Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Stilo je konacno dosao u moje ruke, u pitanju je Fiat Stilo 1.9 8v JTD, trebalo bi da je 2002 godiste, stilo u solidnom stanju, uglavnom sitnice ima da se srede na njega, bivsi vlasnik je i sam cackao nesto malo, on je stavio abarth tablu a uzeo ga sa abarth stikerima na volanu i masci (zaboravio sam da slikam :D), nije nista ceprkano, sve je vec vidjeno :) od bitnijih ulaganja je jedna dizna koja ne radi bas lepo, na jedno mesto curka ulje, to da se predihtuje i to je to, stilo lepo puni, lepo ide, na par mesta probila rdja, to treba da se sanira ali na leto, kad otopli malo i stilo ce da bude bombonica, napred ima nove zimske gume i letnji set 16 fiatov, evo malo slicica

 

IMG_20181205_110409.thumb.jpg.53c696d89ce8af2077ed028fcc30aaf4.jpgIMG_20181205_110401.thumb.jpg.8faa4672b1c4777789071d8570ad653e.jpg

IMG_20181205_110511.thumb.jpg.7904d555c602b4e04b35632f22a13e84.jpgIMG_20181205_110430.thumb.jpg.f476fe3e0d6078b13c796b66634ee5f9.jpgIMG_20181205_110526.thumb.jpg.f4ad7cdbc8941a3ea55e9eed8a5f4517.jpg

IMG_20181205_110635.thumb.jpg.6dc5cef5b410cbbcfa10a35d28a3c151.jpgIMG_20181205_110616.thumb.jpg.c3840ddc081f03a7f104b8a9bb833b0f.jpgIMG_20181205_110642.thumb.jpg.ba163656a0019b2bef4b7fe48c4e5f48.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) bice sve to ali kasnije, lickanje mi je poslednje na spisku, znam da ce bolje da svetli kad su ispolirani ali ni sad ne svetle lose, ima led kratka. Nego imam jedno pitanje, ulazi mi voda u gepek, prolazi kod one plastike gde se otvara gepek i gde je osvetljenje tablice, cime to da zadihtujem?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini plastiku pa vidi gde ulazi voda. verovatno pored neke zabice ili postoji rupa od neke stare tablice. Zapusi bilo cim...silikonom..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/5/2018 at 12:01 PM, MiloshShomy said:

...od bitnijih ulaganja je jedna dizna koja ne radi bas lepo...

Ovo nemoj dugo čekati, ko zna od kad je već tako.

Ili da ti odrade sve 4 u Bosch servisu, il kupi jednu polovnu...pa sve tako dok na dijagnostici ne pokaže da radi bolje od tvoje stare. Možda bude prva koju poručiš...možda i ne. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle malo druzenja sa stilom nisam siguran da li je dizna, kad sam odradio mali servis nije vise cukarao, cuo se bas kao jtd, posle nekog vremena opet je poceo malo da cukara, nemam sad vremena a ni vremenski uslovi mi ne idu u korist da se zezam oko toga, tako da za sada tera se tako
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti ga da radi i oslusnii srafcigerom gde cukara ili skidaj dzekove redom sa dizni i trebalo bi da prestane da cukara na toj koja je crkla. Ne bi trebao tako da vozis jer neispravna dizna moze u momentu da polomi klip kao da je od stakla a 10e je polovna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi cilindar, po satu presao je oko 280000, ali mislim da bije pola miliona, doduse taj motor je bio radjen pre mozda godinu dana, raspala se pumpa za vodu i odradjena je generalna, tad lezajevi nisu bili menjani, u procesu sastavljanja nije bio vracen dihtung na odvod ulja turbine (to sam prvo sanirao kad sam ga uzeo), tu je curkalo po malo, prosli vlasnik nije redovno dolivao ulje i dosta je prelazio sa minimalnom kolicinom ulja, mislim da je to dokrajcilo lezaje, kompresija je merena, svi su oko 18, treba samo da se zamene podloske dizni jer sam ih sve skidao, mislio sam da su one problem, i naravno lezajevi i ulje :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresija je na mestu, fabricki stilo ima 18.5

danas se malo radilo, pripreme za sklapanje, da stignu lezajevi i stilo is back on the road :) inace ostali su bas istroseni bili, sigurno stilic gazi 500000

