Jump to content
FAS Goran
PetarT

Fiat Grande Punto 1.2 - variraju obrtaji u vožnji / papučica gasa ne reaguje

Recommended Posts

Pozdrav narode! Imam vrlo neobican problem sa autom. Auto je 2006. godiste 1.2 benzinac sa plinom. Problem mi se javlja u voznji, bilo na plinu ili na benzinu. Pri voznji od recimo 50km/h, treca brzina, oko 2000 obrtaja, auto gubi obrtaje i ako gas drzim istom jacinom konstantno. Varira u smislu da obori sam na 1700 pa vrati na 2000, pa opet obori, pa opet vrati i onda osecam seckanje u voznji. U najgorem slucaju (cesto se desava u poslednje vreme) auto od jednom pri istoj voznji totalno iskljuci papucicu gasa! Bukvalno ostane samo ler gas a papucica uopste ne reaguje! U tom slucaju stanem, ugasim i upalim auto i sve se ponasa normalno. Sta moze da bude problem? Treba za vikend da odem to auto elektronicara. Bio sam kod svog mehanicara pre toga, nije uspeo da mi pomogne pa me je poslao dalje. Na autu je i nov akumulator (danas kupljen posto sam imao cesto pad napona sa starim), kablovi i svecice su menjani letos. Moj mehanicar sumnja na papucicu gasa i eventualno na komp. Da li je neko imao slican problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PetarT

 

Da je Stilo 1.6 16v, odma' bi rekao da je komp (ECU), jer ovo sa prestankom rada pedala gasa, koja proradi nakon što se auto ugasi/upali je baš tipičan simptom za nju.

Pretpostavljam da je tvoj Grande 1.2 8v, baci onda pogled i na ove teme:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42088-fiat-punto-mk2-12-8v-variranje-obrtaja-leptir/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57229-punto-12-8v-problem-sa-obrtajima-gasi-se-na-tng/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru!

Pogledao sam te teme. Cini mi se da nije povezano sa mojom pricom? Zaboravio sam da napomenem da su mi problemi krenuli pre nekih 2 meseca kada sam menjao komp za plin. Imam STAG-ov plin. Kada su menjali komp (usla je voda u njega i zeznula ga), skidali su mi klemu sa akumulatora. Tad je sve pocelo da brljavi (poludeo mi je i radio, sve komande su se pomesale - nije fabricki radio). Mehanicar mi je pomenuo da to hoce da se desi ako oni nisu izvadili kljuc kada su skidali klemu sa akumulatora. Da je doslo do pada napona i da je pobrljavela elektronika. Od tada, svakakve brljotine sa elektornikom su mi se desavale i na kraju ovo kao vrhunac. Medjutim od kad sam promenio akumulator radio se sredio, i ne vidjam vise probleme tog tipa sem ovo oko papucice gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...