne kupovine. Gledao sam svasta, ali posle voznje Stila, nije vise bilo dileme 'gde pripadam'. Taj zvuk motora i performanse su me odusevile (za tu klasu ofc). Ali me je nedugo nakon toga, debelo 'ugrizao za srce'. Posle mnogo problema, pregrevanje, dihtung, potrosnja ulja, plavi dim, imobilajzer, itd itd, odlucio sam da je bilo dosta, i pogodjen takvim losim iskustvom, zeleo sam nesto pouzdano po svaku cenu.

 

Pojavila se Kia Ceed od kolege sa posla, koji je prvi vlasnik. Vec nakon prve voznje sam znao da 'nije to to' ali sam se tesio recima 'navici ces se sigurno, vozio si i gore'. Nikad se nisam navikao. Presao sam sa njom 30.000 km, i svakim danom me je samo sve vise nerviralo ono sto sam primetio i prvog dana - letargican motor. Pored naravno jos par stvari koje sam otkrio vremenom. U meni je brzo i jako rasla zelja da prodam Kiu i kupim opet nesto sto cu voleti, medjutim nikako nisam mogao da pronadjem racionalan razlog za tako nesto - auto sluzi, ima malo km, apsolutno mu nista ne fali, i dovoljan je za moje potrebe. Nedavno sam je stavio u oglase za, po mom misljenju, nerealno veliku cenu, misleci da nece sigurno otici, ali sa namerom da 'opipam trziste'. I ne lezi vraze, nije proslo ni pune 2 nedelje - javi se kupac, i op - iscalenzuje (skoro) sve sta sam trazio! Za neverovati! Ljudima stoje auti mesecima u oglasima, a kad stavis prakticno bez namere da se proda - ono ode u roku od odma. To je zivot.

 

Svo to vreme 'agonije vlasnisva' sa Kiom provodim temeljno izucavajuci - sta sledece. Definitivno je sad iskustvo vece, i shvatam da moram uloziti mnogo vise napora, ne bi li pronasao nesto sto bi me ujedno i ispunjavalo, i sluzilo dobro. Puno sam citao, razgovarao sa ljudima, gledao, vozio, probavao, itd. Rezultat svega toga je - Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks, odnosno T-jet motor :) Odlucio sam se za ovaj motor zbog izuzetno dobrog balansa performansi i jednostavnosti, odnosno robustnosti.  Zapravo mislim da se redovno odrzavanje uopste i ne razlikuje od Fiatovog 1.4 atmosferca, a po eventualnim kvarovima tu su samo zamajac i turbo, gde zamajac stvarno retko jako ode na benzincima. Bio sam otvoren i za neki Bravo 2010+, sa T-jet, ali takvi se bas nikako nisu pojavljivali.

 

Kada je vec sve bilo odluceno, pare spremne, nisam zeleo da se zurim. Medjutim, kako sam svakako vozao razne Giuliette - potpuno nove, stare 8 god sa preko 200.000km, ispravne, neispravne itd, smatrao sam da imam u sebi neki 'reper' za poredjenje, i da ne treba da propustam prilike, samo zato sto nisam pogledao XY primeraka. Tako sam odlucio da odem u Loznicu i pogledam belu Giuliettu 2013. sa navodnih 22.000 km na satu od prvog vlasnika iz Srbije. Plasile su me price o Loznici, i cinjenica da je auto dugo bio na oglasima, ali ajde, ne moze se znati nista dok se ne ode.

