Jump to content
Goran
danijel55

BMW 320D Touring crveni

Recommended Posts

U svemu losem ima necega dobrog. Eto kako sam sredjivao far,vidim da moze i rucno da se steluje gore-dole.Sve sam mislio posto ima senzore kao i svaki fabricki xenon da sam spusta i podize farove, da to ne moze rucno.Svetla su mi sijala dobro,al su mogla biti malo visa.Tako da po uputsvu sa foruma za stekovanje farova koje sam primenio vise puta,farovi su malo podignuta i levi far pomeren u levo.Pre je cut off počinjao na desnoj kvici puta,sad negde oko sredine puta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi nas narod rekao sve ima svoje dobre i lose strane :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece nece.Niko do sada nije blicao.Proslo je 5dana.Kontam da je to to.Gledam bas do visine branika sijam ljudima ispred mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan problem sa e87.Na trapu nigde nista nema lufta,od letve do stabilzatora.Amortuzeri odlični.Sumnjam na solju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen set kvacila na e46 i uz put ulje u menjacu. Nekome sa ostao duzan odgovor.Sada prilikom kocenja motorom ili tako reci saltanje u nizi stepen prenosa nema ni najmanjeg podrhtavanja ili bilo kakvih nus pojava.Pedala kvacila je meksa.Sve u svemu zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne zamre tema.E87 malo falio da ode,zamenio bi ga e91 restyle ili e60,ali se odustalo od toga.

Mali update sto se tice e46.

U planu je jos m prednji branik i da se ofarba hauba uz put,zbog tackica od kamencica.I mozda crno nebo :D

20220619_174607.jpg

20220619_174704.jpg

20220619_174711.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimalna cena tehnickog pregleda za putnicka motorna vozila je 3070 din, a maksimalna 6020 din, pa sad kako se ko raspita i kako se ko snadje.

Obicno gde su nize cene tehnickog pregleda, vise su provizije na uplatnicama ili postoje dodatne "takse" koje se ostave stranci da ih plati.....svakako treba se raspitati kako se krecu cene i prema tome se samostalno organizovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigde  nisam imao ispod 37k da me izadje.Jedimo ogi md 35700din cela registracija ukupno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bas sam sad proverio, zbog @Ivan BG sto je napisao za proviziju, ja registraciju platio 35600 rsd, 2.0mjet/121kw 2010. auto. Mislim da mi je tehnicki naplacen 6000 dinara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prosao lagano.U sustini sitnice na sta dosta ljudi padaju.Signalizacija (maglenka,treci stop),zadnji brisac i prskalica istog i podizaci stakla.

Fascinanto mi je bilo da ima  razlike.Zvao sam sve tehnicki preglede u  Cacku.Cene su bile  37200-38100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji brisac, t.j. njegov nedostatak nije neispravnost i nema opcije po kojoj bi se zaveo da ne radi ili da fali, a fabricki je trebao da bude tu.

Bitno je da sve sijalice rade, da se sva vrata i prozori otvaraju, da kocnice zadovolje trazene koeficijente i da auto ispuni test aero zagadjenja, tacnije da ne 'probije" deklarisanu vrednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...