danijel55 751 Posted January 23, 2022 Da li neko zna mozda neki manometar za kompresor da je tacan,a da ne kosta 100+eur? Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted January 28, 2022 U svemu losem ima necega dobrog. Eto kako sam sredjivao far,vidim da moze i rucno da se steluje gore-dole.Sve sam mislio posto ima senzore kao i svaki fabricki xenon da sam spusta i podize farove, da to ne moze rucno.Svetla su mi sijala dobro,al su mogla biti malo visa.Tako da po uputsvu sa foruma za stekovanje farova koje sam primenio vise puta,farovi su malo podignuta i levi far pomeren u levo.Pre je cut off počinjao na desnoj kvici puta,sad negde oko sredine puta. Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 73 Posted January 28, 2022 Sto bi nas narod rekao sve ima svoje dobre i lose strane Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3626 Posted January 28, 2022 Samo da to levo svetlo ne promeni naziv u "Noćna Mora Žutih Mrlja Suvozača iz Suprotnog Smera". Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted January 28, 2022 Nece nece.Niko do sada nije blicao.Proslo je 5dana.Kontam da je to to.Gledam bas do visine branika sijam ljudima ispred mene. Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted February 2, 2022 Drustvo,moze mala pomoc?Sta mislite da li bi ove felne lepo legle na e87? Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7830 Posted February 2, 2022 NeSent from my DN2103 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4653 Posted February 2, 2022 Iskreno ne vidim razlog da ne stoje lepo na e87, na e87 sve 17 stoje lepo uglavnom... Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted February 2, 2022 Odustao sam od njih.I dalje jurim style 285. Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted February 19, 2022 Jedan problem sa e87.Na trapu nigde nista nema lufta,od letve do stabilzatora.Amortuzeri odlični.Sumnjam na solju. Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6674 Posted February 19, 2022 Sta su simptomi? Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted February 19, 2022 Bio je tup udarac preko vecih izbocina ili rupa.Danas zamenio obe solje i problem resen. 1 horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted April 13, 2022 Zamenjen set kvacila na e46 i uz put ulje u menjacu. Nekome sa ostao duzan odgovor.Sada prilikom kocenja motorom ili tako reci saltanje u nizi stepen prenosa nema ni najmanjeg podrhtavanja ili bilo kakvih nus pojava.Pedala kvacila je meksa.Sve u svemu zadovoljan. 1 kaskabgd reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted June 19, 2022 Da ne zamre tema.E87 malo falio da ode,zamenio bi ga e91 restyle ili e60,ali se odustalo od toga. Mali update sto se tice e46. U planu je jos m prednji branik i da se ofarba hauba uz put,zbog tackica od kamencica.I mozda crno nebo 1 PremieRacing reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1997 Posted June 19, 2022 Auu tolko crvena da mirise na radost Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted June 19, 2022 Zamalo da bude i crvena koza,al nazalost su bila od limuzine. 2 nemanja84bg and horvat reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted July 7, 2022 E87 registrovan.3400din tehnicki. Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted July 7, 2022 Pa to skoro duplo manja cena Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 742 Posted July 7, 2022 Minimalna cena tehnickog pregleda za putnicka motorna vozila je 3070 din, a maksimalna 6020 din, pa sad kako se ko raspita i kako se ko snadje. Obicno gde su nize cene tehnickog pregleda, vise su provizije na uplatnicama ili postoje dodatne "takse" koje se ostave stranci da ih plati.....svakako treba se raspitati kako se krecu cene i prema tome se samostalno organizovati. 1 dach@ reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted July 7, 2022 Nigde nisam imao ispod 37k da me izadje.Jedimo ogi md 35700din cela registracija ukupno. Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6201 Posted July 8, 2022 E bas sam sad proverio, zbog @Ivan BG sto je napisao za proviziju, ja registraciju platio 35600 rsd, 2.0mjet/121kw 2010. auto. Mislim da mi je tehnicki naplacen 6000 dinara. Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1629 Posted July 8, 2022 Ja sam platio 6000 pri tom su me driblali za takve gluposti, a nije im usao tehnicki ispravniji auto iz tih godina verovatno nikad....Uzas 2 2 darkman14, nemanja84bg, PremieRacing and 1 other reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 751 Posted July 8, 2022 Ja prosao lagano.U sustini sitnice na sta dosta ljudi padaju.Signalizacija (maglenka,treci stop),zadnji brisac i prskalica istog i podizaci stakla. Fascinanto mi je bilo da ima razlike.Zvao sam sve tehnicki preglede u Cacku.Cene su bile 37200-38100. Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 742 Posted July 8, 2022 Zadnji brisac, t.j. njegov nedostatak nije neispravnost i nema opcije po kojoj bi se zaveo da ne radi ili da fali, a fabricki je trebao da bude tu. Bitno je da sve sijalice rade, da se sva vrata i prozori otvaraju, da kocnice zadovolje trazene koeficijente i da auto ispuni test aero zagadjenja, tacnije da ne 'probije" deklarisanu vrednost. 1 PremieRacing reacted to this Share this post Link to post Share on other sites