 

Dan pre dolaska sam zamolio prodavca da ne pali auto, kako bih mogao da vidim hladan start. Kada sam stigao, lepo me je docekao, uveo me u garazu gde je stajala Alfa, i lepo mi rekao da ju je sinoc uterao i da je po mojoj zelji nije palio od sinoc. Opipavam turbo, creva, izduv - sve hladno. Palim - vidno prvi start, drzi na oko 1500-1800 rpm, gledam u auspuh, nema nista, samo kondenza malo. Dobar prvi znak mislim. Odlazimo u voznju obilaznicom oko Loznice. Generalni osecaj je da je taman malo rastimanija od one sa 7.000 km iz Stojanova, ali mnogo utegnutija od svih sa 100+ hiljada sa placeva. Dobar drugi znak. Vodi me dalje prodavac da me upozna sa prvim vlasnikom. Ne bih da imenujem, ali fin i uspesan covek, prepricava mi istorijat, pokazuje mi papire, za sada se sve poklapa. Nakon toga, teramo auto na reglazu trapa, pre svega zato da se zavucem u kanal i pogledam je od dole. Gledam - sve deluje korektno, svi delovi deluju jednako stari, na limu nema nista, suspleh malo zakacen od dole i prednji branik malo zagreban od dole - taman da vidim da nije nov. Deluje dobro sve. Kazem im da odrade reglazu. Tu se pojavljuje prva 'bubica'. Nisu uspeli da podese nagib zadnjeg levog. Zovem majstora, opisujem mu, kaze paa to moze svasta da bude, ako ti se ostatak svidja, nemoj propustit zbog toga. Odlucim da rizikujem i pazarim je. 

 

Odmah isti dan je teram kod Brane u Vranic, na detaljan pregled (mada nije pre kupovine, ali ajd), i veliki servis. Nakon dva dana Brana mi potvrdjuje da i njemu sve deluje tako kako je opisano, i da je auto odlican - pada mi teret sa duse :) Jutros nosim auto u Kemoimpex, i sada uspevaju da uteraju sve uglove u 'zeleno', tako da se nadam da je i s tim gotovo, mada cu definitivno obratiti paznju u narednom periodu. Osim toga, ove trenutne celicne felne nisu bile dobro izbalansirane tako da sam imao treskanje volana pri tacno 130 km/h, ali i to je danas reseno u Kemoimpexu. 

 

A sada malo o samom autu:

 

Kupljen je decembra 2013. i na prvom servisu koji je radjen nakon godinu dana je imao 5.000 km. To je informacija koju sam dobio od Kompresora, gde je i kupljen. Nakon toga je do ove godine i 19.000 km bio kod tog prvog vlasnika, odnosno njegove supruge, nakon cega prelazi u ruke prodavca preko kojeg sam i dosao do auta, koji prelazi sa njim jos 9.000 km, tako da je sada stanje na satu 28.000 km :) 

 

Oprema je tzv. "Veloce", ali nju ne treba mesati sa trenutnom "Veloce" opremom. Vise lici na trenutni "Sport". Od nestandardnih stvari poseduje: 

 - crno nebo

 - neobicna crvena sedista, podsecaju malo na Bravo Sport sedista

 - alu pedale

 - crvenim koncem prostepan volan, menjac i rucna

 - retrovizori u mat sivoj nijansi

 - alu felne 17 turbine u identicnoj nijansi sa retrovizorima

 Od standardnih stvari tu su :

 - tempomat

 - zadnji parking senzori

 - manuelna klima (mada mislim da bez ovog i ne postoji?) 

Ono sto mozda malo nedostaje: 

 - prednji naslon za ruku

 - Blu&Me

 - automatska klima

 

Naravno, kao i svaki zaludjenik, i ja sam vec (odavno) napravio listu modifikacija koje planiram da uradim : 

 - eibach pro kit

 - short shifter

 - microlink2 za usb muziku 

 

U razmatranju su jos : 

 - 18 felne potkovice

 - bocne suknjice QV

 - remap 

 

Jos malo o utiscima iz voznje, a i ovako:

 

Iako sam pre kupovine vozio mnoge Giuliette, i pri tom bio siguran da nema tu sta da me iznenadi - nikad se ne moze bas svee skontati iz test voznji, koliko god one bile duge. Jedna stvar koja mi je zasmetala prilikom povratka iz Loznice je predug hod pedala. Sve tri. Zatim pozicija sedenja je pomalo skucena, iako nisam visok (180 cm) ne mogu lepo da opruzim nogu, nego mi stoji onako u V, nagnuta ka menjacu. Ali je svakako bolje od Kie, pri tom imam i tempomat, pa mogu malo da rastegnem noge povremeno. To bi bilo sve sto se tice negativnih utisaka. Pozitivni su mnogooo duzi... 

