Jump to content
FAS Goran
danijel55

BMW 320D Touring crveni

Recommended Posts

Bas ovih dana imam kod sebe  118d sa N47 motorom.  Rekao bih da je E46 za klasu iznad iako je generacijski stariji,jedinica je poprilicno tvrda i neudobana. Plastika zna da krcka, oseti se razlika u kvalitetu, mada je to valjda normalno ipak je jedinica.  Ali veoma upravljiv, sa kratkim i preciznim hodom rucice menjaca veoma direktan volan  zaista je uzivanje voziti ga.  I da, ide kao blesav. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E87 ima bolju zvucnu izolaciju od e46 i npr vrata mi deluju nekako masivnije od e46.

Takav utisak odaje meni,sad sta znam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavna mana po meni za seriju 1 je ta sto je tesna pozadi, nema mesta za putnike na zadnjoj klupi, zato sto se tesko izlazi sa zadnje klupe a i gepek je isto mali, neprihvatljivo za auto koji je dugacak 4.3m, daleko manje ima prostora od konkurenata u svojoj klasi.

Za nekog ko je momak kao sto je Danjel, bice OK, ali za one sa porodicom to nije to, jedino da uz njega imaju jos jedan veci auto.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mesta tice na zadnjoj klupi,iza mene ne moze da sedne odrasla osoba,al nije mogla  ni u e46 karavana dok ne pomerim sediste napred.

Sa visinom svojom od 193 mogu sesti iza suvozaca koji je visok 175.Toliko znam za sada.

Gepek nije jača strana ni karavanima.E46 ima manji gepek od skode octavie,pasata b5.5 itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam poredio sam autima vecim od njega, vec samo serija 1 sa svojim konkurentima.

Kao sto rekoh tebi kao momku bice OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to da.Nego sam jednom pobedio gepek sa b5.5 i moje e46,karavani oba.Meni gepek ne igra ulogu neku,nego eto pricamo onako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmw 1 je predobar auto u svojoj klasi za svoje vreme, prakticno mu konkurencija nije bila ni do kolena realno, za ono sta je zamisljen, premium kompaktni vozacki automobil.

 

Fenomenalno se vozi, ubedljivo bolje i od tadasnje konkurencije sa sportskim ambicijama, odlicni materijali za klasu, kao i izolacija, a i udobnost je izuzetna za klasu, makar na 16 inca obicnim gumama, ako nije sportski paket.

Loze se klinci na m paket, koji je skracenica od motorsport, ali je realno to oslanjanje namenjeno na stazu gde niko ne vozi i pretvrdo je za svakodnevnu voznju, a i runflat gume su ocajne.

 

Istina je da nema mesta za odrasle ljude nazad, kao i da je gepek mali, ali ko je zeleo najbolji vozacki automobil u toj klasi, sa odlicnim materijalima, izolacijom, udobnoscu (ako nije m sport i/ili na niskoprofilnim runflatovima) morala je da se podnese neka zrtva.

 

Ipak je ovakav bmw1 dizel imao ~300mm diskove napred i nazad, dok je konkurencija cak i godinama posle imala recimo 280mm napred, a 250mm nazad, sto je ono univerzum razlike, pa nezavisno oslanjanje nazad sto je i dan danas za mnoge pojam itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1kec je bio i najtezi u klasi :) mora negde da ide ta kilaza. Moj auto ima M ogibljenje kao i bratov, njegov nije imao pa je on zamenio sve, razlika je skoro neprimetna u udobnosti, u lezanju drasticna. Tvrd je auto svakako kao i svaki nemac.

Edited by Nikola JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ti se sprdas :)  

 

Prvi put cujem da neko kaze, makar i u sali da mu je ista udobnost na m sport i obicnom ogibljenju, ako je ista udobnost onda je isto i lezanje na putu ili neka neprimetna razlika :) 

 