 

IMG_20181223_115043.thumb.jpg.50eee9c4f3027071882125ca8ae694f9.jpgIMG_20181223_145356.thumb.jpg.3e53887dd001859b9e9e80aed385001f.jpgIMG_20181223_145421.thumb.jpg.dc26e36d5d0825c3484c0c90ff00b6d3.jpgIMG_20181223_151005.thumb.jpg.c174ad3e614e55d5b6db23f253b5cd95.jpg

 

Bolest ne bira :) zao mi bilo da ga ne izglancam kad je vec skinut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigli su lezajevi i stilo is not back on the road :( pojela se radilica, novi lezaj ima luft na prvom klipu, na onom gde je pojeo stari lezaj, ostala tri nemaju uopste luft, e sad sam u dilemi, ne znam sta da radim, imam dve mogucnosti ali ne znam koju da izaberem, prva mogucnost je da uzmem malo deblji lezaj za taj klip, ali ne znam koliko je to pouzdano, interesuju me misljenje od vas, ako je neko radio to jos bolje, malo me strah da ne napravi jos veci lom, da osteti nesto drugo, druga mogucnost je da zamenim radilicu, radilice su jeftine, 10e i ima ih koliko hoces, ali ima i tu cake, prvo ogroman je posao, mora menjac napolje, zamajac (koji bi mogao da se zameni kad je vec skinut), od prilike nekih 100e ulaganja, to i nije toliko strasno ali to ne mogu sada da radim, tek oko srpske ng bih radio to ako se resim za to, kola mi nisu nesto potrebna da moram sutra da ih sklopim, ali ne bih bas da mi se oduzi to, cisto me interesuje sta bi vi uradili u takvoj situaciji? Ne odustaje mi se tako lako jer je sve ostalo utegnuto, glava sredjena, karike nove, veliki servis radjen pre 8000 km, trap utegnut, samo levi stabilizator treba da se zameni, imam drugi ali nisam to stigao da zamenim, pretkli ga lezajevi :) Sta bi ste vi uradili? Cisto mi treba jos necije misljenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj bre polako :D Kako jedan ima luft a drugi nemaju? Kako karike nove a stari lezajevi, sta? Prvo - zasto je prolupao na tom klipu? Kada to otkrijes onda ces moci da nastavis dalje. Drugo, radilica se meri pa se odlucuje na koju specijalu ce da ide i prema tome se kupuju lezajevi. Nekada je i za bacanje jednostavno. Nesto mi izgleda da tu radite nekom odokativnom metodom a to ne moze tako ako ostaje auto kod tebe.
Ako radilici nema spasa, kupis polovnu, odneses na obradu da se proveri. Ako je ok, kupis lezajeve prema njenim merama i montiras. Pumpa za ulje se proveri - promeni kao i kanali za odvod.Set zupcenja, dihtunzi, sve ide novo.. ima tu da se pise
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto je prolupao i mene interesuje, ostala tri lezajeva su potpuno isto istrosena, samo je prve bio obrnuo, da li je i prvi bio toliko istrosen pa je prvo njih igrom slucaja obrnuo ne znam, auto je bio vozen sa malom kolicinom ulja, i to je prelazio dosta, predpostavljam da je zbog toga

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dobio lufta na konkretnom klipu tu može da bude više stvari..Najjednostavnije da je tu bilo lošeg podmazivanja pa je zapalio tj okrenuo ležajeve..Kako kažeš da je motor već bio rađen moguće da je neko to zbudzio pa se desilo šta se desilo..Ako su radilice jeftine ja bi pazario neku koja je u dobrom stanju odneseš na mašinsku obradu i reći će ti kad je izmere šta dalje..Obradiš kupiš nove ležaje i spakuješ motor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas kao sto kreator kaze. Nadjes polovnu na standardu, masinska ti je ispolira i sve na standard spakujes. Druga opcija da radis svoju na prvu pa uzmes i lezajeve i spakujes.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update, kupio sam drugu radilicu koja je ja standard, sublerom sam merio i svaki je od prilike na 50.75, sto je standard, sad cekam da mi stignu lezeci lezajevi i slobodno vreme da sklopim sve, ujedno menjam i zamajac koji malo lupne kad se pusti gas, naravno posto je vec skinut menjac morace da zablista kao karter :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...