 

Motor 1.4 tb, odnosno T-jet je odlican. Izuzetno fino vuce, mala turbina, jak srednji opseg. Nema ga bas poente vrteti preko 5.000 rpm, ali to svakako i nije podrucje koje cesto posecujem. Zvuk je odlican, bas ima onako duboku notu iz auspuha. Odziv na gas je isto lep, nije naravno na nivou atmosferca, ali ne bih ga nikako nazvao 'tromim'. Do nekih 120 km/h vuce odlicno, bas se oseca da lepi u sediste, nakon toga ima solidno ubrzanje, moze da se pretice lagano i slicno, ali nema tog osecaja guranja u ledja. Jos je rano da pricam o potrosnji, ali recimo obratio sam paznju na trenutnu potrosnju dok sam bio na tempomatu izmedju Bg i Ns i ovo su neke vrednosti : 140 km/h - 8L, 120 km/h - 6.5-7 L. Sto je po meni izuzetno dobro. I Kia a pogotovo Stilo su mi trosili vise na tim brzinama. Naravno, kad se stiska, potrosi i vise nego sto bi se od 120 ks ocekivalo :D 

 

Lezanje u krivinama i sam mehanizam volana su mi apsolutni highlight ovog automobila. Kad se brze udje u krivine, predivan je osecaj kako se auto postavi, nekako je dobro izbalansiran u smislu odnosa 'prednjica-zadnjica'. A volan!? Toliko precizan volan nisam video ni na jednom drugom autu te klase (osim mozda nekih bas hot hatch). A pri svemu tome, nije previse tvrd. Kia Ceed je daleko tvrdja od Giuliette, sto je iznenadjujuce po meni, s obzirom na ciljnu grupu. Naravno, da ne bude sad da pomera granice fizike - i dalje je to auto sa prednjim pogonom, kad se pretera, kliza prednjicom kao i svaki, ali do tog momenta, siguran sam, pruza mnogo vise uzitka od 'svakog drugog'... 

 

I naravno, ne bih mogao da zavrsim ovaj deo da ne spomenem tu Alfinu posvecenost detaljima, kad vidim logo urezan na naslonu za glavu, zatim na instrument tabli one italijanske natpise aqua, benzina, giri, itd, alu pedale, sive retrovizore... Jednostavno, svaki delic auta otise tim karakterom. Iako sam enterijer nije nekog 'premium' kvaliteta, i dalje se vidi taj trud da bude jedinstven, u tom njihovom specificnom stilu. I to jako cenim. To je nesto sto cini ovaj auto boljim od sume njegovih delova. 

 

Za sada nemam bas nekih slika, ali sto bi rekli, 'stay tuned' - bice sigurno mnogo :D 

 

f692c45344f4-1920x1080.jpgIMG_0059.JPGIMG_0067.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast i za opis, i za auto. Čitajući tekst, kao da sam je lično gledao/kupovao :thumbsup: 

 

18 felne potkovice misliš na ove:

 

f1f6f17f5370-800x600.jpg

 

Meni rekoše kad su sređene idu za 500 evra, a kad su onako toliko izgrebane/oštećene da trebaju da se rade, onda idu za oko 300-350 evra. Treba videti mogu li na Giuliettu bez distancera, sećam se da mi je pričano da na 147-cu ne mogu bez njih. Inače, pozicija sedenja nije ''skučena'', nego si ''ušuškan'' :P:D ...tako isto kažem i kad neko sedne u 159-ku pozadi pa počne da se vrpolji i/ili priča kako malo mesta pozadi ima. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) 

Paa, zapravo sam mislio na ove :

 

Alfa-Romeo_Giulietta_wheel.jpg

 

Ali moguce da se nisam dobro izrazio :D 

 