Lepo je imati izbor svakako, pa ko sta voli, posto ja licno dosta vozim, meni je m sport previse ekstreman za svaki dan, vise mi odgovara ovaj odnos udobnosti i lezanja, koji je svakako iznad proseka u klasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nije iznad, meni je GP Evo bio udobniji , al mi to ne smeta... mislim ja vise volim tvrd auto pa mozda nisam parametar. Npr Skoda Oktavia je pojam udobnosti za moj auto, al zato kocenje, krivina, baraka... A dobro, ko sta voli , imamo izbor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde se oseti m vesanje najvise,na udubljenjima i ispupcenjima ,pogotovu ako ih ima vise u nizu,jos ako te kadica na sedistu lepo stegne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel e87 nek te lepo i sluzi. Odlican setup, sedista su prava stvar i vesanje je prednost jer se taj auto brutalno dobro vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da e87.Jos jedna prednost sto n47 od 177ks nosi auto kao od sale.Naravno to je i ocekivano.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj sto sam vozio ima 143 ks, i zaista ide kao oparen, ne smem ni da zamislim kako ide taj sa 177ks. Vozio sam E61 sa tim motorom i mnogo ga lepo nosi. N47 mozda nije motor bez mana ali definitivno mnogo napredniji od M47, potrosnja performanse, sam rad motora itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo o enterijeru u E87.Ubrzo nakon sto sam ga kupio,pocelo je neko krckanje da se cuje iz pravca resetke za klimu sa suvozačeve strane. Elem da skratim pricu,bio je stubic u pitanju. Skinem lepo stubic,kog drže dve zabice i jedan torex ,zamenim obe zabice i na mestu gde se stubic dodiruje sa instrument tablom u dnu (ne vidi se sa spoljne strane) stavim duplu traku i jedan kao tanak sundjercic.Problem resen.Nisam bio lenj i to isto ponovio na vozacevoj strai,iako nije pravila problem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Put do Crne Gore protekao odlicno.

Otisao preko Visegrada-Tjentista i Trebinja,vratio se preko Niksica i Pluzina.Mnogo je bolji put kojim sam se vratio,jedino od granice do Foce 20km puta je loše.

Potrosnja 4.7l ,presao sa 28l 594km uz prosecnu brzinu od 59kmh.

Sto se udobnosti tice ni tu nemam zamerke, jer u povratku jedino stajanje je bilo na pumpi u Foci.Potom nisam otisao kuci već produzio pravo da Kragujevca i vratio se :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš li informaciju dal ima radova preko Jabuke i Žabljaka...krećem večeras za HN pa još se lomim kuda ću :)

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djuk85 info od pre možda 7-10 dana je da je na Jabuci stanje isto kao u sat patroli, puta nema, makadam je ali se naveče kad nema gužve brzo prolazi. Drugar koji je išao dole u zaliv kaže odlično je prošao tim putem a išao je po noći, tipa posle 10 je krenuo iz NS, ako ne i kasnije. 

Jedino mu je ta deonica bila kritična oko Jabuke.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja planiram oko ponoći...bolje je, klinci spavaju a i manja gužva...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djuk85 Pre oko 10 dana sam dosao preko Jabuke iz Bjele ...... na dole kad sam isao bilo je 3 parceta asfaltirano po 3 km otprilike sve kamen ostalo i bilo je cupavo jer kamen nisu ni sabili (vozis 20 na sat) ali kada sam se vracao za 10 dana asfaltirali su 70-75% puta prvim slojem grubo znaci ne obelezeno i slicno ali asfalt a deonica uopste nije mala (15-20km otprilike) ...... znaci ljudi rade , cak se radi i medjuzona sa obe strane nasih granica prosilrili su je kao za 2 trake mi a i oni.

 

Isao sam nocu na tamo bio oko 2h ujutro nigde nikoga na granici a kad sam se vracao bio sam u 22.30h i bila 1 kola ispred mene , svi idu na bosnu i tamo su guzve preko dana bile nenormalne tada po 5 do 8 km pravac od Meljina tj. H.N. znam jer mi rodja iz Kotora radi tamo na granici. Pobegao od nevremena samo za 1 dan (10 dana bilo ekstra) a kazu da je bilo posle 3-4 dana bas lose vreme svuda (Budva i Tivat bili bukvalno poplavljeni npr.).

 

IMG_20210817_123843.jpg

IMG_20210817_124000.jpg

IMG_20210815_055151.jpg

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuo sam se u medjuvremenu sa zetom, on je dole. Kaže sve je ok, samo ima oko 3km kamena ali je utaban i brzo se prodje... A vreme im je dobro za sada, valjda se neće kvariti...

 

Nisam znao da ćemo se raspisati, ali premestiće diša na pravo mesto da ne trujemo temu čoveku :)

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...