Sto se tice pozicije sedenja, sve u svemu, ako povucem dovoljno nazad da su mi noge opruzene, onda volan ne dohvati. Resenje je zapravo povisiti malo, ali onda gubim na tom sportskijem osecaju. Sve u svemu, barem imam opcija, pa mogu pred svaki put da podesim razlicito, u skladu sa duzinom i dinamikom puta jel :) Nije to nista strasno, da ne kazem, 90% C segmenta isto ima tako... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam, u zdravlju da sluzi i da uzivas svaki km :D
Sta ne moze da se cetrira lepo, sta njje u redu uopste sa 20hkm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@neshaoct Da,da to su te sa sajma. Kad si vec spomenuo druge teme, moram da dodam jos jedan koment zasto mi je djulijeta toliko draga. Kao sto sam na pocetku teksta pisao, Stilo je automobil koji je probudio entuzijazam za Fiat/Alfa/Lancia vozila u meni. S druge strane, kao sto smo koment u drugim temama, trenutno deluje da je pravac razvoja otisao u takvu stranu (Alfa premium, Fiat krosoveri) da je jako upitno, da li ce u buducnosti biti za nas nesto zanimljivo u tom segmentu. A ja na djuliejtu gledam kao na vrhunac te epohe koja je proizasla iz Stila. Stilo pa Bravo/Delta, i onda ok, Giulietta ne deli bas direktno s njima platformu, ali tu su mnoge druge stvari (izmedju ostalog i motori). I ne samo epohe, nego i te platforme. Poslednji mohikanac, sto bi rekli :D 

 

@MS PK  Pa to je i meni bilo neobicno, ali prvo je nagib zadnjeg levog bio -2.32, a dopusteno je valjda do -1.50. Desni je bio tacno na -1.50. Zasto taj lik nije uspeo da ga dovede do dozvoljenog - iskreno sumnjam malo i u kompetentnost, bio  je jako mlad, i sam se izlajao da prvi put radi Alfu. A svi znamo da je kod Alfi malo kompleksnije zadnje vesanje. Posle toga, nisam nista sumnjivo primetio u voznju, ali sam rekao Brani, cisto eto nek obrati paznju, nek uradi sta misli. Zatim je Brana malo mrdnuo zadnji most, pa odneo kod svog nekog na reglazu, i ovaj je doterao nagibe oba zadnja na  -1, medjutim rastelovao je rastvor, odn trag, i kaze da to nije mogao da namesti. Posle toga je auto vidno vukao u desno. I jutros sam otisao u Kemoimpex, sve ovo ispricao, i covek je stavio auto na uredjaje, i pokazalo se to isto - nagibi dobri, rastvor uzasan, i kakvom magijom je uradio - ne znam, ali samo znam da mu nije trebalo vise od 5 minuta, i doterao je sve parametre u tacno one sredine u zelenom. Probao sam posle voziti, i sad mislim da sam vec previse istripovan, ali svakako je bolje nego posle druge reglaze. Mozda je i idealno, ali sad vec na svaki pomeraj umisljam. Dacu nekom da proba ovih dana, svakako cu pokazivati prijateljima, pa cu ih usput pitati da li im se cini da vuce. Ako nista drugo - sad su po aparatu svi uglovi 'zeleni'... 

 

@ svima : hvala puno  :)

 

Planiram sto pre da odradim dubinsko pranje enterijera, posto nije bas zavidan, pa da okacim koju lepsu sliku makar enterijera, posto spoljasnjost ne mogu sa ovim celicarama. :D  Jedino neki krupni plan detalja nekih :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke, odlicno izgleda. Dugo je ta bela stajala, mislim da je imala jaku cenu u pocetku, drago mi je da je sve okej sa njom. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična Alfa!

Eto može se i u Srbiji naći auto sa malom kilometražom ali to se naravno mora i platiti.

U Alfi je svaki kilometar uživanje u vožnji i želim ti ih mnogo i verujem da problema neće biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra autic. Ja imam 1.4 tjet 159ks u delti. Moja preporuka je da dubinsko uradis na leto da bi se sto kvalitetnije isusilo. Znam par ljudi sto su radili preko zime. Oseca se posle malo na vlagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs Jeste, bila je cak ja mislim i oko 11k u pocetku, ali bilo je cenkanja bassss mnogo, ali na kraju mislim da smo zadovoljni i prodavac i ja :) 

 

@Zvezdo Hvala :) Naravno, proslo je par domacih alfi sa malom km kroz oglase, tako da svakako nije nemoguce, ali jeste tacno da su im cene malo jace od uvoznih - ali iskreno, mislim da se isplati tako - no videcemo, prerano donosim zakljucke :D 

 

@shakalkv Joj, znam da bi to bilo najbolje, ali iskreno tesko da cu izdrzati ovako do proleca. Jedva cekam da je upicanim i slikam :) Pokusacu da se dogovorim tako, da je osusi unutra negde pod grejalicama, pa makar morao i doplatiti malo za to... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se ove Djulke, prilicno je dugo bila u oglasima, jos od kad sam sebi trazio auto... Ostala mi je u pamcenju po maloj kilometrazi, ali i nedostatku nekih stvarcica kao sto su digitalna klima, naslon za ruku, Blue&Me, otvor ventilacije pozadi i sl... A cena je bila poprilicna, tako da sam bio ubedjen da ce retko ko uzeti takav auto, za te pare, a da takve stvari "fale". I da ce joj cena dobrano "ljosnuti" na dole, dodatno sto su benzinci nesto jeftiniji.

Ovo si dobro primetio za zadnje vesanje... MultiLink je u pitanju i prilicno onih koje sam gledao su bile primetno "raskrecenih" tockova pozadi. Jedno vreme mi je preslo i u naviku da ih zagledam po ulicama koliko su u liniji :lol:. Verovatno svasta ovde stize od polovnjaka, a i nekim ljudima to ocigledno nije bitno. Za svaku pohvalu je sto si na to obratio paznju i doveo u red.

Od srca ti zelim da te lepo sluzi, u sta ne sumnjam s obzirom na godiste i kilometrazu. Cisto (regularno) trunku povedi racuna pri zagrevanju/hladjenju turba, posto je kod benzinaca osetljiviji zbog visoke temperature izduva. Da nisi slucajno gledao, je li i kod tebe FPT-ov C635 menjac? Cena kilometra je malo visa (pogotovo ako imas vise lokala ili ako volis da gazis na otvorenom), ali se to dobrano kompenzuje nizom cenom svih servisa, registracije i goriva. Ako je to uopste bitno za Alfu i ovakav auto :lol: .

Polako nas je sve vise sa turbo-benzincima, kako se uzimaju novija vozila. Jos jednom sa srecom, da je u zdravlju vozis, che bella macchina !

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno, grazie :D 

 

Gledao sam to odmah po broju sasije, i jeste FPT C635, drugacije je ne bih ni pazario. Menjac je stvarno odlican, gladak, lagan, precizan, malko duzi hodovi, ali nista strasno... Sto se tice cene, naravno da je isla mnogo dole od onog sto su oni prvobitno trazili, pre svega - 5 godina je 5 godina, bez obzira na kilometrazu, a i bilo je par zamerki (izmedju ostalog to za nagib) sto sam iskoristio kao argument :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaa :)  Juce sam ga prao, i onako bas sam se uhvatio kako ga zagledam iz svih uglova :D Joj, kad ce prolece da montiram turbinee :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam druže, konačno se saga o kupovini Đulke završila :D 

 

edit: Bar neko da je kupi :D:D:D 

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shomispc said:

edit: Bar neko da je kupi :D:D:D

Vala, ako si nam rekao :lol: .

Jedan kupio i otaljao muku, jedan jos uvek trazi, jednom nenadano utrca Sport... Tako da nam ostaje jos neizvesni kraj forumske telenovele "Te quiero una Giulietta", pa da vidimo sa cim cete Deki i ti da zavrsite :stuart: .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke na kupovini :thumbsup:

Izgleda da su svi znali za ovu belu Alfu. :) I meni je Giulietta tb negde drugi izbor za sledeci auto pa ce biti zanimljivo citati iskustva.

 

Nisi pisao nista vezano za DNA selektor, kakvi su utisci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2018 at 11:43 AM, Ivan said:

Vala, ako si nam rekao :lol: .

Jedan kupio i otaljao muku, jedan jos uvek trazi, jednom nenadano utrca Sport... Tako da nam ostaje jos neizvesni kraj forumske telenovele "Te quiero una Giulietta", pa da vidimo sa cim cete Deki i ti da zavrsite :stuart: .

@dekirs ce na C5 a ja na DS5 na kraju :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Dukadin said:

Cestitke na kupovini :thumbsup:

Izgleda da su svi znali za ovu belu Alfu. :) I meni je Giulietta tb negde drugi izbor za sledeci auto pa ce biti zanimljivo citati iskustva.

 

Nisi pisao nista vezano za DNA selektor, kakvi su utisci?

Hvala puno :)

 

Pa ovako, prvo sta najvise primecujem jeste da je pedala gasa dostra ostrija u D modu. Snaga bih rekao da je ista. Takodje primecujem da je volan dosta tvrdji u D, mada volan svakako menja tvrdocu (odnosno servo asistenciju) u zavisnosti od brzine, ubrzavanja itd... Po onome sto sam procitao, DNA takodje utice na VDC i ABS, gde navodno malo povecava "tresholde" odnosno dopusta malo vise klizanja pre nego sto krene u intervenciju (u D modu). Ovo razumljivo jos nisam imao prilike da isprobam :D  Sto se tice elektronskog Q2 diferencijala, odnosno raspodele snage pomocu pojedinacnog kocenja proklizavajuceg tocka, nisam siguran da li je to aktivno samo u D ili i u N... All weather mod navodno dopusta proklizavanje pogonskih tockova (kontrola proklizavanja), i gasi Q2, jer je zamisao toga da mozes da se iscupas iz snega na primer. Ali ovako kad ga aktiviras u obicnoj voznji, ne oseca se nikakva razlika u odnosu na N... 

 

Razmisljam da malo remapiram te modove, da ih prilagodim svojim nekim preferencijama. Trenutno mislim da bih uradio ovako: 

 

D mod : ostavio bih pedalu kakva jeste, snagu bih podigao recimo na 140 ks

N mod : ostavio bih fabricku mapu motora, samo bih pedalu malko poostrio, ali ne kao u D, nego nesto izmedju trenutnog N i D

A mod : posto mi snaga svakako ne znaci nista za situacije izlaska iz snega, razmisljam da bih mogao da napravim neki ECO mod od njega, odnosno da mu smanjim cak snagu... 

 

Ali jos otom potom, do prvog servisa nema nikakvih modifikacija :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, dekirs said:

Gotovo sad, moram da je kupim :D Samo me brine taj polozaj sedenja, znaci bice mi maltene ko u Bravu.. 

Malo potkratis nogu i to je to :D Ti bi zujalicu a da imas prostora kao u e klasi :D 

 

10 minutes ago, horvat said:

Sto se tice elektronskog Q2 diferencijala, odnosno raspodele snage pomocu pojedinacnog kocenja proklizavajuceg tocka, nisam siguran da li je to aktivno samo u D ili i u N...

Koliko se ja secam, tek kada prebacis u D se ukljuci elektronski Q2 :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, moguce, a onda znaci u N modu su VDC i ABS podesen onako maksimalno bezbednosno, u A modu je proklizavanje tockova dopusteno (kontrola stabilnosti i dalje radi), a u D modu su tresholdi veci + koci unutrasnji tocak (aka "elektronski Q2') :)  

 

Nije losa stvarcica, mozda bih samo voleo da imam opciju da potpuno ugasim kontrolu stabilnosti, ne znam koliko ce biti 'zavezane ruke' po snegu ovako... mozda i nije tako restriktivan, videcemo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×